Haaveena vauva 2022

Gynellä käyty. Paksu limakalvo oli kohdussa, gyne meinasi että joko olen raskaana ja se ei ultrassa tietty vielä näy, tai sitten menkat alkaa pian. Ja jos ei ala kahden viikon päästä, ja raskaustesti on nega, niin määräsi varalta jo Terolut-kuurin. Muutenkin kaikki ok, vilkkaat munasarjat kuulemma. Ei siis syytä pitkiin kiertoihin, muuta kuin ehkä joku stressi. Nyt yritän olla ajattelematta koko yritystä liikaa, ja toivon, että stressi hellittää joululomalla.
 
vierailija
Argh ottaa päähän. Nyt dpo 7, eilen olin varma että raskaana, koska samanlaista kuvotusta mitä esikoisesta. Ja sitten tajusin, että taisi johtua magneesiumista, jota otin aamulla. Tänään(kään) ei mitään oireita. Lämmöt ehkä 35,5 ja eikö pitäisi tyyliin olla lämpöä, että on raskaana. Plaah. Hohhoijaa. Ja yyh.
 
vierailija
Tulin päivittämään tilanteeni. Vauva syntyi eilen RV 40+1. Nyt sitten harjoitellaan yhdessä olemista. Ikää on jo 42 v. Se mikä yllätti niin omakannassa lukee riskiraskaus iän vuoksi. Ei neuvolan tai muiden lääkärien teksteissä lue sellaista. Vaan nyt vasta synnytys lääkärin tekstissä. No onhan ikä riskitekijä. Joten älkää luovuttako. Mies kyllä sanoi että parin vuoden päästä uudestaan raskaaksi . Mä kyllä olen sitä mieltä että meillä nämä 2 lasta riittää.

T: Kuumeilija40
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★

15.12.2021 Keskiviikko

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Fazeriina82, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
+ Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
+Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika, 7/21, 1. lapsi
Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
+ SannuB, 2. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka, 9/21, 2. lapsi
Guinevere, 9/21, 4. lapsi
Liljah, 9/21, 3. lapsi
Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi

Topukka……………..…..…....kp 41/30
Netta123..................…........kp 40/29
Lili_86..................…...........kp 31/32-34
Sofiika.......................…........kp 27/30
Pöllöliini.........…..................kp 27/28-29
Selis....................…................kp 26/28-30
Sadepisaroita.......................kp 21/25-31
Suikku1................................kp 21/26-28
Lemoni87...........................kp 17/28
Martta83............................kp 16/26-27
Hellu_..........................…......kp 15/27-28
Keksi82................….............kp 14/28
SandraB……………………….kp9/27
Liljah………………………………kp8/26-27
Lumihiutale…………………kp2/27-28

★★★★★★★★★★★★★

Selis…………………………..dpo11
Mimmimani…………..dpo11
Sadepisaroita……….dpo8
Guinevere……………….dpo4
Keksi82…………………….dpo-1
 
Viimeksi muokattu:
Hei kysymys... Mulla on kaavinnan jälkeen molemmat kuukautiset koostumukseltaan kovin sellaista "juoksevaa". Ennen mulla oli mukana hyytymiä ja vuoto oli sellaista limaista. Nyt niinkuin vettä viitsisi mutta kuitenkin siis verta ja aika runsaat. Kivutkin kadonneet. Voiko tää kertoa jostain ongelmasta?
 
Täällä dpo 17 ja negan testasin jo dpo 14. Päätinpä tulla tähän ihmettelemään missä ne menkat luuraa? Ja minä kun kuvittelin kierron tasaantuvan, kun ovulaatio oli jo kp 15, mutta ei näköjään.
Ainakin muilla on täällä avautuminen auttanut ja menkat alkaneet seuraavalla hetkellä, joten kokeillaan tätä kikkaa täälläkin 😂
 
@Scarletta kiva ku tulit päivittää kuulumisia 🤗

Kuumeilija40, onnea pienen syntymästä ❤

@Lili_86 ootko testailla vielä ton dpo14 jälkeen? Jos kuitenkin 🤔.

