Haaveena vauva 2023

Mullekin pompsahtanut yksi DPO liikaa tämän päivän listaan, pitäisi olla 12 😊

Täällä en ole uskaltanut uusia testiä vielä, ajattelin odottaa muutaman päivän josko saisi sitten varmempaa tietoa. Aamulämpöjä olen mitannut koko kierron ajan ja viimeiset 5 päivää ovat olleet hämmentävän tasaiset. Koko ajan korkealla samassa lukemassa, mietin jo onko mittari rikki mutta näytti miehelle kuitenkin eri lukua 😅
Flo ennustaa menkkoja tiistaille, eli tässä on vielä monta pitkää päivää...

Tsemppiä muillekin piinailijoille ❤
 
Mulla tänään dpo 6. Tänään on vihlonu nivusia kierron vaiheeseen verraten tavallista enemmän ja ollu lieviä alavatsakipuja. Lämmöt on koholla ja lieviä flunssatuntemuksia on pukannut alkuviikosta alkaen, mutten oo onneksi sairastunut vielä. Koitan olla kuvittelematta ja kuulostelematta liiaksi oloja, mutta eihän siitä näytä tulevan tässä kierrossa mitään. 😂 Tänään hihkasin ääneen kun kuumemittari näytti 37.3. Se siitä "rennosta yrittämisestä". 🤪
 
Mulla tänään dpo 6. Tänään on vihlonu nivusia kierron vaiheeseen verraten tavallista enemmän ja ollu lieviä alavatsakipuja. Lämmöt on koholla ja lieviä flunssatuntemuksia on pukannut alkuviikosta alkaen, mutten oo onneksi sairastunut vielä. Koitan olla kuvittelematta ja kuulostelematta liiaksi oloja, mutta eihän siitä näytä tulevan tässä kierrossa mitään. Tänään hihkasin ääneen kun kuumemittari näytti 37.3. Se siitä "rennosta yrittämisestä".
Paljonko teillä muilla on ”normaali” lämpö, kun mulla oli tänään 36,72 ja se on mulle korkea 😅 olisin ihan kuollut jos olisi 37,3! 🤭

oon siis dpo 8 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Xelda
Normaalilämpö liikkuu 35,9-36,2 välillä. Aiemmat luteaalilämmöt on sahanneet 36,4-36,6 väliä, joskus käynyt 36,7.
Nyt tosiaan viisi päivää putkeen oltu 36,7, ei mitään siksakkia niinku kaikki aiemmat kierrot ja sit jo kp1 putoaa sinne 36,2 😅
Mietin tänään jo että jättäiskö lämpöjen mittauksen tähän, kun tuntuu että se aiheuttaa vähän liikaa stressiä jo... Näkeehän sen sitten tiistaina onko ne menkat alkanut vai ei oli lämmöt mitä tahansa.
 
  • Tykkää
Reactions: J-Annika ja Xelda
Paljonko teillä muilla on ”normaali” lämpö, kun mulla oli tänään 36,72 ja se on mulle korkea olisin ihan kuollut jos olisi 37,3!

oon siis dpo 8

Mulla on tosi matala, alku kierrossa aamulämmöt on 34,9-35,4 ja loppukierrosta päästään huimaan 36,3-36,6 🙈 mä oon kanssa ihan tosi kipee jo siinä 37 jälkeen ja jos menee yli 38 nii tulee jo kuumekramppeja 🥴 mulla ei onneks oo kuumetta ollu ku ehkä
Alle 10 kertaa elämässä 🙏
 
  • Tykkää
Reactions: J-Annika
Meillä oli tänään ensikäynti lapsettomuuspolilla. :giggle:
Käynnistä jäi kyllä hyvä fiilis ja meitä vastassa oli aivan ihana lääkäri ja hoitaja!
Turhaan jännitin käyntiä🤭

Tässä kierrossa käyttöön terolut kp15-24, jonka avulla varmistetaan että kierto ei veny pitkäksi ja ens kierrosta sitten ovulaation induktio letrozoleilla, aukiolotutkimus ja sitten jos siinä kaikki kunnossa niin inseminaatio.
Olin yllättynyt että alettiin heti tositoimiin mutta parempi näin.🤗
 
Ei ne menkat alkaneet nipistelyistä huolimatta ja ovistestit olleet ihan valkoiset tämän viikon. Onko se ihan normaalia? Siis että tulee vain se kontrolliviiva vai pitääkö siinä näkyä hailakka toinen viiva, joka sitten tummuu kun on +?
Kohta kaksi viikkoa pillerien lopetuksesta, menkkoja ei lainkaan näiden minipillerien aikana 🤔
Hieman tympeää odotella, että tapahtuisi edes jotakin 🤔

Tsemppiä kaikille ❤
 
Ei ne menkat alkaneet nipistelyistä huolimatta ja ovistestit olleet ihan valkoiset tämän viikon. Onko se ihan normaalia? Siis että tulee vain se kontrolliviiva vai pitääkö siinä näkyä hailakka toinen viiva, joka sitten tummuu kun on +?
Kohta kaksi viikkoa pillerien lopetuksesta, menkkoja ei lainkaan näiden minipillerien aikana
Hieman tympeää odotella, että tapahtuisi edes jotakin

Tsemppiä kaikille
Voiskohan olla väliä millä testillä tekee🤔
Mulla on kyl aina tullut (pc) ovistestiin viivaa, aika tummaakin. Vai miten yksilöllisiä nää sit voi olla, en tiiä.
Toivottavasti kohta alkaisi tapahtumaan!🤗❤
 
