Haaveena vauva 2022

Kiitos teille ihanista tsemppaavista viesteistä!!
Sulla on ollut kyllä ihan kamalat ajat :( Ihan uskomatonta, että noin käy.. Tältä palstalta saa kyllä tsemppiä ja tukea, vaikka ollaankin ihan vieraita ihmisiö toisillemme.. Plussalta näyttää minunkin silmään sun testi.

ON: Ovista odotellessa. Olis laskennallisesti tuossa maanantai-tiistai akselilla. Talleteltiin kyllä eilen ihan huvittelumielessä :D viikonloppuna varmaan myös ja sit pitäis jo digiin alkaa tulemaan hymynaamaa. Tikuttelun alotan huomenna, kun äsken vasta sain postissa sen paketin. En tiedä mikä nyt on, mut aloin jo pelkäämään etukäteen etten saa digillä plussaa ollenkaan. Noi edellisten kiertojen liuskatestit kun ei oo olleet yhtä vahvoja kuin kontrolli, joten tietysti jo etukäteen panikoin et hormoneissa jotain vikaa eikä ovulaatiota tapahdu. Pitää yrittää nyt vaan ottaa rennosti tulee mitä tulee.
 
@aniiloraK paljon tsemppiä ja voimia elämäntilanteeseesi. Pettävä mies on roska, pärjäät varmasti paljon paremmin ilman sellaista, joko vauvan kanssa tai ilman.

Kitsaasti on plussia viimeaikoina tullut, onnea plussan saaneelle/saaneille.

Oma napa. Olo oli varovaisen toiveikas. Tiistaina tein apteekin ultran, mielestäni hento haamu päivänäytteestä. Samalla vessareissulla näkyi paperissa minimaalinen veritippa jonka kovassa vauvakuumeessa käänsin kuuluisaksi kiinnittymisvuodon rippeeksi. Järkevä aivopuoli kuitenkin kielsi tekemästä enempää testejä ennenkuin menkat on myöhässä (huomena 28/28). No tänään pyyhkiessä ja siteessäkin ruskeaa joten illan/aamun aikana alkaa todnäk menkat. Normaalia kahden päivän kuukautismigreeniä ei ole ollut joten sekin vähän lisäsi toiveita. Pettymys on suuri, vaikka koitankin lohduttaa itseäni ajatuksella joulun juustopöydästä ja ruokaviinistä...

Tilasin juuri uuden setin sofiovis testejä, ja koska niillä en oo kumpaakaan tikuttamaani kiertoon saanut tasavahvaa viivaa, tilasin myös niitä hymynaamatestejä käytettäväksi todennäköisimpiin päiviin.
Jos tietäisin ettei raskaudettomuus johdu ovuloimattomuudesta niin sekin kai helpottaisi...
 
Tuhrua pyyhkiessä, se on toivo menny tästä kierrosta. Onneks alko ennen huomis iltaa, voi pikkujouluissa juoda muutaman
Mullakin olis pikkujoulut huomenna enkä nyt tiiä viittinkö ottaa vai en. Nega on nega ja tuskin se enää plussaksi muuttuu, mutta.... Enpä tiiä huvittaako edes, mutta voishan se vähän mieltä piristää jos viinilasin ottaisi ja rentoutuisi. Tiiä nyt sit.
 
@Mimerkki , jos testi on negaa, voit hyvin ottaa lasin pari viiniä ja rentoutua pikkujouluissa, sekin on tärkeää yrittäessä.

@Sadepisaroita älä vielä heitä kirvestä kaivoon, kyllä oireet voi olla eri raskaudessa erilaisiakin.

Pitkästä aikaa omia kuulumisia. Tänne on tullut huikeesti uusiakin. Itselle iski totaaliturhautuminen kun lokakuussa tuli täyteen vuosi ilman tärpin tärppiä. Lokakuulta lähtien siis ei yritystä, ei kiinnostanut edes makkarihommat enää ja kaikki vippaskonstit ja lisäravinteet heivasin. Joskus oon köynyt teidön kuulumisia lukemassa.

