Haaveena vauva 2023

Raskaana 1-2 viikkoa

Heräsin nyt jälleen aamuyöstä, tosin osin sen takia, kun nuorimmainen tuli meidän huoneeseen ilman vaippaa ja pissahan se sielä sängyssä oli. Tein sitten testin, kun arvelin etten jaksa enää pidätellä ja jos käyn vain vessassa, niin sitten pitäisi yrittää pidätellä monta tuntia ja päiväsaikaan ei ole oikein siihen pystynyt.

Tulos tuli näytölle ja raskaana sitä ollaan. Eiliset haamuviivat olivat juuri sitä miltä näyttivätkin, eivät pelkästään viivanpaikkoja.

Taitaa tässä vielä ehtiä maaliskuun laskettuihin, mutta jos menen oman oikean kierron/hedelmöittymisen mukaan niin la olisi kyllä huhtikuun eka tai toka päivä.

Ihanaa tiistai aamua kaikille
Onnea Maicy ❤❤❤
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy
Onnea @Maicy

Omaa napaa sen verran, että en malttanut olla ostamatta paria testiä kotiin viime kauppareissulla. Seuraavan kierron alku osuisi ensi viikolle ti-pe -akselille. Onko siis ihan sulaa hulluutta testata jo sunnuntaina, malttaako tässä odottaa ensi viikkoon? Oviskipuja mulla oli tuossa 11.-12.7, mutta vähän riippuen mitä laskuria käyttää, osan mukaan ovis olisi osunut välille 12.-16.7. Oli se sitten 11. tai 16. pv, niin ahkerasti onneksi kyllä talleteltiin!

Mukavaa tiistaita kaikille
No jos ovis ollut tuo aikaisempi niin uskaltaa testata joo☺ Kyllä tuon jälkimmäinenkin voi hyvällä lykyllä jotain näyttää 😁
 
Täällä vois tää nyt sit kuitenkin liittyä piinalistalle, jos huomenna sitten se joka ekana kerkee niin mulla huomenna dpo3.
Kyllä mä vaan haluan jännitystä elämään. Jos kuitenkin sais oltua testaamatta tää kierto, koska aika epätodennäköistä että olis tärpännyt.
Miehen seuraavat verikokeet on 22.8. maksa-arvot ym. Hän on kyllä muuttanut ruokavalion ja tehnyt kaikennäköstä että ne tulis alas. Että ihanaa kun omistautuu tälle noin hyvin 😍
 
Onnea @Maicy . Ai että, pitäskö ryhtyä tän ketjun oraakkeliksi kun olin kyllä varma sun plussasta, niinkun myös @Jenn-a ja ja @kANaNdA kohdalla 🤭 ja jokusen muunkin aiemman kohdalla. @Kuumeilija40 vielä jännitetään josko sittenkin ☺

Mulla nyt dpo 6 ja lugeja neljättä päivää, ei pahoja oireita niistä onneksi. Eilen keksin itselleni kiinnittymiskipuja 😂 turhan aikaista ja muutenkaan mihinkään oireisiin ei voi lugejen kanssa luottaa.

Sunnuntaina testi nyt ainakaan ei ole innostusta testata aiemmin ja onneksi on myös töitä ja muuta tekemistä sunnuntaihin asti.
 
vierailija
Mikä kp kannattaa käydä gynellä jos haluaa tarkistaa onko ovulaatio tapahtunut? Esim.jos ovistesti plussa kp 15 niin montako päivää siitä kannattaa ultraan mennä? Kannattaako myös otattaa verikokeet?
 
Testit 🤗

Kiitos kaikille onnitteluista 😘 Yhdessä välissä kiertoa olin satavarma raskautumisesta, mutta se katosi tuossa viime viikon loppupuolella, kun negaa toisensa perään vain tuli testeistä. 🥴 Mutta nyt kun alkoi RFSUn tulla viivanpaikkaa ja PCn myös hailakka (liitteen kuvasa ei edes erota noita viivoja kuin alimmasta) niin silloin nousi toivon kipinä taas, kun en siis ikinä saa edes roskishaamuja/viivanpaikkoja tai ylipäänsä minkäänlaista viivaa testeihin, kun nega kierto ollut. Minun kohdalla testit reagoi siis vain ja ainoastaan kun olen raskaana. 🤗

Liitteessä siis alimmat kaksi tehty tänään, toinen aamulla (RFSU) ja toinen päivällä (PC). Digi aamuyöstä ja kaksi välimaastossa eilen aamu (RFSU) ja päivällä tuo PC. Ylin PC tais olla lauantain testi eli tyylipuhdas nega.

Nyt vain tässä pohdin, että liittyisinkö maaliskuisiin vai huhtikuisiin.. 😅 Vai peräti molempiin, kunnes kävisi ultrassa ja saisi sieltä varmistuksen la osalta. Ed. Raskauden kohdalla siirty la aikaisemmaksi, kun oli isompi kooltansa np-ultrasa entä mitä kuukautisista laskettuna olisi "pitänyt" olla.

