Haaveissa Vauva 34

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelias pahalainen

Vieras
VAUVAHAAVEILIJAT:

Aurora81, 26/25, Y 03/08
Hensku, 23/22 tjot
Miini -81, 27/27 Y 07/08 (TJOT 02/07)
Myy80, 28/28 Y 03/08
Prätkämimmi, 36/36 tjot Keski-Suomi
Sinililja, 31/33, Y 01/08
*Tiiti, 30/30 Y 9/07, pk-seutu
Tuuli79, 28/34 TJOT 11/07 PK-seutu
Utelias pahalainen, 30v/31v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Vilukisu 29/34 Tjot 06/07,( km 08/08)
Dinna 26, Y 05/08

++++++Plussanneet++++++++

-Ama- 24/25 v., y09/06, plussa 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plussa 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08
Hertta 26/28 Itä-Suomi Y12/07, km 03/08, plussa 04/08
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08, plussa 04/08
Noa 27/39 v. Itä-Suomi Y 12/07, km 03/08, plussa 05/08
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu, plussa 06/08
hippu81, y 08/07, plussa 07/08
Liisaleena, 25/28 Y 11/07, plussa 10/08
Wilma80, 28v/28v, Y 09/07, plussa 10/08

Mä hiukan ruokkasin tota plussanneiden listaa, kun esim. Ainikki,Sacha eikä Miisa ole ilmoitelleet itsestään mitään edes tuolla odottajien puolella. Korjatkaa jos olen väärässä niin lisätään takaisin listalle =).

Utelias pahalainen, olen seuraillut teitä taustalta. Tiesitkö, että normaali kierto on 21-35 päivää? 41 päivän kierrolla voi olla hankaluuksia raskautua.. Sinulla voi olla ihan pienestä kiinni, joten suosittelen tutkimuksia, että saat kierron kuntoon..

Plussaonnea kaikille!

Ja pah.... täällä eletään sitten koopee ykköstä, ja siitähän ne päänsäryt kertoivat. Ja kierto oli siis "normaalia" lyhyempi, "vain 31 päivää, kun viime aikoina (ennen km) oli 35.

Ihanalle kuulosaa uppiksen miehen reaktio. Tuntuu varmaan kivalle suunnitella perhettä noin vakaalle pohjalle. Totta tuokin mitä taustis kirjoitti, mutta ymmärrän ettet halua kiirehtiä hoitoihin. Tavallaan silloin vauvan yrittäminen ja toivominen muuttuu vauvan tekemällä tekemiseksi. Ihanaa että se vaihtoehto on olemassa, ja todellakin suosittelen sinne menemistä sitten kun sille tuntuu. Mutta itsekin ajattelin että tieto lisää tuskaa... Tavallaan ongelmien lakaisemista maton alle, mutta en vaan jotenkin ees halunnut tietää jos jotain vialla..
Nyt meni kyllä niin sekavaksi etten itsekään tajua pointtiani, eli turha kai toivoa että kukaan muukaan...
Ja en siis missään nimessä(!!!) tuomitse hoitoihin meneviä, vaan itse oon vaan niin raukkis etten tahtonut tietää...

no joo, taidan ottaa päikkärit ennen ku muuttuu vielä sekavammaksi. :) zzzzz
vilukisu kp1/31-35

Huomenta ja hyvää vaalipäivää!

Pahoittelut Vilukisulle menkoista, kuitenkin varmasti mieli maassa vaikkei virallista yritystä ollutkaan. Kyllähän monetkin on keskeytetyllä tullut raskaaksi joten pieni jännitys kuitenkin aina on. Ymmärrän ehkä mitä yritit sanoa tutkimuksiin menemisestä, kun ei ole tietoa on helpompi uskoa että kaikki on kunnossa. Mä taas edustan toista kantaa, mun oli pakko selvittää onko jokin vialla.

Mikäs on UP:n tilanne? Mukavaa kun mies on noin täysillä mukana. Yhdyn ulkopuoliseen, että jos kierto on yli 35 päivää niin voi olla ettei ovulaatiota tapahdu. Sehän on korjattavissa usein helposti pillereillä, melkein kannattaisi varailla lääkäriaikaa.

