Haaveena vauva 2022

Viime raskaudessa sain vahvat viivat halvalla perusliuskatestillä dpo 11, joten melko varma oon että nyt tämä oli tässä. Mutta joo toisaalta esikoisesta ja keskimmäisestä testasin vasta kun menkat oli myöhässä ja viiva oli haalea. Tosi kiinnostavaa kyllä kuulla miten muilla on eri raskauksissa mennyt, ja ehkä hieman tulee toivoa kuitenkin myös.
Mulla tuli haalea viiva dpo 12
 
  • Tykkää
Reactions: Mozart
Mulle saa laittaa listaan tälle päivälle kp1/36-38 tai huomiselle kp2/36-38. @petronella09 sinäkö päivität listaa? :)

Tosiaan, eilen alkoi aika kovat menkkakivut ja illalla tuhruttelu ja yöllä sitten vuoto. Mieli on niin maassa, kun voi olla ja tekis mieli lyödä hanskat tiskiin koko lapsiasian kanssa, vaikka takana nyt onkin vasta puoli vuotta yritystä. Ottaa vaan niin koville, kun lähipiirissä tuntuu kaikilla tärppäävän niin helposti ja itse joutuu pettymään kerta toisen jälkeen.. No, ehkä tästä mieli taas kirkastuu kun kierron ekat päivät on lusittu.

Opinpahan taas tietämään lisää oman kehon tuntemuksista, jotka oli ihan uusia, mutta ei silti merkinnyt mitään. Anteeksi avautuminen, on vaan niin paha mieli :(
 
Toivotaan parasta lopputulosta @Alinna86 ja @Iinanen :)

Pahoittelut @Skidi uudesta kierrosta:( uskon että on paha mieli.

Minä en enää tiedä millä tallettelu tekniikalla lähtisi uuteen kiertoon :/ Stressaa taas tosi paljon,miten mies ehtii ja jaksaa työkiireiltään mitään makkarin puolella :( Monta tulevaa kiertoa sama juttu:(

Monen 27 päivää kestävän kierron jälkeen kierto olikin nyt vain 25 päivää, hieman huolestuttaa ettei ala enempää lyhentymään :/ Oviksen ja menkkojen väli oli kumminkin 13 päivää :)

Nyt on ollut hiljaisempaa plussatuulella,josko sieltä saataisiin uutta aaltoa kohta:) Ajatukset jo uudessa kierrossa, toivottavasti mahdollisimman moni plussaisi pian ❤❤
 
Hohhoijaa. Tänään kp 27/26. Ei mitään tietoakaan menkoista. Saas nähdä muuttuuko kierto takaisin pidemmäksi kun aikaa pillereiden lopettamisesta on takana pari kuukautta ja alkaa hormonit tasoittua. Tein myös testin parin tunnin pidätyksellä ja negahan se oli. Odottelen menkkoja alkavaksi mutta silti elättelen vielä toiveita plussasta. Ketutus on suunnaton.
 
Täällä dpo 7 ja kehossa on kaikenlaisia uusia tuntemuksia. Ei ole luottoa tärppiin, mutta kauhistuttaa miten kierron hormonivaihtelut vaikuttaa kehoon ja omaan olotilaan. On ollut unettomuutta, reisien kihelmöintiä, alavatsa- ja selkäkipuja, päänsärkyä, etovaa oloa ja aivan jäätäviä tunnekuohuja/ärsyyntymistä. Se mikä on ollut positiivista, ei ole ahdistanut raskaana olevien ystävien vauvajutut, on ollut kiva kuunnella kokemuksia ja olen ilolla suunnitellut vaippakakkuja kavereille yllätykseksi. Katsotaan miten tämä tunteiden vuoristorata etenee.
 
Täällä flon mukaan olisi pitänyt tänään menkat alkaa luultavasti sitten huomenna. Rinnat ollut useita päiviä niin turvoksissa ja kipeät, että ei aikaisemmin ole ollut. Pahinta on tää mielialan heittely ja itkuherkkyys. Itku saattaa tulla ihan yhtäkkiä ilman mitään syytä.. kyllä mä vaan sanon että kuka on keksinyt nää PMS-oireet... Alkaispa vaan menkat niin pääsisi uuteen kiertoon ja oireet helpottaisi. Ei oo mukavaa olla pahalla päällä.
 
