Kuva?En oo kirjotellut pitkään aikaan… Sain nyt iltapäivällä haamun ja nyt jännittää onko se oikea tulos
Kuva?En oo kirjotellut pitkään aikaan… Sain nyt iltapäivällä haamun ja nyt jännittää onko se oikea tulos
Miten tänne laitetaan kuva?Kuva?
Se pitää ladata aijaa.com kuvapalveluun ensin ja sieltä kopioi esim toiseksi ylimmän kuvakoodin tänne .Miten tänne laitetaan kuva?
Toivotaan hurjasti iloisia tuloksia!!! Se tulosten odottelu on piinaavaa.Moi.
Mä vähän varovasti kirjotan, ku aatellu etten mitään sano missään ennen ku on varmaa et jotain tulosta on tullu. Ehkä kuitenki jo tässä vaiheessa oon vähä vertaistukee vailla ku täällä päivittäin kytiksellä.
Oon siis 32v, itsellinen, ekaa lasta toivova. Yksityisellä lapsettomuusklinikalla käyny ekaa kertaa lokakuussa viime vuonna. 23.5. toka inseminaatio (muutto isompana kämppään tuli noiden välissä) ja nyt kuumottelen taas tuloksia.
On tää tulosten oottelu kyllä ihan hirveetä, ku jokasta pikkusta risahusta kuuntelee ja arvailee onko vai eikö oo. Mussa asuu pieni pessimisti joka on sitä mieltä ettei voi mennä näin helpolla.
Mullakaan ei hyväksynyt linkkii tohon kuva kohtaan, mutta tohon missä on noi kaksi pyöreää/soikeaa juttua nii siihen URL kohtaan hyväksyiEi hyväksy tää sitä koodia tänne
Ei anna tähän teksti kenttään kopioida sitä linkkiä?Ei hyväksy tää sitä koodia tänne
ei antanu ku väitti roskapostiksiEi anna tähän teksti kenttään kopioida sitä linkkiä?
Voi ei!ei antanu ku väitti roskapostiksi
*KP 10.Heippa. Täällä aloitettu yritys vuosi sitten. Nyt ensimmäistä kertaa terolut + ovulaatiolääke. Gyne katsoi ultralla, että kaksi munasolua oli kypsymässä jo 10. Sain ensimmäistä kertaa tikutettua ovulaation kp 18, vaikka gyne käski yikutaa vain kp 13-17. Siitä viikon päästä alkoi pieni vuoto, verta ensin pari tippaa ja nyt parina päivänä jäänyt paperiin ruskeaa verta tipat.
Okohan mahdollista että olisi kiinnittymisvuotoa?! Ei ole mitään muuta oiretta... Vähän maha kipeä mutta se nyt on aina kun on pco-tyyppiset sarjat. Kokemuksia kellään vastaavasta?
Lääkkeissä sivuoire oli myös kuukautishäiriöt ja enemmänkin mulla on ollut ongelmana ettei vuotias tule. Muutaman päivän päästä on mennyt oviksesta 2 VK ja voi testata...
En uskalla iloita kun jo vuosi tosiaan yritetty.
-Minni
Onnea!Tänään tuli jo vahvempi haamu
Painoitko sitä sinistä ja sitten tulee teksti kopioitu leikepöydälle. Sitten vaan painat tässä kaksplussassa tyhjää ja pitäisi tulla sijoita , näin mulla näkyy.Ei hyväksy tää sitä koodia tänne