Onko täällä muita imettäjiä?
Meillä 7kk vauva ja mä imetän, enkä ole vielä suunnitellut lopettamista.
On: Mulla aikasemmin tosi säännölliset menkat ollu, mutta nyt raskauden jälkeen vasta kahdet(2) menkat ollut ja ne ei tullu päivälleen, kun aikasemmin on tullut..
Onko kesälle suunnitelmia?
🪷
Ja pystyttekö edes hetkeksi "unohtamaan" raskausjutut?
Itsellä se tietenkin mielessä aika paljonkin, niinkun varmasti kaikilla, mutta koitan ottaa chillisti.
Nautin lakritsista, salmiakista.. ja vähän kesällä myös..
Nyt jos ja kun varmasti menkat alkaa, niin ajattelen, että "jee, voin ottaa muutaman sidukan ja nauttii salmiakkia."
Ja oikeastikin nautin myös siitä.
Tiedän, että en ole enää nuori ja myös tosiaan imetän, niin sekin vaikuttaa raskaaksi tulemiseen..
Ja vielä ressistä. Kovasti on puolesta ja vastaan, vaikuttaako se.. Itse uskon, että ressi ei estä, mutta voi vaikeuttaa raskaaksi tuloa..Ja on ihan tutkittu, että ressi saattaa estää ovuloimasta. Joten näin!🫡
Jännä myös nähdä miten erilaisia naisia täälläkin on. Ja kiva niin.
Mä en tee ovulaatio testejä ja raskaustestinkin teen vasta, kun menkat myöhässä. Viime raskaudessa menin eka kerran neuvolaan vasta kun viikkoja oli jo n.11-12. Siksi niin, koska kerran kävin neuvolassa, noin viikko 6-8 ja sain keskenmenon n.vk 8 ja se tuntui raskaammalta, koska asia oli paljon konkreettisempi itselle, kun oli jo neuvolakortti jne. Ja sit siitä joutui kaikesta luopumaan.
Vielä riittäisi asiaa vaikka ja kuinka paljon. Mutta Runeberg on nyt puhunut.
Kiitos ja hei tältä erää.
Tsemppiä kaikille haasteissa ja yrityksissä, tärppionnea myös jokaiselle!