Haaveena vauva 2023

Ihania plussia täällä, onnea hurjasti ❤
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille 😔
Tervetuloa myös uusille!

ON : Tänään plussa ovistestiin 😍 miten tämäkin jo tuntuu hyvältä, ei tän pidemmälle siirtynyt kuitenkaan. JES! Onko ovisplussa siis dpo -1 ja huominen sit dpo 0? Mutta, nyt oon iloinen vaan et kroppa lähti toimimaan, mies työreissussa niin tallettelut jäi -4 tälle kiertoa. Ei varmasti voi tärppää mut onneksi kesällä ei tätä huolta😄 Vain yksi hukkaan heitetty kierto.
 
@Oliivi3 Joo, ovisplussa on dpo -1 ja ovispäivä 0. Laitoin sut tohon piinalistalle jo, mut sano otanko pois :)

@Mirkkuli26 hyvin vahvistunut! ❤ Onnea vielä! Ei ehditty kauaa samassa ketjussa olla! :D

@Niisq kannattaa juu testailla vielä ja jos tummenee niin pari kertaa päivässä ainakin. Testistä riippuen mulla saattaa mennä plussa ohi, jos testaa vaan kerran!
Mulla ei ainakaan tummene tasaisesti.. Joskus lähtee tummenee ja sit taas haalistuu.

@Kyfi kaikki testit ei toimi "niin kuin pitäisi". Mulla esim. Raskauskeijun ovistesteillä ei tule kunnollista plussaa ollenkaan. Eikä kaupan rfsun ovistesteillä.
Kiitos! En osaa kuvaa laitta että millaisen sen. 🤭
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
vierailija
Yhyy kiitos En vaan voi uskoa tätä, miten mulla ei oo mitään oireita, ei siis _mitään_. Toki vertaan aiempaan et pitäis olla samat oireet, mut ei kyllä ole…
Onnea!🤗
Mulla oli joka kierto jotain "raskausoireita", mutta ei tärppiä. Yk6 ei ollut mitään oireita ja silloin tulin raskaaksi.🥰 Nyt menossa rv19.❤

Voimia eri tilanteisiin ja aurinkoa kaikille!☀😚
 
vierailija
Onnea plussanneille

Testasin eilen raskauskeijun puikkotestillä (one step) viivan paikan, tänä aamuna myös, ehkä häivähdys väriä :/ Antaako nuo testit aina sen viivan paikan? Tänä aamuna tuli hikipuuska joten eiköhän uusi kierto ala :/ 5 päivää vielä uuteen kiertoon, vielä ei ole menkka jomotuksia.
Mulla ainakin juuri nuo raskauskeijun testit antoi törkeitä viivan paikkoja joka kerta. Siks ne kai on niin halpoja kun laatu on huono.
Mutta toivottavasti sun kohdalla olisi vihdoin oikeassa. Olette niin kauan yrittäneet. Voisit testata jollain muulla testillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Fazeriina82
Onnea plussanneille

Testasin eilen raskauskeijun puikkotestillä (one step) viivan paikan, tänä aamuna myös, ehkä häivähdys väriä :/ Antaako nuo testit aina sen viivan paikan? Tänä aamuna tuli hikipuuska joten eiköhän uusi kierto ala :/ 5 päivää vielä uuteen kiertoon, vielä ei ole menkka jomotuksia.
Mä oon varmaan tosi huono tulkitsemaan viivanpaikkoja mutta en oo mielestäni koskaan saanut one stepeillä viivanpaikkaa.. Ihan valkoiselta näyttänyt normi valossa. Mut testaisin kans jollain toisella testillä jos mahdollista?
 
Onnea plussanneille

Testasin eilen raskauskeijun puikkotestillä (one step) viivan paikan, tänä aamuna myös, ehkä häivähdys väriä :/ Antaako nuo testit aina sen viivan paikan? Tänä aamuna tuli hikipuuska joten eiköhän uusi kierto ala :/ 5 päivää vielä uuteen kiertoon, vielä ei ole menkka jomotuksia.
Mä oon testannut aiemmin niillä liuskoilla, ja mä en niihin saanut mitään viivanpaikkoja. Kerran ainoastaan tuli joku värikertymä, kun testissä just viivan kohdalla oli painauma. Muuten on olleet täysin puhtaita negat.
Toivottavasti sun testit vahvistuu! 🤩❣
 
