Haaveena vauva 2023

No kyllä mä huomenna uudestaan teen, ehkä haen jonkun paremman testin apteekista. No itseasiassa jos raskaus olisi kyseessä niin yllättyisin koska lähinnä niin selkeät pms oireet. Huono mieliala usean päivän, vatsassa menkkajomoja ja rintatuntemuksia.
Menkkajomotus ja rintatuntemukset kuuluu myös alkuraskauteen. Mulla ei edes ole menkkakipuja, paitsi viime raskauden alussa oli. Ja mielialan heittelykin kuuluu mutta luulen että stressi ja onnistumisen paineet kun niin toivoo plussaa tekee ihan itessään mielialalle tepposet eikä välttämättä johdu pms:stä ollenkaan.
 
Ei ne kyl viivanpaikkaa näytä, just eilen tein ihan valkoisen negan sillä, ei saanu edes keksittyä mitään viivaa viihen, tosin mulla dpo n.9 että ei vielä kerro mitään mun kohdalla mutta kyl ne on ihan valkoisia ollu mulla vuoden ajan aina silloin kun ei ole raskaana ollut tai päivät liian aikaisia. Et olisko sulla kuitenkin viiva joka vaan on vielä niin himmeä ettei väriä erota huomenna uusi ja toivottavasti värillinen viiva Samoin @Kiemura
Miehän tätä ennakoin teille että jotain on tapahtumassa, toivottavasti mun vaivapalstan oraakkelin kyvyt toimii edelleen kunnolla
Noku näin mäkin tähän asti oon ajatellut, mut tuo on musta nii selvä viivanpaikka . Mäpä koitan ottaa kuvan esimerkiksi
 
Ei kyl näy kuvassa niin hyvin, mut on nii väritön mut kuitenkin viiva näkyy

Tässä vielä yksinään se testi
tän laadun kyl aijaa aikalailla vie
Mut uudella testillä huomenna selviää alkaako piirtyä jotain enemmän, en tuomitsisi vielä suuntaan enkä toiseen. Mulla esim. viimeksi myös ihan ekaksi frsun herkkä näytti "jotain", ei ollut viiva, oli joku läntti väriä tikussa joka ilmestyi yli 30min testin tekemisestä ja sitten hävisi. Eli just sellainen mistä ei mitään lopulta voi tulkita ja tuomitsin vialliseksi testiksi. Seuraavana päivä cbssä oli plussa.
Eli huomenna on viisaampi päivä ☺
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Tiukuna
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@~SeaWind 4/2015 1.
@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Saaga86 6/2021 2.
@Mimerkki 6/21 3. ★ kkm x 2
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Mimmimami 8/2021 5.
@Hellu__ 9/2021 2.
@jekkis87 9/2021 3.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Selis★ 11/2021 ★4.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Wintersun 4/2022 PAS tulossa
@Earhart 4/2022 2.
@Mammuzka 4/2022 1.yhteinen
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1. yhteinen)
@Poiski 5/2022 1.
@tiipanen ★ 5/2022 ★ 1.
@Kvize 5/2022 1.
@Emzy 5/2022 1.
@eeveon 6/2022 2.
@Sanelma_ 6/2022 1.
@minttuni 6/2022 2.
@Kuumeilija40 7/2022 3.
@Milaas 7/2022 1.
@Kiemura ★ 7/2022 2.
@Rönsyleinikki 7/2022 5.
@peanut_butter 7/2022 2.
@Rasberry_jam 7/2022 1.
@ansi91 7/2022 2.
@Tiukuna 8/2022 2.
@helmikorvakoru 8/2022 2.
@KKatariina 8/2022 2.
@Tiutau13 8/2022 jatkuu
@vauvakuume78/2022 7.
@jempppis 8/2022 4.
@Nokare 8/2022 2.

