Haaveena vauva 2020

Pahoittelut keskenmenoista @Nyyyti ja @Hedvig . Jaksamisia, en voi kuvitella miltä teistä tuntuu. Tuo se ultimaattinen kauhukuva itselläkin on. Onhan se silti ihana tietää että hedelmöittyminen on mahdollinen tapahtuvaksi.

ON: täällä masentaa. Tein eilen PC testin kp36. Terolutit on pian syöty ja menkat ei ole alkanut kp 35 kuten viime kierrossa. Itkettää, joka puolella näkyy lapsiperheitä ja raskaana olevia naisia. Ensi viikolla olis ulkomaanmatka, mikä nyt vaikuttaa menevän kuukautisten kanssa kiitos terojen. Ajattelin etten tänne mitään kirjoita, kun kaikki tuntuu menevän perseelleen ja oon niin pettynyt oman kehon toimintaan. Menkkaolojakin on ollut monta päivää, mut mitään ei kuulu.
Ikävää, että sinulla siellä sellaiset fiilikset :( Minäkään en voi kuvitella tuntemuksiasi, enkä tiedä noista hoidoista mitään. Mutta uskon että on raskasta ja raastavaa, ja toivon voimia sinulle kaiken keskellä! <3 Toivottavasti pystyt nauttimaan reissusta kaikesta huolimatta edes vähän.
 
Hei! Ajattelin yrittää päästä takaisin keskusteluun taustalta. Meille on suunnitteilla ensimmäinen IVF tehtäväksi elokuussa. Itse hoitoa odotan ihan positiivisin mielin, mutta hieman jännää siirtyykö kuitenkin syyskuulle. Edelliset kuukautiset oli kesäkuun alussa, mutta lääkkeettömänä kierto on mitä on. Juhannusviikolla oli väli suunnittelu käynti, jossa ei näkynyt johto follikkelia. Lääkäri sanoi et voi olla ovulaatio jo mennyt, jota hyvin vahvasti epäilen, tai sit kasvu vaan loppunut, eli en ovuloi tässä kierrossa... Sen varjolla oon nyt muutaman alkoholin juonut, siis 2 viikon sisällä... Silti tuntuu syylliseltä :unsure:

Lisäksi oon viimeaikoina miettinyt paljon sitä, että miehen sisko saa luultavasti meitä ennen lapsen ja myös sitä miten selviän, jos sitä plussaa ei koskaan tule...:notworthy:
 
Kiitos @Hedvig <3
Onhan se raskasta ja raastava, vaikka yritystä ei olekaan vielä sitä vuotta täynnä. Eli toivoa pitäis tässä vaiheessa olla kovasti, vaikka sitä ovulaatiota ei luultavasti tapahdukaan joka kk. Tähän tilanteeseenhan on monia keinoja, mutta tämä odottaminen ja peittyminen vie veronsa. Luulen myös että hormoneilla on oma osansa mielialaan kaikkien näiden lääkkeiden ja vitamiinien käytön seurauksena. Välillä vaan tuntuu vaikealta, eikä sitä muut tässä ympärillä välttämättä ymmärrä. Mutta sitten tulee niin hyvä olo kun joku sanoo jotain tuollaista @Hedvig ja sit tuntuu että kyllä tästä vielä noustaan pikkuhiljaa :love:

Voi kunpa se plussa tulisi joku päivä
 
@Wintersun Juu. Oli niissä selkeästi toinenkin viiva; pc näytti myös selkeää. Muoks* tuo olikin se pc. Mut siis monessa tikussa oli hailu viiva.
Mut niin se vaan oli kemiallinen sekin; maaliskuussa edellinen. Nyt illalla havaittavissa punertavaa vuotoa. Huomiselle "toivottavasti" kp1. Mut en vielä vahvista.
 
Toivottavasti olisi vain vaaratonta vuotoa @Helmiina1978! ❤

Mulla on ihan täysin oireetonta, tässä kierrossa ei edes nännit kipeytyneet muutamaksi päiväksi oviksen jälkeen niin kuin yleensä. Ihanaa kun ei oo yhtään mitään, mitä voisi kuvitella raskausoireeksi. :D
 
Kp1 kovien kipujen kera; mullahan ei vatsa oo ollut kipeä synnytysten jälkeen vaan selkää poltellut vähän menkkojen aikaan.
Uutta yritystä sit vaan.
 
Pahoittelut @Helmiina1978 !