Sain kaikeksi onneksi uuden superhyvän työtarjouksen, mikä on pitänyt fiiliksen positiivisena ja ajatukset kiireisinä. Kun kuulin että sain paikan, tuli jo fiilis että tietty varmaan just tulee se tärppi jos ikinä. Ja juuri niin siinä nyt näköjään kävi. Tunnistin oviksen ja tänään dpo 12. Eilen illalla keskiviikkona dpo 11 sain selkeen plussan pc:n halpisliuskalla. Oli pakko testata kun oli yllättäen kovat menkkakivut ja vasta lauantaina vasta pitäis alkaa. Tänään aamulla dpo 12 tein toisen pc:n ja dippasin samalla myös cb:n herkän (sekavana ajattelin että siitä olis miehen kivempi tiirailla) . Kuvassa ylhäällä eilinen pc kuivuneena ja sen alla ne tän aamun testit.


Äsken eli dpo 12 illalla tein nyt vielä viikkodigin, joka on yli vuoden jo ollut tuolla kaapissa, ja se näytti jo Raskaana 2-3. Jotain siellä kasvaa kauheesti, ja sen myös tunnen menkkajomotuksina. Kiinnitymisvuotoa tai muita oireita ei mitään.

Olo on lähinnä hämmentynyt. Voiko tämä todella olla totta? 15. kierto yrityksen alusta. Ikää kohta 40 ja melkein jo luovutin. Ja ens viikolla kirjottaan työsoppariakin, huhhuh. No kunpa tämä vaan joka tapauksessa menisi hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
Mähän muuten kävin viime viikonloppuna pikkujouluissa eli nyt kun lasken niin kiinnittymisen aikoihin meni useempi lasi viiniä. Sen sijaan kaikki lisäravinteet yms. raskautumiseen oon justiin jättänyt pois, vaan monivitamiinia ottanut. On tää mystistä.

Ja edit lisään vielä senkin, että seksiä ei ollut kertaakaan ennen tuota oletettua ovista ja muutenkin tais vaan kaks kertaa koko kierrossa. Aika lyhyessä ajassa tullut kyllä noin vahvat viivat testiin.
 
Viimeksi muokattu:
Pitäshän se vaan olla yrittämättä ja ajattelematta koko asiaa, täällä hengailu ja kirjottelukin on vähän huono juttu kun se tuo asiaa vaan koko ajan mieleen enempi. Mut hankala se on olla miettimättä. Sitä kun niin kauheasti toivoo ja odottaa.

Katotaan, ehkä en ens kierrossa tikuttele ovista, se on ollu mulla samaan aikaan joka kierrossa mitä oon tikuttanut ja huomaan sen lähestymisen limoista ja ite oviksen kivuista niin ehkä voisin ens kierron olla ilman tikkuja.
 
Hyvä tuon edellisen viestini perään kirjoittaa tämä mutta jos olisit minä niin mitä tekisit: mulla olis mahdollisuus ens kierrossa käydä yksityisellä gynellä ultrassa n.kp 11. Mun ovis on n.kp 16, se siis voisi olla hyvä aika nähdä kypsyvä follikkeli ja limakalvon paksuus ainakin. Lisäksi tää käynti menis täysimääräisenä vakuutukseen. Seuraavassa kierrossa (eli uuden vuoden puolella) enää ei. Eli just tää yks kerta nyt.

Saisko sieltä mielenrauhaa yhtään vai stressaisko vaan lisää? Olisko noista tiedoista mitään iloa vai ei? Menisitkö, jos olisit mä?
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★

17.12.2021 Perjantai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Fazeriina82, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
+ Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
+Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika, 7/21, 1. lapsi
Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
+ SannuB, 2. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka, 9/21, 2. lapsi
Guinevere, 9/21, 4. lapsi
Liljah, 9/21, 3. lapsi
Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi

Topukka……………..…..…....kp 43/30
Netta123..................…........kp 42/29
Lili_86..................….............kp 33/32-34
Sofiika.......................…........kp 29/30
Pöllöliini.........…..................kp 29/28-29
Sadepisaroita...............kp 23/25-31
Suikku1................................kp 23/26-28
Lemoni87...........................kp 19/28
Martta83............................kp 18/26-27
Hellu_..........................…......kp 18/27-28
Keksi82................….............kp 16/28
SandraB……………………….kp 11/27
Liljah………………………………kp 10/26-27
Lumihiutale…………………kp 4/27-28
Selis…………………………………kp 1/28-30
★★★★★★★★★★★★★

Mimmimani…………..dpo13
Sadepisaroita……….dpo10
Guinevere……………….dpo6
Keksi82…………………….dpo1
 
Hyvä tuon edellisen viestini perään kirjoittaa tämä mutta jos olisit minä niin mitä tekisit: mulla olis mahdollisuus ens kierrossa käydä yksityisellä gynellä ultrassa n.kp 11. Mun ovis on n.kp 16, se siis voisi olla hyvä aika nähdä kypsyvä follikkeli ja limakalvon paksuus ainakin. Lisäksi tää käynti menis täysimääräisenä vakuutukseen. Seuraavassa kierrossa (eli uuden vuoden puolella) enää ei. Eli just tää yks kerta nyt.

Saisko sieltä mielenrauhaa yhtään vai stressaisko vaan lisää? Olisko noista tiedoista mitään iloa vai ei? Menisitkö, jos olisit mä?
Kyllä menisin :) Itselle hyvät uutiset tuo mielenrauhaa, mutta myös stressiä kun siitä huolimatta ei onnistu :/Tästä syystä lopettanut oviksen tikuttamisen kun vaikka digi hymyillyt joka kerta ja ajoitus ollut hyvä niin siltikään raskaus ei ala :(
 
  • Tykkää
Reactions: Mimerkki
Oon ihan rikki nyt, appiukko kuoli eilen yllättäin. :( :( Tänään (dpo11) jäi äsken pyyhkiessä verta paperiin. Olin taas elätelly toiveita plussasta, ku ei ollu normaaleja menkkamerkkejä ilmassa.. Liekö ollut vaan kaikki sit pregnylin vaikutusta.
Aika paska fiilis on kaikin puolin. Yö meni valvoessa, on niin epätodellinen ja sekava olo. 😭
Paljon voimia teidän perheelle❤❤
 
Umpalumpa
Hei,

Katsoin, että muut ryhmät ovat aika hiljaisia ja eikä nyt varsinaista yritystä ole päällä, mutta ajattelin tätä kautta tulla kysymään mielipidettä.

Minulla on ollut varma olo raskaudesta tässä koko viikon ja jännäilen alkaako sunnuntaina kuukautiset. Olen tehnyt kolmena päivänä nyt testin ja tässä tulos: https://aijaa.com/ed2Hr4

Keskimmäisessä oli mielestäni viivan paikka ja ylin selkeä negatiivinen.

Voi olla, että mieli tekee kepposensa minulle, kun viime kierrossa oli keskenmeno heti alussa.

Jos nyt sattuisi tämmöinen pommi jouluksi, niin tämä pieni olisi melkein 9 vuoden tauon jälkeen minun 5. Pikkuinen 🙈
 
  • Tykkää
Reactions: Mimmimami
Hei,

Katsoin, että muut ryhmät ovat aika hiljaisia ja eikä nyt varsinaista yritystä ole päällä, mutta ajattelin tätä kautta tulla kysymään mielipidettä.

Minulla on ollut varma olo raskaudesta tässä koko viikon ja jännäilen alkaako sunnuntaina kuukautiset. Olen tehnyt kolmena päivänä nyt testin ja tässä tulos: https://aijaa.com/ed2Hr4

Keskimmäisessä oli mielestäni viivan paikka ja ylin selkeä negatiivinen.

Voi olla, että mieli tekee kepposensa minulle, kun viime kierrossa oli keskenmeno heti alussa.

Jos nyt sattuisi tämmöinen pommi jouluksi, niin tämä pieni olisi melkein 9 vuoden tauon jälkeen minun 5. Pikkuinen
Mun silmät näkee ainakin alimmassa, jopa punertaa vähän 🤓
 

Yhteistyössä