Mites Siniksen matka on mennyt? Oletko jo kotona? Millä mielin?

Entäs Myy? Onko sulla jo parempi mieli ja taistelutahto korkealla?

ON: kp 27/25-27 menossa. Kuitenkin menkat tulossa koska olen niistä hikipuuskista kärsinyt jo päiviä. Lämmöt kuitenkin vielä koholla: aamuisin 36,8-37 ja iltaisin 37,3. Mulla lämmöt kuitenkin laskee vasta menkkojen alettua. Joten odotellaan niitä. Me ollaan alustavasti puhuttu hoitoihin lähtemisestä, onhan tätä yritystä jo yli vuosi takana. Meidäthän tutkittiin kesällä ja molemmilla näin alkututkimusten perusteella pitäisi olla kaikki kunnossa. Päätettiin silloin kesällä vielä odotella, mutta alkuviikosta puhuttiin ja mieskin sanoi että voitaisiin me jotain apua kokeilla. Kuitenkin tuntuu hankalalta ottaa puhelin käteen ja varata aika, nyt olen ajatellut että odottaisinko vuoden alkuun?!?

Yhdellä toisella palstalla oli tehty listoja mitä on tehty raskauden yrittämisen aikana joten teenpä minäkin. Eli tämän vuoden aikana minä/ me:
- olen syönyt monivitamiinivalmisteita, kalkkia ja kalaöljykapseleita
- olen juonut greippimehua ennen ovulaatiota
- olen juonut punaviiniä ovulaation jälkeen
- olemme harrastaneet seksiä joka-toinen-päivä taktiikalla
- olemme harrastaneet seksiä joka- päivä taktiikalla
- olemme harrastaneet seksiä ainoastaan ovulaation aikoihin
- ollaan harrastettu seksiä silloin kun huvittaa
- olen saanut orgasmin ennen tai jälkeen miehen orgasmia
- olen makaillut tyyny pepun alla
- olen makaillut oikealla kyljellä
- olen ollut kontallaan seksin jälkeen :)
- olen tikuttanut ovista
- olen mitannut lämpöjä
- olen tarkkaillut limoja
- olen pitänyt päivän tarkkaa kirjaa kierrosta
- olen pyrkinyt unohtamaan kiertopäivät
- olen vaihtanut rasvattoman maitotuotteet rasvallisiin
- olen lopettanut tulehduskipulääkkeiden syömisen
- olen hankkinut muutaman kilon painoa lisää jottei bmi olisi alarajoilla
- mies on vähentänyt soijan syömistä
- mies on lisännyt e-vitamiinin saantia
- mies on suostunut seksiin aina kun kalenteri (minä) niin määrää :)
- mies ei käytä autossa istuinlämmitintä, ei pidä läppäriä sylissä

Nämä tuli näin heti mieleen. Näyttää ihan hullulle... Toisaalta ei me joka kuukausi mennä tuon listan mukaan, mutta tuossa asioita joita on tullut testattua. Jään odottamaan teidän muiden listoja. Löytyisikö niistä vielä jotain käyttökelpoista kikkaa mitä ei olla vielä kokeiltu :) :)

Mukavaa sunnuntaita kaikille. Toivottelee epätoivoinen Tiiti

Täällä ollaan, back in business.. Reissu oli ihan ok, mutta tuliaisena sieltä on nyt ihan kamala flunssa :( Pakko varmaan jäädä huomenna kotiin potemaan.

Heti aluksi pahoittelut Miinille, Mintulle ja Vilukisulle! Odottelin niin kovasti hyviä uutisia, mutta ei. Pahuksen täti. Mutta ihanan "positiivisilta" te jo kuitenkin kuulostatte niiden pillereittenne kanssa! :)

Tervetuloa mukaan Dinna!

