Haaveena vauva 2022

@innerchild Meillä mies on ollut suhteen alusta se kuka on puhunut lapsista ja niiden hankinnasta, minä olen ollut se jarruttelija. Nyt meillä yk8 menossa ja kyllä tuo ukko jaksaa välillä kysellä kuukautisten perään tai muuta vastaavaa, mutta ei hänkään kovin aktiivinen tuola makuuhuoneessa ole. Itse olen sitä tyyppiä, että haluaisin myös toisen tekevän aloitteita. Monesti oon miehelle kertonut koska olisi otollisimmat ajat heilutella peittoa, mutta silti ei mitään tapahdu. Pitää siis itse olla enemmänkin asialla. Meillä aktiivisuus on vaihtelevaa, mutta kyllä tässä minä olen se aktiivisempi ja mies vähän sellainen hälläväliä.
 
  • Tykkää
Reactions: innerchild
Apuaa! Sain tänään ensimmäistä kertaa ovistestiin pysyvän hymynaaman. :love::eek: Lopetin siis pillerit helmikuussa ja maaliskuun alussa tuli tyhjennysvuoto ja sit ei menkkoja kuulunutkaa. Sain lääkäristä terolutit käynnistään kuukutiset kesäkuussa ja söin itsenäisesti vielä toisen kuurin niitä kun en bongannu ovista ekan kuurin jälkeen ja nyt vihdoin!
 
Mullekin iskee aina joku hulluus ja testaan aikaisin, jos vaan testejä löytyy kaapista. Sitten seuraavan kierron alku ja uuden oviksen odottelu tuntuu loputtoman pitkältä. Tähän kiertoon ei tosin ole yhtään luottoa, että tärppäisi, en edes lugeja aloittanut. Pohdin josko miehen saisi ensi kierrossa innostumaan joka toinen päivä talletteluista, mitä täälläkin useampi tekee, nyt tää kierto ja edellinen mentii fiilispohjalta eikä tallettelut osuneet parhaimmille päiville. Vaikka toisaalta tuntuu, että aikamoista tuuripeliä tuo raskauden alkaminen.
Mä olen tässä yrityksessä antanut itselleni luvan testata niin usein kun tuntuu siltä, mutta helposti joo menee tuohon testisekoamiseen mullakin :D

@innerchild meillä ei olla niin aktiivisia, muutaman kerran kuukaudessa ehkä. Mies on täysillä mukana tässä lapsiprojektissa ja aina on valmiina hommiin kun otolliset päivät on. Kyselee niitä myös etukäteen.

on: tämän aamun raskaustestiin tuli testiajalla viivanpaikka. Ei ollut mitään väriä siinä. Pyöritin sitä niin maanisesti eri valaistuksessa ja yritin ottaa kuvaakin, että aloin jo epäillä itseänikin, näinkö edes mitään :D kuivuneesta testistä ei enää paikkaa havaitse. Plääh.
 
@Paatuska Paljon onnea ja voimia alkutaipaleelle ❤

Itse haluan lasta kovasti mutta meillä mies vielä sitäkin enemmän, tämä olisi siis minun toinen ja miehen ensimmäinen. Peittoa heilutellaan muutenkin paljon ettei tarvitse kyllä kalenteria kytätä, mutta silti kovasti tuo kyselee tärppipäivien perää.

Testin tein pe iltana ja oli niin tyylipuhdas nega ettei edes hyvällä mielikuvituksella ja suurella vauvakuumella näkynyt yhtään mitään. Mulla tosiaan keskenmenon jälkeen kierto lyhentynyt ihan hirveästi, no sen jälkeen syönyt 6kk e-pillereitä ja nyt menossa toinen kierros ilman mitään. Eka kierto oli taas sen 22pv ja nyt menossa kp24. Saas nähdä mitä tästä tulee. tänään kyllä varmaan vielä tehtävä se testi.....
 
  • Tykkää
Reactions: Paatuska
Onnittelut kaikille, jotka bonganneet oviksen. Itselle siitä ainakin tulee super hyvä mieli, vaikka.mieluusti ne kaksi vahvaa viivaa myös raskaustestissä näkisi. @Bluebelle toivottavasti viivan paikka vahvistuu ja muuttuu värilliseksi! Kyllä tänne enemmän noita raskaustesti plussia kaivattaisiin, siitä saisi itsellekin toivoa ja uskoa tähän vauvaprojektiin.
 
vierailija
Hei! Oon 27v nainen ja sairastan vaikeaa endometrioosia ja kilpparin vajaatoimintaa. Mulla menossa yk 5 ja piinailut päällä. Tänään kp 24/30. Tein epätoivoissani tänään jo testin ja negaahan se näytti, arvatenkin. Viime kierrossa sain kolmeen testiin viivat vaan se osoittautuikin kemialliseksi. :/ Kuume on kamala ja samalla pelko (endon aiheuttamasta) lapsettomuudesta riipii mieltä niin, että joka menkat sattuu yhtä paljon henkisesti kuin myös fyysisesti.
Kenellekkään ei oikein voi asiasta puhua, niin ehkä pieni purkautuminen samassa tilanteessa oleville vois auttaa.
Toivottavasti et tehnyt rfsu:n testejä. Niillä tulee myös kunnon viivoja vaikkei ole raskaana. Joku erittäin huono erä on nyt ollut kun mm. Minä sain sellaisen kirkuvan punaisen plussan, enkä ollut raskaana. Kaikki muut testit ja veritesti ihan negatiivinen.
 
