Haaveena vauva 2022

Mun piti vielä lisätä et syytä ei löydetty ja munasolujakin tuli ihan kivasti 10, 9 kypsää joista 8 hedelmöittyi. Ei kyllä kauheesti tutkittu, sanottiin vaan et ok 9 päivän luteaali ja kun hoitomuoto oli suoraan ivf/icsi niin sanoivat että ei merkitystä luomukierrolla!
Kuulemma joillakin vaan tiputtelee.
Letrot ainakin hyvä boostaamaan omia munasoluja! Toivottavasti teillä pian onnistuu!
Samoin ja ihana kuulla että teillä onnistui jo kerran! Onko teillä PAS-suunnitteilla vai aloitetaanko uusi icsi?
 
Samoissa mennään. Milloin meinasit testailla? Itse testaan varmastikin sunnuntaina.
Mulla on kierto ollu nyt muutaman kuukauden jotain 24-26 luokkaa, ennen kierukkaa kierto oli kellontarkka 28.
Jos kuukautiset ei näyttäydy ensi tiistaihin mennessä (sillon olis 28) niin sitten testaan.
Tosi ikävät pettymykset ollu pari kiertoa kun on testaillu negaa...
Oireista huolimatta on niin vahva tunne, että ne kuukautiset tulee sieltä kyllä.
Mulla on ollu aika rajut pms oireet melkeimpä joka kierto kierukan poiston jälkeen niin en yhtään luota omaan kroppaan tällä hetkellä. :D
 
Huvitti kun tänään tuli sähköpostimainos Bonusapteekista:
Nainen voi päätellä olevansa raskaana monista erilaisista merkeistä kuten väsymyksestä, pahoinvoinnista ja mielialan vaihteluista. Nämä merkit ilmenevät naisilla yksilöllisesti ja voivat vaihdella raskaudesta toiseen. Varhaisin ja luotettavin raskauden merkki on aina kuukautisten poisjääminen. Joskus tosin raskaana olevallakin saattaa esiintyä pientä vuotoa tai tiputtelua. Raskaus on yleensä havaittavissa luotettavasti jo 10 päivän kuluttua hedelmöityksestä....​

Kyllä mä on päätellyt just noista oireista joka kuukausi, että menkat on alkamassa. Suorastaan veetuttaa esim. rintojen arkuus (tai pikemminkin hirveä tuskallisuus) josta saa kärsiä joka kuukausi monta päivää, kuten nytkin, ja palkinnoksi saa menkat. Mutta kyllä mä sen verran mainoksen uhri olen, että ajattelin huomenna juurikin dpo 10 testata, vaikka ei mitään erikoisia oireita olekaan. Menkat tulee aina dpo 15 eli kyllä on pitkä aika odottaa sitä että menkat alkais.

Ja kun tosta luteaalista oli täällä puhetta, niin mulla on siis tuo luteaali pitkä kuin nälkävuosi eikä koskaan tiputtele, ja oviskin joka kierrossa tikutettu, ja nyt 8 kk täynnä ilman mitään merkkiä raskaudesta. Eilen täällä olikin ihan aiheellista pohdintaa siitä, että aina me naiset etsitään vikaa itsestämme ja kokeillaan kaikki mahdolliset kuurit ja kikkakolmoset ja gynet, kun yhtä hyvinhän vika voi olla miehessä. Meillä on onnellisesti jo kolme lasta niin ollaan päätetty että tämä iltatähti tulee jos tulee eikä hoitoihin asti ole aietta kuitenkaan lähteä. Mutta kyllä mä tietty itsestäni aion tutkia heti jos epäilen jotain olevan terveydessä vialla (ja heti alkuun kävin gynellä ultrassa tarkastuksessa), mutta siis miestähän ei kovin helpolla saa lääkäriin vaikka olis jalka poikki. Onneksi on terveelliset ja sporttiset elämäntavat hänelläkin, ja mikään muu ei ole muuttunut lasten syntymisen jälkeen kuin ikä:unsure:. Mutta tietty mietityttää että jos jotain onkin tullut ja kaikki haaveilu on turhaa...
 
