Haaveena vauva 2024

Hei kaikille!😊
Aikasemmin kirjoittelin vierailijana ja kyselin tuosta ikä-jutusta. Kivasti tuli kommenttia ja on muitakin 4-kympin tienoilla olevia.👍
Olen siis 39v ja meillä 5 lasta.❤ 6.on nyt haaveissa.🥰 Nyt menossa yk2.

Voisin myös tulla listalle. Tarkistan tuon kiertopäivän mikä nyt menossa..
Ovulaatio testejä olen huvin vuoksi tehny kerran elämässäni, ihan kokeilun vuoksi vain. Rennosti katsellaan miten käy, ainakin toistaiseksi ei ole mitään ressii.😅

Kiva lukee erilaisia juttuja ja keskustella samassa tilanteessa olevien kanssa.😊
 
Hei kaikille!😊
Aikasemmin kirjoittelin vierailijana ja kyselin tuosta ikä-jutusta. Kivasti tuli kommenttia ja on muitakin 4-kympin tienoilla olevia.👍
Olen siis 39v ja meillä 5 lasta.❤ 6.on nyt haaveissa.🥰 Nyt menossa yk2.

Voisin myös tulla listalle. Tarkistan tuon kiertopäivän mikä nyt menossa..
Ovulaatio testejä olen huvin vuoksi tehny kerran elämässäni, ihan kokeilun vuoksi vain. Rennosti katsellaan miten käy, ainakin toistaiseksi ei ole mitään ressii.😅

Kiva lukee erilaisia juttuja ja keskustella samassa tilanteessa olevien kanssa.😊
Hei kaikille ja kivasti ollut täällä plussauutisia onnea niistä tuhannesti❤ ikä keskusteluun myös osallistun kun ikää myös nyt 41 ja tänävuonna 42, esikoisen sain parikymppisenä ja seuraavat lapset 30 molemminpuolin, minulla 5 lasta ennestään ja yksi kkm. Nyt yritetään nykyisen kumppanin kanssa ensimmäistä yhteistä ja yritys aloitettu 3/23 joten vielä luomusti koitetaan.. viimestä kiertoviikkoa tääl ja loppuviikosta ajattelin testata, väsymystä ja rinnat arat mutta joka kierrossa kyllä ollut sama ennen kuukautisia, en tikuttanut tässäkierrosta ovista mutta kiertokalenterin hedelmällisetpäivät huomioitiin, jännää tää loppukierto😅

Onnea ja plussatuulia kaikille kesään☀
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku 5/14, km 9/14, rk 4/23
@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Samppa40 ★ 01/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@vauvakuume7 ★ 8/22 ★ 7. ★ kkm 03/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1.
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen ★
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@Jonna_83 ★ 08/23 ★ 4. (2.yhteinen) ★


★★★★★★★★★★★★★★★

5.6.2023 maanantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★

@Eswe kp 30/27
@pikkuhaave kp 27/35
@vauvakuume7 kp 22/29
@Samppa40 kp 22/25
@hermoilija_ kp 21/23-27
@RLiisukka kp 20/28
@Cherrymint kp 20/24-27
@heltsuli kp 19/28
@Päivänsäde84 kp 18/25-28
@ireh kp 14/28
@esparsetti kp 14/28
@meinaas kp 9/28-34
@Charppaliini kp 6/26

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO

@hermoilija_ DPO 10
@Samovaari DPO 4
@heltsuli DPO 3


★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 5/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★5/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★5/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 5/23
 
  • Tykkää
Reactions: RLiisukka
Mites @lenkkitossut ja @Eswe , mikä tilanne teillä menossa? ❤
Siis täällä kp30 eikä menkkoja näy, tein eilen testin, joka oli puhdas nega. Ei oo oikein tullut nyt päiviteltyä, koska käytännössä mahikset ois ollu todennäkösesti liian paljon ennen ovista tai sen jälkeen (oltiin miehen kanssa eri paikoissa oletetun oviksen aikaan, en tässä kierrossa tikuttanut). Ens kierrossa ois tarkotus tikuttaa, mutta aiemmat kaks kiertoahan mulla oli 27 ja 28 vrk joten vähän mietityttää et miten tässä käy 😅 Kaipa tuo jo näkyis testissä jos jossain välissä oiskin napannut, mut epäilen vahvasti et pitkä kierto vaan.
 
Jooo. Testasin eilen illasta negat raskaustestistä ja ehdin jo hetken masennella tätä onnistumattomuutta, ennen ku yöllä alko menkat.
Et laskut alusta: kp 1 ja nokka kohti tulevaa (kolmatta) inssiä. Jospa tää tästä 🥲
Mäkin testasin eilen negat, koska OLIN IHAN VARMA. Mutta toivoa herättää et eilen oli vasta DPO10 ja testasin iltapissasta 🙈 Mä niin putoan korkeelta tässä kierrossa.

