Haaveena vauva 2022

Mitä kautta voi kuvaa laittaa?
Auttakee!! :D
Aina laittanu aijaan kautta.

Kikkakolmosii ei ollu muita ku unohin koko homman ja tavallaa toivon etten nyt jäisi, katse oli jo alkavissa hoidoissa.
Oli kaikkee kivaa tekemistä, juhlia jne.

Oon ihan halolla lyöty, sydän hakkaa ja mitää en pysty tekee ku pyörii ympäri kämppää.

Eilen oksensin kun otin lääkettä, oli pieniä vatsan nippailuja, niistäkin vähän laitoin jo ajatusta et oiskohan jotain muuta meneillään mut hylkäsin ajatuksen samantien.

Nyt vaan päällimmäinen ajatus on apua, yli 2vuoden yritys, keskenmenoja, en uskalla toivoa mitään :eek:
 
vierailija
Mitä kautta voi kuvaa laittaa?
Auttakee!!
Aina laittanu aijaan kautta.

Kikkakolmosii ei ollu muita ku unohin koko homman ja tavallaa toivon etten nyt jäisi, katse oli jo alkavissa hoidoissa.
Oli kaikkee kivaa tekemistä, juhlia jne.

Oon ihan halolla lyöty, sydän hakkaa ja mitää en pysty tekee ku pyörii ympäri kämppää.

Eilen oksensin kun otin lääkettä, oli pieniä vatsan nippailuja, niistäkin vähän laitoin jo ajatusta et oiskohan jotain muuta meneillään mut hylkäsin ajatuksen samantien.

Nyt vaan päällimmäinen ajatus on apua, yli 2vuoden yritys, keskenmenoja, en uskalla toivoa mitään
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
No nyt ei ole arvailulla varaa Voi @Alinna86 oon niin onnellinen teidän puolesta! Muista päivitellä tänne aktiivisesti miten sujuu eteenpäin! Oot varmasti monen mielessä usein ja nyt todellakin olis teidän vuoro saada pieni syliin
Kyllä mä huomen ja ylihuomen teen noi pari testiä pois kuleksimasta :D
Luultavasti saatte kuvamatskua tänne:X3:

Ps. Tuntuu oudolta ottaa onnitteluja vastaan tällä taustalla mutta kiitos kaikki ❤
 
VOi ihana sinä
Usein mietin itsekin millä viikolla meet, ja millä muuten nyt meet?
Hassua jotenkin toivoin hirveesti et oltaisiin oltu samassa odotus ryhmässä kun aina piinailtii samoihin aikoihin
Voi minäkin niin toivoin, että oltais päästy yhdessä odottamaan❤ Voitko tulla silti helmikuisten ryhmään? :ROFLMAO:
Täällä mennään jo rv16! Tuntuu jo vähän liikkeitäkin ❤
 
Moikka kaikille super pitkästä aikaa.

Ja heti ekana IHANAA @Alinna86 ❤❤
Ja myös ihanaa @Töppönen_ ❤❤

Oon pysyny koko kesän pois täältä sillä todella rankan kevään ja etenkin super pieleen menneen ekan IVF- hoidon + sen jälkitilanteen vuoksi tarvitsin totaali tauon tähän lapsihommaan.
Nyt kuitenkin tuli tunne et haluun palailla pikku hiljaa takaisin ja mietin et mitenköhän etenkim kaikille kauemmin yrittäneille jonka kans matkaa pitkään kuljettu kuuluu niin heti nään ❤❤ Onnellisia viestejä, ihanaa!

En selaillut vanhoja viestejä mut miten @Töppönen_ teidän onnistuminen millon ja miten ja kerrohan äkkiä kertaus.

En ihan vielä tuu kiertolistalle mut seur kierrosta alkaa mulla nenäsumutteen käyttö ja lähdetään kohti toista IVF :)
 
Onpa ihana kuulla sinusta @Sinisilmät ❤ Hyvä kun oot saanut rauhassa toipua ja nyt paremmalla onnella uuteen yritykseen ❤
Minä plussasin toukokuun loppupuolella. Olin jo ihan luopunut toivosta senkin kierron suhteen kun kaikki perus pms oireet hikoiluineen oli olleet seurana hyvän tovin. Mutta sitten ei kuulunut tiputtelua, eikä vuotoakaan ja pakko oli ajella testikaupoille heti aamutuimaan. Kaksi viivaa piirtyi tikkuun ja vielä hän on matkassa pysynyt ❤
 
Ihana kuulla @Töppönen_ ❤ Vitsit miten hyvä mieli ku näitä onnistumisia tullu useille!

Tää kesä ja rentoilu on kyl tehny niin hyvää ja on ollu omalla tavalla ihana saada myös miehen kans se ”normaali” rento seksielämä takas. Ei se meillä ihan puurtamista ikinä ollu mut väkisin kun yli vuoden yrittää on aina se kuitenkin takaraivossa kolkuttamassa.

