Haaveena vauva 2024

Mun piti kauppareissulla ostaa ovulaatiotestejä, mutta ei missään myydä! Ei k-marketissa, ei s-marketissa eikä tokmannilla. Apteekistakin loppunut. Ärsyttävää! Täytyy tilailla netistä, tai käydä kaupungista ostamassa.

@Tiukuna
Mielenkiintoista, enpä ole ennen kuullut tollaisista raskaustesteistä. Näyttävätkö raskauden missä vaiheessa? Tai siis, onko mahdollista saada positiivinen ennen kuin perus virtsatesti on positiivinen?

Näin se tuntuu väittävän
 
vierailija
Mulla ainaki vastaava on ovisplussa.

ON Täällä ovista edelleen ootellaan saapuvaksi. Limat kyl lisääntyny, mutta vielä ei oo ovisliman koostumus. Nyt illan jomotellu vatsaa, että voisko oviskivut olla vaikkei limoja oo. En tiedä. En aatellu tikuttaa, ku viime kierrot oon nii hyvin tunnistanu oireista, mut nyt ihmetyttää tää
Tästä ei taida olla epäilystä 🙂. Eilen talleteltiin toivottavasti se riittää?

Pitää tehdä nimimerkki mutta taustaa sen verran että pitkään yritetty toista yhteistä. Mutta tärppiä ei kuulu nyt otettiin ovistestit käyttöön. Ikää on 40 v.
 
Noista tikku ovis testeistä, oli merkki mikä tahansa. Niin mä en oo koskaan saanut niihin tasavahvoja viivoja joten sen mukaanhan ei ovista olisi mut digi kyllä on hymyillyt. Noi digit on kuitenkin sen verran tyyriitä pelkkään metsästykseen niin oon yleensä oireiden perusteella alkanu tikuttaa ja kun viiva alkaa tummua niin sit tehnyt digillä varmistuksen. Tai jos oon ollu hyvin varma ovis hetkestä niin oon suoraan tehny digin.

En tiedä mistä johtuu että ne ei mulla toimi niin kuin pitäs, koska kuitenkin ovulaatio tapahtuu
 
Noista tikku ovis testeistä, oli merkki mikä tahansa. Niin mä en oo koskaan saanut niihin tasavahvoja viivoja joten sen mukaanhan ei ovista olisi mut digi kyllä on hymyillyt. Noi digit on kuitenkin sen verran tyyriitä pelkkään metsästykseen niin oon yleensä oireiden perusteella alkanu tikuttaa ja kun viiva alkaa tummua niin sit tehnyt digillä varmistuksen. Tai jos oon ollu hyvin varma ovis hetkestä niin oon suoraan tehny digin.

En tiedä mistä johtuu että ne ei mulla toimi niin kuin pitäs, koska kuitenkin ovulaatio tapahtuu
Mulla on sama, en oo koskaan saanut ihan täysin tasavahvoja mutta digiin saan kyllä hymynaaman.
 
  • Tykkää
Reactions: Fiufau
Tein pc eilen aamulla ja puhdas nega oli, ja illalla alkoikin jo menkat (pari pv etuajassa).
Eli ei kun uuteen kiertoon vain :)
Tsemppiä uuteen kiertoon🫶🏻
Tein kanssa herkällä testillä eilen 23/24-27 oli jotenki viallinen testi kun viivat tuli ensin epätasaisesti mutta vahvistuivat, siinä oli sitten haamuviivakin ihan värin kanssa ja plussaa näytti mutta tänä aamunatestasin 2eri testillä negatiiviset 24/24-27 joten saan asennoitua uuteen kiertoon myös😥
onko täällä muilla ollut ns. Kemiallisenraskauden vuoksi plussia? oli jotenkin toiveet korkeella tähän kiertoon oireiden perusteella, no onhan täs minimaalinen mahdollisuus vielä kun ei kk ole alkaneet mutta luulis et olis näkyny noilla herkillä testeillä jo tänään ja kyllä mieltä vaivaa tuo eilinen plussa/virheellinen tulos…
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku 5/14, km 9/14, rk 4/23
@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Samppa40 ★ 01/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@vauvakuume7 ★ 8/22 ★ 7. ★ kkm 03/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1.
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen ★
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2.
@Jonna_83 ★ 08/23 ★ 4. (2.yhteinen) ★


