Haaveena vauva 2022

Täältä on lähiaikoina plussannut mun lisäksi ainakin yksi yli 40v Toki itsellä tuli se kkm, mutta kuitenkin normaalisti raskauduin.. Ja nykyään näkee paljonkin iäkkäitä odottajia. Eli toivoa on ♡
Mä plussasin ja olen yli 40 v. Ei siis kannata menettää toivoa. Mulla raskaus etenee hyvin ja nipt testiä odotellessa. Ikähän nostaa riskiä kromosomihäiriöille. Yksi hyvä neuvo on. Ei kannata stressata jokaista kiertoa. Pitää vaikka pari kk taukoa yrityksestä ja antaa kropan levätä.
 
V A U V A 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi PUNAISELLA. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

28.5. Perjantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
Karen99, 10/19,
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1.lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1 yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandrab, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4.lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1.lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, ya 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
Suikku1, 5/21, 2.lapsi
Summer2021, 5/21, 2. lapsi
Apustaja, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3.Lapsi (miehelle 1.)
Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Daimiduu, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

NimiKiertopäivä

Myytta.........................kp 56/29
Skidi................................kp 38/35-36
Sinisilmät....................kp 38/29
Ewa87..........................kp 31/30
Heidisofia.................kp 30/29-32
Wintersun.............kp 30/?
Karen99.....................kp 29/27-34
Elsa96.......................... kp 26/26
Daisy01.........................kp 25/35
Toiveikas1992............kp 24/28
Mozart.............................kp 23/28
Suhveli............................kp 22/27-29
Meemuli.........................kp 21/35-43
Eimy.................................kp 21/30
Gisella..............................kp 18/30
Leonida..........................kp 15/28-29
Jonna_83....................kp 14/27
Mamtobe...................kp 12/28
Eeva650…………………kp 12/28-36
Iinanen...........................kp 11/23-24
Alinna86.......................kp 11/26
Scarletta......................kp 11/28
Keksi82...................kp 11/28
Vauuvasyliin2022......kp 10/26
Esikoishaaveita..........kp 9/29
Krippis..........................kp 7/25-28
Apustaja.............kp 6/?
Piipaa93..............kp 3/31
Petronella..............kp 2/27
SandraB....................kp 1/26

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Toiveikas1992...……dpo 11
Ewa87............……………dpo 11
Mozart......................dpo 9
Summer2021...........dpo 8
Karen99......................dpo 8
Wintersun.................dpo 4
Mamtobe.................dpo 3
Vauvasyliin2022.....dpo 3
Eimy..............................dpo 1
Jonna_83......................dpo 1
Alinna86...........................dpo -1
Iinanen.......................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Täällä siis dpo 11, huomenna tai viimeistään sunnuntaina pitäisi menkkojen alkaa. Toivo alkaa taas hiipua, mitä lähemmäs menkkoja mennään, kun olo on ihan perus-PMS-oireinen. Olin ladannut tälle kierrolle vähän liikaa odotuksia, kun oli se aukkari, miehen tulokset tuli superhyvinä ja ekaa kertaa tikutin oviksen. Mut noh, sunnuntaina toki vasta tiedän..
 
Huomenta :)
Kp11 ovis digi nega.
Taitaa mennä ovis ohi viikonlopun. Mies on käytettävissä pe-su. Joten jos ovis onkin vasta vailla tiistaina... Onkohan mahdollisuuksia. Toki voisin ajattaa hänet töiden jälkeen 250km hoitamaan tehtävän, sinä päivänä kun testiin ilmestyy hymynaama. Mutta olisihan se nyt ollut helppoa jos olisi sattunut viikonlopulle. Yllätys hymynaamaa toivon siis!
 
Täällä siis dpo 11, huomenna tai viimeistään sunnuntaina pitäisi menkkojen alkaa. Toivo alkaa taas hiipua, mitä lähemmäs menkkoja mennään, kun olo on ihan perus-PMS-oireinen. Olin ladannut tälle kierrolle vähän liikaa odotuksia, kun oli se aukkari, miehen tulokset tuli superhyvinä ja ekaa kertaa tikutin oviksen. Mut noh, sunnuntaina toki vasta tiedän..
Tsemppiä viimeisiin piinapäiviin!
 
