Haaveena vauva 2020

Ajattelin myös liittyä joukkoon, seurannut olen jo jonkin aikaa keskustelua tokikin. :)
Me ollaan pian 31v ja 33v pariskunta ja mies on viimein alkanut näyttää vihreää valoa ensimmäisen vauvan hankinnalle. Menossa on YK2. Kiertopäivä 12/28 menossa ja Flo ennustaa ovista torstaille. Tottakai mies on aivan kamalassa flunssassa. Hiukan noloa myöntää, että ei ole ennen tätä tullut kamalasti tunnusteltua ovista eikä muutenkaan kiertoa sen kummemmin, joten en yhtään osaa sanoa koska ovis vois olla, kierron pituutta nyt tullut onneksi edes seurattua jonkin aikaa kun salaa vauvasta haaveillut.:ROFLMAO:

Tsempit kaikille plussaa odottaville ja jo plussan saaneille :)
 
Hei saako puhua vähän ohi aiheen :D kävi jotain outoa eilen. Mulle siis viime sunnuntaiksi Flo ennusti ovista mutta en oo testaillut enkä tiiä koska tapahtui tai tapahtuiko ollenkaan. Mutta eilen maanantaina miehen kanssa pariin otteeseen puuhailtiin ja huomasin että oli jotenkin super herkkänä paikat ja sain orgasmeja tosi helposti ja normaalisti näin ei todellakaan ole. Tuli heti sellainen olo että nyt on tärpännyt :D mutta jos pari päivää sitten oli ollut ovulaatio, niin eikös nimenomaan estrogeenit lähde laskuun?

Pakko kysellä täällä kokemuksia kun en googlettamalla löytänyt. Onko joku kokenut vastaavaa?
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Deleted member 130614
Onnittelut plussanneille, ja piinailijoille jaksamista jännitykseen! Tsemppiä myös @Tiukunalle, toivottavasti asiat järjestyy.

@Tiutiti, ootko testannut vielä tällä viikolla? Toivottavasti tulisi plussa! Edit1. Oho, olitkin jo testannut illalla! Hmm, auttaisko, jos tekis aamutestin?

Mä voisin ehkä liittyä nyt myös tuohon kp listaan, jos vaikka oppisin matkalla jotakin. :) Eli mulla nyt kp4/33. Harkitsen, josko hankkisin netistä jostain pakan ovulaatiotestejä, että tikuttaisi kokonaisen kierron ihan omaan kiertoon tutustumisen vuoksi.
 
Mä en kestä sitä ajatusta et sunnuntaina plussaat ja maanantaina eka päivä uudessa paikassa ja mielessäs tiedät et muutaman viikon päästä pitäis kertoa esimiehelle :X3:
Toivottavasti näin käy, vaikka hankaloittaakin uutta työtä :p
Tätä mäkin toivon ja pelkään :LOL: Jos ei vatsa pullahda alkuraskaudessa esiin niin aion kyllä piilotella sitä mahdollisimman pitkään. 12 viikolle asti kun saisi pidettyä piilossa kaikilta niin olisi hyvä, mutta tietysti jos maha päättäisi pullahtaa esiin jo alussa niin pakko olisi kertoa (n)
 
Hei saako puhua vähän ohi aiheen :D kävi jotain outoa eilen. Mulle siis viime sunnuntaiksi Flo ennusti ovista mutta en oo testaillut enkä tiiä koska tapahtui tai tapahtuiko ollenkaan. Mutta eilen maanantaina miehen kanssa pariin otteeseen puuhailtiin ja huomasin että oli jotenkin super herkkänä paikat ja sain orgasmeja tosi helposti ja normaalisti näin ei todellakaan ole. Tuli heti sellainen olo että nyt on tärpännyt :D mutta jos pari päivää sitten oli ollut ovulaatio, niin eikös nimenomaan estrogeenit lähde laskuun?

Pakko kysellä täällä kokemuksia kun en googlettamalla löytänyt. Onko joku kokenut vastaavaa?
En muista oliko mulla tommosta vielä ennen plussaa, mutta viimeistään joskus rv 5-6 alkoi vähän vastaavat tuntemukset :D Veri kiersi huomattavasti runsaammin alakerrassa ja sen huomasi selkeästi sekä minä että mies. :whistle: Toivotaan että sulla ois plussa tulossa (y)

Tervetuloa uusille!
 
En muista oliko mulla tommosta vielä ennen plussaa, mutta viimeistään joskus rv 5-6 alkoi vähän vastaavat tuntemukset :D Veri kiersi huomattavasti runsaammin alakerrassa ja sen huomasi selkeästi sekä minä että mies. :whistle: Toivotaan että sulla ois plussa tulossa (y)

Tervetuloa uusille!


Jatkoin googlettelua ja luulen että oli lähinnä ovulaation "oire" tällainen herkkyys :D Täytyy siis laittaa ylös tuntemukset ja seurailla tapahtuuko jatkossa samaa oviksen aikaan.
 