★★★★★★★★★★★★★★★

9.6.2023 perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★

@pikkuhaave kp 31/35
@vauvakuume7 kp 26/29
@Samppa40 kp 26/25
@hermoilija_ kp 25/23-27
@RLiisukka kp 24/28
@Cherrymint kp 24/24-27
@heltsuli kp 23/28
@Päivänsäde84 kp 22/25-28
@ireh kp 18/28
@esparsetti kp 18/28
@meinaas kp 13/28-34
@Charppaliini kp 10/26
@Eswe kp 4/27-30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@hermoilija_ DPO 13
@Samovaari DPO 7
@heltsuli DPO 6
@ireh DPO 0


★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ 05/23
 
Viimeksi muokattu:
Tsemppiä uuteen kiertoon🫶
Tein kanssa herkällä testillä eilen 23/24-27 oli jotenki viallinen testi kun viivat tuli ensin epätasaisesti mutta vahvistuivat, siinä oli sitten haamuviivakin ihan värin kanssa ja plussaa näytti mutta tänä aamunatestasin 2eri testillä negatiiviset 24/24-27 joten saan asennoitua uuteen kiertoon myös
onko täällä muilla ollut ns. Kemiallisenraskauden vuoksi plussia? oli jotenkin toiveet korkeella tähän kiertoon oireiden perusteella, no onhan täs minimaalinen mahdollisuus vielä kun ei kk ole alkaneet mutta luulis et olis näkyny noilla herkillä testeillä jo tänään ja kyllä mieltä vaivaa tuo eilinen plussa/virheellinen tulos…
Mulla oli viime kierrossa kemiallinen, testasin 3 eri merkin testillä plussat "menkkaviikolla", aluks vahvistui mut sit laimeni. Sen viikon lauantaina alkoi menkat ihan ajallaan. Ärsytti ja harmitti mut toisaalta jos positiivisesti haluu ajatella nii mieluummin heti alussa kun esim. viikolla 8 menisi kesken.
 
Mulla oli viime kierrossa kemiallinen, testasin 3 eri merkin testillä plussat "menkkaviikolla", aluks vahvistui mut sit laimeni. Sen viikon lauantaina alkoi menkat ihan ajallaan. Ärsytti ja harmitti mut toisaalta jos positiivisesti haluu ajatella nii mieluummin heti alussa kun esim. viikolla 8 menisi kesken.
Nuo kemialliset on kyl varmasti aika perseestä. Mää oon koittanu nyt tosin oikee toivoa et jos ees se kemiallinen tulis nii näkis että jotaki yrittää tapahtua ja osais vähä sulkea pois et missä vois olla vika. Nyt ei viivan viivaa mihinkään, ei edes viivan paikkaa näy 😅 Huomenna varmaan mennään uuteen kiertoon koska tosiaan tänäänki aamusta puhdasta negaa, tuskin enää positiiviseksi muuttuu🙄
 
  • Surullinen
Reactions: Cherrymint
Mulla on nyt viiteen inseminaatioon ollu 3 kemiallista ja sit yks kaksosraskaus joista toinen oli kohdunulkoinen ja kohdunsisäinen meni kesken. Tutkittiin just limakalvoa et onks siinä vikaa kun mikään ei nyt jatku mut mitään ei löytynyt
 
Nuo kemialliset on kyl varmasti aika perseestä. Mää oon koittanu nyt tosin oikee toivoa et jos ees se kemiallinen tulis nii näkis että jotaki yrittää tapahtua ja osais vähä sulkea pois et missä vois olla vika. Nyt ei viivan viivaa mihinkään, ei edes viivan paikkaa näy Huomenna varmaan mennään uuteen kiertoon koska tosiaan tänäänki aamusta puhdasta negaa, tuskin enää positiiviseksi muuttuu
Joo niin ne on mut toisaalta onhan siin sekin just et sit ainakin tietää et jotain tosiaan tapahtuu ja kroppa toimii✌🏻😇.
 