★★★★★★★★★★★★★★★★

24.8.2022 Keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@~SeaWind KP 45/29-31
@Quesadilla kp 40/30
@Kiemura kp 34/28-31
@Salasauma kp 31/25
@Milaas 29/27
@Tiukuna 29/28-30
@Niisq kp 27/25
@Mamiks kp 26/24-28
@Sanelma_ kp 25/28
@Jossu_95 kp 24/28-30
@Poiski kp 22/36-39
@tätimoonika kp 20/29-31
@peanut_butter kp 18/28-30
@Earhart kp 17/28-30
@vauvakuume7 kp 16/28
@Selis kp 14/28
@Sipiriina kp 13/25
@eeveon kp 11/32
@Mirkkuli26 kp 10/22-25
@Laurenzia kp 8/31
@Millis86 kp 6/28
@Eadni1992 kp 6/26-28
@nobelius kp 5/28-30
@ansi91 kp 2/28-31
@Mammuzka kp 1/?
★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@Milaas DPO 14
@Niisq DPO 14
@Mamiks DPO 13
@Sanelma DPO 13
@Tiukuna DPO 12
@Kiemura DPO 12
@Jossu_95 DPO 8
@tätimoonika DPO 7
@peanut_butter DPO 6
@Earhart DPO 5
@Poiski DPO 3
@jempppis DPO 3
@Sipiriina DPO 1
@Selis DPO 0
★★★★★★★★★★★★★★★★★
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu123 11/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 5/22
@Siikli 4/22 4. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/22 2. 5/22
@jjanni 2/22 2. 5/22
@Marilainen 2/22 2. 5/22
@Mirkkuli26 5/22 2. 5/22 kkm 8+6
@Kirahvi-Koo 12/21 2. 6/22
@Kyfi 1/21 5. 6/22
@Mmohini 5/22 2. 6/22
@VeijariLaama 7/21 1. 6/22
@Oliivi3 4/22 4. 7/22
@Jenn-a 6/22 2. 7/22
@Hopeanopea 5/22 1. 7/22
@Maicy 4/22 4. 7/22
@Floralan 1/22 1. 7/22
@Owlet 2/21 2. 7/22
@Sentonen 4/22 2. 7/22
@Kvize 5/22 1. 7/22
@Quesadilla 7/22 1.8/22
@Tiutau13 ★ 1/22 3. 8/22
@liebling ★ 7/22 1. 8/22
 
Viimeksi muokattu:
@Milaas sano sit kun haluut et siirretään sunt plussanneisiin 😍

@Fazeriina82 hyvä että pääsit lisätutkimuksiin, selventää niin paljon omia odotuksia.

@Sipiriina, peukut nyt että tää ois plussan pokka teille 👍🏻✌🏻

Uutta testiä huomenna tulille @Tiukuna . Mä oon himotestaaja ja en oo saanu pc:n kanssa yhtään viivanpaikkaa.

Tänään on gyne… jännittää se. Onneks kiireinen aamupäivä niin ei voi liikaa murehtia ja jännätä lääkärikäyntiä 🙏🏻.
 
vierailija
Heips!

Nyt kaipaan mielipidettä onko kukaan muu saanut ApteQ:n raskaustestiin näin törkeää viivanpaikkaa?!? Herkkyys 10

Kyllä pientä ihmistä koetellaan kun 8 vuotta yritystä takana ja epäonnistuneita hoitojakin sen verran että tulee vain paha mieli kun käteen ei ole jäänyt kuin paha mieli ja kymmenien tuhansien edestä laskuja ..
Olin joskus ihan rekisteröitynä käyttäjänä täällä, mutta tuli vain paha mieli kun tutut nimimerkit tulivat yrittämään toista tai kolmatta vaikka samassa esikoisen yrittämis ryhmässä olivat silloin 6-8 vuotta sitten.

Mutta asiaan:

Onko mitään toivoa enää siis tässäkään kierrossa kun eilen näytti tältä ja aamulla dpo10 ihan valkoinen taulun toinen puoli 😩

Onko näin räikeä viivanpaikka normaali..

 
Heips!

Nyt kaipaan mielipidettä onko kukaan muu saanut ApteQ:n raskaustestiin näin törkeää viivanpaikkaa?!? Herkkyys 10

Kyllä pientä ihmistä koetellaan kun 8 vuotta yritystä takana ja epäonnistuneita hoitojakin sen verran että tulee vain paha mieli kun käteen ei ole jäänyt kuin paha mieli ja kymmenien tuhansien edestä laskuja ..
Olin joskus ihan rekisteröitynä käyttäjänä täällä, mutta tuli vain paha mieli kun tutut nimimerkit tulivat yrittämään toista tai kolmatta vaikka samassa esikoisen yrittämis ryhmässä olivat silloin 6-8 vuotta sitten.

