Haaveena vauva 2023

PC näyttää tänäänkin viivanpaikkaa

Rfsun herkässä on hento haamu joka ei meinaa tallentua edes kuvaan. Näkyi kuivuttuaan ilman tuota värikertymää, mut en kerennyt kuivasta nappaa kuvaa


Onestepillä kans sellai viivanpaikka/ hento haamu joka ei meinaa edes näkyä kuvassa


On jo sen verran myöhäiset dpot et tän on varmaan pakko olla joku kiinnittymisyritys. Tuskin enää vahvistuu. Irroituspiikistä tänään 2 viikkoa. Inssistä huomenna kaks viikkoa ja ovis on mahdollisesti ollut huomenna tai ylihuomenna 2 viikkoa sit (dpo12 tai 13). Siitä "kiinnittymisvuodostakin" on jo pari päivää (oli su-ma välisenä yönä).
 
PC näyttää tänäänkin viivanpaikkaa

Rfsun herkässä on hento haamu joka ei meinaa tallentua edes kuvaan. Näkyi kuivuttuaan ilman tuota värikertymää, mut en kerennyt kuivasta nappaa kuvaa


Onestepillä kans sellai viivanpaikka/ hento haamu joka ei meinaa edes näkyä kuvassa


On jo sen verran myöhäiset dpot et tän on varmaan pakko olla joku kiinnittymisyritys. Tuskin enää vahvistuu. Irroituspiikistä tänään 2 viikkoa. Inssistä huomenna kaks viikkoa ja ovis on mahdollisesti ollut huomenna tai ylihuomenna 2 viikkoa sit (dpo12 tai 13). Siitä "kiinnittymisvuodostakin" on jo pari päivää (oli su-ma välisenä yönä).
Ihan kun jotain yrittäs näkyä mutta kuvanlaatu palstalla heikko niin vaike erottaa. Toivotaan että vahvistuu nyt kuitenkin, se hcg niin yksilöllisesti nousee.
 
Ihan kun jotain yrittäs näkyä mutta kuvanlaatu palstalla heikko niin vaike erottaa. Toivotaan että vahvistuu nyt kuitenkin, se hcg niin yksilöllisesti nousee.
Tämän saman oon kyl todennut 😅 ja "silmistä kameraan" mennessä häviää jo jonkun verran. Mulla on jotenkin nii huono kamera. Kävin nyt nappaa viel kuvan tuosta rfsun haamusta.



Mut tosiaan dpot on nii suuret et vaikea luottaa et lähtis tästä mihinkään vahvistuu. Suurinpiirtein samoissa menen ku sä 😊
 
Tämän saman oon kyl todennut 😅 ja "silmistä kameraan" mennessä häviää jo jonkun verran. Mulla on jotenkin nii huono kamera. Kävin nyt nappaa viel kuvan tuosta rfsun haamusta.



Mut tosiaan dpot on nii suuret et vaikea luottaa et lähtis tästä mihinkään vahvistuu. Suurinpiirtein samoissa menen ku sä 😊
Oisko sulla mahkuja kokeilla digiä? Mulla ei one steppiin tuu kunnolla viivaa (haalean haalea haamu) vaikka digi jo plussaa.
 
Oisko sulla mahkuja kokeilla digiä? Mulla ei one steppiin tuu kunnolla viivaa (haalean haalea haamu) vaikka digi jo plussaa.
On mul kaks digiä kaapissa mut en raski käyttää niitä kyl ainakaan viel 😊 jos toi tuosta vähän vahvistuisi nii sit viikonloppuna ku on klinikan antama testipäivä nii meinasin kokeilla digillä, mut luotto siihen et tuo olis pysyvä plussa on kyl aika matala.
 