Myylle halaus! Vähän minäkin huolestun sinun viesteistä, toivottavasti olet sitä tyyppiä, että kirjoittelet tänne pahimmat olosi ja olet sitten IRL (hah, opin täältä uusia termejä! :) paremmilla fiiliksillä. Ainakin välillä. Mä kyllä ihan samaistun sun fiiliksiin (aina tiettyyn aikaan kuusta..), mutta itse piristyn kyllä suhteellisen nopeasti. Voimia!

Tiitihän se on saanut aikaan mahtavan listan! :) Mä kyllä voin kuitata kokeilluiksi noista lähes kaiken.. Seksiä ei olla saatu aikaiseksi koskaan joka päivä, välillä jtp-taktiikkakin on tehnyt tiukkaa. Kontallaan olemisetkin on vielä kokeilematta.. ;) Ja olen koittanut tiputtaa pari kiloa, jotta en olisi BMI:n ylärajoilla, muuten näyttää kyllä hyvin tutulta. Pitääkin nyt oikein miettiä onko tullut testattua vielä jotain muuta, palaan asiaan. Kun näitä muitakin ketjuja tässä tänään lueskelin, niin yllättävän monesta kohti pisti silmään se, että ne jotka olivat jo lähes menettäneet uskonsa luomuplussaan saivatkin sen sitten pian. Pitäisiköhän kokeilla sitä? No luultavasti ei ole pelkästään siitä kyse, mutta pitää varmaan ryhtyä nyt vähän negatiivisemmaksi.. ;) No ei, sitäkin on jo vissiin kokeiltu.

Joo, mun en-ole-tietoinen-kiertopäivistä-kuukausi sujuu kohtalaisen heikosti.. miten on mahdollista, että ne koopeet vaan aina hyökkää jostain tajuntaan?? Nyt oli siis seksiä kp10 ja kp16 eli aika heikot mahikset raskautumiselle.. kun ovis oli siis jossain akselilla kp13-15. Mutta odotan silti innolla tulevia "raskausoireita".. ;) Ja kyllä mäkin olen pohtinut niitä tutkimuksia, mutta tällä hetkellä tuntuu siltä, että ensi vuoden puolelle menee. Mutta katsotaan nyt, ehkä taas seuraava tätivierailu saa mut jo varailemaan aikoja.

Taidan vääntäytyä takaisin sohvalle. Mukavaa sunnuntai-iltaa!
Sinis

Terve,
Tässä mun lista, aika paljon samoja kuin tiitillä + pari lisää

- olen syönyt monivitamiinivalmisteita, rautaa ja foolihappoa
- olen juonut greippimehua ennen ovulaatiota
- olemme harrastaneet seksiä joka-toinen-päivä taktiikalla
- olemme harrastaneet seksiä joka- päivä taktiikalla
- olemme harrastaneet seksiä ainoastaan ovulaation aikoihin
- olen nostanut jalat seinää vasten
- olen jäänyt nukkumaan siemenet sisällä
- olen tikuttanut ovista
- olen pitänyt miestä ajantasalla kiertopäivistä
- ja välillä en ole kertonut miehelle, että ovis on meneillään
- olen keksinyt muuta ajattelemista, matkoja ym.
- olen lopettanut tulehduskipulääkkeiden syömisen keskikierrossa
- olen laihduttanut muutaman kilon, että bmi ei olisi ihan ylärajalla
- olen käynyt kunnon hikijumpassa 2-3 kertaa viikossa
- mies on syönyt enemmän kasviksia ja hedelmiä

Plussakierrossa seksiä oli suunnilleen joka toinen päivä heti tädin lähdöstä pitkälle oviksen jälkeen. En tikuttanut ovista, mutta join greippimehua ja tarkkailin limoja :) Eli ei mitään erikoista ollut tekeillä.

Höh, olen tosi pahoillaan tätihyökkäyksen kohteille… Olin ihan varma, että ainakin Miini plussaa.

