Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikös sitä suositella juurikin aamun ekasta tehtäväksi jolloin pissa on vahvaa? Näin itse olen toiminut, hyvin on ovis löytynyt niin digii kuin liuskoihinkin.

Kävin yöllä kahdesti pissalla ja kun heräsin niin edellisestä vessa käynnistä 4h. Puhdas nega, mut kauheasti erilaisia oireita jotka viittaisi raskauteen. 🫣 Joten odoteltava mihin suuntaa mennää, kaipa ne menkat sieltä alkaa.

Eikös sitä suositella juurikin aamun ekasta tehtäväksi jolloin pissa on vahvaa? Näin itse olen toiminut, hyvin on ovis löytynyt niin digii kuin liuskoihinkin.

Kävin yöllä kahdesti pissalla ja kun heräsin niin edellisestä vessa käynnistä 4h. Puhdas nega, mut kauheasti erilaisia oireita jotka viittaisi raskauteen. 🫣 Joten odoteltava mihin suuntaa mennää, kaipa ne menkat sieltä alkaa.
Ovistestiä ei ilmeisesti kun lh-hormoni hajoaa rakossa(?) ja sen pitoisuus ilmeisesti on suurin aamupäivällä ja päivällä.. tai sit muistan ihan omiani 🫣

Pahoittelut negasta, mutta niin kauan kun ei näy menkkoja on toivoa 😊 Ja kun kerran raskausoireitakin on. Minä kyllä nakkasin jo kirveen kaivoon tämän kierron osalta. Oottelen vaan että menkat tulis ja menis ja pääsis taas yrittämään 😅 MUTTA nyt yritän nauttia lämpimistä kesäpäivistä ja keskittyä hetken aikaa muihin asioihin. Jos mulla alkaa kohta menkat niin tiedänpähän ainakin, että kierto on pysynyt suht. säännöllisenä.

-Nooruska

Mut voi poistaa plussanneista…😭😭 tänään alko kesken työpv vuoto ja kovat kivut eli kesken meni… en oo koskaan ennen kokenu keskenmenoa. Miten nopeasti tämmösestä mahtaa palautua 😭 listalle voi lisätä yritys alotettu 05/25 ja 2. lapsi. Kiertopäivistä ei tietoa näitä vuotopäiviä ei kai lasketa menkoiksi? 33/28 oli tänään

• Surullinen
Reactions: Liilja

Yhteistyössä