@Kiemura varovaiset onnittelut! ❤❤ digiä ei voi analysoida sen enempää, raskaana oot ❤😄

@Tiukuna voi hitto. En valitettavasti nää kuvissa mitään (paitsi uusin kuva rfsusta) , uuden puhelimen myötä kaikki superhaamulaiset jää näkemättä😳 rfsu:n herkkään en luottaisi, oon saanut tuollaista viivanpaikkaa monet kerrat vuosia sitten , olematta raskaana 😪
Onneks on vielä toivoa että plussaksi muuttuu❤
 
@Kiemura varovaiset onnittelut! digiä ei voi analysoida sen enempää, raskaana oot

@Tiukuna voi hitto. En valitettavasti nää kuvissa mitään (paitsi uusin kuva rfsusta) , uuden puhelimen myötä kaikki superhaamulaiset jää näkemättä rfsu:n herkkään en luottaisi, oon saanut tuollaista viivanpaikkaa monet kerrat vuosia sitten , olematta raskaana
Onneks on vielä toivoa että plussaksi muuttuu
Joo musta tuntuu et mun kamera söi niistä melkein kokonaan ne viivat 😅 jokaisessa nään jotain mut en tuossa pcssä yhtään sen enempää kun eilen. Onestepissä ehkä vähän väriä, mut siihen en luota. Rfsu on livenä vaaleanpunainen, silläkin oon saanut esikoista yrittäessä harmaita selkeitä viivoja. Nyt noiden kahden testin väristä päättelen et pakko on ollut olla jotain yritystä, mut koska näillä dpoilla ei oo tummempia viivoja ja pc ihan vain viivanpaikka, on se tainnut jäädä vain yritykseksi.
 
Onnea plussanneille 🤗 tultaisiin vaan kaikki ryminällä perässä 🤞

Täällä jännätään taas uudenlaisia oireita. Dpo:t epäselvät kun en tikuta, eggiksistä jo 8 päivää mutta kivut oli 3 päivää myöhemmin eli jos siitä lasketaan niin dpo 5 menossa? Oli miten oli, lämpö korkeammalla 37,1 kun normaalisti oviksen jälkeen 36,8 ja vatsa sekaisin. Päätä särkee mikä ei ole sekään normaalia ja äsken kävellessäni yläkertaan työhuoneeseen hengästyin niin että melkein pulssi pomppasi päästä pihalle. Jonkinlainen pieni toivonkipinä tälläkin kertaa, mutta saa nähdä..

Miten muilla jotka tikutatte ovista ja on jonkunlaisia oireita, mitkä oireet juuri tärppihetkellä? Googlettamalla löytyy niin monenlaista "faktaa", jonkun lähteen mielestä eggikset on ovulaation merkki mutta toisinaan se vasta enteilee ovulaatiota..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Tiukuna
vierailija
Ehdotan, että jatkatte tuon ajatuksen ilmentämistä, kunnes lopulta saatte sen! Kuulin myös jostain, että on vaikeampi saada lasta, kun on paineita verrattuna siihen, että antaa asioiden vain mennä luonnollisesti. Tarkoitan, että se tuntuu myös mahtavalta, jos se tuli yllätyksenä, eikö?
 
vierailija
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@~SeaWind 4/2015 1.
@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Saaga86 6/2021 2.
@Mimerkki 6/21 3. ★ kkm x 2
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Mimmimami 8/2021 5.
@Hellu__ 9/2021 2.
@jekkis87 9/2021 3.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Selis★ 11/2021 ★4.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Wintersun 4/2022 PAS tulossa
@Earhart 4/2022 2.
@Mammuzka 4/2022 1.yhteinen
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1. yhteinen)
@Poiski 5/2022 1.
@tiipanen ★ 5/2022 ★ 1.
@Kvize 5/2022 1.
@Emzy 5/2022 1.
@eeveon 6/2022 2.
@Sanelma_ 6/2022 1.
@minttuni 6/2022 2.
@Kuumeilija40 7/2022 3.
@Milaas 7/2022 1.
@Kiemura ★ 7/2022 2.
@Rönsyleinikki 7/2022 5.
@peanut_butter 7/2022 2.
@Rasberry_jam 7/2022 1.
@ansi91 7/2022 2.
@Tiukuna 8/2022 2.
@helmikorvakoru 8/2022 2.
@KKatariina 8/2022 2.
@Tiutau13 8/2022 jatkuu
@vauvakuume78/2022 7.
@jempppis 8/2022 4.
@Nokare 8/2022 2.

