Haaveena vauva 2023

Äöh tylsää kp11 ja eilen ovistesti jo vähän tummeni mut tänää ollu ihan vaalee 🤨 mulla aika usein plussa tullu kp11. Toivottavasti ei olis ovuloimaton kierto ☹ Ei oo kyl vuotokaan ollu ovismaista. Verta ei oo sentää enää tänää tullu
 
Viimeksi muokattu:
Äöh tylsää kp11 ja eilen ovistesti jo vähän tummeni mut tänää ollu ihan vaalee 🤨 mulla aika usein plussa tullu kp11. Toivottavasti ei olis ovuloimaton kierto ☹ Ei oo kyl vuotokaan ollu ovismaista. Verta ei oo sentää enää tänää tullu
Voihan se vielä tummua, toivotaan! Mulla edellisen kerran oli just tuolleen että yhtä äkkiä tuli joku ihme haalee ja parinpäivän päästä oli jo tumma. 😁
Täällä tasavahvoja viivoja tähän asti tullut mutta tänään lähti jo haalistumaan. KP 15 nyt menossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Mirkkuli26
Äöh tylsää kp11 ja eilen ovistesti jo vähän tummeni mut tänää ollu ihan vaalee mulla aika usein plussa tullu kp11. Toivottavasti ei olis ovuloimaton kierto Ei oo kyl vuotokaan ollu ovismaista. Verta ei oo sentää enää tänää tullu
Joo hei mä muistan kans että samasta on puhuttu mistä @Kyfi mainitsee! Eli saattaa haalistua ja sitten taas nopeasti vahvistuu!
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Kyfi
Joo hei mä muistan kans että samasta on puhuttu mistä @Kyfi mainitsee! Eli saattaa haalistua ja sitten taas nopeasti vahvistuu!
Joo muistan kans törmänneeni tähän, että tummuu ja sit tulee yks kaks ”välipäivää” ja sit tulee plus (@Kyfi ) toivottavasti käy näin 😌 turhauttaa tää oottaminen jotenkin viel enemmän km jälkeen ku ensin oottaa et vuoto loppuu, sit oottaa et r-testi negaa, sit oottaa et tulisko ovis, sit oottaa et koska menkat alkaa ja sit oottaa koska ne loppuu ja nyt saa taas oottaa et koska se ovis tulee 😅
 
Joo muistan kans törmänneeni tähän, että tummuu ja sit tulee yks kaks ”välipäivää” ja sit tulee plus (@Kyfi ) toivottavasti käy näin 😌 turhauttaa tää oottaminen jotenkin viel enemmän km jälkeen ku ensin oottaa et vuoto loppuu, sit oottaa et r-testi negaa, sit oottaa et tulisko ovis, sit oottaa et koska menkat alkaa ja sit oottaa koska ne loppuu ja nyt saa taas oottaa et koska se ovis tulee 😅
Mulla ei vieläkään testi näyttänyt täysin negaa vaan kyllä siitä viivan erotti. Täällä kovasti odotin että viivat vaalenee ja nyt odotellaan josko kuitenkin lähtisi tummumaan. Ovulaatiota ei ole tietoakaan mutta toki valkovuotoa on nyt ehkä alkanut tulemaan. Ihana samaistua juuri tuohon samaan odottamiseen mitä nyt itsellä ollut. ❤
 
Olipas tänne tullu viestejä! Onnea plussanneille ja tarrasukkia matkaan. Haamuilijoille (ja kaikille muillekin) plussatuulia!

Omaa napaa: app ennustaa ovista täksi päiväksi, mutta tuntemusten perusteella se oli jo ti. Peitto heilui viikonloppuna, mutta taisi olla liian aikaista.. Asutaan arkisin töiden vuoksi eri paikkakunnilla, joten vähän haastavaa että osuisi oikeaan aikaan. Vähän harmittaa, mutta minkäs teet. Seuraavaa kiertoa odotellessa.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Mulla ei vieläkään testi näyttänyt täysin negaa vaan kyllä siitä viivan erotti. Täällä kovasti odotin että viivat vaalenee ja nyt odotellaan josko kuitenkin lähtisi tummumaan. Ovulaatiota ei ole tietoakaan mutta toki valkovuotoa on nyt ehkä alkanut tulemaan. Ihana samaistua juuri tuohon samaan odottamiseen mitä nyt itsellä ollut.
Joo on ollut kyllä tosiaan pitkät viikot täälläkin samojen asioiden äärellä 🤔 ja sit ku ei oikee nyt luota omaan kroppaan ja sen toimivuuteen km jäljiltä kun toi menkkatiputtelukin kesti niin pitkään 👀 pitäis opetella varmaan vähän malttamaan mut ei pysty 😀 toivottavasti sullakin kohta negaa ja pääsee kunnolla kohti uutta yritystä 💫
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Joo on ollut kyllä tosiaan pitkät viikot täälläkin samojen asioiden äärellä 🤔 ja sit ku ei oikee nyt luota omaan kroppaan ja sen toimivuuteen km jäljiltä kun toi menkkatiputtelukin kesti niin pitkään 👀 pitäis opetella varmaan vähän malttamaan mut ei pysty 😀 toivottavasti sullakin kohta negaa ja pääsee kunnolla kohti uutta yritystä 💫
Ei täälläkään ole mitään luottoa. 🤭 Varmaan ihan sekaisin on koko kroppa. Noh, ei auta kun odotella ja antaa kropalle aikaa vaikka hyvin vaikeaa onkin. 😁
 
