Mulle saa päivittää huomiselle kp1
Tuhruvuoto alkoi jo ja yöllä varmaan hanat kaakossa
Mä plussasin ja olen yli 40 v. Ei siis kannata menettää toivoa. Mulla raskaus etenee hyvin ja nipt testiä odotellessa. Ikähän nostaa riskiä kromosomihäiriöille. Yksi hyvä neuvo on. Ei kannata stressata jokaista kiertoa. Pitää vaikka pari kk taukoa yrityksestä ja antaa kropan levätä.Täältä on lähiaikoina plussannut mun lisäksi ainakin yksi yli 40v Toki itsellä tuli se kkm, mutta kuitenkin normaalisti raskauduin.. Ja nykyään näkee paljonkin iäkkäitä odottajia. Eli toivoa on ♡
Mun on ihan uteliaisuuttani pakko kysyä muistanko väärin vai olitko jo tossa edellisessä ryhmässä mukanaMulle saa päivittää huomiselle kp1
Juu olin myös vauva2021 ryhmässä mukana, yritys aloitettu jo 10/20, mutta hetkeksi jäin pois kun esikoisellani todettiin epilepsiaMun on ihan uteliaisuuttani pakko kysyä muistanko väärin vai olitko jo tossa edellisessä ryhmässä mukana
Muistelinkin että nimimerkki kuulosti tutulta ! Tervetuloa mukaan takasin Oon niin pahoillani tosta epilepsiasta! Toivottavasti pysyy hyvin tasapainossa diagnoosin ja hoitojen myötäJuu olin myös vauva2021 ryhmässä mukana, yritys aloitettu jo 10/20, mutta hetkeksi jäin pois kun esikoisellani todettiin epilepsia
Tsemppiä viimeisiin piinapäiviin!Täällä siis dpo 11, huomenna tai viimeistään sunnuntaina pitäisi menkkojen alkaa. Toivo alkaa taas hiipua, mitä lähemmäs menkkoja mennään, kun olo on ihan perus-PMS-oireinen. Olin ladannut tälle kierrolle vähän liikaa odotuksia, kun oli se aukkari, miehen tulokset tuli superhyvinä ja ekaa kertaa tikutin oviksen. Mut noh, sunnuntaina toki vasta tiedän..
Eikös siittiöiden pitäisi elää se ainakin 3 vrk joten ei muuta kuin ilo irti viikonlopustaHuomenta
Kp11 ovis digi nega.
Taitaa mennä ovis ohi viikonlopun. Mies on käytettävissä pe-su. Joten jos ovis onkin vasta vailla tiistaina... Onkohan mahdollisuuksia. Toki voisin ajattaa hänet töiden jälkeen 250km hoitamaan tehtävän, sinä päivänä kun testiin ilmestyy hymynaama. Mutta olisihan se nyt ollut helppoa jos olisi sattunut viikonlopulle. Yllätys hymynaamaa toivon siis!
Eli tänään ovisplussapäivä vai ovispäivä? -1 vai 0?Miullakin tuli tänään taas hyvin räikeä ovisplussa. Miulla varmasti tänään jo dpo 0, jos joku päivittelee!
Samoissa mennään. Milloin meinasit testailla? Itse testaan varmastikin sunnuntaina.Dpo 11 : Päätä särkee, nännit arat, oikea vielä enemmän kuin vasen. Tunne, että kuukautiset pian alkaa on vahva, jotenki vaan odottaa, että koska pitää juosta vessaan kun on sellanen tunne, hirveä väsy koko ajan.
Flo ennustelee kp1 sunnuntaille, yritän malttaa olla testaamatta.
Kyl se on tänään jo se 0. Miulla tosta plussasta irtoo munasolu oireiden perusteella iha pikaiseen, yleensä tosiaan aina saman päivän aikana (niissä kierroissa siis missä on kunnon kivut tunnistettavissa).Eli tänään ovisplussapäivä vai ovispäivä? -1 vai 0?
TsemppiäOma napa:
Eilen oli dpo 7 progesteroni 49 nmol/l Puhdin testissä mutta tänään tuli juuri hennon vaaleanpunaista pyyhkiessä. En ymmärrä miten se progesteroni voi romahtaa jo vuorokaudessa. mulla alkaa kuukautiset juuri näin. Nyt saa viikonlopun taas itkeskellä
Yleensä luteaalivaihe on 8-11 päivää tai silloin alkaa ainakin tiputtelemaan. Yleensä dpo 11-12 alkaa kunnon vuoto, mutta viime kuussa jo dpo 8 (keskenmenon jälkeen).En ole ihan sun tilanteesta perillä, pahoittelut siitä! Kauanko tiputtelu sulla kestää, kuinka pitkä luteaalivaihe sulla on? Tiputtelu ei välttämättä johdu progen romahtamisesta vielä toki se sit laskee kun menkat alkaa.
Näin mä aina toivon, mutta toive on käynyt toteen vain kerranTsemppiä
Aattelin vaan et voisko olla kuitenkin kiinnittymisvuotoa?
Kiva löytää kohtalontoveriYmmärtääkseni voi, mulla vähän samaa kokemusta. Luteaali 8-9 vrk ja tiputtelu viikko oviksesta. Mulla ollut Lugesteron ja primolut tukemassa loppukiertoa, onko sulla kokeiltu mitään? Nämä siis ennen viime raskautta. Tiputteluun ym. Voi syy olla myös huonossa munasolussa. Mulla siis näin lyhyt oli koko yrityksen ajan. Icsillä onnistui.