Omaa napaa - nyt alkaa jo vanha tuttu pahoinvointi puskea päälle. Vielä ei oo tarvinu yrjötä, mutta huono olo on lähes ympärivuorokautista. Mutta ei voi mitään, se nyt näyttää kuuluvan asiaan mulla… Väsymys on myös ihan käsittämätöntä, nukun kunnon yöunet ja joka päivä n. tunnin päikkärit päälle. Mies kyseli jo, että onko tuo ihan normaalia :) Kova työ yrittää olla töissä normaalisti, kun väsyttää ihan älyttömästi ja koko ajan pitäis olla jotain syömässä, ettei huono olo iske.

...kyllä tääll vielä hengessä mukana ollaan. Viime viikko oli paha... Mies alkaa väsyä tähän kaikkeen, niin pitkästä aikaa keskustelussa vilahti ero-sana. Mut ei me luovuteta. Mussa se vika on - masennun liian helposti. Töissä on kiire ja illalla olen ollut muissa maailmoissa. Mies lähti aamulla työmatkalle ja palaa vasta torstai-iltana - EN KESTÄ!!! Tulee yksinäistä... Mut illalla on aikaa paneutua tähän meidän ketjuun...luen teidän jutut tarkemmin ja kommentoin sitten...:) Nyt takaisin töiden pariin...

Myy.

Kp jotain- oisko oviksen aikoja ..?

Hauska lista Liisaleenallakin, hyvä etten ole ainoa kahjo :) Toivottavasti selviäisit vähällä pahoinvoinnin suhteen ja väsymyskin helpottaa. Ei vuodenaika ainakaan piristä valollaan :)

Kiva kuulla että Myyllä parempi mieli. Toivottavasti miehesi ei tosissaan eroa väläytellyt? Yksin oleminen on kyllä kurjaa, mutta ajattele miten kivaa teillä on sitten kun mies palailee kotiin :) Jaksamisia ikävään.

Mikäs UP:n tilanne?

En haluaisi mitenkään ärsyttää ja stressata Sinistä, mutta sullahan on loistavat asemat plussata: menossa on kierto jolloin ei pitäisi olla mahdollisuuksia :) Eikös se plussa yleensä tule juuri sellaisista kierroista? Ja kyllähän tuolla seksillä ja ovulaatiolla on mahdollisuuksia ihan teoriassakin onnistua, simpat elää 3-5 vuorokautta ja munasolu pystyy hedelmöittymään 12h. Toivottavasti et loukkaannut kun nostattelen sun toiveita, vaikka et halua jännätä. No vaikka et jännäisikään niin me jännätään sun puolesta :)

Ihanaa oli tänään herätä kun kelloja oli siirretty, kerrankin olin suht pirteä heti aamulla. Mieskin ihmetteli miksi jo nousin, kun yleensä torkutan kelloa kymmenen kertaa ja nyt nousin ensimmäisestä soitosta... Nautitaan nyt ennenkuin elimistö tottuu tähän ja lopettaa yhteistyön.

Jatkanpa hieman vielä hommia. Kuulemisiin.

*tiiti

Niin, onhan se mahdollista teoriassa, mutta en siihen jaksaisi luottaa.. Miksi nyt, kun ei aikaisemminkaan? Tai pitäisi vissiin ajatella, että ehkä juuri siksi nyt.. :)

Mutta mikä on Tiiti sun tilanne? Täti hukassa ja lämmöt koholla? Osataan sitä täälläkin stressitasoa nostattaa! :D

Nyt Myy ajattelet, että ihanaa kun on aikaa itselle! Mä nautin aina välillä, jos mies on päivän tai pari pois, saanpahan tehdä ihan mitä mieli tekee. Ja sittenpähän on taas entistä mukavampaa, kun se sieltä tulee kotiin. Joo-o, helppoa sanoa näin. Mutta kiva kuulla sinustakin! :)

Ja komea se on Liisaleenankin lista! :) Tsemppiä pahaan oloon!

Tätä ei kannata jännäillä. Sain riesakseni tänään tuhruttelun, ensimmäistä kertaa elämässäni piti sellaistakin tulla. Yleensä menkat alkaa lorottaen, nyt tullut pientä tuhrua. Mutta tänään varmaan rytisee :( Lämmöt olivat hieman laskussa aamulla 36,7 joten sekin kertoo siitä.