Tervetuloa mukaan @EVE96

Pahoittelut @Mozart negasta

Tsemppiä piinailijoille

Täällä ihmettelen rintojen arkuutta joka ei mennyt ohi vaikka jo kp 3. Kasvot aivan kamalan näköiset leuka pielistä ja toisesta poskesta,finni tilanne räjähti jälleen Mistähän tämäkin kielii,onko liikaa jotain hormoonia vai liian vähän? Se akne voide pahensi tämän tilanteen

Kesälomalle pääsen vasta heinäkuun lopulla...ja vain 3-viikkoa sain ,vaikka neljää toivoin.

Tämän viikonlopun suunnitelmat meni uusiksi ,kun lapsi flunssainen

Eilen sain riidan aikaiseksi mieheni kanssa,kun purin tuntemuksia sukulaisen raskauden hehkuttamisesta
Ei tunnu ymmärtävän,miltä minusta se tuntuu:/

Ensi viikolla jälleen vyöhyke terapia, ihanaa
Voi ei, kovasti tsemppiä! Flunssainen lapsi ja sen päälle kunnon riita on kyllä paha kombinaatio. Onneksi pääset ensi viikolla vyöhyketerapiaan rentoutumaan
 
Huomenna voi/on kannattavaa aloittaa oviksen tikuttelun. Tuntuu, että kasvukipuja on, joten josko se plussa seuraavan viikon aikana tulisi.

Tallettelutaktiikoista ollut puhetta. Jossain vaiheessa kokeiltiin joka toinen päivä-taktiikkaa menkkojen jälkeen, mut se meni suorittamiseksi ja väsyttiin kahden viikon jälkeen. Toki ovis oli siinö(kin) kierrossa myöhemmin, eli suorittaminen meni vieläpä hukkaan. Joka kolmas päivä on rennompi tahti, mutta silti reippaampi kuin meidän luonnollinen tahti. Totesin, että meille taitaa olla paras mennä ovisplussan asti luonnollisella kerran-kaksi viikossa mentaliteetilla ja sitten oviksen tienoilla tiheämmin. Mulla lh-huippu on pitkä, ovistestit näyttää plussaa 2-3 päivää ja luteaali on 12 vuorokautta viimeisestä plussasta, joten ekan plussan jälkeen on vielä hyvin aikaa touhuilla. Joo, tiedän, pitäisi lopettaa testaaminen ekaan plussaan ja pitkään niin teinkin. Sitten aloin ihmetellä luteaalin vaihtelua ja siirryin tikuttamaan pitempään. Myös lämmöt tulee tätä, että ovis tapahtuu vasta viimeisen plussan jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Eimy
V A U V A 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi PUNAISELLA. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

30.5. Sunnuntai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
Karen99, 10/19,
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1.lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1 yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandrab, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4.lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1.lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, ya 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
Suikku1, 5/21, 2.lapsi
Summer2021, 5/21, 2. lapsi
Apustaja, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3.Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Daimiduu, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

NimiKiertopäivä

Myytta.........................kp 58/29
Sinisilmät....................kp 40/29
Ewa87..........................kp 33/30
Heidisofia.................kp 32/29-32
Wintersun.............kp 32/?
Karen99.....................kp 31/27-34
Elsa96.......................... kp 28/26
Daisy01.........................kp 27/35
Mozart.............................kp 25/28
Suhveli............................kp 24/27-29
Meemuli.........................kp 23/35-43
Eimy.................................kp 23/30
Gisella..............................kp 20/30
Leonida..........................kp 17/28-29
Jonna_83....................kp 16/27
Mamtobe...................kp 14/28
Eeva650…………………kp 14/28-36
Iinanen...........................kp 13/23-24
Alinna86.......................kp 13/26
Scarletta......................kp 13/28
Keksi82.........................kp 13/28
Vauuvasyliin2022......kp 12/26
Esikoishaaveita..........kp 11/29
Krippis..........................kp 9/25-28
Apustaja.............kp 8/?
Piipaa93..............kp 5/31
Petronella..............kp 4/27
SandraB....................kp 3/26
Skidi................................kp 2/36-38
Toiveikas1992............kp 1/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Ewa87............……………dpo 13
Mozart......................dpo 11
Summer2021...........dpo 10
Karen99......................dpo 10
Wintersun.................dpo 6
Mamtobe.................dpo 5
Vauvasyliin2022.....dpo 5
Pip83.........….............dpo4
Eimy..............................dpo 4
Jonna_83......................dpo 3
Iinanen.......................dpo 2
Alinna86.................dpo 1
Keksi82............dpo -1

