Haaveena vauva 2023

Täällä ovis tuli ja meni. Ei keretty puuhailemaan, kun meille tulikin yövieraita useammaksi päiväksi 😬 Joten tässä kierrossa ei plussaa tule, sillä tuskin dpo-6 touhuilut riittää 😀 Menkat alkavat juuri sopivasti sinä viikonloppuna, kun on kaikenmaailman juhlia tiedossa. Kiva kun saa ravata vessassa kyläpaikoissa, ettei ylivuoda juhlakamppeista. Pari ensimmäistä vuotopäivää viettäisi mieluiten vain kotioloissa.
 
vierailija
Onko sulla monta kiertoa km jälkeen ollut? Siinä voi mennä hetki, ennenkuin kierrot normalisoituu.
10 päivää on kyllä ihan riittävä, mutta on olemassa lääkkeitä, joilla sitäkin saadaan pidennettyä
Kolme kiertoa on kerennyt olemaan keskenmenon jälkeen. Toivottavasti ei normalisoidu entiselle tasolleen sillä silloin kierto oli sekaisin kun seinäkello ja tosiaan toi luteaali vaan 6 päivää
 
Oi, ihanaa! Onnea kovasti @Mirkkuli26 ja @Marilainen! ❤

Mä sorruin tänään testaamaan rfsu:n testaa varhain testin. Oli ihmeellistä menkkamaista kipuilua, vaikka pitäisi alkaa vasta viikonloppuna menkat! Muistin sitten, että onhan mulla tuolla kaapissa vielä yksi se testaa varhain -testi ja tein sen, vaikka piti olla tekemättä mitään testejä 🙄 jonkinlainen viivanpaikka tuossa näkyy, mutta se kai on aika yleistä näissä testeissä. Eli odotellaan nyt sitten loppuviikkoa 😂 niin kuin olisi pitänyt!
 
Oi, ihanaa! Onnea kovasti @Mirkkuli26 ja @Marilainen!

Mä sorruin tänään testaamaan rfsu:n testaa varhain testin. Oli ihmeellistä menkkamaista kipuilua, vaikka pitäisi alkaa vasta viikonloppuna menkat! Muistin sitten, että onhan mulla tuolla kaapissa vielä yksi se testaa varhain -testi ja tein sen, vaikka piti olla tekemättä mitään testejä jonkinlainen viivanpaikka tuossa näkyy, mutta se kai on aika yleistä näissä testeissä. Eli odotellaan nyt sitten loppuviikkoa niin kuin olisi pitänyt!
Mul ei oo rfsu herkissä tullut ikinä mitään viivanpaikkoja, mut niis normiliuskoissa on kyllä ollut 😊 Toivottavasti ois oikee 😛
 
  • Rakkaus
Reactions: Mardolly
Oi, ihanaa! Onnea kovasti @Mirkkuli26 ja @Marilainen!

Mä sorruin tänään testaamaan rfsu:n testaa varhain testin. Oli ihmeellistä menkkamaista kipuilua, vaikka pitäisi alkaa vasta viikonloppuna menkat! Muistin sitten, että onhan mulla tuolla kaapissa vielä yksi se testaa varhain -testi ja tein sen, vaikka piti olla tekemättä mitään testejä jonkinlainen viivanpaikka tuossa näkyy, mutta se kai on aika yleistä näissä testeissä. Eli odotellaan nyt sitten loppuviikkoa niin kuin olisi pitänyt!
Niin ja kiitos ❤
 
Jos nyt taas ehtisi vastaamaan!
Toivottavasti kaikkien päivät menee nyt oikein, en tosiaan tiedä missä kohti mennyt väärin!

@Mirkkuli26 tän päivän testiä?
Tosta keltarauhasesta, kai sen toiminta ja oireet loppuu viimeistään sinne menkkojen alkuun. Netissä luki jotain, että "sen toiminta alkaa hiipumaan n. Kp 24", mutta sehän ei kaikilla ole noin. Tuo on varmasti niin, et jos olis 28 päivän kierto ja 14 päivän luteaali.

