@Mamiks eiköhän sieltä löydy teille oikea ekspertti! En tiedä oletko maininnut tai haluatko edes, mutta miten sun miehellä huomattiin testosteronin(?) puute? (vai oliko se joku muu). Tsemppiä piinapäiviin
@Selis joskus on ihan hyvä pitää etäisyyttä! Onko sulla aina ovis suurinpiirtein samaan aikaan?
Mulla oli vähän samaa kuin
@Tibitii mainitsi. Hirveät menkkakivut ihan alussa, aika pian plussan (dpo9) jälkeen. Olin niin varma, että menkat alkaa, muttei alkanut!
Mulla muistaakseni jomotteli paljon munasarjoja, mut voi syynä olla sekin, että oli punktioitu 10 munasolua ja siellä sitten oli se 10 keltarauhasta(jos oon ymmärtänyt oikein, että kaikkien munasolujen tilalle se keltarauhanen kasvaa.. Kaiketi?).
Oi
@3milia kuinka lupaavaa!
Mulla oli ensimmäinen "oire" dpo6, tosi kova vihlaisu ja silloin mietin oisko kiinnittymistä. Toki on voinut olla sattumaakin.
Kp 6... Oon testaillut siis ovistesteillä kp 1 lähtien (en joka päivä vielä) halusin tän ekan kierron testata niin että näen milloin rupee lähenee + lämpöjen mittaus kunhan siihen tarkoitettu mittari tulee. Ja ne halvemmat testit.. Nää pregcheckit on muuten hyvä, mutta mulle liian herkkiä kun tulee tosi vahvaa viivaa jo alusta asti, muilla vasta oviksen lähestyessä (mutta niillä en usein saa kunnon plussaa..)