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Onneksi en lähteny testailemaan, tänään aamulla herätessä vanha tuttu tunne tullu, että nyt on alkanut kuukautiset.
No niimpäs täti tuli nyt sitte kylään, ilmeisesti kierto on nyt sitten lyhentynyt 25. :(
Vuoto on vielä vähäistä, mutta uskon, että iltaan mennessä runsastuu.
Pääkipukin on täysin poissa.
Elikkä huomenna kp 2/25
Yrityskierto 6 lähtee siis meillä käyntiin, taidan tästä kierrosta ottaa ovulaatiotestit kunnolla käyttöön.
 
Summerilla näkyy ihan selvät viivat! :love: :love:


Itellä aika seesteinen ja itseensä tyytyväinen olo. Silloin keskiviikkona sain CBdigiin ovisplussan ja olojen perusteella oviskin tapahtui ke-iltana. Nyt on myös sekä Premom että Fertility friend korjannut lämpöjen perusteella "ovis-arvioitaan" sinne keskiviikkoon, eli tulkitsin olojani oikein. Ja jälkikäteen ajateltuna kroppa kyllä yritti hyvin selvästi huutaa koko keskiviikon, että nyt pitää alkaa hommiin! :ROFLMAO: Sitä ei vain aamulla tajunnut kun oletti oviksen menneen jo aiemmin.

Mulle siis saa päivittää jo DPO4 nyt sunnuntaille mutta ei mikään pakko, seurailen DPO:tani kuitenkin äppien kautta.
 
E pillerien lopetuksen jälkeistä ihmettelyä, kuukautiset kestivät yli viikon kun pillerien kanssa ollut se kaksi päivää. Nyt verenvuoto loppunut mutta vaihtunut kirkkaaseen paksuun limaan, onkohan mulla jo ovis vai mitä tää on...?:unsure: Myös kohtua jomotellut mutta lienee normaalia kun juuri pilsut lopettanut...
Tänään menossa apteekkiin hakemaan raskausvitamiinit :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: Jonna_83
E pillerien lopetuksen jälkeistä ihmettelyä, kuukautiset kestivät yli viikon kun pillerien kanssa ollut se kaksi päivää. Nyt verenvuoto loppunut mutta vaihtunut kirkkaaseen paksuun limaan, onkohan mulla jo ovis vai mitä tää on...? Myös kohtua jomotellut mutta lienee normaalia kun juuri pilsut lopettanut...
Tänään menossa apteekkiin hakemaan raskausvitamiinit
Kuulostaa ihan ovulaatiolimalta. (y)

Ja summerilla kyllä ihan selkeä vaalea viiva! Vau!

Nyt mä muistan miten HITAASTI ovulaation jälkeiset päivät kuluu, kun yrittää tulla raskaaksi.
Täällä dpo3, ja päivät matelee. Mulla alkoi myös kesäloma töistä, joten ehtii tarkkailla omia olojaan.. Hyvässä ja pahassa
Vaikka en oikein usko että tästä ekasta ”kierukan poistokierrosta ” tärppää, niin tottakai sitä toivon. Vaikka ei meillä kiire olekaan. Mulla yleensä rinnat tulee tosi kosketusaroiksi heti ovulaation jälkeen, mutta nyt sitä ei oo tapahtunut. Kierrot ja PMS oireet toki vaihtelee, joten siitä varmasti kyse.
 