Tervetuloa uusille mukaan:)

Kiitos listan päivityksestä :)

Kiitos @Liiby @Alinna86 ja joku muukin taisi suositella hedelmällisyys verikokeita. En nyt kumminkaan vielä mene kokeisiin.

Kp 2 ja aivan valtava tulva aamusta asti :( Kipuja myös on.Juuri kun aloin taas hyväksymään, että menkat alkoi ja uusi kierros ja uusi mahdollisuus, niin eiköhän sukulainen postannut someen kaksikin eri julkaisua raskaus vatsastaan ja hehkutti kuinka on niin ihanaa olla raskaana :(

Tilanne on kannaltani todella kurja kun raskaus asia on liian lähellä jatkuvasti läsnä :(
Kurja tilanne sinullakin @Liiby kun joudut seuraamaan naapurisi raskautta:(

Taas odotellaan yksi kuukausi joko plussa tulisi vaikkei mitään takeita ole,että se enää koskaan tulee:( Keinot on vähissä kun mitään hoitoja ei saada eikä haluta.

Taukoakin ehdotettiin yrittämiseen,välillä ollut rennompaa ja yksi kierto oikeastaan oli ilman talletteluja, mutta ei tärpännyt.

Jos tässä olisi edes taapero jota sylitellä ja joka veisi ajatukset muualle, niin tilanne voisi olla helpompi, mutta kun kuopus täytti 8v niin ei hän enää pahemmin syliä kaipaa ja on kovin omatoiminen muutenkin:)

Mukavaa viikonloppua kaikille kaikesta huolimatta:)

Kiitos tsempeistä ❤❤
 
Oma napa:
Eilen oli dpo 7 progesteroni 49 nmol/l Puhdin testissä mutta tänään tuli juuri hennon vaaleanpunaista pyyhkiessä. En ymmärrä miten se progesteroni voi romahtaa jo vuorokaudessa. mulla alkaa kuukautiset juuri näin. Nyt saa viikonlopun taas itkeskellä
Halaus @Karen99 !

Halusin laittaa sulle viestiä, koska mullakin vaivana progesteroni ja lyhyt luteaali...
Musta toi sun progesteroniarvo 49 nmol/l ei ole mikään hirveän huono!! Se on musta itse asiassa niissä arvoissa, joissa sen pitäisi olla jos olet raskaana!!!

Siis mulla oli dpo 7 arvo 11,8nmol/l ja lääkäri sanoi, että sen olisi hyvä olla lähempänä 20 raskautumista ajatellen. Meen taas ensi kuussa testaamaan, jos se olisi noussut lääkkäiden avulla. En toki ole lääkäri, ihan vaan mitä olen kuullut/lukenut. Paljon paljon tsemppiä!!!
 
Halaus @Karen99 !

Halusin laittaa sulle viestiä, koska mullakin vaivana progesteroni ja lyhyt luteaali...
Musta toi sun progesteroniarvo 49 nmol/l ei ole mikään hirveän huono!! Se on musta itse asiassa niissä arvoissa, joissa sen pitäisi olla jos olet raskaana!!!

Siis mulla oli dpo 7 arvo 11,8nmol/l ja lääkäri sanoi, että sen olisi hyvä olla lähempänä 20 raskautumista ajatellen. Meen taas ensi kuussa testaamaan, jos se olisi noussut lääkkäiden avulla. En toki ole lääkäri, ihan vaan mitä olen kuullut/lukenut. Paljon paljon tsemppiä!!!
Kiitos, olipa ihana viesti ❤
Luin vain, että jos kerran ainakin menee yli 25 niin ovulaatio on tapahtunut, raskaus ei varmaan tässä vaiheessa vielä nostaisi lukua

Vuoto on jo lisääntynyt aivan samalla tavalla kuin kaikissa muissakin kierroissa joten ei muuta kuin odottamaan kunnon vuotoa ja uutta kierrosta.