Testasin aamulla ja tässä tulos: https://aijaa.com/P5VzpR
En tiedä näkyykö edes kuvassa, hyvin hyvin vaalea haamulainen siellä kuitenkin livenä näkyy tihrustamatta. Tai sitten viivanpaikka, tosin minun silmääni näyttää punertavalta. Täytyy toivoa parasta ja jatkaa testailua. Nythän on vasta dpo 10 joten en mitään leffaviivoja odottanutkaan :D

Edit/ https://aijaa.com/1Rpwti Tässä sama testi kuivana.
 
Viimeksi muokattu:
@Helmiina1978 pahoittelut, toivottavasti tästä kierrosta tärppäisi!

Kaikille kovasti tsemppiä ja voimia, jotka ovat kärsineet lapsettomuudesta! Kunpa teillä hoidot toisivat viimeistään toivotun tuloksen ❤

Itsellä tänään dpo4 tai 5. Alavatsalla ja selässä ollut tänään melko vahvahkoa kramppia. Kiinnittyminenhän tapahtuu about näinä päivinä, joten toivottavasti johtuisi siitä :love::barefoot: jännää!!
 
Hitsi kun en mä tahdo muka ehtiä seurailla ketjua nykyään. Tai sit pää suojaa liialta vouhotukselta asian suhteen. Huomaan et mulla on menossa vaihe, jossa lähes kaikkien muiden plussauutiset vaan ärsyttää, kun tuntuis että vois olla jo meidän vuoro. Vaikkakin alan uskoa, että isoin syyllinen tässä kestämisessä on mun ylipainon. Huoh, miten voi olla niin vaikeaa tehdä asioille jotain.

No enihau, oon nyt ekaa kertaa elämässäni tikutellut ovista ja ronskisti oikein kahden eri firman tuotteilla. :D Onestepin halppisliuskat jotka on mm pakkaselle altistuneet enkä oo luotettavuudesta ollut niin varma, ja Apteekin oman puikkotestit (piru vieköön kun ovat kalliita!). Tuli hyvin tänään testattua tuo, ettei ovistestejä kannattais tehdä aamupissasta, kun lh-eritys on korkeampi päivällä. Noiden kahden testin välillä on vaan 5h ja heti seuraavasta pissasta tehty tuo viimeisin. Kuvassa vikat testit vielä tuoreina, muut kuivina. Ihan mielenkiintoista touhua!

Ootteko te muut jatkaneet vielä testejä seuraavina päivinä vai lopettaneet suoraan plussaan? Aamulämpöjä oon myös mittaillut, tosin aloitan huomenna yövuorot niin niiden mittaus nyt on siinä kohtaa kaikkea muuta kuin luotettavaa sit enää.

Nyt pääsen vissiin ekaa kertaa ikinä laskemaan tarkasti dpo:ita ja ehkä voisin tuohon piinailijoiden listaankin siirtyä itseäni kiduttamaan. Tulkintani mukaan siis huomenna dpo 0?
PicsArt_07-07-03.18.39.jpg
 
Hitsi kun en mä tahdo muka ehtiä seurailla ketjua nykyään. Tai sit pää suojaa liialta vouhotukselta asian suhteen. Huomaan et mulla on menossa vaihe, jossa lähes kaikkien muiden plussauutiset vaan ärsyttää, kun tuntuis että vois olla jo meidän vuoro. Vaikkakin alan uskoa, että isoin syyllinen tässä kestämisessä on mun ylipainon. Huoh, miten voi olla niin vaikeaa tehdä asioille jotain.

No enihau, oon nyt ekaa kertaa elämässäni tikutellut ovista ja ronskisti oikein kahden eri firman tuotteilla. :D Onestepin halppisliuskat jotka on mm pakkaselle altistuneet enkä oo luotettavuudesta ollut niin varma, ja Apteekin oman puikkotestit (piru vieköön kun ovat kalliita!). Tuli hyvin tänään testattua tuo, ettei ovistestejä kannattais tehdä aamupissasta, kun lh-eritys on korkeampi päivällä. Noiden kahden testin välillä on vaan 5h ja heti seuraavasta pissasta tehty tuo viimeisin. Kuvassa vikat testit vielä tuoreina, muut kuivina. Ihan mielenkiintoista touhua!

Ootteko te muut jatkaneet vielä testejä seuraavina päivinä vai lopettaneet suoraan plussaan? Aamulämpöjä oon myös mittaillut, tosin aloitan huomenna yövuorot niin niiden mittaus nyt on siinä kohtaa kaikkea muuta kuin luotettavaa sit enää.

