Ja toivotaan parasta @Sinisilmät Onneksi teillä joka tapauksessa asiat etenemässä hyvään suuntaan
Mulla oli kierukan poiston jälkeen eka kierto melkein 40 päivää. Muuten kierrot ollu 24-31 välillä. Meillä yk 9 nyt käynnissä. Kierto ollut aina ennen säännöllinen 28 päivää, mutta ei enää kierukan jälkeen..Kiitos vastauksista TOIVEIKAS1992 ja PETRONELLA09. Saattaa siis minullakin liittyä kierukkaan nämä kivut. Kierukka oli 5 kuukautta, poistosta jo puoli vuotta ja nyt vasta alkaa kierto palailemaan. Tosin näin lyhyttä (26pv) ei ole vielä koskaan ollut. Parempi tämä silti kuin ensimmäiset 65 päivän kierrot.
Meilläkin tallettelut vähintään joka toinen päivä, lämpöjä ei auta mittailla kun olen ylilämpönen luonnostani, eli aina 37.5 lämpö vähintään jo vuosien ajan. Nyt olen pari päivää testaillut aamu kympiltä ja sellaista haaleaa viivaa näyttää, ei mitään vahvistumista havaittavissa ja nyt kp 12-13.Itse aloitin aluksi kp 7 mutta nykyään kp 9.Onneksi aloitin ajoissa,tuli yllätyksenä että ovulaatio on kovin aikaisin.Todella harhaanjohtavaa kun monissa dokumenteissa puhutaan että keskimäärin ovulaatio on kierron 15 päivä.Heittoa voi olla tosi paljon molempin suuntiin.
Välillä en tikuta jossain kierroissa ollenkaan kun yritystä jo yli vuosi,niin rahaa palaisi ja on palanut testeihin näiden kuukausien aikana Meillä on joka toinen päivä taktiikka käytössä talletusten suhteen,välillä jos siltä tuntuu että jaksaa ja huvittaa niin päivittäin tai kaksikin kertaa päivässäLämpöjen mittauksesta voi olla myös hyötyä
Mulla on kierto ~ 25 päivää, ja tulin raskaaksi tokasta kierrosta kierukan poiston jälkeen. Ennen kierukkaa oli kierto 21-25 päivää. Tämä siis itsellä mitä ilmeisemmin äidiltä peritty ominaisuus, myös hänellä ollut nuorena tuollainen reilun kolmen viikon kierto. Tuo 23 päivää menee vielä normaalipituisen kierron haitariin. Kannattaa muistaa, että ovulaatio todennäköisesti osuu aika varhaiseen vaiheeseen kiertoa, tyyliin jo 7-9 päivää kuukautisten alkamispäivästä. Luteaalivaihe kun on yleisesti se vähintään 10 päivää.Hei kaikki! Voisin itsekin siirtyä taustalta vähän kirjoittelemaan tänne. Vasta pari yrityskertaa takana, mutta haikea olo kun taitaa kp1 olla tänään, kaikkien tuntemusten perusteella... Vauvakuume on kova, kun vihdoin ollaan puolison kanssa siinä elämäntilanteessa, että vauva olisi erittäin tervetullut.
Onkohan täällä kellään kokemusta lyhyestä kierrosta ja raskautumisesta? Minulla on kierto keskimäärin vain 23 päivää. Stressaan, että onkohan tuollaisella kierrolla edes mahdollista raskautua..
Mä otin ennen ovista 2 päivässä ja nyt oviksen jälkeen jatkoin yhdellä. Purkissa on ohje, että 1-2tablettia päivässä.Mä kuuntelinkin juttua tosta gelee royaliasta. Onko sen syömiseen jotakin ohjetta? Niin kuin esim. Greippimehun juomiseen. Vai voiko sitä syödä koko ajan? Mä alan ehdottomasti popsia noita pillereitä, jos ne kadoksissa olevat menkat alkaisi.