ihanasti tämä keskustelu auttaa tähän ahdistukseen, kiitos teille kaikille ❤
 
Kiitos, olipa ihana viesti
Luin vain, että jos kerran ainakin menee yli 25 niin ovulaatio on tapahtunut, raskaus ei varmaan tässä vaiheessa vielä nostaisi lukua

Vuoto on jo lisääntynyt aivan samalla tavalla kuin kaikissa muissakin kierroissa joten ei muuta kuin odottamaan kunnon vuotoa ja uutta kierrosta.

ihanasti tämä keskustelu auttaa tähän ahdistukseen, kiitos teille kaikille
@Karen99 kiva kuulla, että tästä palstasta on vertaistukea! ❤ Itsekin huomaan, että taas menkkojen ollessa alkaessa luen täällä enemmän, kun tämä yritys mietityttää...

Oon ihan samassa tilanteessa, tänään alkoi tuhru ja kokoajan lisääntyy, joten ymmärrän niin.. Kokoajan vessassa ravaamista ja sieltä ne menkat vaan tulee:(((

Kiinnostaisi kuulla, oletko saanut mitään luteaalin tueksi? Olen itse miettinyt tätä paljon. Mulla taitaa jäädä nyt luteaali tällä kertaa vaan 7-8 päivään, yleensä ainakin 9, mutta on se ihan liian lyhyt... Kävin hedelmällisyyslääkärillä ja hänen suosittelemalla hormoonitasapainoon erikoistuneella ravintoterapeutilla, koska haluan kokeilla aluksi, jos saan kierron kuntoon ns. luonnollisesti. Sain ravintoterapautilta suositukseksi Vitex(siveydenpuu)-kuurin, joka on kyllä (ehkä) auttanut siihen, että menkat ei ole niin kivuliaat kuin ennen ja tiputtelu on vähäisempää, mutta odottelen vielä sitä, että se nostaisi progesteronitasoja ja pidentäisi luteaalia ja kiertoa...Lisäksi syön Ubikinonia (coQ10) munasolujen laatua parantamaan ja näitä muita tyyppillisiä eli foolihappoa, rautaa ja D-vitskua. Katsotaan toimiiko, jos ei niin sitten varmaan jotain perinteisempiä lääkkeitä avuksi varsinkin kun pääsen tutkimuksiin/hoitoihin julkiselle kesän lopussa.

Oho, tulipa pitkä kirjoitus omanapailua, mutta joskus jo näiden ajatustenkin/suunnitelmien kirjoittaminen auttaa..

Nyyh, eksyin eilen katselemaan ihania vauvanvaatteita, en kestä ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Karen99
Jaksamista kaikille uuteen kiertoon joutuneille ❤

Meillä meni vähän jännäksi tämä eka ivf. Punktio oli keskiviikkona, follikkeleita saatiin tyhjennettyä 11 kpl, mutta munasoluja löytyi vain 2 kpl! Keskiviikko menikin itkiessä, että tässäkö tämä nyt oli. No, eilen kuultiin, että ne molemmat oli hedelmöittyneet ja tänään sain toisen kyytiin ❤
Toisen viljelyä jatketaan vielä vkl yli, toivottavasti jaksaa jakautua.
Eli voisin tulla piinalistalle:
Dpo 2 tänään
 
@Karen99 kiva kuulla, että tästä palstasta on vertaistukea! Itsekin huomaan, että taas menkkojen ollessa alkaessa luen täällä enemmän, kun tämä yritys mietityttää...