★★★★★★★★★★★★★★★★

25.8.2022 Torstai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@~SeaWind KP 46/29-31
@Quesadilla kp 41/30
@Kiemura kp 35/28-31
@Salasauma kp 32/25
@Milaas 30/27
@Tiukuna 30/28-30
@Mamiks kp 27/24-28
@Sanelma_ kp 26/28
@Jossu_95 kp 25/28-30
@Poiski kp 23/36-39
@tätimoonika kp 21/29-31
@peanut_butter kp 19/28-30
@Earhart kp 18/28-30
@vauvakuume7 kp 17/28
@Selis kp 15/28
@Sipiriina kp 14/25
@eeveon kp 12/32
@Mirkkuli26 kp 11/22-25
@Laurenzia kp 9/31
@Millis86 kp 7/28
@Eadni1992 kp 7/26-28
@nobelius kp 6/28-30
@ansi91 kp 3/28-31
@Mammuzka kp 2/?
@Niisq kp 1/25
★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@Milaas DPO 14
@Mamiks DPO 14
@Sanelma DPO 14
@Tiukuna DPO 13
@Kiemura DPO 13
@Jossu_95 DPO 9
@tätimoonika DPO 8
@peanut_butter DPO 7
@Earhart DPO 6
@Poiski DPO 4
@jempppis DPO 4
@Sipiriina DPO 2
@Selis DPO 1
★★★★★★★★★★★★★★★★★
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu123 11/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 5/22
@Siikli 4/22 4. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/22 2. 5/22
@jjanni 2/22 2. 5/22
@Marilainen 2/22 2. 5/22
@Mirkkuli26 5/22 2. 5/22 kkm 8+6
@Kirahvi-Koo 12/21 2. 6/22
@Kyfi 1/21 5. 6/22
@Mmohini 5/22 2. 6/22
@VeijariLaama 7/21 1. 6/22
@Oliivi3 4/22 4. 7/22
@Jenn-a 6/22 2. 7/22
@Hopeanopea 5/22 1. 7/22
@Maicy 4/22 4. 7/22
@Floralan 1/22 1. 7/22
@Owlet 2/21 2. 7/22
@Sentonen 4/22 2. 7/22
@Kvize 5/22 1. 7/22
@Quesadilla 7/22 1.8/22
@Tiutau13 ★ 1/22 3. 8/22
@liebling ★ 7/22 1. 8/22
 
Viimeksi muokattu:
Oli sitten niin lyhyet ja niukat menkat. Kesto oli vajaa 2 päivää. Normisti mulla on useita kuukupillisia päivässä ja kestää 4-5 pvä. Nyt tiputtelua oli yhtenä päivänä sen verran että voi sanoa niiden olevan ehkä menkat. Vuodon määrä n. 2 teelusikallista.

Nyt menkkajomotuksia aamulla ja pieni kipu oikeassa munasarjassa. Kun tuossa pitkittyneessä kierrossa kipu oli vasemmassa. Olisiko oikealla kehittymässä ovulaatio 🤔?
 
Oman tilanteen päivittelyä lääkärikäynnin pohjalta vähän jälkijunassa :giggle:

Lähdin selvittelemään PCOS epäilyä lääkärille ja sisätutkimuksen, oireiden sekä verikokeiden perusteella sain sitten "virallisen" PCO-diagnoosin. Tilanne ei pahin mahdollinen mutta oirekirjo ja viitearvot ylittyvät selkeästi.

