Aiempiin viesteihin viitaten, olen ollut Haaveena vauva -ketjussa jo esikoisen aikaan ja silloin koin, että ketju oli kaikille avoin vaikka luonnollisesti siellä ehkä eniten kirjoittelivat ne, joilla raskautumisessa kesti, oli kyse sitten ihan "luomuyrittämisestä" tai hoidoista. Ja toivon tietysti, että edelleen on sama meininki. Mun mielestä se on vain hienoa, että täällä käydään monenlaista keskustelua, koska ketjua lukiessa saa sekä lukea kokemuksia niiltä, joilla raskautuminen on onnistunut ongelmitta ja toisaalta saa kerättyä tietoa ja vinkkejä jo varastoon miten edetä, jos hommassa kestääkin. Ja mun mielestä tänne saa kyllä raskauden ensiviikoillakin käydä vielä purkamassa mieltä, etenkin jos on epävarma olo tai km-taustaa yms. Itsellä ainakin oli ekan kohdalla se muutaman viikon epäusko ennen kuin uskalsi siirtyä varsinaiseen kk-ryhmään. Eli malttia ja ymmärrystä toivon jokaiselta, että saadaan kaikki täältä sitä toivomaamme vertaistukea ja tsemppiä
Omaa napaa, menkat alkaa olla taputeltu ja kohta lähtee siis yk 1. En näemmä ollut muistanut kierron pituutta päivitellä, mutta se on jossain 28-30 päivän paikkeilla. Päätin, että nyt ennen mahdollista seuraavaa raskautta varmistan, että otan kaiken ilon irti, ennen niitä hemmetin ruokarajoitteita yms
Siispä viikon päästä mies lähtee yön yli pois muksun kanssa ja mulle tulee pari ystävää kylään, tehdään ruokaa ja korkataan viini. Ja meillä on myös kihlapäivä kohta, niin otettiin lapsenvahti ja mies lupas, että voidaan mennä sushibuffaan niin on sekin alta pois