Oon ihan samassa tilanteessa, tänään alkoi tuhru ja kokoajan lisääntyy, joten ymmärrän niin.. Kokoajan vessassa ravaamista ja sieltä ne menkat vaan tulee((

Kiinnostaisi kuulla, oletko saanut mitään luteaalin tueksi? Olen itse miettinyt tätä paljon. Mulla taitaa jäädä nyt luteaali tällä kertaa vaan 7-8 päivään, yleensä ainakin 9, mutta on se ihan liian lyhyt... Kävin hedelmällisyyslääkärillä ja hänen suosittelemalla hormoonitasapainoon erikoistuneella ravintoterapeutilla, koska haluan kokeilla aluksi, jos saan kierron kuntoon ns. luonnollisesti. Sain ravintoterapautilta suositukseksi Vitex(siveydenpuu)-kuurin, joka on kyllä (ehkä) auttanut siihen, että menkat ei ole niin kivuliaat kuin ennen ja tiputtelu on vähäisempää, mutta odottelen vielä sitä, että se nostaisi progesteronitasoja ja pidentäisi luteaalia ja kiertoa...Lisäksi syön Ubikinonia (coQ10) munasolujen laatua parantamaan ja näitä muita tyyppillisiä eli foolihappoa, rautaa ja D-vitskua. Katsotaan toimiiko, jos ei niin sitten varmaan jotain perinteisempiä lääkkeitä avuksi varsinkin kun pääsen tutkimuksiin/hoitoihin julkiselle kesän lopussa.

Oho, tulipa pitkä kirjoitus omanapailua, mutta joskus jo näiden ajatustenkin/suunnitelmien kirjoittaminen auttaa..

Nyyh, eksyin eilen katselemaan ihania vauvanvaatteita, en kestä
Kiinnostuin tuosta ubikinonista. En ollut kuullutkaan sen hyödyistä! Taidan ottaa kokeiluun!
 
  • Tykkää
Reactions: Karen99
@Karen99 kiva kuulla, että tästä palstasta on vertaistukea! Itsekin huomaan, että taas menkkojen ollessa alkaessa luen täällä enemmän, kun tämä yritys mietityttää...

Oon ihan samassa tilanteessa, tänään alkoi tuhru ja kokoajan lisääntyy, joten ymmärrän niin.. Kokoajan vessassa ravaamista ja sieltä ne menkat vaan tulee((

Kiinnostaisi kuulla, oletko saanut mitään luteaalin tueksi? Olen itse miettinyt tätä paljon. Mulla taitaa jäädä nyt luteaali tällä kertaa vaan 7-8 päivään, yleensä ainakin 9, mutta on se ihan liian lyhyt... Kävin hedelmällisyyslääkärillä ja hänen suosittelemalla hormoonitasapainoon erikoistuneella ravintoterapeutilla, koska haluan kokeilla aluksi, jos saan kierron kuntoon ns. luonnollisesti. Sain ravintoterapautilta suositukseksi Vitex(siveydenpuu)-kuurin, joka on kyllä (ehkä) auttanut siihen, että menkat ei ole niin kivuliaat kuin ennen ja tiputtelu on vähäisempää, mutta odottelen vielä sitä, että se nostaisi progesteronitasoja ja pidentäisi luteaalia ja kiertoa...Lisäksi syön Ubikinonia (coQ10) munasolujen laatua parantamaan ja näitä muita tyyppillisiä eli foolihappoa, rautaa ja D-vitskua. Katsotaan toimiiko, jos ei niin sitten varmaan jotain perinteisempiä lääkkeitä avuksi varsinkin kun pääsen tutkimuksiin/hoitoihin julkiselle kesän lopussa.

Oho, tulipa pitkä kirjoitus omanapailua, mutta joskus jo näiden ajatustenkin/suunnitelmien kirjoittaminen auttaa..

Nyyh, eksyin eilen katselemaan ihania vauvanvaatteita, en kestä
Mulla ei muuta kuin ovulaation induktioon Letrozol. Sillä tulin siis viimeksi raskaaksi, mutta meni kesken. Sanoivat, että kyllä progesteroni riittää kun ovulaatio on vain tarpeeksi voimakas. Tämä oli vielä luomukierto.