  • Tykkää
Reactions: Fazeriina82
Erehdyin maanantain ovis plussasta. Tiistaina tein vielä testin samaan aikaan ja selkeästi vielä vahvempi viiva tuli. Myöhemmin illalla tuli myös aivan järkyttävä toispuoleinen alavatsan ja selän kipu 😯 Viime kierrossa ei ollut mitään ovis oireita. Mietin onko Royal geleellä vaikutusta asiaan. Se on nyt uutena ollut käytössä tässä kierrossa. Luin keskustelupalstoilta, että ovulaation tuntemukset joillakin ilmeisesti vahvistuneet geleellä. Onko täällä muilla ollut vastaavaa kokemusta? 😊
Nyt sitten kp16 menossa ja dpo 0 kai 😄 (ei tarvitse lisätä erikseen listoille päiviä 😊)
 
Näkyy!
Toi näyttää kyllä tummalta mut en tiedä oisko vielä ovisplussa. Nää näyttää aika samoilta kuin noi mun kotitestiltä tilatut!
Millaiseksi tummeni kuivuttuaan?
Teitkö vaan kerran päivässä? Joillain se huippu voi mennä ohi nopeasti kyllä. Toki voi olla et myöhemmin lähtee vielä tummenee.
Ei ollut mitään oireita, kipuja, kananmunalimat tms?
Taisin kanssa tuolta tilata.. eilen tein kolme kertaa ja vahvin oli tuossa minkä laitoin. Äsken tein testin ja tässä siitä kuva
https://aijaa.com/oFfn9Q ,
Mulla ei oo koskaan ollut juuri mitään oireita. 😩😭 Kylläpä on hankalaa tää homma. 🤔
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Joskus oon lukenut että voi näyttää väärin, mut myös niin että kun noilla saa haaleaa viivaa niin muu testi on jo kunnon viiva. Meinaatko kokeilla toisella testillä? Toivottavasti olisi vihdoin plussa
Tein nyt illalla one stepin liuskan ja niin puhdas nega kun voi olla :( ei antanut viivan paikkaa eli tästä lähin jää noi one stepin puikkotestit kauppaan.
 
No kyllä mulla nyt tänään kuitenkin se ovulaatiotesti oli taas tummempi, sanoisin että yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Eli ehkä+. On yksi testi vaan jäljellä, joten teen sen huomenna ja jos se on sitten jo haaleempi, ni oletan että tää päivä oli+. En mä taida näitä testailuja tulevissa kierroissa jatkaa, kun nyt on parista kierrosta selvillä että se plussa tulee jossain vaiheessa. Sinällään ei ajoituksen takia tarvi niitä tehdä, kun seksiä on 1-3 päivän välein joka tapauksessa. :unsure:
 
Ehtihän se pää mukaan tähänkin kiertoon ja viimeiset kaks päivää oon omasta mielestä haistanut kaikkien hajut ihan mielettömän selvästi ja epämiellyttävästi.
Eilen metrossa mietin vaan, miten viereen sattuu hikisiä ja hajustettuja, mutta tänään ihan sama homma. Huomenna olis kp25 (lista on yhden edessä, kun vuoto alkoi viimeksi oikeasti vasta seuraavana päivänä kunnolla) ja normaalisti alkaa vuoto.

Mutta... kyllähän sitä hetken ehti taas miettiä, että olisko nyt meidän vuoro ja siks hoitoihin pääsy olis venynyt ihan syystä.

Mä oon huomenna lähdössä mökille ilman miestä, enkä haluu yksin testata. Sanonpa vaan, että tunnit on pitkiä odottaa.
 
vierailija
Tein nyt illalla one stepin liuskan ja niin puhdas nega kun voi olla ei antanut viivan paikkaa eli tästä lähin jää noi one stepin puikkotestit kauppaan.
Voihan olla että virtsa on niin laimeaa ettei siksi näytä plussaa. Jos olet päivän juonut normaalisti niin virtsa laimenee vaikka olisi ollut sen 2-4 h rajoissa. Älä vielä menetä toivoa.
 
Mulla toi viime kierron ovis oli kp 18 ja kierto 25 päivää.. 🙄 Onko sulla ollut aina tuo 29 päivää kierron pituus?

Mut joo, kyllä sulla varmaan vielä ehtii se ovisplussa tulla sieltä!
Onhan tää ihan hullua touhua. Nyt näyttää jo tikku mun mielestä plussaa vaikka päivällä ei ollut lähelläkään... Eihän tässä jouda kun testaa. 😂
 

Yhteistyössä