Haaveena vauva 2023

Mitä testejä porukka käyttää? Mulla on vielä yksi one stepin r-testi jäljellä... säästän sen huomiseen, jos ei sitä ennen menkat ala mut pitäisi tilata lisää.

Onko kellään kokemusta noista first response-testeistä? On tietty suht tyyriitä mutta pitäisi vissiin olla myös todella herkkiä...
Mä oon käyttänyt niitä apteekin ja sit pregcheck ☺
 
Mitä testejä porukka käyttää? Mulla on vielä yksi one stepin r-testi jäljellä... säästän sen huomiseen, jos ei sitä ennen menkat ala mut pitäisi tilata lisää.

Onko kellään kokemusta noista first response-testeistä? On tietty suht tyyriitä mutta pitäisi vissiin olla myös todella herkkiä...
First response on kai tosi herkkä mutta musta myös clearbluen helppo ja nopea, se mitä apteekki siis myy, ei marketin, on tosi herkkä. Mä sain siihen hyvän haamuviivan dpo10 illalla ja paremman viivan dpo 11 aamulla. Pregcheck sitten antoi himmeän haamun dpo 11 aamulla ja selkeämmän dpo 12. Eli suosittelennkokeile näitä kahta. Tuolla himotestaajat ketjussa on linkki mun testien kuviin.
 
Olisin tietty voinut tuohon lisätä, että en osta oman paikkakunnan apteekista (enkä kaupoista) testejä. Asun niin pienellä paikkakunnalla, että vaitiolovelvollisuudesta huolimatta juorut kyllä leviää...

Oon yleensä aina tilannut raskauskeijulta kasan testejä.
 
Mitä testejä porukka käyttää? Mulla on vielä yksi one stepin r-testi jäljellä... säästän sen huomiseen, jos ei sitä ennen menkat ala mut pitäisi tilata lisää.

Onko kellään kokemusta noista first response-testeistä? On tietty suht tyyriitä mutta pitäisi vissiin olla myös todella herkkiä...
Mä taas oon tykästynyt medigoon liuskoihin. Ja apteekin ultralle peukku kans.
 
Mä käytän pregcheck testejä, halpoja ja mulle ei ainakaan oo koskaan antaneet edes viivanpaikkoja turhaan. Jostain luin, että nyt on joillain ollut turhia viivoja, nutta tänäänkin kun tein testin, niin oli aivan puhdas nega.
One Stepin niitä herkkiä joskus tilasin Raskauskeijulta, mutta ne anto parikin kertaa punertavaa viivaa, enkä sitten todellisuudessa ollut raskaana. Siihen kohtaan vaan sattui just joku värikertymä.
 
Mä käytän pregcheck testejä, halpoja ja mulle ei ainakaan oo koskaan antaneet edes viivanpaikkoja turhaan. Jostain luin, että nyt on joillain ollut turhia viivoja, nutta tänäänkin kun tein testin, niin oli aivan puhdas nega.
One Stepin niitä herkkiä joskus tilasin Raskauskeijulta, mutta ne anto parikin kertaa punertavaa viivaa, enkä sitten todellisuudessa ollut raskaana. Siihen kohtaan vaan sattui just joku värikertymä.
Joo mä en kyllä ole koskaan saanut Pregcheckillä mitään viivan paikkaan viittaavaakaan. Ihan puhtaan valkoisia on testialueelta olleet. Ovistesteissä on kyllä reilut viivanpaikat mutta ei kyllä raskaustestissä.

PMS vs. raskausoireista sen verran että kaikki on koettu. Paitsi se raskaus. 😂
 
Eilen päästiin hommiin meillä. En usko että tässä kierrossa enää tärppää, joten riskillä mennään 😉 Meillähän ya ens kuussa varsinaisesti. Nyt onkin hyvin aikaa tähän hommaan, kun jompikumpi on koko ajan kotona, vaikka joka päivä tulee mahdollisuus puuhailla. Katsotaan miten osittainen imetys vaikuttaa tähän vauvaprojektiin, toivottavasti ei. Seuraavia menkkoja odotan kauhulla, on niin kovat PMS oireet ollu viime aikoina 😬
 
Mä luotan nykyään kans pregcheckiin, niihin ei oo tullu turhia viivoja ja oon saanu kesken mennessä jo plussan dpo 11. Lisäks nää on halpoja Prismassa ja siks helppo hankkia. Ja just se kun niihin ei turhia viivanpaikkoja oo kyllä tullu. Testaaminen on mulla ollu vaihtelevaa, välillä maltan kyllä olla testaamatta ja välillä testaan 😂