@Kyfi toivottavasti tämä on teidän kierto

@Marilainen plussatuulia
Toivottavasti nyt tulisi plussa!

@Mamiks oliko teillä tiedossa koska kontrolli siittiöiden suhteen? Vai oliko se vasta lääkkeiden jälkeen?

@kANaNdA on järkeä!
Ja kannattaakin tehdä juttuja mistä tykkää

@Fazeriina82 kiitos
Vahvana mielessä edelleen edellinen yritysaika ja tiedän miten paljon se vaikuttaa..

@mamma41 toivottavasti tää kierto toisi teillekin sen plussan!

Pahoittelut @Tibitii

@Unikko29 plussatuulia sinnekin!

Pahoittelut sinullekin @Owlet

@Salasauma lisäsin! Milloin teillä oli yritys alkanut, jos lisään sut vielä tuohon mukanaolijoihin.
@Wintersun Kierto 25 päivää, yritys aloitettu 3/2022, nyt menossa yk3 ja toista yhteistä yritetään.

@Mirkkuli26 ja @Marilainen Onnea!!!:love:
 
Viimeksi muokattu:
Mul ei oo rfsu herkissä tullut ikinä mitään viivanpaikkoja, mut niis normiliuskoissa on kyllä ollut Toivottavasti ois oikee
Toivotaan! 😍 testiajan puitteissa siinä näkyi hieman punertavaakin 😱 voi kunpa se olisi sitä ja perjantaina testi näyttäisi normitestillä jonkinlaista haamua. Tietenkin tein aika varhain tuon testin, mutta toivotaan parasta!
 
Tokaa kertaa kokeilin ovulaatiotestejä. Ekalla kerralla aloitin kp9 ja olikin jo silloin positiivinen. Ja kierto olikin silloin poikkeuksellisesti vain 23 päivää (yleensä 25). Nyt en tiedä, enkö saanut kiinni vai onkohan ovuloimaton kierto. Aloitin testaukset kerran päivässä kp8. Tän päivän (kp11) viiva näytti ehkä vähän haaleammalta kuin eilinen. Onko teillä enemmän näitä testailuja harrastaneilla kokemusta, että pitäiskö viivojen tasaisesti vahvistua vai tuleeko se plussa ns. yhtäkkiä? Toki satunnaisesti mulla kierto on voinut olla vähän pidempikin, jotain 29 päivää pisimmillään, eli ehkä jatkan vielä testejä.
 
Taas harmittaa kun en testannut heti irrotuspiikin jälkeen että näkyykö testissä nyt testasin ja ihan nega, tänään 8 pv piikistä ettei välttämättä enää näkyisikään. Jotenkin on jo vähän luovuttanut olo, vv oli eiliseen asti reilusti mutta nyt loppunut täysin. Muistaisin että plussa kierrossa olisi ollut plussaan asti. Onneksi ylihuomenna reissuun niin ehkä ajatukset ei pyöri tässä kokoajan
 
