Haaveena vauva 2022

Hei. Voisin liittyä mukaan haaveilevien listalle. Seurannut keskustelua sivusta useamman kuukauden. Olen 29.v esikoisesta haaveileva. Yritys aloitettu 3/2021. PCOS ja sen vuoksi kierrot heittelee. Nyt kp 18/26-57.

Minkälaisia kikka kolmosia täällä yrittäjillä käytössä? Ite oon syöny alusta asti mama vitamiinia ja lisäksi d-vitamiinilisää. Nyt uutena muutaman kierron ajan maitohappobakteerit ja inositoli. Greippimehuakin kokeilin mutta en huomannu mitään eroa niin siitä olen luopunut. Tuo inositoli ainakin itsellä lyhentänyt pitkää kiertoa. Eli hyvältä vaikuttaa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Suikku1
Saaga86
Täällä kp11, oviksen bongailu alkakoon. Kaipailisin vinkkejä hyvistä edullisista raskaustesteistä? Joita vois nippukaupalla tilata postilaatikkoon? Viime kiertoon tilasin raskauskeijulta ilmeisesti one stepin puikkoja, ovistestit toimii mutta onko one stepin puikko r-testit ihan päteviä? Terveisin himotestaaja
 
Täällä kp11, oviksen bongailu alkakoon. Kaipailisin vinkkejä hyvistä edullisista raskaustesteistä? Joita vois nippukaupalla tilata postilaatikkoon? Viime kiertoon tilasin raskauskeijulta ilmeisesti one stepin puikkoja, ovistestit toimii mutta onko one stepin puikko r-testit ihan päteviä? Terveisin himotestaaja
Mä suosittelen pregcheckin liuskatestejä, ne ei kaupassakaan maksa paljon. Itselleni näytti viime raskauden vahvoilla viivoilla neljä päivää ennen menkkoja, ja nyt taas yritysaikana kun en ole raskaaksi tullut, on näyttänyt ihan blankoa ilman mitään viivanpaikkahässäköitä. Tuolta himotestaajaketjusta muistan monesti lukeneeni onestepin testeistä, että ne ei näytä vielä mitään kun muut näyttää jo selkeitä viivoja,mutta omaa kokemusta ei kyllä niistä ole.

Edit: ai niin Babyplan-testejä on kanssa kehuttu ja ajattelin jossain vaiheessa tilata!

On: minä oon nyt aivan kujalla omasta kierrosta. Nyt kp17 ja ovis ollut aina viimestään kp 14 ja viime kierrossa kp 11. Nyt alotin jo kp 8 tikuttaan ja siitä lähtien tähän päivään asti tullut joka testiin melkein kontrollin paksuinen viiva. Eli ikään kuin lähes positiivinen ovistesti jo 10 päivää. :oops: Ovistuntemuksia on ollut joinakin päivinä ja reilusti valkkaria joka päivä. Noo testailen tässä vielä ton toisenkin pc-paketin kumminkin loppuun, vaikka eipä oo ikinä näin pitkää kiertoo ollut :p
 
Mä suosittelen pregcheckin liuskatestejä, ne ei kaupassakaan maksa paljon. Itselleni näytti viime raskauden vahvoilla viivoilla neljä päivää ennen menkkoja, ja nyt taas yritysaikana kun en ole raskaaksi tullut, on näyttänyt ihan blankoa ilman mitään viivanpaikkahässäköitä. Tuolta himotestaajaketjusta muistan monesti lukeneeni onestepin testeistä, että ne ei näytä vielä mitään kun muut näyttää jo selkeitä viivoja,mutta omaa kokemusta ei kyllä niistä ole.

Edit: ai niin Babyplan-testejä on kanssa kehuttu ja ajattelin jossain vaiheessa tilata!

On: minä oon nyt aivan kujalla omasta kierrosta. Nyt kp17 ja ovis ollut aina viimestään kp 14 ja viime kierrossa kp 11. Nyt alotin jo kp 8 tikuttaan ja siitä lähtien tähän päivään asti tullut joka testiin melkein kontrollin paksuinen viiva. Eli ikään kuin lähes positiivinen ovistesti jo 10 päivää. Ovistuntemuksia on ollut joinakin päivinä ja reilusti valkkaria joka päivä. Noo testailen tässä vielä ton toisenkin pc-paketin kumminkin loppuun, vaikka eipä oo ikinä näin pitkää kiertoo ollut
Tekisin raskaustestin :D
 
  • Vau!
Reactions: Mozart
vierailija
Mä suosittelen pregcheckin liuskatestejä, ne ei kaupassakaan maksa paljon. Itselleni näytti viime raskauden vahvoilla viivoilla neljä päivää ennen menkkoja, ja nyt taas yritysaikana kun en ole raskaaksi tullut, on näyttänyt ihan blankoa ilman mitään viivanpaikkahässäköitä. Tuolta himotestaajaketjusta muistan monesti lukeneeni onestepin testeistä, että ne ei näytä vielä mitään kun muut näyttää jo selkeitä viivoja,mutta omaa kokemusta ei kyllä niistä ole.

