Haaveena vauva 2022

Saaga86
Mitä kateellisia tänne on nyt yhtäkkiä ilmestyny. Eipä tarvitse sossusta nostaa senttiäkään kun mies maksaa kaiken. Tälläkin hetkellä esikoinen vetelee sikeitä ulkona vaunuissa ja minä piereskelen sohvalla. Ja tietysti notkun täällä kaksplussan keskusteluja lukien. Hyvää päivänjatkoa kaikille.
 
  • Tykkää
Reactions: possu. ja Hulda91
Ihan pakko kummaatröla vähän lisää omaa napaa. Kp8 ja tein uteliaisuuttani ovistestin koska alavatsaa muilii kummasti, kuten tuolla ylempänä totesin. No siihen piirtyi heti melkein kontrolliviivan vahvuinen kaveri viereen, joka on siis tummempi kuin viime kierrossa missään vaiheessa ja ovulaation ei pitäis olla vielä ainakaan neljään päivään o_O pakko varmaan tehdä illalla uudestaan, kun tuntuu että testissä on vikaa. :D viime kerralla tikutin jo päivää aiemmin ja vahvimmat viivat tuli kp11-12.. Olen siis virallisesti hämmentynyt. Ovislimoja ei myöskään vielä näy o_O

Trolleihin sen verran että, heillä on juuri sen verran valtaa ja hauskaa kuin antaa huomiota. Itse en nosta mitään sossusta ja meillä on ainakin työpaikalla käytössä lakisääteiset tauot, joiden aikana ehtii hyvin kirjoitella. Tiedä sitten missä hikipajassa nämä trollit käy töissä.
 
Pahoittelut @SandraB uudesta kierrosta:(

Oma tilanne näyttää jälleen huonolta :/ ei tainnut kesälomakaan auttaa plussan saantiin :( Aamulämmöt sen kun laskee ja jälleen inhottavat ylävatsa kivut ilmaantui riesaksi,viime yön nukutut tunnit ehkä 3 :( Todella moni loppu kierto kivut ilmaantuu..tiedä onko syynä stressi,vai masentavat fiilikset..Olen koettanut löytää nyt jotain muuta ajateltavaa,ilmoittauduin reilun vuoden tauon jälkeen ratsastus tunneille,jos sitten plussa tulisi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Minnix ja Bluebelle
AMR
Jotenki olo on tosi sekava. Harmittaa ihan vietävästi kun testi oli negatiivinen ja pelottaa jo valmiiksi alkavat menkat kuin kipeenä sitä taas on. :(
Pelottaa, että en saa testiin koskaan kahta viivaa, vaikka tuntuu typerältä ja epäreilulta sanoa näin kun yritystä on vasta viisi kiertoa takana. Silti endometrioosi syöttää mun päähän näitä ajatuksia lapsettomuudesta. Toki se vähän helpottaa, että ensi kierron jälkeen voi olla yhteydessä lääkäriin jos ei tärppää. Mutta pelottaa jo valmiiksi kaikki mahdollinen mitä sieltäkin selviää kun oon ollut ilman hormoneja sen 6kk ja mun endo on tosi paha ja levinnyt ympäriinsä. :/ Kunpa osais ottaa vähän rennommin. Sain sen kemiallisenkin tuossa kesälomalla kun en edes ajatellut koko kuukautiskiertoa.
Hali kaikille jotka kärsii lapsettomuudesta, on kärsinyt keskenmenoista tai kokee vaikeuksia raskautumisen suhteen. Keväällä kun alettiin miehen kanssa yrittää, niin pakko myöntää, että kuvittelin olevani nyt jo raskaana. Nyt ei uskalla edes toivoa jostain syystä. Pettymykset on niin isoja. :/
 
Täällä ehkä nyt dpo10 jos ovis tapahtui.
Torstaina haen testin ja varmaan pe (dpo13) testaan.

Oireita on (kuviteltuja ainakin). Dpo8 vihlausu alavatsalla, dpo9 menkkamaisia tuntemuksia, dpo10 pahoinvointia (saattoi johtua aamupalan skippaamisesta), lämpö koholla, turvotus.