  • Tykkää
Reactions: tofu_ ja Apustaja
@SwanDeSol (y)(y)
Mulla oli viime raskaudessa niin, että hurjat seksihalut jatkui oviksen jälkeen, ja ihmettelin niitä ääneen ja mietin että mikä kumma kun oviksen piti olla jo. Sit tulikin plussa r-testiin kp26. Ja seksihalut vaan jatkui heti ja paheni vielä myöhemmin. Orgasmit tuli helposti ihan alusta asti ja himotti sikana.
Toivottavasti tietää hyvää teille ;)
 
  • Tykkää
Reactions: orgona ja SwanDeSol
Menkat alko ja mun kierto oli vaan 23 päivää, viime kierrossa 24 päivää. Ei siinä mitään, mut alko just huolestuttaa, jos ovis tuleekin kauhean myöhään. :(
Flo arvioi viime kierrossa oviksen kp9, mutta jälkikäteen mietin olisko mun kuvittelemat "kiinnityskivut" kp14 olleet vasta se oikea ovulaatio, mikä tarkoittais et luteaalivaihe olis ollu vaan 9 päivää.
Taidan kyllä tosissaan yrittää selvittää tässä kierrossa sen oikean ovulaatiopäivän... Osaa sitten varautua, et voi olla haastavaa tulla raskaaksi.
 
Mä en liity tässä kierrossa piinailulistalle kun en oo ovista tikuttanut, mutta raskauden mahdollisuus on kuitenkin olemassa kun eilen talleteltiin ja luultavasti ovis on lähipäivinä tulossa. Toivottavasti on sitkeät siittiöt, jos ei enempää ehditä talletella (aion kyllä yrittää, miehellä alko just vapaat :whistle:) Tää kierto on kyllä omituinen kun limat puuttuu kokonaan o_O Vaikka oon greippimehua juonut säntillisesti kp 18 asti. Ehkä se ei nyt tässä kierrossa vaan auttanu.
 
Mä lähden tänään viikoksi reissuun ja pakkasin jo testit mukaan kun jos nyt ois tärpännyt niin oisin ens viikon torstaina auttamatta myöhässä haamujahdista :whistle: "Something strange on a stick I peed, who you gonna call? GHOSTBUSTERS!" :D Mä oon siis aikaisemmista raskauksista tehnyt testit vasta sitten kun ne on näyttäneet jo ihan selkeetä plussaa ja nyt aattelin että pakko päästä myös vähän hössöttämään. Pitäisköhän, sit jos tärppää, ottaa myös sellainen mahakuvaketju koko raskausajalta :p Hössön hössön :geek:
 
Mä lähden tänään viikoksi reissuun ja pakkasin jo testit mukaan kun jos nyt ois tärpännyt niin oisin ens viikon torstaina auttamatta myöhässä haamujahdista :whistle: "Something strange on a stick I peed, who you gonna call? GHOSTBUSTERS!" :D Mä oon siis aikaisemmista raskauksista tehnyt testit vasta sitten kun ne on näyttäneet jo ihan selkeetä plussaa ja nyt aattelin että pakko päästä myös vähän hössöttämään. Pitäisköhän, sit jos tärppää, ottaa myös sellainen mahakuvaketju koko raskausajalta :p Hössön hössön :geek:


Mä ajattelin että jos raskautuu nii ottais kuvan joka aamu ja tekis timelapse videon :D Miehellä on kolmijalka ja kamera ni kyllä sen nyt yhden 9kk seisottaa yhdessä paikkaa. En luultavasti tuu saamaan kun yhden lapsen (ei yksinkertasesti oo varaa) ni kyllä siihen voisi panostaa :p
 
Vauvakuume on niin kova että tässä alkaa kuvitella itselleen jo raskausoireita.. äsken koski tisseihin ja mahassa tuntuu erilaiselle :whistle: Yksi raskaustesti odottaa kaapissa, tänään kierron 11. päivä. Toissapäivänä nipisteli kohdunsuuhun. Yritin googlettaa olisiko se raskausoire mutta en löytänyt vastausta..
 
Viimeksi muokattu:
Mikä tilanne listan kärkipäässä?
@Lapintyär
@Tingeli
@-Brita-
@Hipposka
@Neo/Slo
Itsellä sellainen tilanne, että edelleenkään kuukautiset eivät ole alkaneet, eikä raskaustestikään ole näyttänyt mitään..Sen takia olenkin ollut nyt syrjäisemmässä.Tein aamulla testin,ja yhdessä mieheni kanssa jo mietittiinkin että jos kuukauden päästä kuukautiseet eivät vieläkään ole alkaneet niin sitten voisin mennä verille katsomaan josko raskaushormonia olisi, jos ei niin sitten voisi käydä tutkituttamassa itseäni jos löytyisi syy sille miksei kuukautiset vieläkään ole tulleet.. :unsure: hieman jo turhauttaa tilanne kun ei ole oikein tietoa mistään.. :(
 

Yhteistyössä