Haaveena vauva 2020


PC päiväpissasta.

Oma napa. Ei oo menkat vielä alkanut dpo15 eli 31/30. Tänään "kovin odotellut". Kylpyläänkin lähdin lasten kanssa sillä mielellä että ravaan usein suihkuhuoneessa tarkistamassa tilanteen.
Ei kyllä tunnu siltä että olisin raskaana, mut ei kyllä tunnu siltä että just alkais. Ei mitään tuntemusta missään; paitsi alaselkä hiukan kipeä.

Tein myös CB digin joka oli not pregnant.
 
Viimeksi muokattu:
Hei taas tänne! Mun matkani tammikuisissa päättyi tänään, kun nt-ultrassa todettiin keskeytynyt keskenmeno :cry: Maanantaina menen sairaalaan tyhjennykseen ja sitten pikku hiljaa koitamme saada taas ajatukset kohti uutta yritystä kunhan se on mahdollista. Tyhjennys jännittää kovasti, mutta kiva ehkä ettei sitä tarvitse tehdä itsekseen kotona kun en yhtään tiedä mitä odottaa.
 
Täällä nega testattu, joten vuotoa odottelen alkavaksi.
Tai nega ja nega; viivanpaikka joten ei ainakaan vahvistunut.
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei @Nyyyti tsemppiä tosi paljon! ❤

Täällä dpo 5, en vaan tajua miten tätä odottelua jaksaa. Ajattelin testata ekan kerran dpo 11 aamulla ennen viikonlopun hulinoita. Vaikka oiskin nega niin en aio alkoa käyttää, mutta ehkä uskaltaa vapaammin syödä esim sushia :D
 
Omaa napaa!
Pitihän se hätähousuna jo tänään dpo 9 max pari tunnin päiväpissasta tehdä raskauskeijun 10 ja 25 herkkyiset testit. Olen näkevinäni jonkun haamun esiasteen 25 herkkyisessä eli tuossa leveämmässä, taai sitten mulla on vaan viivalasit päässä :geek::ROFLMAO:
https://aijaa.com/OT6Udy

Noh, täytyy aamulla testata uudelleen jospa näkyisi jotain enemmän :rolleyes: En innostu kuitenkaan liikaa koska tuo on niiiin hailura haamun alku, mutta nostaahan se toiveita kun näkee edes jotain muutakin kuin vaan pelkkää valkoista :LOL:
 
@Wintersun Mulla näkyy olevan kp ja dpo listassa väärät päivät. Huomenna on kp 28 ja dpo 10 :) Empäs itekkään ollut huomannut että on väärät päivät ollut jo pidempään, selailin taaksepäin niin jossain kohtaa oli päivät pysynyt samoina joten siksi vähän heittoa. Mutta eipä tuosta mitään suurta haittaa koitunut kun flo kalenterin mukaan kuitenkin tulee kiertoa seurattua :D
 
Hei kaikki!

Minäkin päätin liittyä tänne seurattuani palstaa jonkin aikaa :) Minut voi @Wintersun lisätä yrittävien listalle: Hedvig/34v/1./ya1/19. Kiitos!

Olemme siis mieheni kanssa yrittämässä ensimmäistä lastamme pitkällisen harkinnan ja valmistautumisen jälkeen. Olemme olleet yhdessä jo kauan, mutta olen itse kokenut suurta epävarmuutta vanhemmaksi tulemisen suhteen johtuen omasta perhetaustastani ja elämän vastoinkäymisistä. Nyt kuitenkin koen viimein olevani valmis äidiksi, jos lapsi meille suodaan :geek: Olinkin jo raskaana tänä keväänä, mutta raskaus päättyi keskenmenoon 5/19, alkion ollessa 6+0 ultran mukaan :( Nyt on uusi yritys päällä, ja piinapäiviä tässä vietellään (y)

Tsemppiä kaikille yrittäjille! Olen tosi pahoillani muidenkin keskenmenon kokeneiden puolesta, kuten @Nyyyti - kuin myös heidän, jotka ovat joutuneet yrittämään jo pitkään eikä luomuna raskautuminen onnistu :( Vastapainoksi on ihanaa, että on niin paljon plussanneita, ja toivotaan että mahdollisimman monen raskaus jatkuu loppuun saakka :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Veevavi
Pahoittelut keskenmenoista @Nyyyti ja @Hedvig . Jaksamisia, en voi kuvitella miltä teistä tuntuu. Tuo se ultimaattinen kauhukuva itselläkin on. Onhan se silti ihana tietää että hedelmöittyminen on mahdollinen tapahtuvaksi.

ON: täällä masentaa. Tein eilen PC testin kp36. Terolutit on pian syöty ja menkat ei ole alkanut kp 35 kuten viime kierrossa. Itkettää, joka puolella näkyy lapsiperheitä ja raskaana olevia naisia. Ensi viikolla olis ulkomaanmatka, mikä nyt vaikuttaa menevän kuukautisten kanssa kiitos terojen. Ajattelin etten tänne mitään kirjoita, kun kaikki tuntuu menevän perseelleen ja oon niin pettynyt oman kehon toimintaan. Menkkaolojakin on ollut monta päivää, mut mitään ei kuulu.
 

Yhteistyössä