  • Tykkää
Reactions: Cherrymint
Heippa!

Täällä uusi jäsen urakkaa aloittamassa. Esikoisesta on siis haave. Kierto on vielä täysin kysymysmerkillä hormonaalisen ehkäisyn jäljiltä - ei vielä kuukautisvuotoa. Joten katsotaan miten tässä käy. Jos näillä tiedoilla pääsee jo listalle, voisin liittyä. Tai jos pitää odotella, että on jotain raportoitavaa kierron suhteen, niin ymmärrän kyllä. :)
 
Tästä ei taida olla epäilystä . Eilen talleteltiin toivottavasti se riittää?

Pitää tehdä nimimerkki mutta taustaa sen verran että pitkään yritetty toista yhteistä. Mutta tärppiä ei kuulu nyt otettiin ovistestit käyttöön. Ikää on 40 v.
Siinä näyttää olevan 👍🏻

Kai tää on sit ihan tapauskohtaista. Ensimmäisessä kuvassa ei kuitenkaan ollut tasa vahvoja, mutta tässä kuvassa oli jo selkeä muutos. Itse kyllä saan liuskoihin tasa vahvat taikka viivasta jopa vahvemman. Mut itse kun tykkään käyttää clearblue sekä liuskoja kun itse en oireita tunnista.
 
Onnea vauvakuume7! 😍❤

Meillä tarkoitus olis tosiaan vasta elo-syyskuussa alkaa yrittää toista yhteistä, koska mulla on töihin paluu elokuun alussa, ja pelkään jos ois pahoinvointia tms siinä samassa isossa muutoksessa. Ollaan ehkäisty niin, että ei olla harrastettu otollisina päivinä. Nooh, nyt tässä kierrossa kävi niin, että tuli pussailtua kp 8, mutta nyt ovistesti näyttää positiivista kp 11, eli ovis tulossa aiempaa aikaisemmin. 🙈 Tossa on siis 4 päivää välissä. Pieni raskauden mahis siis vissiin tulee olemaan, koska eikö sinnikkäimmät siittiöt saata elää sen 3-4 päivää. Ja nyt mua rupes vähän jännittämään, että voisko semmoinen tapahtua, et tuliskin jo nyt raskaaksi. Mulla toki ikää sen verran, ja 4 päivää on kai aika pitkä aika siittiöille elää, mutta kääks.😅
 
  • Rakkaus
Reactions: vauvakuume7
Mielenkiinnosta kyselen, teettekö ovistestejä siksi, että tiedätte millon "pitää" makkarassa tapahtuu? Vai siksi, että tiedätte, että ovis yleensä tulee?😙
Itse en tee ollenkaan. Omiin korviin kuulostaa ressaavalta tehdä niitä, mutta en tiä sitten..

On: Kerran kun meillä oli muuten ehkäisy käytössä, mutta heti menkkojen jälkeen kerran suojaamaton, niin tulin raskaaksi. Eli itse uskon, että raskaus voi alkaa millon vain.😊 Tosin se meni kesken.😔

Ja myös olen kuullut, että ei niin "tuoreet" siittiöt ovat yleensä huonompilaatusia, kun tuoreet. Ja tuossa meillä oli menkka-ajan tauko ja ei ollut tuoreita uimareita. Sekin täsmäis.. 🤔 Joku tutkimus oli tehty, jossa raskaus jatkui todenäköisemmin, kun mies oli useammin tyhjennellyt..☺😇 Vinkkinä vaan.😉 Ei ole tuulesta temmattu, että kannattaa harrastaa joka toinen tai joka kolmas päivä, EI ainoastaan ovulaation aikaan. Ja kyllä ne "vanhatkin uimarit" saattaa pärjätä sen 9kk..🙃 Ei siinä mitään.😃

Tottakai jokainen tekee, niinkuin itse haluaa tai se on mahdollista.☺ En tarkoita nyt yhtään sen kummemmin neuvoo tai mitään muutakaan. Ja jos joku antaa vinkin, sen voi sivuttaa tai mahd.myös ottaa kokeiluun.😇 Itse olen ainakin oppinut vielä tässä iässäkin paljon uutta näistä jutuista, vaik oon jo 39v ja meillä 5 lasta.😊