Nyt pääsen vissiin ekaa kertaa ikinä laskemaan tarkasti dpo:ita ja ehkä voisin tuohon piinailijoiden listaankin siirtyä itseäni kiduttamaan. Tulkintani mukaan siis huomenna dpo 0?
katso liitettä 7229
Plussalta näyttäis eli huomenna on dpo 0 :) Mä oon joskus testaillut vielä muutaman päivän ja sitten joskus dpo 7 alottanu taas testailun että jos ne näyttäis raskaudenkin. :D Mutta eikös se semmonen ohjeistus ole että ekaan ovisplussaan voi lopettaa testailun.
 
Missähän vaiheessa lopettaisi nuo luget. Testasin kotiin tullessa kolmen tunnin pissasta ihan selvän negan nyt dpo 12.
En usko plussaa enää tulevan.

Luget kai voi vuotoa viivästyttää. En haluaisi, että kauheasti viivästyy kuitenkaan.
 
Mä tällä palstalla ymmärsin jonkun puheesta että ovulaatio tapahtuu joka toinen kuukausi toisesta munasarjasta. Kysyin häneltä asiasta, mutten koskaan saanut vastausta ja asia jäi mietityttämään. Mitä te ajattelette? Ja miten tää menee esim kaksosten hedelmöittyessä? Tällaisia sunnuntai-illan mietteitä (n):LOL:
 
Mä tällä palstalla ymmärsin jonkun puheesta että ovulaatio tapahtuu joka toinen kuukausi toisesta munasarjasta. Kysyin häneltä asiasta, mutten koskaan saanut vastausta ja asia jäi mietityttämään. Mitä te ajattelette? Ja miten tää menee esim kaksosten hedelmöittyessä? Tällaisia sunnuntai-illan mietteitä (n):LOL:
Munasolu voi irrota joka toinen kuukausi toisesta munasarjasta mutta sekin on toki yksilöllistä. Voi olla ovuloimattomia kiertoja tai niin, että kahtena peräkkäisenä kuukautena tms. irtoaa samasta munasarjasta. Joillakin voi kierrot heittää esim sen vuoksi jos oikealta puolelta irtoaa yleensä aiemmassa vaiheessa kiertoa kuin esim vasemmalta puolelta. Näin mulla esim.

Kaksosraskaudet voi alkaa monella eri tapaa. Joko samasta munasarjasta irtoaa häiriötilanteessa kaksi munasolua tai yksi kummaltakin puolelta. Tai yksi munasolu irtoaa, ja siinä tapahtuu häiriö solun jakautumisvaiheessa ja puoliskot erkanevat kahdeksi ja jatkavat kehittymistä.

Sori sekava teksti, kiireessä kirjoittelin
 
@tofu_ Kiitos viestistä! Opin taas paljon. Miten tuo kaikki on saatu selville sun kohdalla?
Mulla on ollu ovisoireet yleensä tosi selkeät, toki kestävät yleensä 2-3 päivää, joten ihan tarkasti en osaa sanoa oviksrn ajankohtaa, mutta vasemman puolen oireiluista on yleensä ollut pidempi kierto. Joskus myös kierrukan ollessa on ultrattu ja nähty oviksen ajankohta tarkkaan. Nytkään en oo varma onko tänään dpo4 vai 5 :D
 
  • Tykkää
Reactions: KukkaSosuli
Keskiviikkoaamuun pitäis malttaa vielä odotella testin tekemistä. Mitenhän maltan... houkuttais jo kovasti tehdä huomenna dpo 11 mutta tiedän ettei vielä voi mitään näkyä, aina aiemminkin (3) haamu tullut vasta sillon ku menkkojen pitöisi alkaa. Toivotaan paljon plussia kaikille <3
 
Voisko olla plussan alku? Jos seuraavaksi tulis testiajalla!
Oon kyl itse päättänyt etten enää kato testejä testiajan jälkeen kun kovin moniin näyttää se viiva silti tulevan..
Mä en usko plussan alkuun. Kuitenkin pc tänään aiemmin selvä nega.
Kyllä tuossakin jo jotain ehkä näkyi testiajalla, mutta ei noin selvösti, että kuvaan olisi saanut.
Tyhmä testi!
Ja aikaisemmin mulla kuitenkin nöyttänyt selvän viivan jo pienemmällä dpo:lla.
 

Yhteistyössä