Toivittavasti sullakin ens kierrosta sitten tärppää 😊 peukut ja varpaat pystyyn 😁 Kuinka monta inssiä muuten yleensä suoritetaan jos ei onnistu? 🤔
 
Mäkin testasin eilen negat, koska OLIN IHAN VARMA. Mutta toivoa herättää et eilen oli vasta DPO10 ja testasin iltapissasta Mä niin putoan korkeelta tässä kierrossa.

Toivittavasti sullakin ens kierrosta sitten tärppää peukut ja varpaat pystyyn Kuinka monta inssiä muuten yleensä suoritetaan jos ei onnistu?
No mut jospa se vielä plussaks muuttuis sullakin. Ja jos ei tästä kierrosta ni seuraavasta. 😌

Mulle puhuvat vähän siihen malliin et joku 5kertaa on se mitä kokeillaan ja dit mietitään suuntaa. Mä nyt kun yksityisellä käyn, niin varasin "olkia" kolmeks kertaa ja sit ton kolmannen jälkeen mietitään uutta luovuttajaa, koska kuulemma joskus se voi olla siitäkin kiinni. Mutta saapa nähä miten käy. ^^
Mä vaihan varmaan julkiselle puolelle sit jatkohoitoon, jos ei insseillä tärppää. On vähän suolanen hinta noilla muilla hoidoilla yksin maksaa, jos ei sit onnistukkaan kerrasta 😅
 
Täällä eletään jotain dpo1-4 välistä aikaa (en oo ihan varma oviksen ajankohdasta). Odotan ihan tulisilla hiilillä ens kiertoa kun päästään yrittää taas 🥰 ja nyt ku mussa ei oo testatusti mitään vikaa! Viimeksi menkat alkoi jo dpo9 eli jos juhannuksen jälkeen olis seuraava inssi sit 😍 oon mielessäni jotenkin aivan eri paikassa kun koko viimeisen vuoden yrityksen. En enää muista yritystä läheskään kokoajan tai toisaalta ei päästä yrittää myöskään kokoajan. Toki rahallinen paine on onnistua kokoajan ja lahjoittajan siittiöitä ei oo enää paljoa et se on 1-2 inssiä ja jos ei tärppää nii säästötauko ja ivf, mut jotenkin levollinen mieli

Edit. Viime viikolla oli kohdunulkoisen ja kohdunsisäisen kaksosen laskettu aika. Se nosti surua pintaan mut sen jälkeen oikeasti tullu tosi levollinen olo 🥰
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ireh
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku 5/14, km 9/14, rk 4/23
@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Samppa40 ★ 01/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@vauvakuume7 ★ 8/22 ★ 7. ★ kkm 03/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1.
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen ★
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@Jonna_83 ★ 08/23 ★ 4. (2.yhteinen) ★


★★★★★★★★★★★★★★★

6.6.2023 tiistai

Nimi ★ Kiertopäivä ★

@Eswe kp 31/27
@pikkuhaave kp 28/35
@vauvakuume7 kp 23/29
@Samppa40 kp 23/25
@hermoilija_ kp 22/23-27
@RLiisukka kp 21/28
@Cherrymint kp 21/24-27
@heltsuli kp 20/28
@Päivänsäde84 kp 19/25-28
@ireh kp 15/28
@esparsetti kp 15/28
@meinaas kp 10/28-34
@Charppaliini kp 7/26

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO

@hermoilija_ DPO 11
@Samovaari DPO 5
@heltsuli DPO 4


★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 5/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★5/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★5/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 5/23
 
Täällä kp 15 eikä ovista näy. Flo ennusti tälle päivälle, mutta ei ole edes limoja vielä ja yleensä niistä seuraavana päivänä oviskivut. Jospa ei pitkää venyisi, ku hyvin saatu nyt hyödynnettyä.

Tää ryhmä tuntuu jotenki hiljentyneen tuon ihanan ison plussa-aallon jäljiltä :D
 
Täällä kp 15 eikä ovista näy. Flo ennusti tälle päivälle, mutta ei ole edes limoja vielä ja yleensä niistä seuraavana päivänä oviskivut. Jospa ei pitkää venyisi, ku hyvin saatu nyt hyödynnettyä.
Sama. Tosin womanlogilla seuraan, ja vasta tänään otin tälle kierrolle ovistestin käyttöön, niin onhan se saattanu mennä jo. Ei kyl merkkejä (lima) vaikka kivuista en tunnistaiskaan.
Vielä siis kellistämään..
 
No mut jospa se vielä plussaks muuttuis sullakin. Ja jos ei tästä kierrosta ni seuraavasta.