Seuraavaksi ainakin yksi kuukausi Letrozolin lisäksi Donafertyä vaikka en tiedä onko siitä mitään hyötyä kun ei ole todettu pcos. Pitää tutustua myös näihin mainitsemiisi tuotteisiin, tuosta ekasta en ole kuullutkaan. Jotenkin nyt on tullut pelko että onko mun kaikki munasolut jotenkin viallisia kun ovulaation pitäisi kyllä tapahtua mutta ei sit onnistunutta hedelmöitystä. Yritystä yhteensä jo n. 2 vuotta vaikka välissä olikin taukoa.
 
Jaksamista kaikille uuteen kiertoon joutuneille

Meillä meni vähän jännäksi tämä eka ivf. Punktio oli keskiviikkona, follikkeleita saatiin tyhjennettyä 11 kpl, mutta munasoluja löytyi vain 2 kpl! Keskiviikko menikin itkiessä, että tässäkö tämä nyt oli. No, eilen kuultiin, että ne molemmat oli hedelmöittyneet ja tänään sain toisen kyytiin
Toisen viljelyä jatketaan vielä vkl yli, toivottavasti jaksaa jakautua.
Eli voisin tulla piinalistalle:
Dpo 2 tänään
Paljon tsemppiä piinailuun, hyvä että saitte kummatkin hedelmöittymään ❤
 
  • Tykkää
Reactions: PiP83
vierailija
Kiinnostuin tuosta ubikinonista. En ollut kuullutkaan sen hyödyistä! Taidan ottaa kokeiluun!
Hei, mä syötän ubikinonia myös miehelle, luontaistuotekaupan myyjän ja tuoteselostelehtisen mukaan vois auttaa myös siittiöiden laatuun, liikkuvuuteen jne.! Mun mies jo yli 50-v joten kaikkea on kokeiltava... (tähän hymiö)!!
 
Tervetuloa uusille mukaan

Kiitos listan päivityksestä

Kiitos @Liiby @Alinna86 ja joku muukin taisi suositella hedelmällisyys verikokeita. En nyt kumminkaan vielä mene kokeisiin.

Kp 2 ja aivan valtava tulva aamusta asti Kipuja myös on.Juuri kun aloin taas hyväksymään, että menkat alkoi ja uusi kierros ja uusi mahdollisuus, niin eiköhän sukulainen postannut someen kaksikin eri julkaisua raskaus vatsastaan ja hehkutti kuinka on niin ihanaa olla raskaana

Tilanne on kannaltani todella kurja kun raskaus asia on liian lähellä jatkuvasti läsnä
Kurja tilanne sinullakin @Liiby kun joudut seuraamaan naapurisi raskautta

Taas odotellaan yksi kuukausi joko plussa tulisi vaikkei mitään takeita ole,että se enää koskaan tulee Keinot on vähissä kun mitään hoitoja ei saada eikä haluta.

Taukoakin ehdotettiin yrittämiseen,välillä ollut rennompaa ja yksi kierto oikeastaan oli ilman talletteluja, mutta ei tärpännyt.

Jos tässä olisi edes taapero jota sylitellä ja joka veisi ajatukset muualle, niin tilanne voisi olla helpompi, mutta kun kuopus täytti 8v niin ei hän enää pahemmin syliä kaipaa ja on kovin omatoiminen muutenkin

Mukavaa viikonloppua kaikille kaikesta huolimatta

Kiitos tsempeistä
Tsemppiä kovasti täältäkin, surettaa sun puolesta mutta olen varma, että se tärppi vielä teille tulee. Meilläkin kuopus samanikäinen ja sylissä olisi tilaa.
 
Eve96
Päätinpä nyt itsekin liittyä palstalle. Pitkään olen lukenut sekä tätä että viime vuoden ketjua, mutta nyt vasta ensimmäistä kertaa kirjoittelen. Tosiaan olen 25-vuotias ja haaveissa samanikäisen puolisoni kanssa ensimmäinen lapsi. Minipillerit lopetettu joulukuun puolivälissä ja tammikuusta alkaen on virallista yritystä takana. Muutamat pari kiertoa oltiin rennommalla mielellä, mutta nyt ahdistaa.. tiedän että 5kk on vielä lyhyt aika yrittää, mutta hirmu pitkältähän se silti tuntuu, kun toive on niin iso.