Testailut vielä jatkuu, kun haluan tehdä digin niin, että tulisi se 3+, mutta siinä välissä sitten PC testejä (jäljellä 5) ja jos ne mun tilaamat testit tulis, niin sieltä sais 9 testikertaa vielä päälle eli saapi uitella tikkua nyt ihan urakalla. 😂
 
Onnea @Maicy . Ai että, pitäskö ryhtyä tän ketjun oraakkeliksi kun olin kyllä varma sun plussasta, niinkun myös @Jenn-a ja ja @kANaNdA kohdalla ja jokusen muunkin aiemman kohdalla. @Kuumeilija40 vielä jännitetään josko sittenkin

Mulla nyt dpo 6 ja lugeja neljättä päivää, ei pahoja oireita niistä onneksi. Eilen keksin itselleni kiinnittymiskipuja turhan aikaista ja muutenkaan mihinkään oireisiin ei voi lugejen kanssa luottaa.

Sunnuntaina testi nyt ainakaan ei ole innostusta testata aiemmin ja onneksi on myös töitä ja muuta tekemistä sunnuntaihin asti.
Tänään alkoi pieni tiputtelu vuoto. Eli eiköhän ne menkat sieltä ala. Tissit kipeät mutta se johtuu siitä että oon vähentänyt kuopuksen imetystä. Toiseen tissiin pakkaantuu maitoa ja se on niin pirun kipeä.

No jos haluan positiivinen olla niin jos onkin kiinnittymis vuotoa. Jotenkin en jaksa siihen uskoa. 😞
 
Tänään alkoi pieni tiputtelu vuoto. Eli eiköhän ne menkat sieltä ala. Tissit kipeät mutta se johtuu siitä että oon vähentänyt kuopuksen imetystä. Toiseen tissiin pakkaantuu maitoa ja se on niin pirun kipeä.

No jos haluan positiivinen olla niin jos onkin kiinnittymis vuotoa. Jotenkin en jaksa siihen uskoa.
TUleeko ihan siteeseen asti vuotoa, vai onko enemmänkin tuhrua pyyhittäessä?
Jos ei kunnon vuoto ala niin aina on toivoa raskauteen ❤ Tsemppiä sinulle ❤
 
Täällä elellään kierron loppupuolta ja odottelen menkkoja alkavaksi ke-pe. Rusehtavaa tuhrua on tullut nyt jo kolmatta päivää, mikä on minulle epätyypillistä. Aiemmat kierrot tämä vuonna on alkaneet yhdellä/kahdella tiputtelupäivällä (silloinkin koko ajan tasaisesti vuoto runsastunut), mutta nyt on välillä tuhrua, välillä ei mitään. En ole tehnyt testiä, enkä tee ennen ensi viikkoa.
Sain lähetteen ensikäynnille ja nyt pitäisi seuraavan kierron 5-8 päivänä käydä antamassa labranäytteitä. Helpottunut olo, kun asiat lähtevät etenemään😊
 
Onnea ja tarrasukkia @Maicy !

Täällä voisi kanssa jo huomenna testata tai vaan odottaa menkkoja. En kyllä usko plussaan mutta eipä sitä koskaan tiedä. Hyvä puoli tässä on että kierrot ei ainakaan ole lyhentyneet.

Täällä elellään kierron loppupuolta ja odottelen menkkoja alkavaksi ke-pe. Rusehtavaa tuhrua on tullut nyt jo kolmatta päivää, mikä on minulle epätyypillistä. Aiemmat kierrot tämä vuonna on alkaneet yhdellä/kahdella tiputtelupäivällä (silloinkin koko ajan tasaisesti vuoto runsastunut), mutta nyt on välillä tuhrua, välillä ei mitään. En ole tehnyt testiä, enkä tee ennen ensi viikkoa.
Sain lähetteen ensikäynnille ja nyt pitäisi seuraavan kierron 5-8 päivänä käydä antamassa labranäytteitä. Helpottunut olo, kun asiat lähtevät etenemään
Pidän sulle peukkuja, me ollaan näköjään samoilla piinapäivillä. :giggle:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Laurenzia ja Maicy
Onnea plussanneille! ❤ Täällä tänään dpo-1. Päivällä tosin vain testasin kerran eikä vielä ihan plussaa näyttänyt mutta luulen, että illasta olisi jo näyttänyt. Minkäänlaisia ovisoireita ei ole, eilen kummallisesti oli vatsa turvonneen näköinen koko päivän. Ollaan reissussa parhaillaan, jospa jotenkin pystyisi tallettelemaan 🙂
 
  • Tykkää
Reactions: eeveon ja Maicy
  • Tykkää
Reactions: Millis86
Mulle on jossain välissä pompannut listaan yks ylimääräinen kiertopäivä, tänään kp19 , listassa kp20 😊

Vitsit mitä plussauutisia täällä on! 😍 Paljon onnea kaikille! Toivottavasti mahdollisimman moni meistä seuraa pian perässä 😇

Täällä vielä niin pienet päivät, ettei ajatustakaan testailla 😄 Tämä kierto on ollut jännittävä tutkimusmatka omaan kehoon, kun olen pitänyt tarkkaa kirjaa mm. aamulämmöistä ja vv laadusta. Oviksen tikutin tarkasti ja tallettelut olivat todellakin säännölliset ja onnistuneet. En ole koskaan aiemmin ollut näin perehtynyt, mitä sitä kierron aikana omassa kehossa tapahtuukaan, joten tämä on todellakin mielenkiintoista!
 

Yhteistyössä