Voisin hypätä huomenna kierto listalle jos joku voi päivittää. Huomiselle voi päivittää siis kp 2 /29
Paljonko teillä muilla on ”normaali” lämpö, kun mulla oli tänään 36,72 ja se on mulle korkea olisin ihan kuollut jos olisi 37,3!Mulla tänään dpo 6. Tänään on vihlonu nivusia kierron vaiheeseen verraten tavallista enemmän ja ollu lieviä alavatsakipuja. Lämmöt on koholla ja lieviä flunssatuntemuksia on pukannut alkuviikosta alkaen, mutten oo onneksi sairastunut vielä. Koitan olla kuvittelematta ja kuulostelematta liiaksi oloja, mutta eihän siitä näytä tulevan tässä kierrossa mitään. Tänään hihkasin ääneen kun kuumemittari näytti 37.3. Se siitä "rennosta yrittämisestä".
Mulla liikkuu lämpö kierron loppupuolella yleensä 36.6-37.0 välillä. 37.3 on ollu aiemmin ainoastaan kipeänä tai raskaanaPaljonko teillä muilla on ”normaali” lämpö, kun mulla oli tänään 36,72 ja se on mulle korkea olisin ihan kuollut jos olisi 37,3!
oon siis dpo 8
No niin Jos mullakin menisi yli 37 - hyppisin innosta.Mulla liikkuu lämpö kierron loppupuolella yleensä 36.6-37.0 välillä. 37.3 on ollu aiemmin ainoastaan kipeänä tai raskaana
Joo, kieltämättä kasvattaa toiveita. Mutta mulla on kyllä niin aikaiset dpot vielä, että tuskin voisi edes johtua raskaudesta, kun nyt vasta pitäis olla kiinnittymisen aika. Mieli kyllä lähtee välillä laukalleNo niin Jos mullakin menisi yli 37 - hyppisin innosta.
Paljonko teillä muilla on ”normaali” lämpö, kun mulla oli tänään 36,72 ja se on mulle korkea olisin ihan kuollut jos olisi 37,3!
oon siis dpo 8
Voiskohan olla väliä millä testillä tekeeEi ne menkat alkaneet nipistelyistä huolimatta ja ovistestit olleet ihan valkoiset tämän viikon. Onko se ihan normaalia? Siis että tulee vain se kontrolliviiva vai pitääkö siinä näkyä hailakka toinen viiva, joka sitten tummuu kun on +?
Kohta kaksi viikkoa pillerien lopetuksesta, menkkoja ei lainkaan näiden minipillerien aikana
Hieman tympeää odotella, että tapahtuisi edes jotakin
Tsemppiä kaikille
Mulla on one steppejä, niitä vihreitä liuskojaVoiskohan olla väliä millä testillä tekee
Mulla on kyl aina tullut (pc) ovistestiin viivaa, aika tummaakin. Vai miten yksilöllisiä nää sit voi olla, en tiiä.
Toivottavasti kohta alkaisi tapahtumaan!
Voi ei Tiedän tunteen. Oltiin vuosia miehen kanssa kaikesta eri mieltä. Naimisiinmeno, koiran osto, lapset…. Ikinä mitään haluttu samaan aikaan. Se oli henkisesti todella rankka aikaa, kun tuntui että muut parit kulki asioiden kanssa käsi kädessä ja me vaan taisteltiin aikatauluista Vaati kyllä minulta hyyyyyvin pitkää pinnaa ”roikkua” mukana, mutta nyt vuosia myöhemmin - en edes muista miksi väännettiin naimisiin menosta tai muustakaan. Suosittelen olemaan tiukka - jos haluat lapsen, pidä siitä kiinni. Puhu suoraan asiasta.Mulla on one steppejä, niitä vihreitä liuskoja
Kohta tilattava lisää niin täytyy kokeilla jotakin toista merkkiä
Toivotaan
Edit:
Viime yön perusteella kumi onkin meille vaihtoehto ehkäisyyn tuli tunne äsken, että mitä minä täällä palstalla edes roikun, kun eihän me edes yritetä. Vain minä omassa päässäni, mies kun blokkaa. Täytyy varmaan palata maan pinnalle
Mä olen huomannut sen selkeästi alempana ainoastaan oviksen aikaan. Oviksen ja menkkojen välillä ollut korkealla mutta en ole havainnut erityisesti että laskeutuisi ennen menkkoja. Nyt raskaana se kyllä on melko korkealla koko ajan.Oon tainnut arvioida sen oviksen pieleen. Menkat ei oo alkanu. Ne alkaa dpo14 yleensä ja tänään dpo15.
Eilen oli sellasta nipistelyä että ajattelin menkkojen ylllä alkavan ja pistettiin hommiksi miehen kans.
No pesuilla huomasin kohdunnapukan tooosi pitkällä ja tuntu kovalta. Kp siis 25/27 tänään. Nyt aamulla en yltänyt kun kokeilin.
Missä vaiheessa se alemmas tulee kun menkat alkaa? Kokemuksia? Yrityksen aikana myöhäusin ovis ollut kp15, sen perusteella voi olla dpo10-dpo15 nyt.
Joka tapauksessa teen huomenna digin, jos pääsis miehen yllättää en usko siihen kuitenkaan.
Testiä ei tälle aamulle ollut.
Kertokaas tosta kohdunnapukasta missä se seilaa, taidan alkaa nyt tutkailee kun sen löysin
Okei, mistäköhän sain päähäni että se olisimenkkojen aikaan alempana?Mä olen huomannut sen selkeästi alempana ainoastaan oviksen aikaan. Oviksen ja menkkojen välillä ollut korkealla mutta en ole havainnut erityisesti että laskeutuisi ennen menkkoja. Nyt raskaana se kyllä on melko korkealla koko ajan.
Mulla on myös alempana menkkojen aikaan. Kovin tarkasti en oo seuraillut, miten vaihtelee kierron muissa vaiheissa, mutta se menkkojen aikaan laskeutuminen on selkeä.Okei, mistäköhän sain päähäni että se olisimenkkojen aikaan alempana?
On se mahdollista niin, mut mä en vaan ole sitä havainnut. Mut raskaana ainakin on ylhäällä. Lugesteronia oon laittanut niin joka päivä se tulee huomioitua.Okei, mistäköhän sain päähäni että se olisimenkkojen aikaan alempana?