Viimeksi muokattu:
Kuulostaa ihan ovulaatiolimalta.

Nyt mä muistan miten HITAASTI ovulaation jälkeiset päivät kuluu, kun yrittää tulla raskaaksi.
Täällä dpo3, ja päivät matelee. Mulla alkoi myös kesäloma töistä, joten ehtii tarkkailla omia olojaan.. Hyvässä ja pahassa
Vaikka en oikein usko että tästä ekasta ”kierukan poistokierrosta ” tärppää, niin tottakai sitä toivon. Vaikka ei meillä kiire olekaan. Mulla yleensä rinnat tulee tosi kosketusaroiksi heti ovulaation jälkeen, mutta nyt sitä ei oo tapahtunut. Kierrot ja PMS oireet toki vaihtelee, joten siitä varmasti kyse.
Tuntuu niin hassulta tää luonnolliseen olotilaan siirtyminen, kun teinistä asti olen pillereitä syönyt niin luultavasti en ole koskaan edes nähnytkään ovulaatiolimaa tai havainnut miten ovulaatio reagoi kehossani. Täytyy tutustua tavallaan omaan kroppansa uudelleen ja sen toimintaan ...

Itsekin oon äärimmäisen yllättynyt jos heti tärppäisi, saa nähdä miten käy! En ainakaan odota mitään tapahtuvan..
 
Ootko testannut koskaan digillä? Toimiiko samalla tavalla?
Mulla oli vähän toistepäin viimeksi yrittäessä. Digiin tuli hymy dpo -1 ja yleensä liuskoihin kunnon plussa ovispäivänä.

Dpo 6, nyt täs alkaa jo miettii et joko tiputtelu alkaa..
Muoks. Ei siis vielä ole alkanut, mut edellisen yrityksen aikana aina alkoi dpo 7.
Joo, yleensä testailen eka liuskoilla ja digillä varmistan, viime kierrossa tein toisin päin kun onnistuin hankkimaan nipun lokakuussa vanhaksi meneviä digitikkuja. Hymyili kaksi päivää, kolmantena sain vielä liuskaan räikyvän viivan. Muuten en olisi kolmantena päivänä enää testannut, mut ihmettelin, kun limoja tuli vielä silloinkin. Yleensä ei enää ovispäivänä tule.
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Tuntuu niin hassulta tää luonnolliseen olotilaan siirtyminen, kun teinistä asti olen pillereitä syönyt niin luultavasti en ole koskaan edes nähnytkään ovulaatiolimaa tai havainnut miten ovulaatio reagoi kehossani. Täytyy tutustua tavallaan omaan kroppansa uudelleen ja sen toimintaan ...

Itsekin oon äärimmäisen yllättynyt jos heti tärppäisi, saa nähdä miten käy! En ainakaan odota mitään tapahtuvan..
Itellä ihan samat fiilikset ollut pillereiden jälkeen! On tää jännää aikaa, opetella miltä eri jutut tuntuu kropassa ja kuinka homma toimii.
Ja vaikkei samantien tärppäis, ni pääseepä ainakin tutustumaan itseensä!


Mulla kans ekassa kierrossa pillereiden lopetuksesta ovis tuli tosi aikasin, ja myös luteaalivaihe oli epänormaalin pitkä (olikohan 18 päivää). Vaikkei luteaalin pituus kuulemma juuri vaihtele, toivon ja odotan silti, että tässä tokassa ja mahdollisissa tulevissa kierroissa se olisi edes päivän pari lyhyempi.
 

Yhä oli aamulla digi ovistesti pelkkää palloa. Vierekkäin eilinen ja kirkkaampi on tämä päivä. Nämä nyt iltapäivä tikut.
Tänään oli viimeiset tallettelut. Toivotaan että olisi se ovis nyt äkkiä. Tai sitten menee "reisille" tämä kierto :) tänään on nyt iltapäivälä pistelyt, nappaillut ja kipuillut kyllä
Kyllähän tuo alempi on jo positiivinen!
 
  • Tykkää
Reactions: Keksi82

Yhteistyössä