Mutta asiaan:

Onko mitään toivoa enää siis tässäkään kierrossa kun eilen näytti tältä ja aamulla dpo10 ihan valkoinen taulun toinen puoli

Onko näin räikeä viivanpaikka normaali..

Voi onpa pitkä taival takana, olisipa tuo jotain muuta kun viivan paikka!
En kyllä itse osaa sanoa tuosta kyseisestä testistä kun vain parisen kertaa testannut eikä sillon kyllä ole tullut viivan paikkoja. Aika värittömän näköinen viiva toisaalta tuo, mutta toki kuvasta aina hankala sanoa!
Tekisin kyllä mielenrauhan vuoksi vielä yhden testin.🥰
Tsemppiä kovasti!
 
Täällä on todella niukat kuukautiset. Tai sitten ne ei ole kunnolla vielä alkanut. Ei tule edes kunnolla siteeseen asti. Mutta kunnon pms oireet on. Oon tänään varsinainen menkkahirviö. Kaikki vituttaa ym. Kaiken huipuksi vauvalle tulee hampaita niin on todella itkuinen. Hermot täällä siis todella pinnalla. 😡
 
Mä jatkan taas pähkäilyä 😅 mun imetys siis on loppunut ehkä 1,5kk sit. Ja maidon tulo loppui n. Vajaa kaks viikkoa sit (tai sitä sellaista tahmeaa mitä tuli raskaana välillä hieman nii tuli vain pieni pisara kun testasin puristaa silloin ) nii nyt mun rinta valui suihkussa taas sitä valkoista maitoa. Voiko terolut tehdä tätä?😳
 
vierailija
Mä jatkan taas pähkäilyä mun imetys siis on loppunut ehkä 1,5kk sit. Ja maidon tulo loppui n. Vajaa kaks viikkoa sit (tai sitä sellaista tahmeaa mitä tuli raskaana välillä hieman nii tuli vain pieni pisara kun testasin puristaa silloin ) nii nyt mun rinta valui suihkussa taas sitä valkoista maitoa. Voiko terolut tehdä tätä?
Mulla tuli ihan raskauden alussa ennen kuin edes plussasta tiesin, ni niistettäessä maitoa ja sitä miehelle ihmettelin. Ja imetyksen olin lopettanut kuitenkin 5kk ennen plussaa.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Tiukuna
Minä ajattelin käydä ostamassa digin ja tehdä sen aamulla. Toi tämän aamuinen haamu kyllä teki mielelle tepposet ja aloin nyt uskoa raskauden mahdollisuuteen. Siinä vaan se tosi huono että sitten tiputaan kovaa ja korkealta.
Tuttu tunne :/ toivottavasti Digi näyttäisi plussaa!♥ Mäkin ajattelin nyt sit käydä hakee viel paketin niitä Pcn testejä nii näkee oliko se tän aamuinen virheellinen testi ku nii näytti sitä viivanpaikkaa (mulla ei oo ku digejä enää kaapissa ja en raski tuhkaa sellaista)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Kiemura
Pahoittelut @Mammuzka uudesta kierrosta ❤

Tsemppiä haamuilijoille 👍

Täällä odottelen ovista ristiriitaisin ajatuksin .Makkarissa on muutaman kerran puuhailtu hyvin fiiliksin❤ Nyt on ihan mahdottomasti finnejä kasvoissa ja vartalolla🤔Sain aiemmin finnit kuriin mutta nyt taas räjähtänyt..Mitään pesutuotteita en ole vaihtanut, rautalääke vaihtui suihkeeseen.Sinkkiä olen nyt uutena syönyt n.kuukauden .Ehkä se on tämä stressaava tilanne joka pahentaa finnitkin 🤔Toisaalta luulis, että kehossa jotain tapahtuisi ,kun finnit ajoittuu aina menkkojen tai ovulaation ajankohtaan..Jännittää tosi paljon kokeen tulos 😥
 