Henkisesti täysin varauduttu negaan ja siihen että kierto taas venyy eli ettei ovista vielä ollut edes. Yritän ajatella positiivisesti että jos nyt nega, niin ei tarvitse miettiä toisen covid-rokotteen kanssa (pohdin tässä että otanko sen ajallaan, jos raskaudun, kun yksikin annos jo antaa suojaa ja se on otettu). Jos siis nyt nega niin ei muuta kun piikille hyvin mielin :)
 
Viimeksi muokattu:
Apua!!!!

Tein testin ihan vaa huvin vuoksi jotta tietäsin alkaa oottaa uutta kiertoa.
Mähän jo aloin epäröidä koko yritystä tän hullun maailman vuoksi.

Sain 2 viivaa heti! Pc testillä mitä hittoo?

En voi käsittää, kädet tärisee eikä mies oo kotona...pakko purkaa tänne

Ps . aijaa ei toimi et saisin kuvaa tänne!
Onnea toivottavasti kaikki menee nyt hyvin ♥
 
  • Rakkaus
Reactions: Alinna86
Kaikkea en kerinny vielä lukee tältä viikolta mut onnea @Alinna86 ihan kamalasti!

@Sinisilmät tervetuloa takas! Pahottelut kaikesta teitä kohdanneesta. Vaikka onnellinen kaikkien pitkään yrittäneiden puolesta oonkin niin kiva jutella taas pitkään yrittäneiden kanssa ketkä on ollu mun kanssa alusta saakka piinailemassa. Täällä on ollu aika hiljasta niitten suihteen ! @KirJoh89 toki on myös sellanen kenet muistan jo edellisestä ryhmästä hyvin. :)

Meillä alkaa inssit ens kuusta, ja ekan kerran jälkeen katotaan kuinka monesti yritetään vai siirrytäänkö raskaimpiin hoitoihin heti lokakuun kierrosta..
 
Voi mahoton sentään, paljon onnea @Alinna86 ❤ Nyt pidän peukut ja varpaat pystyssä, että pieni pysyisi vihdoinkin matkassa mukana loppuun asti ❤:love:

@Töppönen_ Sinua myös muistettava tässä samalla. Ihanaa, että siellä kaikki hyvin ❤:love:

Ja tottakai @minttuni lle myös paljon onnea jatkoon ❤:love:

Kaikille muillekin plussanneille tutuille ja ei tutuille paljon onnea ja tarrasukkia matkaan mukaan! ♡

Täällä ilmassa vauvakuumetta, vaikka raskausaika oli ihan hirveä ja nämä kohta ekat 3kk on ollut vähän haastavia pikkumiehen kanssa. No ei tässä vielä voi haaveilla vauvasta kuitenkaan, kun pitää vuosi olla väliä sektion jälkeen :D Ehkä tässä ehtii vielä järkeä tulla päähän ja vauvahaaveet unohtuu. Onhan minulla sentään 4 rakasta jo täällä ❤ Mutta mies haaveilee toisesta omasta, joten en heitä hänen haaveitaan vielä kaivoon :giggle:
 
Voi mahoton sentään, paljon onnea @Alinna86 Nyt pidän peukut ja varpaat pystyssä, että pieni pysyisi vihdoinkin matkassa mukana loppuun asti

@Töppönen_ Sinua myös muistettava tässä samalla. Ihanaa, että siellä kaikki hyvin

Ja tottakai @minttuni lle myös paljon onnea jatkoon

Kaikille muillekin plussanneille tutuille ja ei tutuille paljon onnea ja tarrasukkia matkaan mukaan! ♡

Täällä ilmassa vauvakuumetta, vaikka raskausaika oli ihan hirveä ja nämä kohta ekat 3kk on ollut vähän haastavia pikkumiehen kanssa. No ei tässä vielä voi haaveilla vauvasta kuitenkaan, kun pitää vuosi olla väliä sektion jälkeen Ehkä tässä ehtii vielä järkeä tulla päähän ja vauvahaaveet unohtuu. Onhan minulla sentään 4 rakasta jo täällä Mutta mies haaveilee toisesta omasta, joten en heitä hänen haaveitaan vielä kaivoon
Ihanaa kuulla sinun kuulumisia! ❤ Mulla myös mielessä pyörinyt jo seuraava raskaus, vaikka ei oo tämäkään vielä puolessa ees ja luultavasti jää kuitenkin viimeiseksi useiden sektioiden vuoksi :D
 