Kävin tässä kuussa yksityisellä gynellä tutkimuksessa. Aukiolotutkimus tehtiin ja ultrattiin, kaikki vaikutti oikein hyvältä. Nyt tässä kierrossa jotenkin super iso toivo, koska olen lukenut ihmisistä jotka raskautunut heti aukkarin jälkeen.. :) Nyt menossa dpo9 ja ajattelin huomenna kyllä testata jo! Mitään erityisiä oireita ei ole, paitsi ehkä mahdollisesti kuviteltuja pieniä nipistyksiä. Toki tunsin näitä viime kierrossakin, enkä kuitenkaan raskaana ollut.
 
V A U V A 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi PUNAISELLA. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

29.5. Lauantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
Karen99, 10/19,
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1.lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1 yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandrab, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4.lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1.lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, ya 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
Suikku1, 5/21, 2.lapsi
Summer2021, 5/21, 2. lapsi
Apustaja, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3.Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Daimiduu, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

NimiKiertopäivä

Myytta.........................kp 57/29
Sinisilmät....................kp 39/29
Ewa87..........................kp 32/30
Heidisofia.................kp 31/29-32
Wintersun.............kp 31/?
Karen99.....................kp 30/27-34
Elsa96.......................... kp 27/26
Daisy01.........................kp 26/35
Toiveikas1992............kp 25/28
Mozart.............................kp 24/28
Suhveli............................kp 23/27-29
Meemuli.........................kp 22/35-43
Eimy.................................kp 22/30
Gisella..............................kp 19/30
Leonida..........................kp 16/28-29
Jonna_83....................kp 15/27
Mamtobe...................kp 13/28
Eeva650…………………kp 13/28-36
Iinanen...........................kp 12/23-24
Alinna86.......................kp 12/26
Scarletta......................kp 12/28
Keksi82.........................kp 12/28
Vauuvasyliin2022......kp 11/26
Esikoishaaveita..........kp 10/29
Krippis..........................kp 8/25-28
Apustaja.............kp 7/?
Piipaa93..............kp 4/31
Petronella..............kp 3/27
SandraB....................kp 2/26
Skidi................................kp 1/36-38

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Toiveikas1992...……dpo 12
Ewa87............……………dpo 12
Mozart......................dpo 10
Summer2021...........dpo 9
Karen99......................dpo 9
Wintersun.................dpo 5
Mamtobe.................dpo 4
Vauvasyliin2022.....dpo 4
Pip83...........dpo3
Eimy..............................dpo 2
Jonna_83......................dpo 2
Iinanen.......................dpo 1
Alinna86...........................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mozart
Aurinkoista huomenta ja kiitos listan päivityksestä!

Täällä päivä alkoi odotetusti vitivalkoisella pc-negalla. Eipä ollut mitään oloja tai odotuksia, mutta kyllä sitä aina niin toivoisi edes häivähdyksen toista viivaa näkevänsä. Nyt DPO 10 (yk8) , ja melko varma, että jotain olisi jo näkynyt kyllä. Vielä monta päivää uuteen kiertoon, mutta eipähän tule turhaan tulkittua mahdollisia oireita väärin eikä turhia toiveita nostateltua.

Rokoteajan varasin, saapahan senkn nyt otettua. Ja ajatukset kesälomaan, kesällä aionkin yrittää vain tjottailla ja keskittyä asioihin jotka on hyvin.

EVE96 joko testailit? Kovasti toivon sulle plussaa, varsinkin kun on eka kyseessä :). Mites muut piinailijat?
 