Pahoittelut @Mammuzka 🙏🏻. Onneks kuitenkin kunnon vuoto alkoi nopsaan. Mulla oli samanlainen kesäkuussa, tiedän tunteen 💔. Tsemppiä sulle 💪🏻

Peukut pystyssä @Kiemuralle et jospa tulis plussa 👍🏻

Oma gynekäynti oli siis tänään ja mies mukana siellä 😬. Aivan ihana lääkäri ja hällä pitkä kokemus myös lapsettomuuspuolella. Hän oli oikein positiivisin mielin. Kaikki oli kunnossa ja limakalvot oli hänestä hyvät. Siellä myös ultrassa näkyi että ovulaatio tapahtunut. Eilen tunsinkin kipuja ja aavistelin et näin on käynyt.
 
Pahoittelut @Mammuzka uudesta kierrosta

Tsemppiä haamuilijoille

Täällä odottelen ovista ristiriitaisin ajatuksin .Makkarissa on muutaman kerran puuhailtu hyvin fiiliksin Nyt on ihan mahdottomasti finnejä kasvoissa ja vartalollaSain aiemmin finnit kuriin mutta nyt taas räjähtänyt..Mitään pesutuotteita en ole vaihtanut, rautalääke vaihtui suihkeeseen.Sinkkiä olen nyt uutena syönyt n.kuukauden .Ehkä se on tämä stressaava tilanne joka pahentaa finnitkin Toisaalta luulis, että kehossa jotain tapahtuisi ,kun finnit ajoittuu aina menkkojen tai ovulaation ajankohtaan..Jännittää tosi paljon kokeen tulos
Oliko se niin että sait verikoe ajan ensi viikolle? Meillä voi ainakin mennä labraan ilman ajanvarausta. Ottaa vaan vuoro numeron ja jonottaa. Joskus oli niin että vain päivystys lähetteellä sai mennä. Mutta mä oon mennyt silti vaikkei ollut kiireellinen. Oon sitten esittänyt tyhmää ja sanonut että lääkäri käski ottaa heti.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Oliko se niin että sait verikoe ajan ensi viikolle? Meillä voi ainakin mennä labraan ilman ajanvarausta. Ottaa vaan vuoro numeron ja jonottaa. Joskus oli niin että vain päivystys lähetteellä sai mennä. Mutta mä oon mennyt silti vaikkei ollut kiireellinen. Oon sitten esittänyt tyhmää ja sanonut että lääkäri käski ottaa heti.
Tiistaina vasta aika.Koe pitäisi kuulemma ottaa ennen klo 9 ja aiemmin ei ollut aikoja.Tuonne saa mennä ilman ajanvarausta vain päivystys potilaat.Toki varmaan voisin tuota kokeilla että menisi vaan pokkana mutta kun ehdittävä ennen töihin menoa niin parempi mennä ajalla vaan 😊 En millään halua odottaa uuden kierron alkua jolloin varmaan olisi järkevin se arvo mitata 🙄
 
-> Täältä tultaisiin taas tuliselle piinalistalle, huomenna dpo1 (värit ei toimi). Inssi meni hyvin ja limakalvot ok mulle, vähän yli 10. Follin kokoa ei nähty enää, koska oli jo purskahtanut, mutta tän ei pitäis haitata, kuulemma helppo saalis nyt inseminoiduille uimareille.
Hienoa jos aikaisemmin karanut folli ei haittaa. Se itseäkin mietitytti miten sen kanssa käy kun ultra on KP 10 ja inssi sovitaan sen mukaan. Ajattelin varuilta tikuttaa ovista. Peukkuja teille että tarraisi tästä kierrosta!

Pahoittelut @Mammuzka ❤ Ikävästi ehtii kemiallisissa/aikaisessa km iloitseen plussasta.

@Tiukuna Mä en kyllä usko PC viivanpaikkoihin. Kyllä se on vähintään kiinnittymisyritys jos jotain näkyy. Mulla on ollut aina ihan puhtaan valkoisia muuten. Toivottavasti huomenna näkyisi jo selkeämpi viiva/haamu!

Tsemppiä @Kiemura ja muut hamuilijat!
 

Yhteistyössä