Edit: ai niin Babyplan-testejä on kanssa kehuttu ja ajattelin jossain vaiheessa tilata!

On: minä oon nyt aivan kujalla omasta kierrosta. Nyt kp17 ja ovis ollut aina viimestään kp 14 ja viime kierrossa kp 11. Nyt alotin jo kp 8 tikuttaan ja siitä lähtien tähän päivään asti tullut joka testiin melkein kontrollin paksuinen viiva. Eli ikään kuin lähes positiivinen ovistesti jo 10 päivää. Ovistuntemuksia on ollut joinakin päivinä ja reilusti valkkaria joka päivä. Noo testailen tässä vielä ton toisenkin pc-paketin kumminkin loppuun, vaikka eipä oo ikinä näin pitkää kiertoo ollut
Voi olla ovuloimaton kierto. Se voi aiheuttaa sen että näyttää pitkään ovis plussaa. Tai sitten olet raskaana
 
AMR
Mulla myös kp1. Tällä kierrolla ajateltiin ”olla yrittämättä”. En seuraa kiertoa sovelluksesta, en tikuta ovulaatiota tms. Annetaan vaan mennä. Tärppää jos tärppää, ja jos ei, niin lähtee soitto tonne tkhon, että ois aika alkaa tutkimuksiin pääsyä miettimään. :) Toivotaan, että mieli pysyis vähän stressittömämpänä kun tilanne on nyt tää.
Vielä onneksi menkkakivut hallinnassa, huominen ja ylihuominen vähän kuumottelee. D:
 
Puuh olipas luettavaa kun ei ollut hetkeen täällä käynyt!

Tuli noista hoidoista mieleen.. Esikoista kun yritettiin eksän kanssa se 10kk niin soitin terkkariin että vuosi jo yritystä takana, siinä meni kuitenkin pari viikkoa kunnes sinne pääsi ja pari kuukautta kunnes pääsi lapsettomuuuspuolelle. Ja ihan hyvä että soitinkin, lääkäri sanoi heti ettei noilla siittiöillä tulla ikinä luomuna raskaaksi. Että sinne vaan!

Täällä on kp3 menossa. Miehen kanssa puhuttiin taas joku ilta lapsista ja siitä kun mullakin aikasemmin ollut kilppareissa yms vähän häikkää. Tilasin sitten puhdilta tuon "raskautta haaveilevalle" testipaketin ja tulokset tulivat tänään. Kaikki näyttää olevan ihan ok, ferrit tosin vaan 43. Niitä pitäis ehkä saada vähä ylemmäs... Ja niin kuin mä ajattelin että otan rennosti tän ja hups vaan, nyt on otettu perus labrat. Ovistestejä jos vielä ostais :D
 
Saaga86
Mä suosittelen pregcheckin liuskatestejä, ne ei kaupassakaan maksa paljon. Itselleni näytti viime raskauden vahvoilla viivoilla neljä päivää ennen menkkoja, ja nyt taas yritysaikana kun en ole raskaaksi tullut, on näyttänyt ihan blankoa ilman mitään viivanpaikkahässäköitä. Tuolta himotestaajaketjusta muistan monesti lukeneeni onestepin testeistä, että ne ei näytä vielä mitään kun muut näyttää jo selkeitä viivoja,mutta omaa kokemusta ei kyllä niistä ole.

Edit: ai niin Babyplan-testejä on kanssa kehuttu ja ajattelin jossain vaiheessa tilata!

On: minä oon nyt aivan kujalla omasta kierrosta. Nyt kp17 ja ovis ollut aina viimestään kp 14 ja viime kierrossa kp 11. Nyt alotin jo kp 8 tikuttaan ja siitä lähtien tähän päivään asti tullut joka testiin melkein kontrollin paksuinen viiva. Eli ikään kuin lähes positiivinen ovistesti jo 10 päivää. Ovistuntemuksia on ollut joinakin päivinä ja reilusti valkkaria joka päivä. Noo testailen tässä vielä ton toisenkin pc-paketin kumminkin loppuun, vaikka eipä oo ikinä näin pitkää kiertoo ollut

Kiitos vinkistä, pregcheckkejä on ollutkin joskus, ne vaan näyttää olevan kalliimpia tuolla raskauskeijulla kuin esim. Prismassa. Olis vaan niin kätevää tilata postilaatikkoon :D täytyypä pistää korvan taa tuo babyplan!