Täällä on moni testaillut ja pitkään niin onko noista testeistä kokemuksia? Mä oon nyt onestepin herkillä kaks kokeillu ja ei ne kyllä anna mitään haamua ees vielä. Vaikka pitäis olla herkkiä. Kysymys kuuluukin et kandeeko niillä etukäteen ees testata? Ovista en niihin selvästi saanu mut clearblue antoi hymynaaman. Tälläisiä pohdintoja töissä aamukahvilla 😬
 
  • Tykkää
Reactions: Scarletta
Onnea Kuumeilija40 vauvan syntymästä ❤❤

Mukava kuulla kuulumisia @Scarletta :) Harmi että teilläkin vielä yritys jatkuu :(

Taas tuli vauvauutisia, ihminen joka seurustellut vajaa 2kk uuden miehensä kanssa on raskaana :( Hyvin vaikeaa ja epävakaata hänen elämänsä muutenkin, joten ehkä ei ihan ollut loppuun ajateltu asia :(Hänellä ei ennestään lapsia ole.
 
  • Tykkää
Reactions: Scarletta
Tänään tuli tilaamani donaferty pääsee alottaa ei taida juuri tähän kiertoon olla hyötyä.

Joku puhui haluttomuudesta ja sama juttu ei yhtään huvita, en tiedä onko siitä tullut niin kova paine ja kun ei toivottua tulosta ole tullut niin ei jaksaisi tai jopa negatiivinen olo koko hommaa kohtaan mikä ei tietenkään ole hyvä.
Tänään alotan testauksen joten aktiivisuutta pitäisi löytyä, mistähän sen innon löytäisi
 
Onko sinulla mitään ovulaatioon viittaavia oireita?
Oikeastaan, minulla iski suuri halukkuus ja limaisuus kp7-8. Silloin en vielä testannut. Toivottavasti ei ollut silloin, mutta toisaalta, ei ne ole koskaan olleet "silloin" kun luulisi oireista. Meillä nimittöin talletteluja oli vain kp5 ja kp9 miehen yövuorojen vuoksi. Muuten joka pvä... Kp5 loppui menkat. Huoh
 
Minulla itkuisuus aina PMS oire
Mä en oikein tiedä mikä on oire mistäkin, kun ei menkkakiertoja montaa ole ollut kierukan takia... Saattaa olla tai sitten saatan olla vaan ollut ihan tosi väsynyt. Mieli oli maassa kun mietin että miksei miltään tunnu vielä, mutta sitten mietin tarkemmin ja ei vielä kai aiemminkaan ole tuntunut. Eilen kuitenkin vasta dpo 11. Ihan pöljää hötkyillä tälleen. Edellisessä raskaudessa ei ollut kyllä mitään paitsi arat rinnat mutta nekin vasta kun menkat oli myöhässä ja plussatesti. Pahoinvointi alkoi vasta 3 viikkoa plussasta.
Valkovuoto on ollut tänään tosi vetistä ja ehkä kuvittelen mutta rinnat on "jonkun" tuntuiset.
Huomenna aamulla testaan kyllä.
 
Dpo 11 ja täysin tyylipuhdas nega. Keskenmenneessä oli kyllä sama ja dpo 13 näkyi jo hyvin, eli en nyt oikeen tiedä edes mitä odotin 🙄 Ehkä jos taas testaa joka-toinen-pv, niin sais saman tuloksen??
Joulun alla toivois kyllä isolle joukolle plussia! 🥰
 
Palaan pitkän hiljaisuuden jälkeen palstoille! Meillä yritystä tässä kuussa vuosi, syksyllä oli keskenmeno, joka oli shokki, mutta siitä on selvitty. Täällä on paljon uusia nimiä ja muutamia tunnistan aikaisemmista keskusteiluista. Toivon niin kaikille meille plussaa:))