Moi kaikille, onnittelut plussista ja tsemppiä! Ehkä joku mut muistaakin aiemmista kirjoituksista. Tulin vain kertomaan omista kuulumisista. Meidän lokakuisesta tulikin heinäkuinen.

12.7. Minulle tuli ylävatsakipuja ja diagnoosina pahin mahdollinen raskausmyrkytys. Pari tuntia tämän jälkeen oltiin hätäsektiossa. Poikamme syntyi siis vielä samana päivänä ja painoi vain 515g. Raskausviikot olivat tuolloin vain 25+1. Itse olin hengenvaarassa ja pahin mahdollinen minun ja pojan kohdalla oli äärimmäisen lähellä. Poika kuitenkin on jaksanut taistella ja nyt jo painoa 760g. Päivä kerrallaan eteenpäin
Onnea ja voimia! Kyllä on pienillä viikoilla poika syntynyt, todellinen pieni ihme <3 Kovasti voimia sairaalataipaleelle, ja muista huolehtia myös omasta toipumisestasi. Kannattaa myös jossain vaiheessa tutustua Keskosvanhempien Kevyt-yhdistykseen. Paljon onnea pojasta! :love:

Minulla on myös pikkukeskosena syntynyt, nyt reipas koululainen :)
 
❤VAUVA 2022❤

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★

9.8.2021 Maanantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 05/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21 , 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Vane 6/21, 1. lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi
Danio 7/21, 2. lapsi
Andune 7/21, 1. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Hulda91...........................kp 37/30
Tulejonyyttti...........kp 34/32
Miracle..........................kp 28/?
SandraB......................kp 24/26
Eeva650.....................kp 23/28-36
Martta83...................kp 22/?
Petronella09............kp 21/25-28
Esikoishaaveita........kp 20/29
Iinanen..........................kp 17/23-24
Innerchild...................kp 16/25-30
Suikku1..........................kp 16/26-28
Elsa96............................kp 15/26-28
Mozart......................... Kp 13/25-29
Toiveikas1992..........kp 12/28-31
Ewa87.............................kp 11/32
Vane................................kp 11/27-28
Minnix................................kp 10/34
Possu..............................kp 7/24-27
Mamtobe....................kp 6/28
Andune.................2/29



★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Tulejonyyttti..............dpo 16
Iinanen...........................dpo 5
Eeva650.......................dpo 3
Elsa96.......................dpo 0
Innerchild............dpo 1
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elsa96 ja Mozart
vierailija
Toivottavasti et tehnyt rfsu:n testejä. Niillä tulee myös kunnon viivoja vaikkei ole raskaana. Joku erittäin huono erä on nyt ollut kun mm. Minä sain sellaisen kirkuvan punaisen plussan, enkä ollut raskaana. Kaikki muut testit ja veritesti ihan negatiivinen.

Tein kolmen eri merkin, kaks rfsulta, yks pregcheck (kaikki nää oli ”selviä haamuja” joiden odotin vahvistuvan) ja sitten ainoo suora nega oli tää clearbluen digi. Tein vielä yhden pregcheckin samana päivänä kuin menkat alkoi ja siinä näkyi enää pienen pieni häivähdys, eli viiva ei koskaan lähtenyt vahvistumaan vaan haalistui pois. :/
 
vierailija
Tein kolmen eri merkin, kaks rfsulta, yks pregcheck (kaikki nää oli ”selviä haamuja” joiden odotin vahvistuvan) ja sitten ainoo suora nega oli tää clearbluen digi. Tein vielä yhden pregcheckin samana päivänä kuin menkat alkoi ja siinä näkyi enää pienen pieni häivähdys, eli viiva ei koskaan lähtenyt vahvistumaan vaan haalistui pois. :/
Digi on kaikista herkin ja luotettavin.
 
Onnittelut kaikille, jotka bonganneet oviksen. Itselle siitä ainakin tulee super hyvä mieli, vaikka.mieluusti ne kaksi vahvaa viivaa myös raskaustestissä näkisi. @Bluebelle toivottavasti viivan paikka vahvistuu ja muuttuu värilliseksi! Kyllä tänne enemmän noita raskaustesti plussia kaivattaisiin, siitä saisi itsellekin toivoa ja uskoa tähän vauvaprojektiin.
Kiitos ja tsemppiä myös sulle!

En usko, että tuosta muuttuu plussaksi ja vähän myös ärsyttää, että tuli edes tuollainen, kun tyhmä mieli sitten alkaa toivoa turhaan. Tosiaan lämmöt on alhaalla ja menkkatuntemukset päällä, että ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä :D aion tietty silti testata nyt sittenkin ainakin huomenna vielä.
 