Voi mahoton sentään, paljon onnea @Alinna86 Nyt pidän peukut ja varpaat pystyssä, että pieni pysyisi vihdoinkin matkassa mukana loppuun asti

@Töppönen_ Sinua myös muistettava tässä samalla. Ihanaa, että siellä kaikki hyvin

Ja tottakai @minttuni lle myös paljon onnea jatkoon

Kaikille muillekin plussanneille tutuille ja ei tutuille paljon onnea ja tarrasukkia matkaan mukaan! ♡

Täällä ilmassa vauvakuumetta, vaikka raskausaika oli ihan hirveä ja nämä kohta ekat 3kk on ollut vähän haastavia pikkumiehen kanssa. No ei tässä vielä voi haaveilla vauvasta kuitenkaan, kun pitää vuosi olla väliä sektion jälkeen Ehkä tässä ehtii vielä järkeä tulla päähän ja vauvahaaveet unohtuu. Onhan minulla sentään 4 rakasta jo täällä Mutta mies haaveilee toisesta omasta, joten en heitä hänen haaveitaan vielä kaivoon
Täälläkin vauvakuume on jo heräillyt. Meidän vauva on todella rento ja vähän itkevä, sekä hyvin nukkuva kaksikuinen ja luulisin että jos oltaisiin heteropari, toisen yritys alkaisi viimeistään ensi keväänä, ehkä jopa aiemmin (toki mun menkat ei oo vielä palannut ja vauva täysi-imetyksellä että olisihan tässä kysymysmerkkejä myös kropan palautumisen suhteen), mutta näin naisparina ei taida olla varaa vielä ainakaan vuoteen palata hoitoihin (kun me ollaan viel oltu yksityisellä. Julkisella on täällä niin kamalat jonot). Mutta aina voi jo haaveilla ♥
 
Pelkäättekö vaikuttaako koronarokote negatiivisesti hedelmällisyyteen?
Pelkään, ja siksi en ole rokotetta aktiivisen yrityksen aikana ottanut. Katsellaan syksyllä uudelleen, kun tulee muutenkin taukoa. Varmaan se on pakko ottaa, jos koronapassit otetaan käyttöön.... Asun vielä ihan Ranskan vieressä, joten oletus on, että sieltä otetaan mallia täälläkin ennemmin tai myöhemmin. Olin kyllä päättänyt olla ottamatta sitä, mutta ilmeisesti valtioilla on sellainen ajatus että jossei hyvällä niin sitten pakolla, että saadaan koko kansa rokotettua. Itsehän en enää saa sitä piikkiä edes ilmaiseksi, koska ensimmäinen valtion painostuskeino oli että 'jollet ota elokuu puoliväliin mennessä, maksat itse'.
 
@Töppönen_ No minullakin takaraivossa jyskyttää nuo 4 sektiota ja vähän pelkää, että kuinka kohtu taas kestää (kolmannen jälkeenhän jo sanoivat, et isot riskit on) , mutta leikkaava lääkäri oikein yllytti vielä iltatähden tekemään, että hyvin kohtu kesti :D Ja varmasti tekisin vielä yhden, jos ei olisi koko raskausaikaa ollut niin kauheita kipuja, et kerran jo ambulanssilla sairaalaan menin tk:sta :( Niitä kipuja ei kyl tässä hetkessä unohda.

@Tiukuna Ihanaa, että siellä ollut helppo vauva ❤ Meillä tätä jässikkää alettiin kantaa aamusta iltaan kolmiviikkoisena ja vasta nyt viikon sisään on alkanut helpottaa. Edelleen kannetaan paljon, mutta enää ei huuda montaa tuntia putkeen kuin päätä leikattais.
Kurjaa, kun hoidot on niin kalliita, et se on pieni este uudelleen raskautumiseen nopealla aikataululla :( On se minusta jotenkin niin väärin, että jotkut joutuu siitä maksamaan useita tonneja, oli hetero tai ei. Mutta tosiaan, haaveilla saa ja pitääkin haaveilla ❤
 
@Töppönen_ No minullakin takaraivossa jyskyttää nuo 4 sektiota ja vähän pelkää, että kuinka kohtu taas kestää (kolmannen jälkeenhän jo sanoivat, et isot riskit on) , mutta leikkaava lääkäri oikein yllytti vielä iltatähden tekemään, että hyvin kohtu kesti Ja varmasti tekisin vielä yhden, jos ei olisi koko raskausaikaa ollut niin kauheita kipuja, et kerran jo ambulanssilla sairaalaan menin tk:sta Niitä kipuja ei kyl tässä hetkessä unohda.