Mä nautin kanssa jos saan joskus olla yksin, saa tosiaan tehdä mitä haluaa. Joskus hoputankin miestä lähtemään johonkin, jotta saisin olla yksin, se kun on kotona viihtyvää sorttia :)

Mutta tänään taas uuteen kiertoon. Alkaa jo tuntua ihan turhalta, ehkä niihin hoitoihin olisi suunnattava :( Onneksi elämässä sata rautaa tulessa joten ei voi jäädä masentuneena maahan makaamaan...

Tiiti kp 28/25-27, pian kp 1/25-27

Mites UP:lle kuuluu? :)

Mua ottaa pannuun, kun ei edes menkkoja näy mailla halmeilla! Painoakin minä seuraan... Mun paino on tosin romahtanut alipainon puolelle sitten edellisen raskauden, joten pelkään, että kroppa on sen verran kovilla, ettei menkat suostu alkamaan. :/ Oon yrittänyt nostaa painoa, mutta tuntuu, että mitä enemmän syön, niin sitä enemmän vauva syö, eikä paino ole hievahtanutkaan. Olen kyllä ennenkin ollut saman kokoinen, mutta jos suunta on alaspäin, niin ehkä kroppa havaitsee sen, eikä suostu enempää kuluttamaan...(öööh?) Menkkoja ei siis varmaan odotettavissa ennen kuin lopetan imettämisen kokonaan... Saa nähdä.

Esikoisen kohdalla kylläkin plussasin ensimmäisestä kierrosta, eikä käytössä ollut mitään vippaskonsteja... Tuuria? Mä tosin tykkään greipistä ja silloin mulla sattui olemaan joku vaihe, että söin joka aamu 1 greipin :) Greippimehua en tosin juonut, mutta taitaa se aito tavara olla stydimpää. ;)

Kuulun myös niihin, jotka malttamattomana suuntaisi heti tutkimuksiin kun mahdollista, jos ei vauvaa kuuluisi... Mulle se olisi jotenkin helpotus, että saan heittää asian asiantuntevan henkilöstön harteille, eikä tarvitse itse pakertaa hiki pinnassa tietämättömänä.

Tuli käväistyä kerrankin viikonloppuna viihteellä ja hyvä yö tulikin vahingossa valittua, kun saatiin tunti lisää baarissa. :D Joo... seuraavana päivänä se ei enää tuntunutkaan niin hyvältä idealta... Baarin jälkeen, kotia muistaa kuitenkin taas arvostaa entistä enemmän! ;)

Tiiti... Mitä jos toi onkin vaan tiputtelua, kun tuntuu, että aika usea onkin plussannut, kun on tullut vain tiputtelua...? :) Jos vuoto pysyy tosi vähäisenä, niin mä kyllä testaisin!

Nyt syömään. :9

Dinna: vilukisukin bailasi lauantaina pilkkuun saakka, ja ilta tuntuikin piiitkältä sen lisätunnin vuoksi. Onneksi hauskaa oli joka tunnin edestä, eli ei siinä mitään. Ja seuraava päiväkin meni ihan ok, väsytti muttei muuten ollut paha olo tms. Ihana nollaus reissu...

UP: Pimität sä sitä plussaa meiltä, häh??? Ei oo reiluu... ;)
(ja sori, luin tosi pikaseen tulleet viestit, eli jos täti on hyökännyt niin sit pahoitteluni...)

Tiiti: Juu, ihmeen paljon otti pannuun kuitenkin monnit vaikka eipä paljon muuta voinut odottaakaan. Ei tätä vauvakuumetta vaan voi "kääntää pois päältä" kun niin päättää. Sen verran kuitenkin oon yrittänyt rauhoittua, että tämä palsta ja tämä ketju on nykyisin ainut vauva-aiheinen ketju jota seuraa. Ennen saattoi illat pitkät kulua vauvahaaveillessa netissä... ;)

Poppakonsteista:
Paljon on mullakin kokeiltuna noita Liisaleenan ja Tiitin listojen konsteista. Plussauskierto oli kierto jossa lomailin ja en muistanut tehdä mitään erityistä, oletettu plussausseksikerta (yksityiskohtia, jihuu...) oli sellainen että seksi tuntui erityisen hyvälle ja iso O oli sen mukainen.
Kiertoa laskeskelen jo ihan omaa elämääni helpottaaksenikin, kun epäsäännöllisessä kierrossa osais edes jotenkin arvioida tädin seuraavaa visiittiä, edes suunnilleen että millä viikolla.