Toivottavasti kukaan ei tästä pahastu tms.🤗

Vinkki on vinkki, ei käsky tai kehotus..😇

Näitä teidän juttuja on kyllä tosi kiva lueskella.☺ Kiva, kun jaatte elämäänne, iloja ja suruja.👍🧡

P.S.Mulla viime kuussa oviksen aikaan meni maha sekaisin. Piti juosta vessaan.😅 Heti googlettelin, voiko näin olla vai sainko ruokamyrkytyksen.. no voi mennä näin.. Onko kellään tälläsestä kokemusta?
 
Mua ei ressaa ovistestien teko, mä oon tehnyt niitä silloin tällöin ihan vaan nähdäkseni ovuloinko. Ja mun mielestä se on mielenkiintoista ja kivaakin testailla. 😅 Vauvaa yrittäessä oon tehnyt testejä tietääkseni millon on se kaikkein otollisin hetki. Mä tossa lueskelin Googlesta että tosiaan siittiöt voi elää viisikin päivää naisen sisällä, mutta hedelmöittämiskyky on yleensä n. 3 vrk.
Ja päivänsäde mulla myös menee maha sekaisin oviksen aikaan. Myös kuukautisten aikaan. Hormonit vaikuttaa vatsan toimintaan monilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Päivänsäde84
Mielenkiinnosta kyselen, teettekö ovistestejä siksi, että tiedätte millon "pitää" makkarassa tapahtuu? Vai siksi, että tiedätte, että ovis yleensä tulee?😙
Itse en tee ollenkaan. Omiin korviin kuulostaa ressaavalta tehdä niitä, mutta en tiä sitten..

On: Kerran kun meillä oli muuten ehkäisy käytössä, mutta heti menkkojen jälkeen kerran suojaamaton, niin tulin raskaaksi. Eli itse uskon, että raskaus voi alkaa millon vain.😊 Tosin se meni kesken.😔

Ja myös olen kuullut, että ei niin "tuoreet" siittiöt ovat yleensä huonompilaatusia, kun tuoreet. Ja tuossa meillä oli menkka-ajan tauko ja ei ollut tuoreita uimareita. Sekin täsmäis.. 🤔 Joku tutkimus oli tehty, jossa raskaus jatkui todenäköisemmin, kun mies oli useammin tyhjennellyt..☺😇 Vinkkinä vaan.😉 Ei ole tuulesta temmattu, että kannattaa harrastaa joka toinen tai joka kolmas päivä, EI ainoastaan ovulaation aikaan. Ja kyllä ne "vanhatkin uimarit" saattaa pärjätä sen 9kk..🙃 Ei siinä mitään.😃

Tottakai jokainen tekee, niinkuin itse haluaa tai se on mahdollista.☺ En tarkoita nyt yhtään sen kummemmin neuvoo tai mitään muutakaan. Ja jos joku antaa vinkin, sen voi sivuttaa tai mahd.myös ottaa kokeiluun.😇 Itse olen ainakin oppinut vielä tässä iässäkin paljon uutta näistä jutuista, vaik oon jo 39v ja meillä 5 lasta.😊

Toivottavasti kukaan ei tästä pahastu tms.🤗

Vinkki on vinkki, ei käsky tai kehotus..😇

Näitä teidän juttuja on kyllä tosi kiva lueskella.☺ Kiva, kun jaatte elämäänne, iloja ja suruja.👍🧡

P.S.Mulla viime kuussa oviksen aikaan meni maha sekaisin. Piti juosta vessaan.😅 Heti googlettelin, voiko näin olla vai sainko ruokamyrkytyksen.. no voi mennä näin.. Onko kellään tälläsestä kokemusta?
Mä teen myös siksi ovistestejä että tietää paremmin milloin menkkojs voi odottaa. Mulla ovispäivä vaihtelee joskus niin luteaali silti sen 13-14 päivää. Ja on se kiva kuulostella oireitakin joskus. Ja myös se että tietää milloin harrastella jos sillä rintamalla hiljaista joskus.
 
  • Tykkää
Reactions: Päivänsäde84

Yhteistyössä