Yksi, ilmeisesti lisämunuaisen toimintaan liittyvä, labra-arvo oli sen verran koholla että lääkäri passitti mut vielä uudestaan siihen liittyen tarkentavaan verikokeeseen johon olen menossa huomenna. Arvo voi olla koholla kuulemma PCO:sta johtuen mutta varmistetaan vielä ettei vika ole oikeasti lisämunuaisen toiminnassa (mikä olisi ilmeisesti suht yksinkertaisesti hoidettavissa lääkkeellä).
Tuloksen perusteella sitten keskustellaan esim. Metforminin aloituksesta.
Samalla sovittiin että tsekataan verikokeen kautta myös se onko ovulaatio tapahtunut.🤭

Käynnin yhteydessä lääkäri halusi tutkia vielä tarkemmin jo tiedossa olevan pienen myooman tilanteen pumppaamalla kohdun täyteen suolaliuosta. Tutkimuksessa selvisi että myooma on suhteellisen lähellä kohtuontelon? suuaukkoa eli kasvaessaan se tulee häiritsemään lisääntyvissä määrin raskautumista.😩

Myös mies sai lähetteen simennestetutkimukseen ja kunhan saadaan loputkin verikokeet otettua ja tulkittua lääkäri sanoi kirjoittavansa meille todennäköisesti lähetteen TAYSin lapsettomuuspoliklinikalle jatkoa varten vaikka meillä yritys onkin vielä melkoisen alkuvaiheessa.

Vähän tässä on ollut tuskastunut ja epätoivoinen olo mutta onneksi löytyi aivan ihan ja ammattimainen lääkäri jonka kommentti "hyvä että tulit vastaanotolle" on kovin lohduttanut itseäni.
Vaikka tulevaisuus ja raskautuminen jännittääkin nyt entistä enemmän, on positiivista että tutkimus- ja hoitopolku on lähtenyt etenemään.(y)

Itsellä on vielä suuri toive että tässä luomuna raskautuisi mutta hyvä tietää että saa apua jos se ei onnistu:giggle:
 
Tänään olis uuden kierron pitänyt alkaa, eilen sain iltapäivästä seksin jälkeen sellaiset menkkakivut että ajattelin niiden nyt alkavan jo eilen illalla. Kuukupin laitoin yöksi varuiksi, mutta eipäs tullut mitään. Testikin oli negaa.
Vois vaikka vielä pikkasen myöhästyä lisää niin miehen uus lääke kerkeis mahdollisesti potkimaan oikein kunnolla 👌
 
Onnea plussanneille tultaisiin vaan kaikki ryminällä perässä

Täällä jännätään taas uudenlaisia oireita. Dpo:t epäselvät kun en tikuta, eggiksistä jo 8 päivää mutta kivut oli 3 päivää myöhemmin eli jos siitä lasketaan niin dpo 5 menossa? Oli miten oli, lämpö korkeammalla 37,1 kun normaalisti oviksen jälkeen 36,8 ja vatsa sekaisin. Päätä särkee mikä ei ole sekään normaalia ja äsken kävellessäni yläkertaan työhuoneeseen hengästyin niin että melkein pulssi pomppasi päästä pihalle. Jonkinlainen pieni toivonkipinä tälläkin kertaa, mutta saa nähdä..

Miten muilla jotka tikutatte ovista ja on jonkunlaisia oireita, mitkä oireet juuri tärppihetkellä? Googlettamalla löytyy niin monenlaista "faktaa", jonkun lähteen mielestä eggikset on ovulaation merkki mutta toisinaan se vasta enteilee ovulaatiota..
Mulla tullu kananmunalimat yleensä sinä päivänä ku o-testi ollu plus 😊
 
  • Tykkää
Reactions: tiipanen
vierailija
Moi, hyppään uutena tähän ketjuun.

Minulla on kaksi ihanaa lasta jo, mutta kolmatta alettiin miehen kanssa kuumeilemaan vähän aikaa sitten. Viime syksynä yllätysraskaus (ehkäisy oli käytössä), joka osoittautui kohdunulkoiseksi ja meni pahimman kautta eli leikkaus ja vasen munanjohdin pois. Kuukautiset alkoivat tammikuussa, mutta heti sen jälkeen en uskaltanut alkaa yrittämään, koska tuo ku oli todella traumaattinen kokemus. Silloin olin itse alusta asti varma, että on ku, koska kuukautiset tulivat nomraalisti (minulla ei ole noissa onnistuneissa koskaan tullut kuukautisia/vuotoja) ja inhottavat säryt sekä vuodot alkoivat tosi pian. Silti diagnoosi venyi ja kärvistelin kuukauden päivät asian kanssa.