Onnea plussanneille tultaisiin vaan kaikki ryminällä perässä

Täällä jännätään taas uudenlaisia oireita. Dpo:t epäselvät kun en tikuta, eggiksistä jo 8 päivää mutta kivut oli 3 päivää myöhemmin eli jos siitä lasketaan niin dpo 5 menossa? Oli miten oli, lämpö korkeammalla 37,1 kun normaalisti oviksen jälkeen 36,8 ja vatsa sekaisin. Päätä särkee mikä ei ole sekään normaalia ja äsken kävellessäni yläkertaan työhuoneeseen hengästyin niin että melkein pulssi pomppasi päästä pihalle. Jonkinlainen pieni toivonkipinä tälläkin kertaa, mutta saa nähdä..

Miten muilla jotka tikutatte ovista ja on jonkunlaisia oireita, mitkä oireet juuri tärppihetkellä? Googlettamalla löytyy niin monenlaista "faktaa", jonkun lähteen mielestä eggikset on ovulaation merkki mutta toisinaan se vasta enteilee ovulaatiota..
Mulla tulee sitä munan valkuaista 4-5 päivää ja ovis plussa tuli nyt vasta siinä viidennen päivän iltana kun limat alko vähän jo vähetä🤔 me ollaan vaan muhinoitu joka toinen päivä limojen aikaan että on varmasti siittiöitä siellä valmiina odottelemassa, sitä paitsi seksihalutkin on aina korkeimmillaan siinä aikasemmin eikä vasta sit ku tulee plussa, oon aatellu että luonto hoitaa ajoituksen parhaiten😌veikkaisin että jos vasta sit viidennen päivän iltana ryhtyisi hommiin vois olla jo myöhästä... 🤔
 
DPO 4, hirvee turvotus ja naama kukkii, yleensä tää hetki ovulaatiosta menkkojen alkuun on ollu ne ihon ja turvotuksen kannalta kivoimmat vaan ei nyt 🙄 mahan juiliminen sentään loppui mistä sitten johtuikaan...
Tänään ollut kyllä taas tosi ristiriitaisia fiiliksiä koko vauvan yrittämisestä... Viime yönä valvoin ja ahdistuin ku mietin kaikkea ilmastonmuutoksesta Ukrainan sotaan ja niin edelleen ja mietin onko hiton itsekästä tehdä tähän maailmaan enää yhtäkään lasta vaan siks että on vaivakuume😔 ei pitäis varmaan lukea uutisia kun niistä vaan ahdistuu...🤯
 
Mä en ihan vielä siirry plussanneisiin. Liuskatestit ei juuri vahvistu mikä nyt ahdistaa. Vaikka toki mulla tässä liuskatestejä vaan kahdelta päivältä mutta silti. Pitää tämään hakea joku muu testi kun noita onestepin liuskoja, ehkä pregcheck?
Pc on kans mun mielestä tällä lyhyellä kokemuksella hyvä kuin myös apteekin herkkä (ehkä jopa parempi!). Mulla tosin myös onestepit on toiminut. Kai tämäkin on yksilöllistä, luulisin 🤔
Ootko testannut joka päivä vai joka toinen?
 
Pc on kans mun mielestä tällä lyhyellä kokemuksella hyvä kuin myös apteekin herkkä (ehkä jopa parempi!). Mulla tosin myös onestepit on toiminut. Kai tämäkin on yksilöllistä, luulisin 🤔
Ootko testannut joka päivä vai joka toinen?
No kolmena päivänä oon testannut putkeen. Ekana ihan haalee haamu, eilen semmonen pikkasen vahvempi mutta tosi haalea viiva ja tänään sama. Eli siis eilisestä ei oo vahvistunut mutta koitan olla hötkyilemättä. Digi kuitenkin sanoi että raskaana.
 
