vierailija
Tässä illan ovistesti tuo oli aamun.Ei, tasa vahvat viivat.
Tässä illan ovistesti tuo oli aamun.Ei, tasa vahvat viivat.
Mulla ainaki vastaava on ovisplussa.Tässä illan ovistesti tuo oli aamun.
Ei ihan mutta tosi lähellä jo.. Onko jo ovisplussa?
Mun piti kauppareissulla ostaa ovulaatiotestejä, mutta ei missään myydä! Ei k-marketissa, ei s-marketissa eikä tokmannilla. Apteekistakin loppunut. Ärsyttävää! Täytyy tilailla netistä, tai käydä kaupungista ostamassa.
@Tiukuna
Mielenkiintoista, enpä ole ennen kuullut tollaisista raskaustesteistä. Näyttävätkö raskauden missä vaiheessa? Tai siis, onko mahdollista saada positiivinen ennen kuin perus virtsatesti on positiivinen?
Tästä ei taida olla epäilystä . Eilen talleteltiin toivottavasti se riittää?Mulla ainaki vastaava on ovisplussa.
ON Täällä ovista edelleen ootellaan saapuvaksi. Limat kyl lisääntyny, mutta vielä ei oo ovisliman koostumus. Nyt illan jomotellu vatsaa, että voisko oviskivut olla vaikkei limoja oo. En tiedä. En aatellu tikuttaa, ku viime kierrot oon nii hyvin tunnistanu oireista, mut nyt ihmetyttää tää
Tein pc eilen aamulla ja puhdas nega oli, ja illalla alkoikin jo menkat (pari pv etuajassa).Oi, aiotpas olla kärsivällinen mä täällä jännään mukana!
Mulla on sama, en oo koskaan saanut ihan täysin tasavahvoja mutta digiin saan kyllä hymynaaman.Noista tikku ovis testeistä, oli merkki mikä tahansa. Niin mä en oo koskaan saanut niihin tasavahvoja viivoja joten sen mukaanhan ei ovista olisi mut digi kyllä on hymyillyt. Noi digit on kuitenkin sen verran tyyriitä pelkkään metsästykseen niin oon yleensä oireiden perusteella alkanu tikuttaa ja kun viiva alkaa tummua niin sit tehnyt digillä varmistuksen. Tai jos oon ollu hyvin varma ovis hetkestä niin oon suoraan tehny digin.
En tiedä mistä johtuu että ne ei mulla toimi niin kuin pitäs, koska kuitenkin ovulaatio tapahtuu
Tsemppiä uuteen kiertoon🫶Tein pc eilen aamulla ja puhdas nega oli, ja illalla alkoikin jo menkat (pari pv etuajassa).
Eli ei kun uuteen kiertoon vain
Mulla oli viime kierrossa kemiallinen, testasin 3 eri merkin testillä plussat "menkkaviikolla", aluks vahvistui mut sit laimeni. Sen viikon lauantaina alkoi menkat ihan ajallaan. Ärsytti ja harmitti mut toisaalta jos positiivisesti haluu ajatella nii mieluummin heti alussa kun esim. viikolla 8 menisi kesken.Tsemppiä uuteen kiertoon🫶
Tein kanssa herkällä testillä eilen 23/24-27 oli jotenki viallinen testi kun viivat tuli ensin epätasaisesti mutta vahvistuivat, siinä oli sitten haamuviivakin ihan värin kanssa ja plussaa näytti mutta tänä aamunatestasin 2eri testillä negatiiviset 24/24-27 joten saan asennoitua uuteen kiertoon myös
onko täällä muilla ollut ns. Kemiallisenraskauden vuoksi plussia? oli jotenkin toiveet korkeella tähän kiertoon oireiden perusteella, no onhan täs minimaalinen mahdollisuus vielä kun ei kk ole alkaneet mutta luulis et olis näkyny noilla herkillä testeillä jo tänään ja kyllä mieltä vaivaa tuo eilinen plussa/virheellinen tulos…
Nuo kemialliset on kyl varmasti aika perseestä. Mää oon koittanu nyt tosin oikee toivoa et jos ees se kemiallinen tulis nii näkis että jotaki yrittää tapahtua ja osais vähä sulkea pois et missä vois olla vika. Nyt ei viivan viivaa mihinkään, ei edes viivan paikkaa näy Huomenna varmaan mennään uuteen kiertoon koska tosiaan tänäänki aamusta puhdasta negaa, tuskin enää positiiviseksi muuttuuMulla oli viime kierrossa kemiallinen, testasin 3 eri merkin testillä plussat "menkkaviikolla", aluks vahvistui mut sit laimeni. Sen viikon lauantaina alkoi menkat ihan ajallaan. Ärsytti ja harmitti mut toisaalta jos positiivisesti haluu ajatella nii mieluummin heti alussa kun esim. viikolla 8 menisi kesken.