Nyt sain plussan testiin viikko sitten ja soitin alkuviikosta ultra-aikaa, koska kohdunulkoisen jälkeen pitää paikka tarkistaa. Sain ajan jo parin päivän päähän, mikä tuntui itsestä hieman aikaiselta, mutta sihteeri oli sitä mieltä, että voi jo mennä. Kävin tänään ja lääkäri totesi, että löytyi ainoastaan parin millin nestepussi kohdusta, mutta ei mitään muita viitteitä raskaudesta missään. Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta? Miten kävi? He olivat kätilön kanssa sitä mieltä, että voi myös olla liian aikaista, mutta nyt itseäni alkoi ahdistamaan todenteolla. Seurataan hcg:tä ensi viikkoon asti ja tehdään jatkosuunnitelmaa. Lieviä raskausoireita ollut.
 
vierailija
Moi, hyppään uutena tähän ketjuun.

Minulla on kaksi ihanaa lasta jo, mutta kolmatta alettiin miehen kanssa kuumeilemaan vähän aikaa sitten. Viime syksynä yllätysraskaus (ehkäisy oli käytössä), joka osoittautui kohdunulkoiseksi ja meni pahimman kautta eli leikkaus ja vasen munanjohdin pois. Kuukautiset alkoivat tammikuussa, mutta heti sen jälkeen en uskaltanut alkaa yrittämään, koska tuo ku oli todella traumaattinen kokemus. Silloin olin itse alusta asti varma, että on ku, koska kuukautiset tulivat nomraalisti (minulla ei ole noissa onnistuneissa koskaan tullut kuukautisia/vuotoja) ja inhottavat säryt sekä vuodot alkoivat tosi pian. Silti diagnoosi venyi ja kärvistelin kuukauden päivät asian kanssa.

Nyt sain plussan testiin viikko sitten ja soitin alkuviikosta ultra-aikaa, koska kohdunulkoisen jälkeen pitää paikka tarkistaa. Sain ajan jo parin päivän päähän, mikä tuntui itsestä hieman aikaiselta, mutta sihteeri oli sitä mieltä, että voi jo mennä. Kävin tänään ja lääkäri totesi, että löytyi ainoastaan parin millin nestepussi kohdusta, mutta ei mitään muita viitteitä raskaudesta missään. Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta? Miten kävi? He olivat kätilön kanssa sitä mieltä, että voi myös olla liian aikaista, mutta nyt itseäni alkoi ahdistamaan todenteolla. Seurataan hcg:tä ensi viikkoon asti ja tehdään jatkosuunnitelmaa. Lieviä raskausoireita ollut.
Jos sulla on viikkoja ~5 ei siellä mitään vielä edes kuuluisi näkyä. Rv 7 kannattaa ultraan mennä.
 
Mulle voi päivittää tänään kp1. 🙁 Varmaan tän kierron ehtii vielä oikeesti yrittää ennen kuin työt vie meidät miehen kanssa eri paikkakunnille. Silloin en edes viitsi ovulaatiotestejä tehdä, kun tulee isompi ahdistus siitä jos ei päästä sitä sit kuitenkaan hyödyntämään. Sitten pitäis niitä tutkimuksia/hoitojakin miettiä, mut vähän turhaa sekin on jos on muutama sata kilometriä välimatkaa.
 
Muoks. Ja sieltähän ne nyt sitten alkoikin, jospa ens kiertoon sais sen oviksen tikutettua, vaikka tällekin kierrolle osu tallettelut sopivasti.