No kolmena päivänä oon testannut putkeen. Ekana ihan haalee haamu, eilen semmonen pikkasen vahvempi mutta tosi haalea viiva ja tänään sama. Eli siis eilisestä ei oo vahvistunut mutta koitan olla hötkyilemättä. Digi kuitenkin sanoi että raskaana.
Hcg tuplaantuu oliko se 36-48h välein joten älä vielä säikähdä ❤ Jos joka toinen pv vahvistuu niin se on hyvä! Mulla on ollut niin että joka toinen pv tulee vahvempia viivoja.
 
Onnea @Milaas <3

@Kiemura Mulla on sellanen mielikuva että ainakin ennen noi one stepit näytti tosi paljon huonommin viivoja kuin vaikka pregcheck, joten kokeile tehdä vaikka pc? Muistan myös että edellisessä raskaudessa kun tein niitä testejä alkuun, niin oli siellä välissä jostain syystä yks haaleampi viivakin vaikka raskaus oli normaali ja kyllä se viiva siitä sitten vahvistui. Mutta ymmärrän ton stressin tosi hyvin etenkin kun mulla taustalla lukuisia kertoja jolloin sitten taas viivat ei oo vahvistuneet. Toivon sulle parasta!

@jempppis Joskus on mullakin vastaavanlaisia ajatuksia mutta oon sivuuttanut ne sillä ajatuksella että meillä on tää yksi elämä vain, ja pieni lapsi on aina lahja joka tekee tästä maailmasta vähän paremman paikan. <3

Täällä dpo8. Oireina rintojen kipu ja turvotus, sekä tuntemukset alavatsalla (paineen tunne, jomottelu ym.). Ei siis mitään erityistä. Aion testata sunnuntaina dpo10 ekan kerran.
 
Dpo10 ja nega pcllä, ei sinänsä yllätä, viimeksikin sain haamun vasta dpo11 mutta testailin innokkuuttani ja koska dpo on vähän epävarma, voisi olla jo 12, mutta 10 vähintään. Kattellaan huomenna tai ylihuomenna. Mun täytyy aloittaa luget ja klexane mahdollisimman aikaisin, siksi testaan aikaisin.
Vatsassa ollu kaikenlaisia juilimisia, paljon enemmän ja kovempia kuin vaikka viime kierrossa, etenkin tuntuu että vasemmalla keltarauhanen suorastaan polttelee ja hormonihiki haisee 🥵 Kohdunnapukka tosi korkealla, lyhyt ja kiinni. Rinnat vähän arat mutta voi johtua treeneistäkin.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Heip kaikille😊. Täällä olisi toinen lapsi toiveissa. Sain juuri keskenmenon ja siitä nyt toipuillaan parhaillaan. En ole ennen seurannut kovin tarkasti omaa kiertoa, mutta nyt varmasti kierrot menevät vähän sekaisin. Onko teillä kenelläkään ollut käytössä ovulaatiotestejä? Mikä mahtaisi olla kaikkein selkein testi, ettei tarvitsisi arvuutella viivojen vahvuuksia.
-Saana
 
Heip kaikille. Täällä olisi toinen lapsi toiveissa. Sain juuri keskenmenon ja siitä nyt toipuillaan parhaillaan. En ole ennen seurannut kovin tarkasti omaa kiertoa, mutta nyt varmasti kierrot menevät vähän sekaisin. Onko teillä kenelläkään ollut käytössä ovulaatiotestejä? Mikä mahtaisi olla kaikkein selkein testi, ettei tarvitsisi arvuutella viivojen vahvuuksia.
-Saana
Mä tilasin Raskauskeijulta One+step-merkkisiä ja oon ollut tyytyväinen 😊
 
Heip kaikille. Täällä olisi toinen lapsi toiveissa. Sain juuri keskenmenon ja siitä nyt toipuillaan parhaillaan. En ole ennen seurannut kovin tarkasti omaa kiertoa, mutta nyt varmasti kierrot menevät vähän sekaisin. Onko teillä kenelläkään ollut käytössä ovulaatiotestejä? Mikä mahtaisi olla kaikkein selkein testi, ettei tarvitsisi arvuutella viivojen vahvuuksia.
-Saana
Musta pregchek on liuskatesteistä paras ja clearblue Digi sit on kaverina (ollaan hoidoissa nii pitää varmistaa). Onestep ja rfsu jää mulla tosi haaleiksi aina et saa arvailla
 
