Kiitos! En osaa kuvaa laitta että millaisen sen.@Oliivi3 Joo, ovisplussa on dpo -1 ja ovispäivä 0. Laitoin sut tohon piinalistalle jo, mut sano otanko pois
@Mirkkuli26 hyvin vahvistunut! Onnea vielä! Ei ehditty kauaa samassa ketjussa olla!
@Niisq kannattaa juu testailla vielä ja jos tummenee niin pari kertaa päivässä ainakin. Testistä riippuen mulla saattaa mennä plussa ohi, jos testaa vaan kerran!
Mulla ei ainakaan tummene tasaisesti.. Joskus lähtee tummenee ja sit taas haalistuu.
@Kyfi kaikki testit ei toimi "niin kuin pitäisi". Mulla esim. Raskauskeijun ovistesteillä ei tule kunnollista plussaa ollenkaan. Eikä kaupan rfsun ovistesteillä.
Kiitos! En osaa kuvaa laitta että mTämäkin viesti karkasi. Mutta kaipa tuosta selvän saa! No plussa tai ei, kovasti on jo talletettu että nyt vain odotellaan. Täytyy uusia testejä, ehkä parempia ostaa seuraavaan kiertoon.Kiitos! En osaa kuvaa laitta että millaisen sen.
Onnea!Yhyy kiitos En vaan voi uskoa tätä, miten mulla ei oo mitään oireita, ei siis _mitään_. Toki vertaan aiempaan et pitäis olla samat oireet, mut ei kyllä ole…
Mulla ainakin juuri nuo raskauskeijun testit antoi törkeitä viivan paikkoja joka kerta. Siks ne kai on niin halpoja kun laatu on huono.Onnea plussanneille
Testasin eilen raskauskeijun puikkotestillä (one step) viivan paikan, tänä aamuna myös, ehkä häivähdys väriä :/ Antaako nuo testit aina sen viivan paikan? Tänä aamuna tuli hikipuuska joten eiköhän uusi kierto ala :/ 5 päivää vielä uuteen kiertoon, vielä ei ole menkka jomotuksia.
Mä oon varmaan tosi huono tulkitsemaan viivanpaikkoja mutta en oo mielestäni koskaan saanut one stepeillä viivanpaikkaa.. Ihan valkoiselta näyttänyt normi valossa. Mut testaisin kans jollain toisella testillä jos mahdollista?Onnea plussanneille
Testasin eilen raskauskeijun puikkotestillä (one step) viivan paikan, tänä aamuna myös, ehkä häivähdys väriä :/ Antaako nuo testit aina sen viivan paikan? Tänä aamuna tuli hikipuuska joten eiköhän uusi kierto ala :/ 5 päivää vielä uuteen kiertoon, vielä ei ole menkka jomotuksia.
Mä oon testannut aiemmin niillä liuskoilla, ja mä en niihin saanut mitään viivanpaikkoja. Kerran ainoastaan tuli joku värikertymä, kun testissä just viivan kohdalla oli painauma. Muuten on olleet täysin puhtaita negat.Onnea plussanneille
Esikoisesta oksensin jo tässä vaiheessa toki ei oo niin väliksi, jos ei pahoinvointia tule ollenkaan/ vieläOnnea!
Mulla oli joka kierto jotain "raskausoireita", mutta ei tärppiä. Yk6 ei ollut mitään oireita ja silloin tulin raskaaksi. Nyt menossa rv19.
Voimia eri tilanteisiin ja aurinkoa kaikille!
Suuret kiitokset!@Kyfi
Jos haluat kuvia laittaa, mene esim. Aijaa.com, valitset kuvan ja lataat.
Sit kun se on ladannut, kuvan alapuolella tulee kohta "kuvakoodit".
Sieltä valitset esim. Toiseksi ylimmän (foorumille pieni) ja kopiot tänne
Taisin kanssa tuolta tilata.. eilen tein kolme kertaa ja vahvin oli tuossa minkä laitoin. Äsken tein testin ja tässä siitä kuvaNäkyy!
Toi näyttää kyllä tummalta mut en tiedä oisko vielä ovisplussa. Nää näyttää aika samoilta kuin noi mun kotitestiltä tilatut!
Millaiseksi tummeni kuivuttuaan?
Teitkö vaan kerran päivässä? Joillain se huippu voi mennä ohi nopeasti kyllä. Toki voi olla et myöhemmin lähtee vielä tummenee.
Ei ollut mitään oireita, kipuja, kananmunalimat tms?
Tein nyt illalla one stepin liuskan ja niin puhdas nega kun voi olla ei antanut viivan paikkaa eli tästä lähin jää noi one stepin puikkotestit kauppaan.Joskus oon lukenut että voi näyttää väärin, mut myös niin että kun noilla saa haaleaa viivaa niin muu testi on jo kunnon viiva. Meinaatko kokeilla toisella testillä? Toivottavasti olisi vihdoin plussa
Voihan olla että virtsa on niin laimeaa ettei siksi näytä plussaa. Jos olet päivän juonut normaalisti niin virtsa laimenee vaikka olisi ollut sen 2-4 h rajoissa. Älä vielä menetä toivoa.Tein nyt illalla one stepin liuskan ja niin puhdas nega kun voi olla ei antanut viivan paikkaa eli tästä lähin jää noi one stepin puikkotestit kauppaan.
Joo, aina tasan 29 päivää on kierto.Mulla toi viime kierron ovis oli kp 18 ja kierto 25 päivää.. Onko sulla ollut aina tuo 29 päivää kierron pituus?
Mut joo, kyllä sulla varmaan vielä ehtii se ovisplussa tulla sieltä!
Onhan tää ihan hullua touhua. Nyt näyttää jo tikku mun mielestä plussaa vaikka päivällä ei ollut lähelläkään... Eihän tässä jouda kun testaa.Mulla toi viime kierron ovis oli kp 18 ja kierto 25 päivää.. Onko sulla ollut aina tuo 29 päivää kierron pituus?
Mut joo, kyllä sulla varmaan vielä ehtii se ovisplussa tulla sieltä!