Mulle puhuvat vähän siihen malliin et joku 5kertaa on se mitä kokeillaan ja dit mietitään suuntaa. Mä nyt kun yksityisellä käyn, niin varasin "olkia" kolmeks kertaa ja sit ton kolmannen jälkeen mietitään uutta luovuttajaa, koska kuulemma joskus se voi olla siitäkin kiinni. Mutta saapa nähä miten käy. ^^
Mä vaihan varmaan julkiselle puolelle sit jatkohoitoon, jos ei insseillä tärppää. On vähän suolanen hinta noilla muilla hoidoilla yksin maksaa, jos ei sit onnistukkaan kerrasta
Noniin no onhan siinä sit hyviä mahollisuuksia moniakin 😊 Ja joskus on tullu katteltua yksityisenpuolen hintoja niin huhheijjaa! 😅

HEI NYT
Näänkö mä omiani jo kun oon tuijotellut tätä kauan mutta onko tässä kaksi viivaa?? https://aijaa.com/sm656B
Vai onko haamu?
Kp26 ja varmaan dpo11, menkkojen oletettu alkamisaika olis lauantaina eli vielä aikaista kuitenkin. Ja tää on tehty ihan iltapissasta Max parin tunnin pidätyksellä.
Mahollisesti joku haamun alku ehkä🤔 Tai sit mulla on tänään niin vahvat viivalasit päässä ku haluais vaa nähä sen viivan johonaki 😅 Mullakin oletettu alkamispäivä la ja no tieten äsken testasin rfsu testillä niin negaahan sieltä tulee 🙈 Samalla niin varma olo et nyt tärppää mut samalla taas vahva tunne että ei meille plussaa tule ku ei oo tullu tähänkää asti🙄
 
ON. Mulla piti alkaa kuukautiset, mutta eipä alkanut. Raskaustestejä ei ole. Mies julisti, että olen uusi Raamatun Maria, jos nyt olenkin raskaana (no en ihan, mutta onhan se raskaus nyt epätodennäköistä). Yritin googletella epäsäännöllistä kuukautiskiertoa keskenmenon jälkeen, mutta kaikissa niissä keskusteluissa oli enemmänkin puhetta tavallista lyhyemmästä kierrosta, ei pitkittyneestä. Onko näistä kellään kokemusta?
 
ON. Mulla piti alkaa kuukautiset, mutta eipä alkanut. Raskaustestejä ei ole. Mies julisti, että olen uusi Raamatun Maria, jos nyt olenkin raskaana (no en ihan, mutta onhan se raskaus nyt epätodennäköistä). Yritin googletella epäsäännöllistä kuukautiskiertoa keskenmenon jälkeen, mutta kaikissa niissä keskusteluissa oli enemmänkin puhetta tavallista lyhyemmästä kierrosta, ei pitkittyneestä. Onko näistä kellään kokemusta?
Mulla on km jälkeiset kierrot olleet 5 viikkoa.
@burkei rfsu:lla näkyy heikommin ja myöhemmin kuin pc:llä. Vaikka rfsu sanoo olevansa herkkä ja pc ihan normi.
 
  • Tykkää
Reactions: Dinaas ja malanen
Onko täällä muita imettäjiä?
Meillä 7kk vauva ja mä imetän, enkä ole vielä suunnitellut lopettamista.😊

On: Mulla aikasemmin tosi säännölliset menkat ollu, mutta nyt raskauden jälkeen vasta kahdet(2) menkat ollut ja ne ei tullu päivälleen, kun aikasemmin on tullut..

Onko kesälle suunnitelmia?😎🪷
Ja pystyttekö edes hetkeksi "unohtamaan" raskausjutut?
Itsellä se tietenkin mielessä aika paljonkin, niinkun varmasti kaikilla, mutta koitan ottaa chillisti.😅 Nautin lakritsista, salmiakista.. ja vähän kesällä myös..🍹🥂 Nyt jos ja kun varmasti menkat alkaa, niin ajattelen, että "jee, voin ottaa muutaman sidukan ja nauttii salmiakkia."😊 Ja oikeastikin nautin myös siitä.🥰 Tiedän, että en ole enää nuori ja myös tosiaan imetän, niin sekin vaikuttaa raskaaksi tulemiseen..

Ja vielä ressistä. Kovasti on puolesta ja vastaan, vaikuttaako se.. Itse uskon, että ressi ei estä, mutta voi vaikeuttaa raskaaksi tuloa..Ja on ihan tutkittu, että ressi saattaa estää ovuloimasta. Joten näin!🫡

Jännä myös nähdä miten erilaisia naisia täälläkin on. Ja kiva niin.😚
Mä en tee ovulaatio testejä ja raskaustestinkin teen vasta, kun menkat myöhässä. Viime raskaudessa menin eka kerran neuvolaan vasta kun viikkoja oli jo n.11-12. Siksi niin, koska kerran kävin neuvolassa, noin viikko 6-8 ja sain keskenmenon n.vk 8 ja se tuntui raskaammalta, koska asia oli paljon konkreettisempi itselle, kun oli jo neuvolakortti jne. Ja sit siitä joutui kaikesta luopumaan.💔

Vielä riittäisi asiaa vaikka ja kuinka paljon. Mutta Runeberg on nyt puhunut.🤣 Kiitos ja hei tältä erää.

Tsemppiä kaikille haasteissa ja yrityksissä, tärppionnea myös jokaiselle!🤗
 

Yhteistyössä