Mut voi poistaa piinailemastaKp1 tänään
Tilasin viime viikon torstaina kirjeenä, tuli keskiviikkona perilleKellään kokemusta raskauskeijun toimitusajoista nyt ku posti tulee enää joka toinen päivä? Pohdin et tilaanko postilla vai otanko pakettina (pakettina ainakin ehtii, mut pohdin postin toimitusaikoja et kerkeäököhän sillä tilatut ovistestit muutaman päivän sisällä alkavaan kiertoon?
Nään hailuran viivan! Jännää, toivottavasti vahvistuu!Kääk! Toissa päivänä oli ihme kipuja kohdussa, sekä koko illan kramppailuja. Aamulla lämmöt tippunut huomattavasti ja nyt on noussut korkeammalle mitä ne oli (kiinnittyminen??).
Tänään tein testin (dpo 10) ja haalea viiva! Olen kyllä saanut niitä viivanpaikkoja jo ihan liiaksikin, jos joku muistaa... ennen olisin ottanut tämän positiivisena, mutta nyt olen hyvin skeptinen
En tiedä näkyykö kameraan kunnolla, mutta viiva tuli heti esiin, eli en ole katsonut laisinkaan testiajan ylittymiseen jälkeen.. ehkä odotan muutamia päiviä ja teen digin?
Jeeee, toivotaan parasta!Nään hailuran viivan! Jännää, toivottavasti vahvistuu!
Mäkin oon näkevinäni jotain. Toivottavasti vahvistuu!Kääk! Toissa päivänä oli ihme kipuja kohdussa, sekä koko illan kramppailuja. Aamulla lämmöt tippunut huomattavasti ja nyt on noussut korkeammalle mitä ne oli (kiinnittyminen??).
Tänään tein testin (dpo 10) ja haalea viiva! Olen kyllä saanut niitä viivanpaikkoja jo ihan liiaksikin, jos joku muistaa... ennen olisin ottanut tämän positiivisena, mutta nyt olen hyvin skeptinen
En tiedä näkyykö kameraan kunnolla, mutta viiva tuli heti esiin, eli en ole katsonut laisinkaan testiajan ylittymiseen jälkeen.. ehkä odotan muutamia päiviä ja teen digin?
En enää kyllä luota noihin testeihin yhtään, tuntuu että joka kuukausi tulee viivanpaikka Ainakin saa kunnolla jännätä?@J-Annika jotain sieltä pilkistää