Ikäjutuista ollu juttua. Mä oon kans jo vanhempi ja siks alotettiin yritys jo nyt. Jos olisin nuorempi niin varmasti oltais odotettu vielä loppuvuoteen saakka. Mutta jos ei tärppiä tuu niin kerkeis hakeutuu hoitoihin. Meillä oli kuitenki onneaja yk3 tuli tärppi (mut tää tosiaan meni kesken). Nyt km jälkeen eka kunnon kierto ja jännä nähdä miten nopsaan saadaan plussa. Täytän loppuvuodesta 39 mutta ei mulla oo itellä varsinaisesti sellanen olo et oon vanha 😬
 
Mulla tänään kiertopäivä 2, jos @Wintersun jaksaa päivittää.

Menkat alkoi tosiaan eilen heti kun pääsin töistä kotiin.

@Wintersun joo sitä first responsea saa ainakin Raskauskeijulta, sieltä oon tykännyt testejä tilata. Mut oli kyllä valtava ero noiden Pregcheck testien hinnoissa normi kaupan välillä... Pitää lähteä toiseen pitäjään ostoksille :D


Oli muuten ensimmäinen yrityskierto, kun mies oli selvästi pettynyt kun menkat alkoi.... alkoi tänään napsimaan myös foolihappoa ja lupasi maksaa puolet mun mahdollisista labroista, jos meen testaamaan omia arvoja.
 
  • Surullinen
Reactions: Hopeanopea
Itsekin olen käyttänyt Pregcheck -merkkiä eikä ole vielä näiden yrityskertojen aikana tullut mitään viivanpaikkoja tms. Ihme ja kumma, ensimmäistä kertaa en ole testaillut etukäteen. Ehkä auttaa se, kun on ollut kiirettä tosi paljon. Toisaalta on myös vähän sellainen olo, että kuukautiset ne sieltä lauantaina alkaa, kun nännikipu on selkeästi poistumassa ja perinteiset hetkelliset alavatsapolttelut (aina 2-3 päivää ennen kuukautisia) ovat alkaneet. Mutta vielä on toivoa! Lauantaina aamulla aion testata, jos ei kuukautiset ole ennen sitä alkaneet.
 
  • Tykkää
Reactions: Tibitii ja Mamiks
Mä ostin kanssa eilen ekaa kertaa ovistestejä, kun olin muutenkin asioilla ja apteekki vieressä. Jännää :) . Täällä pienellä kylällä kaupoissa ei ole ovistestejä niin ostin sitten apteekin omia. Onko niistä kokemuksia, että miten toimivat vai toimivatko ollenkaan :) ? Ja sellainen kysymys oviksen metsästäjille, että koitatteko testata aina samaan aikaan päivästä vai silloin kuin sattuu päivän aikana ehtimään?
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
vierailija
Onko kukaan pidempään yrittänyt kokeillut miehelle Inomania? Ja itselle Donafertya? Tekis mieli kokeilla ihan kotikonsteja vaikka kesän ajan ja sit mahdollisesti lekuriin. Noista valmisteista oli ainakin lupaavia tutkimuksia, mutta onko kukaan kokeillut?
 
Tänään dpo 10, ei tää taida enää positiiviseks muuttua.

Täällä myöskin dpo 10 nega.
En ole vielä heittänyt toiveita romukoppaan, älä sinäkään. Hyvin voidaan saada molemmat vielä plussat😊

Mulla on viime raskaudesta 10vuotta aikaa, ja muistan plussanneeni menkkojen oletettujen alkamispäivän jälkeen, jolloin oli viivan näki,mutta ei se mikään vahva ollut.

Tää keskustelu on kyl tosiaan aktiivinen, hyvä vain😊 Kunhan itekin pääsis enemmän aktiiviseksi, työasiat vie tällä hetkellä energiaa päivästä, ni sitä vaan lösähtää iltaisin sohvannurkkaan ja odottaa sänkyä.

@Hopeanopea oon yrittänyt itse tikutella samoihin aikoihin aamusta.
 