  • Tykkää
Reactions: Ewa87
Huomenta
Kp11 ovis digi nega.
Taitaa mennä ovis ohi viikonlopun. Mies on käytettävissä pe-su. Joten jos ovis onkin vasta vailla tiistaina... Onkohan mahdollisuuksia. Toki voisin ajattaa hänet töiden jälkeen 250km hoitamaan tehtävän, sinä päivänä kun testiin ilmestyy hymynaama. Mutta olisihan se nyt ollut helppoa jos olisi sattunut viikonlopulle. Yllätys hymynaamaa toivon siis!
Eikös siittiöiden pitäisi elää se ainakin 3 vrk joten ei muuta kuin ilo irti viikonlopusta ;)
 
[url=https://aijaa.com/GRdZli][/URL]

Mut vois laittaa piinailijoihin, tänään dpo-1 tai huomiseen 0

Hyvin sitä näköjään kroppasa tuntee kun tälle päivälle plussaa veikkasin ja nyt tuli ihan ajallaan ekan kerran jouluisen kkm jälkeen, jospa tää merkkais hyvää :X3:
Me ei nyt ollakaan laskettu päiviä talletuksille vaan menty fiiliksen mukaan (eli melkee joka päivä :D ) joten kyllä pitäs olla häntäpäitä jo tyrkyllä reilusti, kumpa vaan yks osuis ja tarrais kiinni❤


@Keksi82 siittiöthän elää monta päivää, joten toivoa on! Mutta jospa se hymy yllättäis vielä (y):)
 
Dpo 11 : Päätä särkee, nännit arat, oikea vielä enemmän kuin vasen. Tunne, että kuukautiset pian alkaa on vahva, jotenki vaan odottaa, että koska pitää juosta vessaan kun on sellanen tunne, hirveä väsy koko ajan.
Flo ennustelee kp1 sunnuntaille, yritän malttaa olla testaamatta.
Samoissa mennään. Milloin meinasit testailla? Itse testaan varmastikin sunnuntaina.
 
Heippa, täällä 28v nainen ja hiljattain miehen kanssa päätettiin yhteistuumin että vauva saa tulla ☺ Tai itseasiassa mies eräänä yönä totesi että hän olisi valmis. Nyt muutama päivä sitten jätin ehkäisypillerit pois joita olen syönyt teinistä saakka, jännittää miten keho reagoi ... Yritän päivitellä tänne tilannetta kun ehdin ja muistan

Ensimmäinen lapsi ja yritys aloitettu 5/21
 
Viimeksi muokattu:
Oma napa:
Eilen oli dpo 7 progesteroni 49 nmol/l Puhdin testissä mutta tänään tuli juuri hennon vaaleanpunaista pyyhkiessä. En ymmärrä miten se progesteroni voi romahtaa jo vuorokaudessa. mulla alkaa kuukautiset juuri näin. Nyt saa viikonlopun taas itkeskellä
:( Tsemppiä❤
Aattelin vaan et voisko olla kuitenkin kiinnittymisvuotoa? :unsure:
 
En ole ihan sun tilanteesta perillä, pahoittelut siitä! Kauanko tiputtelu sulla kestää, kuinka pitkä luteaalivaihe sulla on? Tiputtelu ei välttämättä johdu progen romahtamisesta vielä toki se sit laskee kun menkat alkaa.
Yleensä luteaalivaihe on 8-11 päivää tai silloin alkaa ainakin tiputtelemaan. Yleensä dpo 11-12 alkaa kunnon vuoto, mutta viime kuussa jo dpo 8 (keskenmenon jälkeen).

Tästä lyhyestä luteaalivaiheesta olen maininnut kaikille gyneille ja lapsettomuushoidoista sanottiin, että keltarauhanen kyllä toimii jos ovulaatio tapahtuu. Siksi olen tuota progesteroniarvoa seurannut.
Voi siis tiputella vaikka keltarauhanen toimisikin?
 
Ymmärtääkseni voi, mulla vähän samaa kokemusta. Luteaali 8-9 vrk ja tiputtelu viikko oviksesta. Mulla ollut Lugesteron ja primolut tukemassa loppukiertoa, onko sulla kokeiltu mitään? Nämä siis ennen viime raskautta. Tiputteluun ym. Voi syy olla myös huonossa munasolussa. Mulla siis näin lyhyt oli koko yrityksen ajan. Icsillä onnistui.
Kiva löytää kohtalontoveri ❤

ei ole kokeiltu mitään muuta kuin Letrozolia ovulaation induktioon. Niillä onnistui tuo raskautuminen, joka meni 8. Viikolla kesken. Toivottavasti ei ole sitten kaikki munasolut ihan huonoja koska tämä tapahtuu joka ikisessä kierrossa :cry:
 

Yhteistyössä