Hedelmällisyyshoidoista
Päästiin syksyllä tutkimuksiin. Keskenmenon jälkeen olen käynyt kierron kartoituksissa, koska hoitava lääkärini sanoi, että jos ovuloin, niin voi olla, että tulen raskaaksi ilman mitään lääkkeitä ja voidaan kokeillaan näin 3-6 kiertoa. Oli kiva, ettei ollut mitään patistusta IVF-hoitoihin tai ottaa lääkkeitä jne. Voi mennä ihan omaan tahtiin. Juttelin tässä kierrossa kp3 lääkärin kanssa ja päätin kuitenkin kokeilla Letrozolia ja keltarauhastukea tässä kierrossa. Minulle tutkimukset ja hoidot ovat tuoneet paljon rentoutta ja mielenrauhaa yritykseen. Käyn ultrassa & verikokeissa kp 3 ja sitten kp 10 ja sen jälkeen 1-3 päivän välein ovulaatioon saakka. Sitten dpo 7 progesterooni ja dpo 14 raskaustesti verestä. Asun ulkomailla, joten olisikin kiva kuulla muilta hoidoissa kävijöiltä, miten Suomessa edetään, mitä olette ekaksi kokeilleen ja miten edenneet hoidoissa?! Mua jännitti jo tutkimukset tosi paljon, mutta tällä kokemuksella suosittelen kyllä kaikille ainakin hedelmällisyystutkimuksiin hakeutumista. Niistä saa paljon tietoa hedelmällisyydestä, joka antoi itselle uskoa yritykseen ja raskautumiseen :) Saatiin myös hieman yllättäviä tuloksia (esim. hieman korkea prolaktaani, joten kävin uudestaan verikokeessa ja samalla tutkimassa verensokeriarvoja - korkea prolaktaani voi vaikuttaa ovulointiin, mutta se on lääkkeillä hoidettavissa).

Mitenkäs muut on ajatellut yrityksen suhteen joulun alla? Tikutatteko vai pidättekö taukoa? Toivottavasti jollekin palstalaiselle tulee jouluplussa, se olisi niin ihana joululahja:))) Mulla taitaa olla piinapäivät joulun aikaan, joten ajattelin ottaa ehkä ihan vähän viiniä jouluaterialla, mutta muuten jätän kilistelyt tällä kertaa vähemmälle. Olen myös vähentänyt kahvin juontia yhteen pieneen kuppiin aamuisin. Ollaan tänä vuonna miehen veljen luona, jossa lähimmät perheenjäsenet tietää keskenmenosta ja yrityksestä, joten ei tarvitse onneksi keksiä mitään selityksiä.
 
@Lavender_ ihana kuulla sinusta! Olen todella pahoillani keskenmenosta. Kiva että hoidot on tuoneet varmuutta ja toivoa! Oliko teillä plussakierrossa apuja vai tuliko luomuna? :) Meillä tosiaan tuli myös vuosi täyteen ja ollaan päästy sen verran etenemään että sain kiertoa säännöllistämään lääkkeet (terolut), otettu perus testejä ja sperma-analyysi (kaikki ok), ja ensikäynti lapsettomuuspolille alkuvuodesta. Yhtään plussaa ei meillä oo ollut, toivottavasti ensi vuosi muuttaa tämän! <3 Paljon tsemppiä teille tähän kiertoon, toivon että lääkkeet tuo sen tuen jota kehosi kaipaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Lavender_
Heippa tänne. Mä tein totaali katoamisen, en siksi, että olis pieni tulossa.. vaan koska sain tietää, että mun mies pettää minua. Nyt täällä odotellaan alkaako menkat ensi viikolla. Mies ilmoitti heti, kun sain tietää ja ilmoitin erosta, että tähän maailmaan ei äpäriä lisää tehdä, vaan sä teet sitten abortin. Ilmoitin, ettei se valitettavasti ole hänen päätöksensä. Aika hajalla olen ja pelottaa kuinka käy. Teen sitten abortin tai pidän lapsen, niin on päätös tosi vaikea, koska jään siinä tilanteessa yksin vauvan kanssa.
 

Yhteistyössä