Pahoittelut negasta @Mozart . Mulla dpo9 ja ei oikein mitään tuntemuksia/oireita, joten usko plussaan on kyllä vähäinen… toki tää vasta meidän eka yrityskerta, mut viimeksi raskauduin heti ja vähän kuin vahingossakin, niin tavallaan oletin niin käyvän nytkin. En tiedä testaanko sittenkään vielä huomenna vai odottaisinko kuitenkin vielä maanantaihin ainakin… viimeksi muistelen, että sain haalean haamuviivan dpo 10 tai 11 rfsu:n herkällä ja jo ennen plussaa ainakin kahvi alkoi tökkiä. Nyt ei oo sitäkään ongelmaa.
 
Tervetuloa mukaan @EVE96 :)

Pahoittelut @Mozart negasta:(

Tsemppiä piinailijoille:)

Täällä ihmettelen rintojen arkuutta joka ei mennyt ohi vaikka jo kp 3. Kasvot aivan kamalan näköiset leuka pielistä ja toisesta poskesta,finni tilanne räjähti jälleen :( Mistähän tämäkin kielii,onko liikaa jotain hormoonia vai liian vähän? Se akne voide pahensi tämän tilanteen :(

Kesälomalle pääsen vasta heinäkuun lopulla...ja vain 3-viikkoa sain ,vaikka neljää toivoin.

Tämän viikonlopun suunnitelmat meni uusiksi ,kun lapsi flunssainen :(

Eilen sain riidan aikaiseksi mieheni kanssa,kun purin tuntemuksia sukulaisen raskauden hehkuttamisesta:(
Ei tunnu ymmärtävän,miltä minusta se tuntuu:/

Ensi viikolla jälleen vyöhyke terapia, ihanaa:)
 
Täällä odotellaan piinailijoiden testailuja :X3: :love:

On.
Hymynaama tosiaan eilen ja tänään heti aamusta tärinäkipua, täytyy huomenna tarkistaa lämmöt niin voi päätellä tapahtuiko mitään. Mut näillä perusteilla uskoisin niin.
Muuten en aatellut lämpöjä mittaa ollenkaan tässä kierrossa.
Meillä tallettelut meni nyt dpo 0, -1, -2 ja -3 et 4 pv putkeen, joinain päivinä kahdesti, ei hyvä mutta toisaalta ei oo tärpännyt joka toinen eikä joka kolmas päivä taktiikallakaan joten.. :D
Muistan kun esikoisesta aikoinaan, on jo siis teini, tehtiin päätös et saa tulla, kyllä oltiin aktiivisia päivittäin ja niin se heti tärppäsi, tosin olin pari kymppinen joten varmasti nyt ikä vaikuttaa.
Silti tässä ihan hyvin mielin piinaillaan, aina on toivoa :)

Muoks.
Toivottavasti plussa vielä yllättää @Mozart Ja @summer21 , itse oon saanut haamut näkyviin dpo 11-12.
 
Kiitos listan päivityksestä @Iinanen

Pahoittelut negasta @Mozart
Miten sulla plussat on aiemmin näkyneet?
Mulla näkyi pc:ssä haamu dpo 11, kaks päivää olin saanut haamua jo herkällä (predictor early).

Mulla menossa dpo 5. Vielä ei oo pms-oireet alkaneet, joten toistaiseksi positiivisella mielellä, että ehkä luteaali olisi pidempi kuin ennen raskautta!
Plussaan en kyllä usko. Viimeksi plussakierrossa dpo 6 oli outoa nipistelyä mitä koskaan aiemmin ei ollut ja haamu dpo 9 + oli oli, että nyt on jotain tapahtunut ja niin olikin.
Viime raskaudessa sain vahvat viivat halvalla perusliuskatestillä dpo 11, joten melko varma oon että nyt tämä oli tässä. Mutta joo toisaalta esikoisesta ja keskimmäisestä testasin vasta kun menkat oli myöhässä ja viiva oli haalea. Tosi kiinnostavaa kyllä kuulla miten muilla on eri raskauksissa mennyt, ja ehkä hieman tulee toivoa kuitenkin myös.
 

Yhteistyössä