Vilukisu

Juu moi! Tää on ollu syyslomalla ja nettipimennossa jotain pari viikkoo! Hirveesti oli tullu tekstiä siinä ajassa, en kyllä kovin tarkkaan jaksanu lukea, selasin vaan pikasesti läpi.

Dinnalle tervetuloa minunkin puolestani! Mulla meni aika kauan imetyksen lopettamisen jälkeen ennen kuin menkat alkoi, mut sehän on niin yksilöllistä miten se ite kenenni kohalla menee.. Ja kun se ovis kuitenkin on ennen niitä menkkoja, niin eihän sitä voi ikinä tietää..

Eipä täällä mitään sen kummempaa kerrottavaa edes ole, ovista odotellessa siis..

hensku kp13

Ehei, ystävättäret. En pimitä teiltä plussauutisia-tai sitten ne uutiset ovat vielä pimennossa itseltänikin. Ei ole vielä täti hyökännyt paikalle, mutta viime kierroista viisastuneena, nyt en tosiaan hötkyile ennenkuin vasta ensi viikon puolella testien kanssa.
Eli nyt mernossa 33/41.
Hikipuuska yllätti tossa lauantaina, joten se oire on liiankin tuttua ja ennakoi melko varmasti menkkojen alkua lähipäivinä. Myöskin alavatsakipuilu on täydessä vauhdissa..

Harmi ettei UP:lläkään ollut VIELÄ plussa-uutisia. No ehditäänhän me niitä vielä saada. Ai säkin kärsit hikipuuskista, mullakin on niitä ja ovat perhanan ärsyttäviä. Tiedätkö mikä niitä aiheuttaa?

Kiva että Henskukin on palaillut linjoille. Mukavaa ovisviikkoa sinne.

ON: kp yksi taitaa olla ovella. Tosiaan eilisestä alkaen tuhrutellut, tulipahan sekin koettua ensimmäistä kertaa. Nyt pakottaa jo selkää siihen malliin että kohta varmaan alkaa ihan oikeat menkat. Laskin että ovulaatiosta on tänään 17 päivää, olisikohan jotain yrittänyt tapahtua? Yleensä mulla menee ovulaatiosta menkkoihin 14 päivää? Eikös tuon luteaalivaiheen pitäisi olla melkoisen vakio? Mies toi eilen suklaalevyn lohdutukseksi, huomasin että sitäkin harmitti taas paljon tämä tädin vierailu :( Tähän pettymykseen alkaa jo turtua... Uusi ovis on jo merkitty kalenteriin ja mietin varaisinko ajan aukiolotutkimukseen, pitäisi vertailla vähän hintojakin.

Parempaa päivää muille. Tulkaahan linjoille päivittämään kuulumisia.

Tiiti (joka on jo miettinyt lapsettomuuspuolelle siirtymistä, alkaa olla usko luomuplussaan mennyt)

Älä Tiiti siirry vielä mihinkään.. meitä tahkoajia on täällä useampi. Mutta ehkä tosiaan siellä olisi ollut joku yritys käynnissä? Mäkin olen ymmärtänyt, että se luteaalivaihe olisi aika vakio. Nyt jalat ristiin vaan! Ja akalle kyytiä! Mutta muutama on ilmeisesti plussannut heti sen aukiolotutkimuksen jälkeen, että ehkä sitä kannattaa harkita? En tiedä.