  • Tykkää
Reactions: Martta83
Moi kaikille, onnittelut plussista ja tsemppiä! Ehkä joku mut muistaakin aiemmista kirjoituksista. Tulin vain kertomaan omista kuulumisista. Meidän lokakuisesta tulikin heinäkuinen. ❤

12.7. Minulle tuli ylävatsakipuja ja diagnoosina pahin mahdollinen raskausmyrkytys. Pari tuntia tämän jälkeen oltiin hätäsektiossa. Poikamme syntyi siis vielä samana päivänä ja painoi vain 515g. Raskausviikot olivat tuolloin vain 25+1. Itse olin hengenvaarassa ja pahin mahdollinen minun ja pojan kohdalla oli äärimmäisen lähellä. Poika kuitenkin on jaksanut taistella ja nyt jo painoa 760g. Päivä kerrallaan eteenpäin ❤
@Paatuska paljon onnea pienokaisen syntymän johdosta. Kovasti voimia koko teidän perheelle synnytyksestä toipumiseen ja pienen pojan elämän ensihetkistä selviytymiseen
 
  • Tykkää
Reactions: Paatuska
Joku kyseli aktiivisuudesta makuuhuoneessa. Mies on siis koko iän haaveillut lapsista ja heti ensimmäisenä päivänä, kun tutustuttiin, hän ilmaisi jo, että haluaa minun kanssa lapsia. Hän on myös erittäin halukas makuuhuoneen puolella, ja päivittäinkin haluaisi yhdyntää. Mulla lapsihaave kehittynyt vähitellen vuosien mittaan, viimeiset 7 vuotta kuitenkin voimakkaana haaveena saada oma lapsi/lapsia. Naisena seksuaalinen halukkuus ajoittuu voimakkaammin alkukiertoon (menkkojen jälkeen) ja muutama päivä oviksen jälkeen aikavälille. Sitten fiiliksen mukaan seksiä myös loppukierrossa. Usein illalla myös väsymystä, niin vähemmän loppukierrossa sen vuoksi. Mies on kiinnostunut menkoista, oviksen lähestymisestä ja kierron loppuvaiheessa, että olenko jo tehnyt testiä. Hän myös melko herkästi aistii, kun noin päivä ennen menkkoja tulee pms kiukkua ja ymmärtää sitä.
 
vierailija
Joku kyseli aktiivisuudesta makuuhuoneessa. Mies on siis koko iän haaveillut lapsista ja heti ensimmäisenä päivänä, kun tutustuttiin, hän ilmaisi jo, että haluaa minun kanssa lapsia. Hän on myös erittäin halukas makuuhuoneen puolella, ja päivittäinkin haluaisi yhdyntää. Mulla lapsihaave kehittynyt vähitellen vuosien mittaan, viimeiset 7 vuotta kuitenkin voimakkaana haaveena saada oma lapsi/lapsia. Naisena seksuaalinen halukkuus ajoittuu voimakkaammin alkukiertoon (menkkojen jälkeen) ja muutama päivä oviksen jälkeen aikavälille. Sitten fiiliksen mukaan seksiä myös loppukierrossa. Usein illalla myös väsymystä, niin vähemmän loppukierrossa sen vuoksi. Mies on kiinnostunut menkoista, oviksen lähestymisestä ja kierron loppuvaiheessa, että olenko jo tehnyt testiä. Hän myös melko herkästi aistii, kun noin päivä ennen menkkoja tulee pms kiukkua ja ymmärtää sitä.
Apua mikä mies :/
 
Apua!!!!:eek::eek::eek:

Tein testin ihan vaa huvin vuoksi jotta tietäsin alkaa oottaa uutta kiertoa.
Mähän jo aloin epäröidä koko yritystä tän hullun maailman vuoksi.

Sain 2 viivaa heti! Pc testillä mitä hittoo?:oops::oops::oops:

En voi käsittää, kädet tärisee eikä mies oo kotona...pakko purkaa tänne :eek:

Ps . aijaa ei toimi et saisin kuvaa tänne!

Eikä ❤❤ Niin paljon tarrasukkia ja onnea ja kaikkea mahdollista ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Alinna86
Apua!!!!

Tein testin ihan vaa huvin vuoksi jotta tietäsin alkaa oottaa uutta kiertoa.
Mähän jo aloin epäröidä koko yritystä tän hullun maailman vuoksi.

Sain 2 viivaa heti! Pc testillä mitä hittoo?

En voi käsittää, kädet tärisee eikä mies oo kotona...pakko purkaa tänne

Ps . aijaa ei toimi et saisin kuvaa tänne!
Oikein paljon onnea ja tarrsukkia matkaan!
 
  • Rakkaus
Reactions: Alinna86
vierailija
Apua!!!!

Tein testin ihan vaa huvin vuoksi jotta tietäsin alkaa oottaa uutta kiertoa.
Mähän jo aloin epäröidä koko yritystä tän hullun maailman vuoksi.

Sain 2 viivaa heti! Pc testillä mitä hittoo?

En voi käsittää, kädet tärisee eikä mies oo kotona...pakko purkaa tänne

Ps . aijaa ei toimi et saisin kuvaa tänne!
Lataa johonkin muuhun palveluun!
 

Yhteistyössä