  • Tykkää
Reactions: Cara-mel
Voiskohan olla väliä millä testillä tekee
Mulla on kyl aina tullut (pc) ovistestiin viivaa, aika tummaakin. Vai miten yksilöllisiä nää sit voi olla, en tiiä.
Toivottavasti kohta alkaisi tapahtumaan!
Mulla on one steppejä, niitä vihreitä liuskoja 🤔
Kohta tilattava lisää niin täytyy kokeilla jotakin toista merkkiä 😊

Toivotaan ❤
Edit:
Viime yön perusteella kumi onkin meille vaihtoehto ehkäisyyn 🤔 tuli tunne äsken, että mitä minä täällä palstalla edes roikun, kun eihän me edes yritetä. Vain minä omassa päässäni, mies kun blokkaa. Täytyy varmaan palata maan pinnalle 😣
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on one steppejä, niitä vihreitä liuskoja
Kohta tilattava lisää niin täytyy kokeilla jotakin toista merkkiä

Toivotaan
Edit:
Viime yön perusteella kumi onkin meille vaihtoehto ehkäisyyn tuli tunne äsken, että mitä minä täällä palstalla edes roikun, kun eihän me edes yritetä. Vain minä omassa päässäni, mies kun blokkaa. Täytyy varmaan palata maan pinnalle
Voi ei 😞 Tiedän tunteen. Oltiin vuosia miehen kanssa kaikesta eri mieltä. Naimisiinmeno, koiran osto, lapset…. Ikinä mitään haluttu samaan aikaan. Se oli henkisesti todella rankka aikaa, kun tuntui että muut parit kulki asioiden kanssa käsi kädessä ja me vaan taisteltiin aikatauluista 😅 Vaati kyllä minulta hyyyyyvin pitkää pinnaa ”roikkua” mukana, mutta nyt vuosia myöhemmin - en edes muista miksi väännettiin naimisiin menosta tai muustakaan. Suosittelen olemaan tiukka - jos haluat lapsen, pidä siitä kiinni. Puhu suoraan asiasta.

Toivottavasti löydätte saman polun 🥰
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Poiski ja Cara-mel
Oon tainnut arvioida sen oviksen pieleen. Menkat ei oo alkanu. Ne alkaa dpo14 yleensä ja tänään dpo15.

Eilen oli sellasta nipistelyä että ajattelin menkkojen ylllä alkavan ja pistettiin hommiksi miehen kans.
No pesuilla huomasin kohdunnapukan tooosi pitkällä ja tuntu kovalta. Kp siis 25/27 tänään. Nyt aamulla en yltänyt kun kokeilin.
Missä vaiheessa se alemmas tulee kun menkat alkaa? Kokemuksia? Yrityksen aikana myöhäusin ovis ollut kp15, sen perusteella voi olla dpo10-dpo15 nyt.

Joka tapauksessa teen huomenna digin, jos pääsis miehen yllättää 🙈 en usko siihen kuitenkaan.

Testiä ei tälle aamulle ollut.

Kertokaas tosta kohdunnapukasta missä se seilaa, taidan alkaa nyt tutkailee kun sen löysin 😅
 
Oon tainnut arvioida sen oviksen pieleen. Menkat ei oo alkanu. Ne alkaa dpo14 yleensä ja tänään dpo15.

Eilen oli sellasta nipistelyä että ajattelin menkkojen ylllä alkavan ja pistettiin hommiksi miehen kans.
No pesuilla huomasin kohdunnapukan tooosi pitkällä ja tuntu kovalta. Kp siis 25/27 tänään. Nyt aamulla en yltänyt kun kokeilin.
Missä vaiheessa se alemmas tulee kun menkat alkaa? Kokemuksia? Yrityksen aikana myöhäusin ovis ollut kp15, sen perusteella voi olla dpo10-dpo15 nyt.

Joka tapauksessa teen huomenna digin, jos pääsis miehen yllättää en usko siihen kuitenkaan.

Testiä ei tälle aamulle ollut.

Kertokaas tosta kohdunnapukasta missä se seilaa, taidan alkaa nyt tutkailee kun sen löysin
Mä olen huomannut sen selkeästi alempana ainoastaan oviksen aikaan. Oviksen ja menkkojen välillä ollut korkealla mutta en ole havainnut erityisesti että laskeutuisi ennen menkkoja. Nyt raskaana se kyllä on melko korkealla koko ajan.
 
Tänään pistän jo neljännen piikin. Ovistestit jo aloitin, clearbluen lilat, en odottanutkaan vielä tulosta.
Maanantaina jälleen ultra, tylsältä tuntuu tsempata viimeiseen hoitokiertoon.
Eilen mies puhui että ajattelee jos ei nyt tärppää niin on vain tarkoitus, ei tuntunut kovin kivalta, nää kun ei tässä iässä ole mitään uskon asioita jos koskaan, en tosin itsekään ole varma lopettaako yrityksen kokonaan tähän kiertoon.

Voimia kaikille missä kierron vaiheessa oletkaan ☺
 
Mikähän ihme super ovis tää nyt on, kipu on jotain ihan kamalaa, vihloo alamahassa ihan hulluna ja jotenki tuntuu että tää turvotus painaa rakkoa? Oon kahtena päivänä peräkkäin joutunut menee puska kuselle ku ollu koiran kanssa lenkillä 🤯 kävellessä tärähtely tuntuu tosi häijyltä.... Ja limat ollu pariin edelliseen kiertoon verrattuna monin kertaset 🙊tänään tuo munasolu varmasti irtoaa kun eilen tuli se eka ovis plussa, onko tänään sit dpo 0?🤔
Nyt on kyllä kovat odotukset tähän kiertoon, tänään vielä vikat tallettelut🙈
 

Yhteistyössä