Nyt kuitenkin positiivisin mielin kohti syksyä vaikka tiiän et ku se hoitokierto starttaa nii ressi tulee varmasti ja etenkin punktio jännittää kun edellinen meni niin pieleen mut toivotaan et vuonna 2022 kaikilla meillä on pienokainen sylissä ❤
 
Nyt kun oon ollu kesän pois ja en ihan kaikkia viestejä jaksa toukokuulta asti luke niin
Miten @AnsaK teidän hoidot ja elämä on mennyt?
Mitä kuuluu @KirJoh89 :)

Onko täällä muita pareja, jotka on lapsettomuushoidoissa?
Kiitos kysymästä @Sinisilmät. Piinapäivillä tässä taas ollaan (kp 23/28) ja nippailuja tuntunut lähes joka Päivä oviksen jälkeen. Toivoa taas siis on, mutta viikonloppunahan sen viimeistään näkee. Parin viikon päästä maanantaina hysteroskopia. Sen jälkeen ilmeisesti jo syyskuussa alkais seuraavat kaksi inseminaatiota ja sit rankempiin hoitoihin. Yritystä tällä hetkellä takana jo 2 v ja 2 kk ilman yhtäkään kunnon (jossain vaiheessa yritti pientä haamua tehä, mutta hiipui nopeasti pois) plussaa. Psyykkisesti ottanut melko koville, kun ei vaa oo lähteny raskaus nyt edes alulle.

Kävin viimeviikolla just puhdin raskautta suunnittelevien verikokeissa. Ferritiini 50, hb 146,muut arvot kaikki viitearvoissa (pari vielä vastaamatta, mm. Kilpparit, folaatti ja d-vitamiini). Mutta ei siis näillä näkymin omassa terveydessä vikaa ainakaa. Laitan tähän viestiin vaikka loputki arvot, kunha ne vastattu.
 
Kiva kuulla @Sinisilmät että olet nauttinut kesästä kaikesta rankasta koettelemuksesta huolimatta ❤
Tauko varmasti tehnyt hyvää:love:
Toivotaan että seuraava ivf tuottaa parhaimman tuloksen, onnea matkaan:giggle:

@KirJoh89 Niin toivon että tärppi tulisi jo ennen hoitoja, tulisitko huhtikuisiin jos niin kävisi? :love:
Itsehän en uskonut ja olin oikeestaan toivon menettänyt ettei mitään tapahu ennen hoitoja vaikka toki jossai takaraivossa aina toivoo plussaa kuitenkin. Tai se onni suotakoon teille viimeistään hoitojen myötä, niin pitkä taival takana❤
 
❤VAUVA 2022❤

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★

9.8.2021 Maanantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 05/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21 , 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Vane 6/21, 1. lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi
Danio 7/21, 2. lapsi
Andune 7/21, 1. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Hulda91...........................kp 37/30
Tulejonyyttti...........kp 34/32
Miracle..........................kp 28/?
SandraB......................kp 24/26
Eeva650.....................kp 23/28-36
Martta83...................kp 22/?
Petronella09............kp 21/25-28
Esikoishaaveita........kp 20/29
Iinanen..........................kp 17/23-24
Innerchild...................kp 16/25-30
Suikku1..........................kp 16/26-28
Elsa96............................kp 15/26-28
Mozart......................... Kp 13/25-29
Toiveikas1992..........kp 12/28-31
Ewa87.............................kp 11/32
Vane................................kp 11/27-28
Minnix................................kp 10/34
Possu..............................kp 7/24-27
Mamtobe....................kp 6/28
Andune.................2/29



★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Tulejonyyttti..............dpo 16
Iinanen...........................dpo 5
Eeva650.......................dpo 3
Elsa96.......................dpo 0
Innerchild............dpo 1
 
Voi hemmetti! Ihmettelin et miks lista ei päivittänyt, no siis olin päivittänyt niin et muokkasin vaa eilisen listan, voi pee :LOL:
En nyt lähe enää korjaa sitä mut siis huomioksi muille et tän päivän lista pitäs nyt olla ajantasalla..eli eilinen näyttää nyt samalta ku tän päivänen, näin sekasin mä oon täst plussasta:ROFLMAO:

Laitoin itteni plussanneisiin (edelleen tuntu hullulta, tapahtuuko tää mulle) no meni syteen tai saveen:X3::love:
 
Kiva kuulla @Sinisilmät että olet nauttinut kesästä kaikesta rankasta koettelemuksesta huolimatta ❤
Tauko varmasti tehnyt hyvää:love:
Toivotaan että seuraava ivf tuottaa parhaimman tuloksen, onnea matkaan:giggle:

@KirJoh89 Niin toivon että tärppi tulisi jo ennen hoitoja, tulisitko huhtikuisiin jos niin kävisi? :love:
Itsehän en uskonut ja olin oikeestaan toivon menettänyt ettei mitään tapahu ennen hoitoja vaikka toki jossai takaraivossa aina toivoo plussaa kuitenkin. Tai se onni suotakoon teille viimeistään hoitojen myötä, niin pitkä taival takana❤
@Alinna86 jos tästä kierrosta tärppäis, olisi laskettu aika 24.4.22. <3
Mahtavat plussaviivat sulla, hyvin vahvistunu, niin vaikuttaa jo hyvin kiinnittyneeltä. Paljon onnea raskauteen ja hyvää vointia.
 
  • Rakkaus
Reactions: Alinna86
Määkin täällä edelleen oon käynyt säännöllisesti lukemassa ja toivonut kovasti plussia kaikille. :giggle:

@Alinna86 Onnea ihan hirmu paljon! Tämä oli ihana uutinen. Toivon niin paljon et saatte vauvan nyt syliin. Kovasti tarrasukkia vauvalle mukaan! :love::love:

Onnea myös muille plussanneille! Tsemppiä myös vielä kaikille yrittäjille. Toivottavasti tulee pian paljon plussia! (y)

Täällä rv 23 jo menossa. Tuntuu, että viikot vierii nyt nopeaa. Rakenneultra takana ja kaikki hyvin. :giggle:
 

Yhteistyössä