Heip kaikille. Täällä olisi toinen lapsi toiveissa. Sain juuri keskenmenon ja siitä nyt toipuillaan parhaillaan. En ole ennen seurannut kovin tarkasti omaa kiertoa, mutta nyt varmasti kierrot menevät vähän sekaisin. Onko teillä kenelläkään ollut käytössä ovulaatiotestejä? Mikä mahtaisi olla kaikkein selkein testi, ettei tarvitsisi arvuutella viivojen vahvuuksia.
-Saana
Mulla toimii parhaiten rfsu 😊
 
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@~SeaWind 4/2015 1.
@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Saaga86 6/2021 2.
@Mimerkki 6/21 3. ★ kkm x 2
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Mimmimami 8/2021 5.
@Hellu__ 9/2021 2.
@jekkis87 9/2021 3.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Selis★ 11/2021 ★4.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Wintersun 4/2022 PAS tulossa
@Earhart 4/2022 2.
@Mammuzka 4/2022 1.yhteinen
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1. yhteinen)
@Poiski 5/2022 1.
@tiipanen ★ 5/2022 ★ 1.
@Kvize 5/2022 1.
@Emzy 5/2022 1.
@eeveon 6/2022 2.
@Sanelma_ 6/2022 1.
@minttuni 6/2022 2.
@Kuumeilija40 7/2022 3.
@Milaas 7/2022 1.
@Kiemura ★ 7/2022 2.
@Rönsyleinikki 7/2022 5.
@peanut_butter 7/2022 2.
@Rasberry_jam 7/2022 1.
@ansi91 7/2022 2.
@Tiukuna 8/2022 2.
@helmikorvakoru 8/2022 2.
@KKatariina 8/2022 2.
@Tiutau13 8/2022 jatkuu
@vauvakuume78/2022 7.
@jempppis 8/2022 4.
@Nokare 8/2022 2.

★★★★★★★★★★★★★★★★

26.8.2022 Perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@~SeaWind KP 47/29-31
@Quesadilla kp 42/30
@Kiemura kp 36/28-31
@Salasauma kp 33/25
@Milaas 31/27
@Tiukuna 31/28-30
@Sanelma_ kp 27/28
@Jossu_95 kp 26/28-30
@Poiski kp 24/36-39
@tätimoonika kp 22/29-31
@peanut_butter kp 20/28-30
@Earhart kp 19/28-30
@vauvakuume7 kp 18/28
@Selis kp 16/28
@Sipiriina kp 15/25
@eeveon kp 13/32
@Mirkkuli26 kp 12/22-25
@Laurenzia kp 10/31
@Millis86 kp 8/28
@Eadni1992 kp 8/26-28
@nobelius kp 7/28-30
@ansi91 kp 4/28-31
@Mammuzka kp 3/?
@Niisq kp 2/25
@Mamiks kp 1/24-28
★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@Mamiks DPO 15
@Sanelma DPO 15
@Tiukuna DPO 14
@Kiemura DPO 14
@Jossu_95 DPO 10
@tätimoonika DPO 9
@peanut_butter DPO 8
@Earhart DPO 7
@Poiski DPO 5
@jempppis DPO 5
@Sipiriina DPO 3
@Selis DPO 2
@Mirkkuli26 DPO -1
★★★★★★★★★★★★★★★★★
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu123 11/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 5/22
@Siikli 4/22 4. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/22 2. 5/22
@jjanni 2/22 2. 5/22
@Marilainen 2/22 2. 5/22
@Mirkkuli26 5/22 2. 5/22 kkm 8+6
@Kirahvi-Koo 12/21 2. 6/22
@Kyfi 1/21 5. 6/22
@Mmohini 5/22 2. 6/22
@VeijariLaama 7/21 1. 6/22
@Oliivi3 4/22 4. 7/22
@Jenn-a 6/22 2. 7/22
@Hopeanopea 5/22 1. 7/22
@Maicy 4/22 4. 7/22
@Floralan 1/22 1. 7/22
@Owlet 2/21 2. 7/22
@Sentonen 4/22 2. 7/22
@Kvize 5/22 1. 7/22
@Quesadilla 7/22 1.8/22
@Tiutau13 ★ 1/22 3. 8/22
@liebling ★ 7/22 1. 8/22
@Milaas ★ 7/22 ★ 1. ★ 8/22
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä