En valitettavasti osaa auttaa, mutta olen törmännyt samaan mantraan ”kyllä ovuloit kerran menkat tulee säännöllisesti.” Ja tämä yksityisellä (ei kyllä ollut oma gyne.)Osaisiko joku neuvoa/ kertoa kokemuksia?
mulla on aina ollut lyhyt kierto, mutta nyt kun jätin ehkäisypillerit pois niin jokainen kierto 20-26pv. Otin yhteyttä terveyskeskukseen kysyäkseni, voisiko tätä lyhyttä kiertoa jotenkin tutkia Saisko pidennettyä kun en ovuloi ja toive olisi raskautua. Sieltä tuli tyly vastaanotto että kerta menkat tulee niin kyllä pakosti ovuloi, eikä tutkita ennen kun vuosi mennyt. Hämmentyneenä otin vielä uudestaan yhteyttä digiklinikalla ja taas sama vastaus. Mulla ei oo ikää vielä kolmeakymmentä, niin mielestäni ei ole normaalia että ovulaatiot jää joka kierrosta väliin. Varaa ei ole yksityiselle
Mulla on nyt ihan sama pelko, että jostakin syystä en enää ovuloi. Pcos diagnoosi vuoden vaihteessa tukee tätä. Epäilen etten tässäkään kierrossa ovuloinut, kun menossa jo kp35… Oletettu ovulaatio kp17.
olen päättänyt tutkituttaa proget seur kuukausien ajalta omakustanteisesti. Saanpahan sitten todistetta ovuloinko vai en.