Haaveena vauva 2020

Hurjasti onnea plussanneille ja pienille tiukkoja tarrasukkia matkaan! :love: Toivottavasti tulisia vielä runsaasti uusia plussia tälle vuodelle.

Meiltä kun talo meni ohi, niin nyt suunnitteilla on keittiön uusiminen. Hyvä, että puutarhakausi alkaa kohta ja saa runsaasti mieleistä tekemistä ja ajateltavaa. Joskus vielä se bebe meillekin tulee. :love:
 
Ihanaa lukea plussa uutisia <3 onnittelut jokaiselle! Ja seuraan minäkin, koska tän hetken piinailijat sitten testaa :)

Itselläni siis eka ovistikuttelu menossa. Aloitin vasta to, ja silloin tuli suht vahva viiva. Perjantaina taas hailea ja lauantaina vähän vshvempi. Tänään hailakka. Eli en oo pystynyt päätellä nousta vielä _mitään_. :(Oli varmuuden vuoksi tallettelu pe, jos se torstain testi vaikka olikin plussa...

Ja myös tänään.. Nyt siis kp25. Viime kierrossa ovis oli n. kp29 eli jatkan tikuttelua toistaiseksi..... Ei ole kylläkään mitään limoja tms ilmennyt isommin. Olen vähän hämilläni, monta viikkoa kestävä oviksen odottelu on jotenkin piinaavaa.
 
  • Surullinen
Reactions: Lilmi89 ja Alinna86
Sanoitkos sä @Kasikuus että olet saanu raskauskeijun ovistesteihin viivoja, joissa väriä vain toisessa reunassa? Mä tein tän aiemmin, mutta unohdin sen ennen kuin 10 minuuttia oli kulunut ja nyt en tiedä onko tuo vain kuivanut noin tummaksi. Voi tyhmä minä. Nyt näytti jo hieman vaaleampaa viivaa. :cautious:

 

Hirmu kiire päivä ollut enkä oo kerennyt ajatuksen kanssa tänne kurkkaamaan. Tässä aamun kuva, vähän huono kun aamun hämärissä räpsäisin, mutta kyllä se viiva vaan vahvistuu!

Ylhäällä tämän aamun
No kyl on selkee plussa kun punertaakin jo, onnea :love:
Kylhän täs nyt itteeki alko vähä kiinnostaa testaaminen :unsure::geek:
 
Siltähän se näyttää, mut voi tosiaan olla vasta kuivuttuaan tummunut. Mut onneksi on tänään talleteltu ja kyllähän sen sit tuntee, jos on tullakseen. Te ketkä tunnette oviksen, kuinka kauan teillä plussasta menee itse ovikseen?
Mul tulee seuraavana tai sitä seuraavana päivänä ne kivut.
Jännä kyl et täs kierros en tuntenu kipui laisinkaa:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Hypsy
Mitähän mä vielä tänään keksin :D
Oon jo väsännyt toisen ruoan, käynyt kaupoilla miehen ja yhden muksun kanssa, käynyt kävelyllä ja samalla käynyt uudestaan kaupassa, et sai ton toisen ruoan tehtyä :p Vielä tekis mieli jotain touhuta, ennen kuin klo tulee viis ja katsotaan koko perhe elokuvaa yhdessä ❤
Rupeeko tässä rauta auttaa vai oonko mä nukkunut yöllä liian hyvin, lukuunottamatta sitä yhtä valveilla olo hetkeä :cool:
 

Yhteistyössä