@Tiukuna Ihanaa, että siellä ollut helppo vauva Meillä tätä jässikkää alettiin kantaa aamusta iltaan kolmiviikkoisena ja vasta nyt viikon sisään on alkanut helpottaa. Edelleen kannetaan paljon, mutta enää ei huuda montaa tuntia putkeen kuin päätä leikattais.
Kurjaa, kun hoidot on niin kalliita, et se on pieni este uudelleen raskautumiseen nopealla aikataululla On se minusta jotenkin niin väärin, että jotkut joutuu siitä maksamaan useita tonneja, oli hetero tai ei. Mutta tosiaan, haaveilla saa ja pitääkin haaveilla
Oi ihanaa, että lääkäri on vielä kannustanut uuteen raskauteen! Unohdin, että sullakin oli kaikki syntyneet sektiolla. Minullakinhan nyt neljäs sektio tulossa. Olispa mun lääkärillä sitten yhtä hyviä uutisia ja voisivat samalla parsia sen arpipuutoskohdan johon se yksi raskaus tarttui.
Harmi, että raskaus ollut hankala. Sitä tässä itsekin pelkään kun nyt jo supistelee päivittäin :(
Voimia vauva-arkeen ❤
 
Oi ihanaa, että lääkäri on vielä kannustanut uuteen raskauteen! Unohdin, että sullakin oli kaikki syntyneet sektiolla. Minullakinhan nyt neljäs sektio tulossa. Olispa mun lääkärillä sitten yhtä hyviä uutisia ja voisivat samalla parsia sen arpipuutoskohdan johon se yksi raskaus tarttui.
Harmi, että raskaus ollut hankala. Sitä tässä itsekin pelkään kun nyt jo supistelee päivittäin
Voimia vauva-arkeen
Kiitos ❤ Toivon sinulle mahdollisimman kivutonta raskausaikaa. Minulla supisteli myös aika kovaa tosi aikaisilta viikoilta, mutta isoimmat kivut aiheutti lukuisat kiinnikkeet sektioista ja endometrioosista. Seuraavassa mahdollisessa raskaudessa tuskin pääsen yhtään helpommalla, joten siksi mietittävä tarkkaan olenko siihen vielä valmis. Toivottavasti sinä myös kuulet hyviä uutisia sektion jälkeen :giggle:
 
  • Rakkaus
Reactions: Töppönen_
vierailijaJONNA
Moi olen vasta 16v mutta vauvakuume on tosi kova. Opiskelen nyt lähihoitajaksi. Oon seurustellut poikaystävän kanssa melkein 2v. Olis aikomus jättää ehkäisy nyt pois. Saanko liittyä mukaan? :)
 
Heissan taas "pitkästä" aikaa.
Täälä menossa kp 15, oviksesta en mee varmaksi sanomaan.
Alkuviikosta oli kohtukipuja yms, mutta eilen ja nyt aamulla myös kiristeli ja nipisteli hieman, mitä lienee sitten on.

Flo ennustaa ovista tälle päivää.
Meillä siis yk 8 menossa ja kaksi kiertoa oltu ilman ovistestejä.
Mietinkin, että ensi kiertoon otetaan testit taas mukaan jos uuteen kiertoon siirrytään.

Mietin myös, että auttaakohan neuvolaan soittaminen mitään jos siirrytään uuteen kiertoon? Ottaako ne vielä tässä vaiheessa mitenkään asiaksi, kun vielä sitä maagista vuotta ei ole täynnä?

Turhauttaa ja ahdistaa niin paljon jo valmiiksi ajatuskin uudesta kierrosta ja siitä, että me ei saataisi vieläkään plussaa testiin.
Jotenkin sitä eli ajatuksessa, että kun nuoria ollaan, saatais piankin se plussatesti, mutta vuosi rupiaa lähenemään ilman yhtä ainuttakaan haamua tms.
Viime päivinä kasvanut pelko siitä, että mitäs jos me ei plussata ollenkaan.
 
  • Surullinen
Reactions: Minnix ja AMR

Yhteistyössä