Kyllähän tuo alempi on jo positiivinen!
Olit oikeassa!
Kävin testaamassa uudelleen digillä! Aivan mahtavaa! Elämäni eka hymynaamaa.
Tänään siis piinailijoihin dpo-1
Kyllähän tuo alempi on jo positiivinen!
Aivan selkeä haamu!En sitten malttanutkaan olla testaamatta.
Tänään dpo 10. Näkeekö joku muukin tässä haamua?
Näyttää kyllä selkeältä haamulta.En sitten malttanutkaan olla testaamatta.
Tänään dpo 10. Näkeekö joku muukin tässä haamua?
Hieno ovisplussa! Minä en ole koskaan ovista yrittänyt saada kiinni, Flown arvoon olen luottanut. Nyt aloin miettimään, että pitäiskö tämäkin asia testata…
Olit oikeassa!
Kävin testaamassa uudelleen digillä! Aivan mahtavaa! Elämäni eka hymynaamaa.
Tänään siis piinailijoihin dpo-1
Itse halusin nyt varmistaa kun flow on ennustellut ihan pieleen kuukautiset tässä jonkun aikaa. Itselläni on aika olemattomat ovis oireet, tai en niitä osaa tunnistaa. Kun on tuota ärtyneen suolen oiretta usein. Nyt kyllä kun osasin kuulostella. Mutta nyt näyttää myös flon ennustus olevan oikeassa. Ennustaa ovista huomiselle nimittäin.Hieno ovisplussa! Minä en ole koskaan ovista yrittänyt saada kiinni, Flown arvoon olen luottanut. Nyt aloin miettimään, että pitäiskö tämäkin asia testata…
Mulla on samalla tavalla kuvottava fiilis kuin aiemmassa keskenmenossa ja syliin saakka säilyneestä vauvasta. Alkoi vähän jännittämään. Minulta tuli tyttäreni alkuraskauden aikana niin pahat vuodot, että ajattelin saaneeni jälleen keskenmenon. Olin siitä syystä reilun 1 kk raskaana tietämättäni…
Kunpa saisit pian plussanTaas jotenkin realisoituu itselle miten paljon mä haluaisin sen vauvan, kun tuli sellainen vimma että täytyy käydä ostamassa JOTAIN konkreettista liittyen raskauteen (jota ei edes vielä siis ole ).
Kävin siis ostamassa raskausvitamiineja ja hitto mä oon onnellinen tuosta purnukasta. Tyhjä on syli, mut nyt mulla on JOTAIN mihin tarttua, jotain aineellista mikä liittyy vauvaan...Muuta en keksinyt, muuta en uskalla. En vielä.
Tän joku muu on joskus aiemmin täällä linkannut, musta oli mielenkiintoista nähdä ihan tilastona:https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/Kuinka aikaisin kannattaa alkaa testailemaan ja osaatteko suositella jotain hyvää testiä aikaiseen testaamiseen? Kuvotus ja huippaus kyllä viittaa raskauteen, mutta kuten tiedetään, kroppa voi pelata omia pelejään…
Nyt on 15/5. Täytyy ostaa predictorin vaivaisia siis. Kiitos vinkistä!Herkimmät taitaa luvata, että plussaa voi tulla 6 päivää ennen oletettuja menkkoja (eli ~dpo 9). Herkistä lemppareita oli predictorin varhainen testi.
Mikä kp/dpo sulla menossa?
Mulla on myös hyviä kokemuksi First Response -testeistä, joita saa raskauskeijulta. Testi näyttää kuvien perusteella itse asiassa aivan samalta kuin tuo Predictor Early, saattaa olla kyse samasta testistä eri brändillä.Kuinka aikaisin kannattaa alkaa testailemaan ja osaatteko suositella jotain hyvää testiä aikaiseen testaamiseen? Kuvotus ja huippaus kyllä viittaa raskauteen, mutta kuten tiedetään, kroppa voi pelata omia pelejään…
Oon syönyt niitä jo reilu kaks vuotta putkeen. Puolisen vuotta ennen raskautta ja nyt taas jo puolisen vuotta ”turhaan” kun toiveissa kuitenkin toinen raskaus. Mutta osui just googlaillessa kohdalle vanha tutkimus, jossa monivitamiini oli auttanut ovulaatiohäiriöissä, että ehkä senkin takia vois syödä vitamiineja jo yritysajalla eikä vain foolihapon takia.Taas jotenkin realisoituu itselle miten paljon mä haluaisin sen vauvan, kun tuli sellainen vimma että täytyy käydä ostamassa JOTAIN konkreettista liittyen raskauteen (jota ei edes vielä siis ole ).
Kävin siis ostamassa raskausvitamiineja ja hitto mä oon onnellinen tuosta purnukasta. Tyhjä on syli, mut nyt mulla on JOTAIN mihin tarttua, jotain aineellista mikä liittyy vauvaan...Muuta en keksinyt, muuta en uskalla. En vielä.
Kiitos @petronella09
Punaviiniä pieni lasi päivässä ovulaation jälkeen jonnekin dpo 5-7 asti on joissakin keskustelupalstoilla noussut esiin mutta ei taida olla tieteellistä perustaa tälleMenkat käytännössä ohi, kp 4 menossa ja todella niukkaa vuotoa ollut nämä päivät, tänäänkin ainoastaan pyyhkiessä vähäisesti punertavaa. Voiko menkkojen niukkuus kertoa limakalvon paksuudesta jotain? Ei mulla mitään valtavaa vuotoa normaalistikaan ole ollut mutta nyt epänormaalin niukat. Ja oliko sen limiksen kasvattamiseen jotain luonnollisia vippaskonsteja. Kohta 8kk yritys eikä yhtään kiinnittymisyritystäkään ole tässä ollut
KorjattuKiitos @petronella09
mut voi poistaa piinailulistalta
valitettavasti puhelimella listan päivitys olisi liian vaikeeta.
tässä kierrossa käytössä taas Letrozol, joten ainakin paremmat mahdollisuudet kuin luomukierrossa
Minulla nyt kp 5 ja kp2 oli mahdoton tulva, muut päivät niukkaa vuotoa:/Ollut jo useampi kierto tällainen. Itsellä oli normaali limakalvo gynellä käydessä.Menkat käytännössä ohi, kp 4 menossa ja todella niukkaa vuotoa ollut nämä päivät, tänäänkin ainoastaan pyyhkiessä vähäisesti punertavaa. Voiko menkkojen niukkuus kertoa limakalvon paksuudesta jotain? Ei mulla mitään valtavaa vuotoa normaalistikaan ole ollut mutta nyt epänormaalin niukat. Ja oliko sen limiksen kasvattamiseen jotain luonnollisia vippaskonsteja. Kohta 8kk yritys eikä yhtään kiinnittymisyritystäkään ole tässä ollut