Minä olisin tilanteessasi testannut r-testillä ajat sitten, en olisi malttanut vaikka vuotoa olisikin ollut vasta :')

Paljon on uusiin kiertoihin joutuneita, pahoittelut :(
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja Mozart
Täällä kp 17 menossa, koko päivän ollu "kohtukipua" ja iltaa kohden vasemmalla alavatsalla vihlontaa. Alkuviikosta oli samankaltaisia tuntemuksia ja ajattelin ne ovisoireiksi, nyt kumminkin mietin olisiko ovis vasta nyt kun näitä tuntemuksia on.
Noin olisiko viikko sitten, tuli vessa käynnillä todella paljon venyvää limaa ihan yhtäkkiä, että ihan säikähdin, et mikä juttu, mutta sen jälkeen ei oo mitään omituista tapahtunut, mitä sitte lienee oli.
Tylsää tämä uuden kierron odottelu..
Tilasin raskauskeijusta ovistestejä taas meille, pari kiertoa menty ilman nyt, tilasin myös digitaalisen pakkauksen.
Toivon tietenki, ettei niille tulisi käyttöä, mutta ompa valmiina sitten.

Katsoin myös siellä olevan miehelle suunnattu testi siittiöiden määrän tulkitsemiseen, onkohan siinä mitään perää? Onko kenelläkään kokemusta?
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Erityisesti pitkään yrittäneille sen plussan soisi, vaikka kyllähän se uusi kierto kirpaisee vähemmänkin aikaa yrittäneitä. Täällä tänään myös kp 1, niin kuin oli odotettavissa. @petronella09 paljon lämpimiä ajatuksia sinulle. Et ole liian vanha, älä ainakaan siksi vielä luovuta. Itselläni on useita tuttavia, jotka ovat saaneet yli nelikymppisinä vielä perheenlisäystä ilman hoitoja. Vaikka toki ymmärrän ajatuksiasi, myös omalla kohdalla ikä on se mikä mietityttää ja erityisesti munasolujen määrä ja laatu. Mutta koitan itsekin ajatella myönteisesti, ikä on vaan hidaste. Hyvä ystävänikin saa nyt neljäkymppisenä esikoisensa usean vuoden yrityksen jälkeen ja luomuna. Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Kiitos kaikille lohduttavista sanoista ❤

Kunnon kivut jysähti aamulla ja runsaasti vuotaa:(

Eilen tilasin kahden taukokierron jälkeen digin oviksen tikuttamiseen :) Kierto kesti vain 24 päivää :/ joten silläkin haluan tämän uuden kierron tikuttaa.

Tänään pääsen ratsastamaan ❤jotain muuta ajateltavaa:)

Pahoittelut kaikille uusiin kiertoon siirtyneille :( meitä oli paljon :(

Mukavaa viikonloppua:)
 
  • Tykkää
Reactions: Bluebelle
Onpa monta nyt joutunut uuteen kiertoon, isot pahoittelut! Ikää olen miettinyt itsekin 39-vuotiaana,mutta olen päättänyt, että se on vain hidaste, ei este. Tuollaisessa labrapaketissa voisi olla hyvä käydä, jossa @kiuske oli käynyt! Oon miettinyt jo pitkään mutten saanut aikaiseksi. Mutta jos sieltä löytyskin esim. kilppariongelmaa tms mikä vaikuttaa hormonitoimintaan, voisi asia olla korjattavissa helpostikin.

ON: täällä jatkuu käsittämättömät sattumukset oviksen bongailussa. Eilen siis täällä avauduin, kun kp 8 lähtien tullut lähes positiivista viivaa ovistestiin joka päivä, ja nyt tänään jo siis kp 18. :oops:Ja vatsajomotusta ja reilusti valkkaria vähän väliä, ja siis viime kiertossa ovis kp 11 ja ain viimestään kp 14.Noo luettuni sitten teidän viestit päätin että teen taas illalla ovistestin, mutta samasta pissasta myös raskaustestin, jos siis taas sama paksu mutta neg viiva ovistestissä. Niin kuinka ollakaan todella selkeä ja räikeä positiivinen se ovistesti! Mitä hittoa, 10 päivää paksua mutta just negatiivistä viivaa ja sit kun tuun tänne valittaan, niin se positiivinen rävähtää!:D Kyllä nyt voi sanoo että on hartaudella munia haudottu, en tajua miten noin kauan oli se ovis tulollansa ja lh:t korkeella. Maha on ollut kyllä niin kipeä että ennen tota pos testiä ei olis tullu mieleenkään talletella, et onneksi jatkoin vaan testailua. Mutta nyt on sitten munia haudottu monessakin mielessä.:cool:
 
@Toiveikas1992 ovulaatiolimaa varmaankin?

Voi voi tätä mieltä! Eilen kp1 oli tosi kevyt vuoto ja yleensä mulla menkat alkaa kertarysäyksellä ja kovat kivut kp1-2. No nyt kp1 oli kevyttä vuotoa eikä mitään kipuja. Ehdin toki jo eilisen yön googlettaa valemenkkoja jne. ja tänään oli ajatus suunnata r-testi kaupoille varmistukseksi. No, eipä tarvitsekaan, kun aamulla herätessä tutut kivut ja Niagaran putous vastassa. Miten sitä aina hairahtuukin tällaiseen.

Nyt on kyllä omassa tuttavapiirissä niin paljon vauvauutisia ja monelle esikoinen. Kirpaisee jo paljon enemmän kuin talvella. Mäkin haluaisin jo. :'(
 

Yhteistyössä