Haaveena vauva 2024

Dpo 10 ja puhdasta negatiivista testissä. Jahka tuo tuosta muuksi muuttuu. Oon ollut eilen ja toissapäivänä ihan järkky tuuliviiri, välillä kaikki hyvin ja välillä itkenyt ties mille ja masistellut menemään 😅 On tää naisena oleminen yhtä hormonien armoilla olemista 😁
 
Taas niin todentuntuinen raskausuni. Mulla on ollut nyt menkkojen jälkeen munasarjoissa kipuilua ja oon miettinyt, jos kävisi tutkituttamassa. No tämä tuli uniin ja mitäs sieltä ultrasta paljastui. Kaksoset. Mulla oli tullut valemenkat, mutta olin raskaana. Olin hetken niin onnellinen, mutta unessakin mietin, että onkohan tää nyt unta. Hauskaa kans, että kaksoset kulkee niin äidin kuin isänkin puolella niin voisi hyvin tapahtuakin. No ehkä tässä kierrossa sitten!
 
Moi.
Mä vähän varovasti kirjotan, ku aatellu etten mitään sano missään ennen ku on varmaa et jotain tulosta on tullu. Ehkä kuitenki jo tässä vaiheessa oon vähä vertaistukee vailla ku täällä päivittäin kytiksellä. 😅
Oon siis 32v, itsellinen, ekaa lasta toivova. Yksityisellä lapsettomuusklinikalla käyny ekaa kertaa lokakuussa viime vuonna. 23.5. toka inseminaatio (muutto isompana kämppään tuli noiden välissä) ja nyt kuumottelen taas tuloksia.
On tää tulosten oottelu kyllä ihan hirveetä, ku jokasta pikkusta risahusta kuuntelee ja arvailee onko vai eikö oo. Mussa asuu pieni pessimisti joka on sitä mieltä ettei voi mennä näin helpolla. 🙄
 
Moi.
Mä vähän varovasti kirjotan, ku aatellu etten mitään sano missään ennen ku on varmaa et jotain tulosta on tullu. Ehkä kuitenki jo tässä vaiheessa oon vähä vertaistukee vailla ku täällä päivittäin kytiksellä.
Oon siis 32v, itsellinen, ekaa lasta toivova. Yksityisellä lapsettomuusklinikalla käyny ekaa kertaa lokakuussa viime vuonna. 23.5. toka inseminaatio (muutto isompana kämppään tuli noiden välissä) ja nyt kuumottelen taas tuloksia.
On tää tulosten oottelu kyllä ihan hirveetä, ku jokasta pikkusta risahusta kuuntelee ja arvailee onko vai eikö oo. Mussa asuu pieni pessimisti joka on sitä mieltä ettei voi mennä näin helpolla.
Toivotaan hurjasti iloisia tuloksia😍!!! Se tulosten odottelu on piinaavaa😅.
 
vierailija
Heippa. Täällä aloitettu yritys vuosi sitten. :) Nyt ensimmäistä kertaa terolut + ovulaatiolääke. Gyne katsoi ultralla, että kaksi munasolua oli kypsymässä jo 10. Sain ensimmäistä kertaa tikutettua ovulaation kp 18, vaikka gyne käski yikutaa vain kp 13-17. Siitä viikon päästä alkoi pieni vuoto, verta ensin pari tippaa ja nyt parina päivänä jäänyt paperiin ruskeaa verta tipat.

Okohan mahdollista että olisi kiinnittymisvuotoa?! Ei ole mitään muuta oiretta... Vähän maha kipeä mutta se nyt on aina kun on pco-tyyppiset sarjat. :D Kokemuksia kellään vastaavasta?

Lääkkeissä sivuoire oli myös kuukautishäiriöt ja enemmänkin mulla on ollut ongelmana ettei vuotias tule. Muutaman päivän päästä on mennyt oviksesta 2 VK ja voi testata...

En uskalla iloita kun jo vuosi tosiaan yritetty. :(

-Minni
 
vierailija
Heippa. Täällä aloitettu yritys vuosi sitten. Nyt ensimmäistä kertaa terolut + ovulaatiolääke. Gyne katsoi ultralla, että kaksi munasolua oli kypsymässä jo 10. Sain ensimmäistä kertaa tikutettua ovulaation kp 18, vaikka gyne käski yikutaa vain kp 13-17. Siitä viikon päästä alkoi pieni vuoto, verta ensin pari tippaa ja nyt parina päivänä jäänyt paperiin ruskeaa verta tipat.

Okohan mahdollista että olisi kiinnittymisvuotoa?! Ei ole mitään muuta oiretta... Vähän maha kipeä mutta se nyt on aina kun on pco-tyyppiset sarjat. Kokemuksia kellään vastaavasta?

Lääkkeissä sivuoire oli myös kuukautishäiriöt ja enemmänkin mulla on ollut ongelmana ettei vuotias tule. Muutaman päivän päästä on mennyt oviksesta 2 VK ja voi testata...

En uskalla iloita kun jo vuosi tosiaan yritetty.

-Minni
*KP 10.
 

Yhteistyössä