Mä oon edelleen sairaana, ei ole ollenkaan kivaa. Meilläkin oli eilen taas keskustelua tutkimusasiasta. Mua tällä kertaa oikeasti vaan harmitti tää mun flunssainen paha olo, mutta mies luuli, että harmittelen taas sitä että en ole raskaana.. Mistäköhän tuollaista luuli? ;) Mutta ehkä odotetaan vielä hetki eli siis ensi kierto. Sittenhän se vuosi alkaakin jo olla täynnä. Pitää ilmeisesti patistaa mies ensin näytteenantoon ja mennä sitten vasta itse. En tiedä enkä kyllä nyt jaksaisi edes sitä miettiä.

Mitäs sitten tekisi? Alkaa toi sohva jo vähän kyllästyttämään, josko menisi tällä kertaa makoilemaan vaikka sänkyyn..

Tervehdys!
Tiitille ihan ekana sanon, että et perkule vieköön luovuta!!!Kaikkiin ihmeisiin kannattaa uskoa, voi se luomuplussa sieltä tulla niinkuin täälläkin kävi vaikka just oli kerrottu, että munasarjat saattaa olla hiipumassa. kaikkea kummallista maailmassa sattuu ja tapahtuu kun vähiten (tai eniten) sitä odottaa. Mun mielestä kyllä kannattaa käydä ne kaikki tutkimukset heti läpi jos odottelu ja yritys ärsyttää, saapahan ainakin heti tietää jos jotain on vialla ja siihen sitten mahdollisesti apua. usein se voi olla niin pienestä kii...Ja yhä edelleenkin liputan sen akupunktion puolesta. Just uusimmassa terveyskeskuksesta saatavassa ilmaislehdessä (Vilpertti 2/08) oli artikkeli akupunktio tyypistä jonka kautta hoitoja tuloksetta kokeilleet lapsettomat ovat tulleet raskaiksi ja odottavat äidit ovat saaneet helpotusta vaivoihinsa. Akupunktio näyttää auttavan vaivaan kun vaivaan.

Kaikille, joiden luokse täti on hyökännut, kauheesti pahoitteluja tasapuolisesti. :(

).( Täällä on edelleen ihan normiolo....nälkää pukkaa, kylmä on ja pikkusen jotain särkyjä silloin tällöin, mutta ei oikeastaan mitään. Hmmm...toiv. ei tarkoita mitään ikävää. Lukekaa blogista mitä tapahtui kun kerroin äidille jos haluatte makeat naurut...On tää kummallista. Vielä viikko siihen varhaisultraan.

Kauheesti plussatuulia ja peukutuksia kaikille!!!+++++puuuuuuuuuh++++++
Wilma 6+1

Heissan kaikille! Ja ihan ensinnäki ONNEA Wilmalle! Mahtavaa!! Tulin pitkästä aikaa katselemaan et mitäs tänne kuuluu ja onko iloisia uutisia, ja olihan niitä :)

Mulla on jotenkin niin tajuton stressi päällä etten oo kyllä vauva-asioita paljon aatellut. Nyt kun täs vapaapäivää viettelen niin te tulitte mieleen. Toivottavasti viel "huolitte" mut mukaan..

Jotenkin oon jo toivoni heittänyt raskautumisen suhteen. Tosin vielä pieni takaportti on se etten kuitenkaan ole sitä ehkäisyä hankkinut vaik alunperin pitikin. Mut tää kaikki kiire ja paine..

Koirapäivitys: Eteisestä syöty listat, vaatekaappia järsitty, kirjoja ja lehtiä luettu tosi tarkkaan, kengät pureskeltu eli 18 kiloa elämäniloa. Koskaan ei voi tietää mikä odottaa kotona kun tulee töistä kotiin..

Prätkis kp oliskohan 21/25-26

Kiva kuulla Prätkiksestä! Aikamoinen täystuho teillä siellä näyttää olevan ;) Ei saa heittää toivoa, eihän sitä koskaan tiedä.

Mua alkaa nyt todella ketuttamaan tää flunssa, voisi jo jättää mut rauhaan. Mutta eipä ole täällä mitään uutta. Mitäs teille muille kuuluu? Miten Tiitin kävi?

Sinis

Tosi hieno juttu toi Wilman plussaus! Lukasin ihan pätkän blogistas. Onnea vaan! Oon ollu vasta jonkin aikaa ketjussa mukana, niin kaikkien taustoja en tarkalleen tiedäkään.

