Testaamisesta ja oireista - mä kuvittelin vauvakuumeissani jo kierukkaa käyttäessä monet PMS oireet raskausoireiksi. Mutta jos ei muuta niin nyt on kattava lista asioista, jotka omalla kohdalla on selkeästi PMS oireita: maha menee sekaisin, huonon olon aallot, närästys, nännit kipeät (tai sitten ei), rinnat kipeät kokonaan, sivuilta tai sitten ei ollenkaan, vilunväristykset ja paleleminen, paljon valkovuotoa juuri ennen mekkoja, finnit ennen menkkoja jne. Tätä listaa voisi jatkaa! Ainut mikä muuttui kierrukan poistamisen jälkeen, että nyt oikeastaan menkkakivut tulee vasta ekana kiertopäivänä, kun aikaisemmin ne saattoi alkaa jo viikko aikaisemmin ja säteillä selkään ja lonkkiin. Mut joo, mä luulen, että koitan testata vasta jos menkat venyy kp 33 asti (32 päivää on vielä itsellä normaali).
Ovulaatiosta - mä en mun mielestä tunnista ovulaatiolimoja, joskaan en myöskään kovin niitä ole etsinyt / tarkkaillut. Ehkä joskus olen ollut erottavinani jotain erilaista. Mutta ovulaatiokipuja mulla on tai siksi niitä olen epäillyt. Välillä voi olla aika koviakin. Jos alkaa jossain vaiheessa testaamaan ovulaatiota niin pitää katsella osuuko omat tuntemukset ja tikut samaan
. Ja niin, joskus ovulaation aikaan himot on olleet sellaisia, että hyvä, että en oo sinkkuna alkanut ahistelemaan sinkkuja kaverimiehiä, jos ollaan oltu reissussa tms.
.
Muuten omaa napaa - meinaa rehellisesti sanottuna v*tuttaa.. Menkkojen jälkeen taas tulehdusoireet päällä. Oon ihan 100% varma, että tää eka kierto on ihan hukkaan heitetty ja yksikään siittiö ei selviydy näissä oloissa ja lisäksi seksi sattuu.. Ke gyne jälleen. Oon niin väsynyt tähän kierteeseen ja toivoisin löytäväni gynen, joka voisi seurata, että asiat tulee kuntoon.