Joo niin ne on mut toisaalta onhan siin sekin just et sit ainakin tietää et jotain tosiaan tapahtuu ja kroppa toimii.Nuo kemialliset on kyl varmasti aika perseestä. Mää oon koittanu nyt tosin oikee toivoa et jos ees se kemiallinen tulis nii näkis että jotaki yrittää tapahtua ja osais vähä sulkea pois et missä vois olla vika. Nyt ei viivan viivaa mihinkään, ei edes viivan paikkaa näy Huomenna varmaan mennään uuteen kiertoon koska tosiaan tänäänki aamusta puhdasta negaa, tuskin enää positiiviseksi muuttuu
Siinä näyttää olevanTästä ei taida olla epäilystä . Eilen talleteltiin toivottavasti se riittää?
Pitää tehdä nimimerkki mutta taustaa sen verran että pitkään yritetty toista yhteistä. Mutta tärppiä ei kuulu nyt otettiin ovistestit käyttöön. Ikää on 40 v.
Mä teen myös siksi ovistestejä että tietää paremmin milloin menkkojs voi odottaa. Mulla ovispäivä vaihtelee joskus niin luteaali silti sen 13-14 päivää. Ja on se kiva kuulostella oireitakin joskus. Ja myös se että tietää milloin harrastella jos sillä rintamalla hiljaista joskus.Mielenkiinnosta kyselen, teettekö ovistestejä siksi, että tiedätte millon "pitää" makkarassa tapahtuu? Vai siksi, että tiedätte, että ovis yleensä tulee?
Itse en tee ollenkaan. Omiin korviin kuulostaa ressaavalta tehdä niitä, mutta en tiä sitten..
On: Kerran kun meillä oli muuten ehkäisy käytössä, mutta heti menkkojen jälkeen kerran suojaamaton, niin tulin raskaaksi. Eli itse uskon, että raskaus voi alkaa millon vain. Tosin se meni kesken.
Ja myös olen kuullut, että ei niin "tuoreet" siittiöt ovat yleensä huonompilaatusia, kun tuoreet. Ja tuossa meillä oli menkka-ajan tauko ja ei ollut tuoreita uimareita. Sekin täsmäis.. Joku tutkimus oli tehty, jossa raskaus jatkui todenäköisemmin, kun mies oli useammin tyhjennellyt.. Vinkkinä vaan. Ei ole tuulesta temmattu, että kannattaa harrastaa joka toinen tai joka kolmas päivä, EI ainoastaan ovulaation aikaan. Ja kyllä ne "vanhatkin uimarit" saattaa pärjätä sen 9kk.. Ei siinä mitään.
Tottakai jokainen tekee, niinkuin itse haluaa tai se on mahdollista. En tarkoita nyt yhtään sen kummemmin neuvoo tai mitään muutakaan. Ja jos joku antaa vinkin, sen voi sivuttaa tai mahd.myös ottaa kokeiluun. Itse olen ainakin oppinut vielä tässä iässäkin paljon uutta näistä jutuista, vaik oon jo 39v ja meillä 5 lasta.
Toivottavasti kukaan ei tästä pahastu tms.
Vinkki on vinkki, ei käsky tai kehotus..
Näitä teidän juttuja on kyllä tosi kiva lueskella. Kiva, kun jaatte elämäänne, iloja ja suruja.
P.S.Mulla viime kuussa oviksen aikaan meni maha sekaisin. Piti juosta vessaan. Heti googlettelin, voiko näin olla vai sainko ruokamyrkytyksen.. no voi mennä näin.. Onko kellään tälläsestä kokemusta?