Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oispa semmonen on off -kytkin aivoihin, mulla ei mahdu sinne taas mitään muuta ajatusta kuin et oisimpa raskaana 😶 ja sit goolettelen yleisimmistä kiinnittymispäivistä ynnä muusta vaikka mä muistan ne kyl jo ulkoa 🙈

Nyt voisin tilata jonku pienen kiinnittymisvuodon tms lupaavan oireen kiitos! 🫣✨😅
Tämä olis kyllä niiiiiin hyvä! Vois vaan off-napista laittaa vauva-ajatukset pois päältä. 😅

Mulla on kans tapana googlailla noita juttuja piinapäivien aikana, vaikka tasan tarkkaan tiedän miten ne menee 🤣 En siis oo yksin tämän(kään) asian kanssa! Mulla on vielä ens viikko lomaa jäljellä. Onneksi tässä on ollut niin paljon kaikkea kivaa tekemistä, että se vähän harhauttaa ajatuksia…. Ja toisaalta saa jopa toivomaan että aika kuluis hitaammin. 😊 Ensi viikoksi mennään miehen kanssa mökille.

Ja @Maicy toivotaan että siellä olis kiinnittyminen parhaillaan menossa, kuulostaa lupaavalta tollanen uudenlainen kipu!

Tsemppiä kaikille teille kanssapiinailijoille! Koitetaan nyt nauttia kesästä ja toivotaan tänne paljon plussia 😊

Ikävien sattumusten myötä ei oo oikein edes muistanut piinapäiviänsä. Ajatukset ovat olleet täysin muualla ja tulee vielä jonkin aikaa olemaankin. Jotta elämä ei muutenkaan olisi ruusuilla tanssimista niin taloyhtiössämme on eilen todettu legionella ja tänään se on vielä kruunattu suihkukielolla. Mahtavaa kun perheessä on kuitenkin vuoden ikäinen, joka haluaisi joka aamu suihkun alle. Sitten vielä aloittavat ensi viikon ti kolmi päiväiset huuhtelut. On muuten mukavaa kun sit on menkat riesana niin ja raskaustesti oli aamulla nega. Löytyy tietty yks positiivisuuskin, kerta kun en ole raskaana niin eipähän tarvitse perua magneettikuvaus aikaa. Saa nähdä vaikuttaako miten sit kun näyttäisi aika olevan juurikin ovulaation aikaa. Sit toki kärsin pahasta pahoinvoinnista, mutta varmaan jotenkin liitännäinen shokkiin yms.

Yhteistyössä