Innolla odotan myös minkälaisia vaikutuksia itselle tulee näistä uusista kapseleista. Haittaa niistä tuskin ainakaan on.@petronella09 olipa ajatuksia herättävää tuo tekstisi hormonaalisesta epätasapainosta. Itsellänikin on ollut usean kuukauden rinnat todella arat, jo ennen ovista aina menkkoihin saakka.
@Toiveikas1992 mulla myös tässä kierrossa gelee royale käytössä. Tuntui, että paikat olivat kosteammat kuin aikaisemmin, jo kp 9 alkaen. Ovis tuli normaalisti kp 14, ei siis aikaistunut. Harmi vaan että lapsen ja miehen flunssan vuoksi tallettelut jäi yhteen kertaan. Katsotaan nyt sitten tuleeko loppukierrosta vielä jotain vuotohäiriöitä ym, mutta jos ei, niin aion vielä tulevassakin kierrossa käyttää geleetä.
Mä olen aloittanut luget dpo3. Olen käsittänyt, että jos liian aikaisin aloittaa, voi munasolun irtoaminen estyä.Heip! Voisin tulla listoille, nyt kun aletaan syksyn tullen ja rokotuksen otettuna aktivoitumaan asian suhteen. Ollaan siis jo loka-marraskuusta yritetty mut kesä oli taukoa.
Eli nyt on ehkä yk10. Kp14/28, 3.lapsi.
Kysymys heti teille, jotka käytätte lugesteronia! Minulla alkoi nyt testiin loppuvuodeksi sen käyttö, kun labrat näytti heikkoa progesteronipitoisuutta ja luteaalikin ollut 9-10 pv, raskautuminen kestää. Paljon myös yleisoireita. Ohje oli aloittaa luget ovisplussasta seuraavana päivänä. Noh, testi näytti myöhään eilen illalla ovisplussaa (ei vielä aikaisemmim illasta ollut) ja nyt tänään vielä vahvemmin, tänään ehkä tunsin myös kipuja mut en nyt mene vannomaan että ois ollut jo ovis. Aloittaisitteko varmuudeksi vasta huomenna vai jo tänään? Eiks luget voi jotenkin sössiä ovista jos liian aikaisin aloittaa?
Onnittelut täällä plussanneille <3
Apua miten turhauttavaa! Mullakin eilen Flo tökki ja näytti jotkut kuukaudet tyhjänä mut sit ne palautui muutaman tunnin päästä. Toivottavasti sullakin palautuis vielä.ON: mullehan kävi ny tietysti sille et vuosia flon keräämäni tieto hävis bittiavaruuteen. Ärsyttää ku muutenkin kaikki vastustanu tässä kierros. Ny si oon tilanteessa missä flo ennustaa kuukautisten alkamispäiväksi sunnuntaita mut en muista ku viimesimmät menkat niin tää on periatteessa sama ku oisin uusi käyttäjä nii tiiä milllanen painoarvo tälläki ny on. Turhauttaa.
mulla ohjeena myös toi dpo 3Heip! Voisin tulla listoille, nyt kun aletaan syksyn tullen ja rokotuksen otettuna aktivoitumaan asian suhteen. Ollaan siis jo loka-marraskuusta yritetty mut kesä oli taukoa.
Eli nyt on ehkä yk10. Kp14/28, 3.lapsi.
Kysymys heti teille, jotka käytätte lugesteronia! Minulla alkoi nyt testiin loppuvuodeksi sen käyttö, kun labrat näytti heikkoa progesteronipitoisuutta ja luteaalikin ollut 9-10 pv, raskautuminen kestää. Paljon myös yleisoireita. Ohje oli aloittaa luget ovisplussasta seuraavana päivänä. Noh, testi näytti myöhään eilen illalla ovisplussaa (ei vielä aikaisemmim illasta ollut) ja nyt tänään vielä vahvemmin, tänään ehkä tunsin myös kipuja mut en nyt mene vannomaan että ois ollut jo ovis. Aloittaisitteko varmuudeksi vasta huomenna vai jo tänään? Eiks luget voi jotenkin sössiä ovista jos liian aikaisin aloittaa?
Onnittelut täällä plussanneille <3