K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Missä H on normaalisti töissä? Eikös hän ole pidempään ollut K:n joukoissa kun tämän vuoden?
Ei kai oo kertonut. Ja tuskin mitään isompaa roolia oli K:n tiimissä ennen viisuja. Ja K:n tuloilla ennen umk:ta hyvä jos pystyi itsensä elättämään. Muistan, kun K puhui alkuun, että H on vaan menneisyyden haamu, jota hän ei huomaa. Ja sitten, että H halusi alkaa tehdä roolia isommin.

vierailija
Ennen tätä vuotta oli musta enimmäkseen viikonloppuisin keikoilla mukana, siitä kesästä 23 lähtien.
Joo tänä vuonna sille luotiin kunnolla rooli keikkashowhun, mutta oli se mun mielestä pääosilla keikoista mukana myös viime vuonna viisujen jälkeen. Ja paljon mukana kaikessa keikkojen ulkopuolellakin. Toki oisko voinut silloin tehdä päivätöitä samalla, en tiedä. Siinä jumppaohjelmassahan se oli.

vierailija
Joo tänä vuonna sille luotiin kunnolla rooli keikkashowhun, mutta oli se mun mielestä pääosilla keikoista mukana myös viime vuonna viisujen jälkeen. Ja paljon mukana kaikessa keikkojen ulkopuolellakin. Toki oisko voinut silloin tehdä päivätöitä samalla, en tiedä. Siinä jumppaohjelmassahan se oli.
Onhan toi kärtsän vauhti vähän sellainen ettei siinä muutkaan oikein voi sitoutua muihin töihin.

vierailija
Ei kai oo kertonut. Ja tuskin mitään isompaa roolia oli K:n tiimissä ennen viisuja. Ja K:n tuloilla ennen umk:ta hyvä jos pystyi itsensä elättämään. Muistan, kun K puhui alkuun, että H on vaan menneisyyden haamu, jota hän ei huomaa. Ja sitten, että H halusi alkaa tehdä roolia isommin.
Mä en jotenkin usko, että H jäisi kokonaan pois. Sillä on iso fanikunta ja kaupallisia yhteistöitä yms. Ja ylipäätänsä on ollut K:lle niin suuri tuki ja lähes koko ajan mukana kaikessa. Jos nyt päivätöihin ois menossa, niin ihan varmasti vaan Härtsäilyn ohella ja ehkä pienempi rooli.

Yhteistyössä