vierailija
Näissä ei näy mitään ja kohta mihin olet nuolen laittanut on liian sivussa, oikea viiva tulee lähemmäs kontrolliaTarviisin apua. Mä en saanut mitään ohjeita keskenmenoon liittyen, koska on nii epätodennäköistä et olis kohdunulkoinen ja keskenmeno yhtäaikaa. No tää mulla nyt kuitenkin melko varmasti on ollut. Nyt alkaa olla 4 viikkoa leikkauksesta ja siis mun raskaustesti on edelleen haamu. Mä ymmärsin et etenkin ku se on leikattu pois se kohdunulkoinen nii ei pitäisi olla enää hcgtä edes viikon päästä leikkauksesta eli tää ja se mahdollinen näkymä siel ultrassa siitä raskaus- ja ruskuaispussista kohdussa viestisi tosiaan myös siitä et kohdussa oo n ollut raskaus.
No asiaan, mitä tällainen viiva edelleen rtestissä voi kertoa? Mulle ei koskaan tehty mtn jälkitarkastusta. Niukasti vuodin sen leikkauksen jälkeen, mut mitään erityistä Ns. Keskenmenoa en koe olleen. Hcg putosi leikkauksen jälkeen 50 (se kontrolloitiin vain tasan tuon yhden kerran) joten ei siellä kohdussa kuitenkaan mikään varmastikaan elä. Mut pitääkö mun olla huolissaan.
Laitan kuvat testistä. Voitte sit sanoa samalla et onko tää jotain pc:n nykyisiä viivanpaikkoja livenä on musta haalea vaaleanpunainen vaikkei se kuvassa nii hyvin näykkään. Toki entä jos vain kuvittelen?
Tässä nyt useampi kuva samasta testistä ku en tiennyt missä näkyy parhaiten