Hitsi kun en mä tahdo muka ehtiä seurailla ketjua nykyään. Tai sit pää suojaa liialta vouhotukselta asian suhteen. Huomaan et mulla on menossa vaihe, jossa lähes kaikkien muiden plussauutiset vaan ärsyttää, kun tuntuis että vois olla jo meidän vuoro. Vaikkakin alan uskoa, että isoin syyllinen tässä kestämisessä on mun ylipainon. Huoh, miten voi olla niin vaikeaa tehdä asioille jotain.
No enihau, oon nyt ekaa kertaa elämässäni tikutellut ovista ja ronskisti oikein kahden eri firman tuotteilla.
Onestepin halppisliuskat jotka on mm pakkaselle altistuneet enkä oo luotettavuudesta ollut niin varma, ja Apteekin oman puikkotestit (piru vieköön kun ovat kalliita!). Tuli hyvin tänään testattua tuo, ettei ovistestejä kannattais tehdä aamupissasta, kun lh-eritys on korkeampi päivällä. Noiden kahden testin välillä on vaan 5h ja heti seuraavasta pissasta tehty tuo viimeisin. Kuvassa vikat testit vielä tuoreina, muut kuivina. Ihan mielenkiintoista touhua!
Ootteko te muut jatkaneet vielä testejä seuraavina päivinä vai lopettaneet suoraan plussaan? Aamulämpöjä oon myös mittaillut, tosin aloitan huomenna yövuorot niin niiden mittaus nyt on siinä kohtaa kaikkea muuta kuin luotettavaa sit enää.
Nyt pääsen vissiin ekaa kertaa ikinä laskemaan tarkasti dpo:ita ja ehkä
voisin tuohon piinailijoiden listaankin siirtyä itseäni kiduttamaan. Tulkintani mukaan siis huomenna dpo 0?
katso liitettä 7229