Plääh, kp33 ja piti vielä tehä testi, negaa näytti. Tallettelujen osalta ois vielä ollu mahista tärppää, mut ei se sit vissiin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Surullinen
Reactions: minttuni
@Kiemura varovaiset onnittelut!😍

@Tiukuna tsemppiä kovasti, voi kun viiva tuosta vahvistuis.🙏

Tänne ei kuulu oikein mitään sellaista kirjoittelemisen arvoista kun ei oo ovistestejä, ja en yhtään tiedä edes koska se on ollut/tulossa.😄 Tänään ollut kyllä pientä jomottelua ja kp on n. +-15. Ennen raskautta sain oviksen kiinni tikuttamalla juurikin kp15, joten voisi ehkä ollakkin se.
Toisaalta sitä voi vaan kuvitella kaiken nyt kun on hieman tarkkaavaisempi kehonsa suhteen..😄
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Tiukuna
Jos täältä itsekin palaisi linjoille. Oon ollut tässä hiljais elossa menkkojen ajan ja sit tultiin vielä kaupanpäälle johonkin hirveeseen kuumetautiin 😷 Seuraillut olen kyllä keskustelua. Onnea plussanneille ❤
Täällä ehkä ovis käsillä, vaikka vasta viikon päästä sitä odotin. Oon nyt vähentänyt tosi paljon Imetystä ja mies nukkunut taaperon kanssa yöt, niin voi olla että kierto lyhentynyt ja ovis aikaistunut. Jes! 🙃 Kattoo jos saa miestä vielä houkuteltua hommiin tänään 🤭

@tiipanen mulla tulee sitä kirkasta limaa yleensä kaks kolme päivää ja sit vikana päivänä on selvästi ovis kivuista päätellen.
 
Moi, hyppään uutena tähän ketjuun.

Minulla on kaksi ihanaa lasta jo, mutta kolmatta alettiin miehen kanssa kuumeilemaan vähän aikaa sitten. Viime syksynä yllätysraskaus (ehkäisy oli käytössä), joka osoittautui kohdunulkoiseksi ja meni pahimman kautta eli leikkaus ja vasen munanjohdin pois. Kuukautiset alkoivat tammikuussa, mutta heti sen jälkeen en uskaltanut alkaa yrittämään, koska tuo ku oli todella traumaattinen kokemus. Silloin olin itse alusta asti varma, että on ku, koska kuukautiset tulivat nomraalisti (minulla ei ole noissa onnistuneissa koskaan tullut kuukautisia/vuotoja) ja inhottavat säryt sekä vuodot alkoivat tosi pian. Silti diagnoosi venyi ja kärvistelin kuukauden päivät asian kanssa.

Nyt sain plussan testiin viikko sitten ja soitin alkuviikosta ultra-aikaa, koska kohdunulkoisen jälkeen pitää paikka tarkistaa. Sain ajan jo parin päivän päähän, mikä tuntui itsestä hieman aikaiselta, mutta sihteeri oli sitä mieltä, että voi jo mennä. Kävin tänään ja lääkäri totesi, että löytyi ainoastaan parin millin nestepussi kohdusta, mutta ei mitään muita viitteitä raskaudesta missään. Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta? Miten kävi? He olivat kätilön kanssa sitä mieltä, että voi myös olla liian aikaista, mutta nyt itseäni alkoi ahdistamaan todenteolla. Seurataan hcg:tä ensi viikkoon asti ja tehdään jatkosuunnitelmaa. Lieviä raskausoireita ollut.
Juuri kuten edelläkin jo mainittiin, näillä viikoilla täysin normaalia. Itse jouduin edellisessä ja ensimmäisessä raskaudessani ns aikaisilla viikoilla ultraan kovien kipujen takia, koska pelättiin kohdunulkoista. Kokematon lääkäri tulkitsi myös limapussin/ruskusispussin kohdussa tuulimunaksi, ja puhui jo keskeyttksestä,, kunnes kontrolliultrassa olikin syke ja sikiö. Eka oli vain liian aikaisilla viikoilla. Joten täysin normaalia, älä huoli. Tuo toki varmistaa sen että raskaus sinulla nyt kohdussa, ei ku.
 

Yhteistyössä