Tokaa kertaa kokeilin ovulaatiotestejä. Ekalla kerralla aloitin kp9 ja olikin jo silloin positiivinen. Ja kierto olikin silloin poikkeuksellisesti vain 23 päivää (yleensä 25). Nyt en tiedä, enkö saanut kiinni vai onkohan ovuloimaton kierto. Aloitin testaukset kerran päivässä kp8. Tän päivän (kp11) viiva näytti ehkä vähän haaleammalta kuin eilinen. Onko teillä enemmän näitä testailuja harrastaneilla kokemusta, että pitäiskö viivojen tasaisesti vahvistua vai tuleeko se plussa ns. yhtäkkiä? Toki satunnaisesti mulla kierto on voinut olla vähän pidempikin, jotain 29 päivää pisimmillään, eli ehkä jatkan vielä testejä.
ite oon noita kohta kaks vuotta käyttäny, mulla käytössä pc:n testit.. Mulla tulee ovisplussa niin hätäseen että jos testaisin kerran päivässä vois mennä ohi..:unsure:
Nyt jo tiedän tarkkaan koska alotan testaan yms et voi pärjätä kolmellakin testillä mut kun aloin testaan alotin hyvissä ajoin, ensin kerran päivässä ja kun alko punertaan niin kahdesti päivässä ja kun alko tummuun selkeesti niin jopa kolmesti päivässä tai joka kerta kun vessassa kävin.. näin tein siis pitkään ja nyt tiedän jo että plussa tulee kp 10 alotan sinä aamuna testaan ja kp 11 on jo vaaleempi :)
Edit: ja siis tummuminen ei välttämättä oo tasasta vaan voi olla vaaleempi välillä ja tummua taas! Kannattaa siis jatkaa vielä vaan vaikka vaalenee, jos ei vielä tunne kiertoo hyvin :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Niisq
Onnea @Mirkkuli26 ja @Marilainen !❤

Ihanaa, että plussia tulee😍 itse kokeilin tämän kierron nyt ilman teroluteja ja niinhän siinä kävi, että dpo 7 alkoi tiputtelu ja dpo 10 eli sunnuntaina alkoi kunnon vuoto… tai luulen niin, mutta vuoto kesti vain tuon yhden päivän ja nyt alkuviikon on tullut vain tosi vähän tiputtelua. Normaalisti kuukautiset on kestänyt kuitenkin 4-5 päivää. Jos nämä nyt oli kuukautiset niin kierto oli siis vain 24 päivää. Eilen tein raskaustestinkin, mutta puhdas nega😞

Mutta mulle voi siis päivittää tälle päivälle kp3.
 
  • Tykkää
Reactions: Marilainen
ite oon noita kohta kaks vuotta käyttäny, mulla käytössä pc:n testit.. Mulla tulee ovisplussa niin hätäseen että jos testaisin kerran päivässä vois mennä ohi..
Nyt jo tiedän tarkkaan koska alotan testaan yms et voi pärjätä kolmellakin testillä mut kun aloin testaan alotin hyvissä ajoin, ensin kerran päivässä ja kun alko punertaan niin kahdesti päivässä ja kun alko tummuun selkeesti niin jopa kolmesti päivässä tai joka kerta kun vessassa kävin.. näin tein siis pitkään ja nyt tiedän jo että plussa tulee kp 10 alotan sinä aamuna testaan ja kp 11 on jo vaaleempi
Edit: ja siis tummuminen ei välttämättä oo tasasta vaan voi olla vaaleempi välillä ja tummua taas! Kannattaa siis jatkaa vielä vaan vaikka vaalenee, jos ei vielä tunne kiertoo hyvin
Kiitos vastauksesta ja vinkeistä. Täytyy jatkaa muutama päivä vielä. En tiedä, jääkö testit mulla käyttöön, mutta kiinnosti kokeilla että tuleeko niihin mitään viivoja. Kuitenkin oireiden perusteella joskus kuvittelen tietäväni, milloin ovulaatio on. Nyt mietin, että ois saattanut olla eilen, mutta ei ollut testi plussaa.
 
Kiitos vastauksesta ja vinkeistä. Täytyy jatkaa muutama päivä vielä. En tiedä, jääkö testit mulla käyttöön, mutta kiinnosti kokeilla että tuleeko niihin mitään viivoja. Kuitenkin oireiden perusteella joskus kuvittelen tietäväni, milloin ovulaatio on. Nyt mietin, että ois saattanut olla eilen, mutta ei ollut testi plussaa.
testihän voi näyttää plussan jopa 36h ennen ovulaatioo että jos eilen on ollu ovis niin plussa tikussa on voinu olla la-su akselilla :) sen vuoks kannattaa alottaa hyvissä ajoin testaileen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Niisq

Yhteistyössä