Onko kukaan pidempään yrittänyt kokeillut miehelle Inomania? Ja itselle Donafertya? Tekis mieli kokeilla ihan kotikonsteja vaikka kesän ajan ja sit mahdollisesti lekuriin. Noista valmisteista oli ainakin lupaavia tutkimuksia, mutta onko kukaan kokeillut?
Mulla ei kyseisiä valmisteita ole, mutta paljon vitamiineja ja antioksidantteja käytössä sekä itselle että miehelle. Toiselta foorumilta oli reipas kuumeilija tehnyt tutkimusta ja löytönyt ison pinon kaikkia määrineen jotka voivat edesauttaa raskautumisessa.

ja siis pitkään ei olla yritetty, mutta ikää 38 kohta molemmillaja siemennesteanalyysissa tulos nolla, niin siksi aloitettu lisäravinteet. Itse ajattelin olevan vain ehkä huonosti liikkuvia tmv. mutta ei ollutkaan mitään 😕
 
Mä ostin kanssa eilen ekaa kertaa ovistestejä, kun olin muutenkin asioilla ja apteekki vieressä. Jännää . Täällä pienellä kylällä kaupoissa ei ole ovistestejä niin ostin sitten apteekin omia. Onko niistä kokemuksia, että miten toimivat vai toimivatko ollenkaan ? Ja sellainen kysymys oviksen metsästäjille, että koitatteko testata aina samaan aikaan päivästä vai silloin kuin sattuu päivän aikana ehtimään?
Mulla apteekkarin ovistestit.
Tässä alempi aamuna testattu noin 8.30 ja ylempi sitten kahdentoista aikaan plussa. Mulla melko nopeasti tulee se huippu.

 
Onko ne niitä mitä saa esim. Raskauskeijulta?
Mä oon niillä ainakin kerran saanut testiajalla selvän viivan olematta raskaana. Vastaavilla predictoreilla (samannäköinen, saa apteekista) oon plussannut melko aikaisin

Pregcheckit on olleet hyviä, muutaman kerran niillä on tullut viivan tapaista ilman raskautta. Kaupasta saatava clearbluen +/- testi (ei digi) on ollut tosi huono. Tulee herkästi harmaa viiva jonka voi sekoittaa plussaksi.

@nobelius toivottavasti imetys ei vaikuta! Oliko sulla tietoa tän kierron ovulaatiosta?

Nytkö ne jo alkoi, näin unta että tein positiivisen raskaustestin. Unessa Iin ihmettelin et miten on mahdollista
Joo toi kaupasta saatava clearblue, se semmoinem pyöreän mallinen puikko on ihan susi. Mutta samalla paketilla se minkä saa apteekista ja myös se mitä myydään 2kpl paketissa, semmoinen litteämmän mallinen, on hyvä ja herkkä. Sillä plussasin dpo 10 iltapäivällä. Pc oli plussaa sit dpo 12 aamulla Suosittelen siis sitä jos haluaa aikaisin testata.
 
Mä vaihdoin ovulaation viivatikut siihen testiin joka näyttää hymiön. Mulla ei kyllä oo missään kierrossa tässä yritysaikana ollu epäselvyyttä millon on ovis ja se hymynaama on näyttänyt hyvin, tykkään siitä että "on tai ei". Lähinnä haluan tiedostaa et huippu löytyy tiettynä päivänä ja aina on pitänyt paikkansa et oviksesta 14 päivää menkat alkaa... kuten huomenna🙈 En sit tiiä lopetetaanko tallettelu liian aikaisin, pitäis jaksaa vielä pari päivää oviksen yli 😅
 
Mulla apteekkarin ovistestit.
Tässä alempi aamuna testattu noin 8.30 ja ylempi sitten kahdentoista aikaan plussa. Mulla melko nopeasti tulee se huippu.

Tätä jäänyt ite just miettii, että tikuttaa edellisenä aamuna puhtaan ympyrän ja sit seuraavana aamuna pysyvän hymynaaman ja talletukset osuu illalle,ni onko ollut jo myöhästä. Että oisko pysyvä naama tullut jo edellisenä iltana esim. Nyt vaihdoinkin tähän kiertoon cb:n liilat.

Täytyy ehkä harkita liuskoihin menemistä, jotta kärsii bongailla aamuin illoin. Tai sit pitäis vaan pupuilla ahkerammin oviksen aikoihin, kävis mulle seki😅
 
Mä kyl tiedän, että jossain vaiheessa varmaan tulee siirryttyä digitaalisiin testeihin jos yrittämisessä kestää :p . Ajattelin alkuun aloitella kuitenkin jollain halvemmilla testeillä. Ja olisihan se kiva nähdä, että oviksen saa kiinni vaikka se ei takaisikaan, että ovis tapahtuu :) .
 

Yhteistyössä