Rupesin miettimään, että pitäiskö munkin käydä akupuntiossa, jos ne sais mun menkat käynnistettyy edellisen synnytyksen jäljiltä. :) Oiskohan niil jotain jippoja siihen... Hihi. Mul ois muitakin vaivoja, joista voisin samalla valittaa, niin hoituis kaikki kerralla. :D Oon käyny yhel semmosel ennenkin ja se käski aina luetella kaikki vaivat, ni hois kaikki kerralla. :)

No, mutta mutta... Mitäs muille kuuluu?

...Siniksellä on kyllä sitkee flunssa, arvaan, että otaa päähän aika kovasti...pitäs vaan jaksaa levätä ja ottaa vitamiineja.

Ja Prätkiskin ilmottautuu joukkoon, "moi!" :) Aikamoinen koiravekkuli siellä kotona taitaa olla - joko olette miettineet nimen vaihtoa Täystuhoksi...:D Tänään kuulin just hauskan jutun, kun yhden rouvan koiranpentu kuulemma järsi rikki juuri sen nojatuolin, joka sattui olemaan perheen kissan lempipaikka...

Miehen ollessa poissa olen ottanut rennosti - periaatteessa ihan samanlaista arkea kuin muulloinkin, mutta paras ystävä ei ole kotona odottamassa. Ollaan otettu iltaisin puhelinmaratooni, joka on ollut aika hauskaa...kerrattu päivän jutut ja katsottu yhdessä telkkua...:D (ja ei, arvaan mitä haluaisitte kysyä...emme ole ajautuneet puhelinseksiin - alkaskohan se vauva siitä...ihmeitähän tapahtuu....:D)

Wilman blogi pitää kyllä käydä taas lukasemassa...Onnea odotukseesi! älä suotta stressaa, kyllä siellä joku asustelee...

Ja nyt mun oma LISTA:

- olen juonut greippimehua
- olemme harrastaneet seksiä oviksen aikoihin
- olen nostanut jalat seinää vasten
- olen jäänyt nukkumaan siemenet sisällä
- olen pitänyt miestä ajantasalla kiertopäivistä
- välillä en ole kertonut miehelle, että ovis on meneillään
- olen yrittänyt keksiä muuta ajattelemista
- olen vähentänyt kaikkien tulehduskipulääkkeiden ym. särkylääkkeiden käyttöä
- olen syönyt monivitamiinivalmisteita ja kalaöljykapseleita
- olen saanut orgasmin jokaisessa yhdynnässä
- olen makaillut kyljellään
- olen vähentänyt makeutusaineiden käyttöä
- olen huomautellut miehelle alkoholin käytöstä :)
- olen evännyt mieheltäni ( ja itseltäni) liian rasvaiset ruoat
- olen vähentänyt alkoholijuomien käyttöä

No, tulihan lista...ja eikä tulosta...pitää heti alkuvuodesta alkaa varailemaan lääkäriä...

Myy. kp? (täytyy laskea kohta) Taisi käydä tän kierron kanssa niin, että meni ohi..:/

Myylle: mä oon lukenut sun kirjoituksia monta kertaa yrityksen aikana, ja oon aina ajatellut, että ihan kuin kirjoittaisit mun mietteitä. Sen takia piti nyt laittaa sulle tsemppiviesti erikseen... Vielä se joskus onnistuu, vaikka välillä (lähes aina) mieli onkin musta. Mulla on taipumusta masennukseen ja erilaisiin ahdistustiloihin, ja tämä vauvanyritysaika oli mun elämän raskainta ihan valehtelematta. Eikä alkanut raskauskaan ole sitten sen helpommalla päästänyt, valitettavasti.

Mutta pointtini on: jaksuja, Myy, sinä selviät tästä voittajana ja kaikki tulee päättymään hyvin lopulta.Toivon ainakin näin, ja uskonkin kyllä. Voimia tulevaan (ja nykyiseen) toivottelee samojen asioiden kanssa painiskellut

Eemi