Testit
Kiitos kaikille onnitteluista
Yhdessä välissä kiertoa olin satavarma raskautumisesta, mutta se katosi tuossa viime viikon loppupuolella, kun negaa toisensa perään vain tuli testeistä.
Mutta nyt kun alkoi RFSUn tulla viivanpaikkaa ja PCn myös hailakka (liitteen kuvasa ei edes erota noita viivoja kuin alimmasta) niin silloin nousi toivon kipinä taas, kun en siis ikinä saa edes roskishaamuja/viivanpaikkoja tai ylipäänsä minkäänlaista viivaa testeihin, kun nega kierto ollut. Minun kohdalla testit reagoi siis vain ja ainoastaan kun olen raskaana.
Liitteessä siis alimmat kaksi tehty tänään, toinen aamulla (RFSU) ja toinen päivällä (PC). Digi aamuyöstä ja kaksi välimaastossa eilen aamu (RFSU) ja päivällä tuo PC. Ylin PC tais olla lauantain testi eli tyylipuhdas nega.
Nyt vain tässä pohdin, että liittyisinkö maaliskuisiin vai huhtikuisiin..
Vai peräti molempiin, kunnes kävisi ultrassa ja saisi sieltä varmistuksen la osalta. Ed. Raskauden kohdalla siirty la aikaisemmaksi, kun oli isompi kooltansa np-ultrasa entä mitä kuukautisista laskettuna olisi "pitänyt" olla.
Testailut vielä jatkuu, kun haluan tehdä digin niin, että tulisi se 3+, mutta siinä välissä sitten PC testejä (jäljellä 5) ja jos ne mun tilaamat testit tulis, niin sieltä sais 9 testikertaa vielä päälle eli saapi uitella tikkua nyt ihan urakalla.