Haaveena vauva 2020

Sanoitkos sä @Kasikuus että olet saanu raskauskeijun ovistesteihin viivoja, joissa väriä vain toisessa reunassa? Mä tein tän aiemmin, mutta unohdin sen ennen kuin 10 minuuttia oli kulunut ja nyt en tiedä onko tuo vain kuivanut noin tummaksi. Voi tyhmä minä. Nyt näytti jo hieman vaaleampaa viivaa.
Mulla on käynyt näin, jo kahdessa kierrossa! Toinen reuna vain yhtä tumma ja digi näyttää plussaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Hypsy
@Hypsy mulla ei ikinä heti räjähdä tummaksi vaan pitää todella odottaa, että tulee se melkeen 10min täyteen. Ja sen jälkeen kyllä vaalenee koko tikku. Jos saisin ite nyt tuollaisen kuivuneena, niin varmasti plussaksi tulkitsisin. Se digi on ollu kyllä hyvä lisä, voi vielä varmistaa tilanteen :)
 
@Hypsy mulla ei ikinä heti räjähdä tummaksi vaan pitää todella odottaa, että tulee se melkeen 10min täyteen. Ja sen jälkeen kyllä vaalenee koko tikku. Jos saisin ite nyt tuollaisen kuivuneena, niin varmasti plussaksi tulkitsisin. Se digi on ollu kyllä hyvä lisä, voi vielä varmistaa tilanteen
Mä niitä digejä katselin, mutta en raaskinut ostaa, kun etenkään tässä kierrossa ei oviksen testaamisella ollut kovin suurta roolia, kun on ultra kuitenkin tulossa. Olishan se tietty kiva saada selkeä tulos joka tapauksessa. :ROFLMAO:
 
Mä niitä digejä katselin, mutta en raaskinut ostaa, kun etenkään tässä kierrossa ei oviksen testaamisella ollut kovin suurta roolia, kun on ultra kuitenkin tulossa. Olishan se tietty kiva saada selkeä tulos joka tapauksessa.
Toisissa kierroissa sit käyttöön (y) minä en tiedä vielä käytänkö digiä, koska ei kuitenkaan luomuonnistuminen ole kovin todennäköistä ja hoitoihin ei vielä päästä, vähän tämmöistä tutkimista kuitenkin kiva tehdä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hypsy
Toisissa kierroissa sit käyttöön minä en tiedä vielä käytänkö digiä, koska ei kuitenkaan luomuonnistuminen ole kovin todennäköistä ja hoitoihin ei vielä päästä, vähän tämmöistä tutkimista kuitenkin kiva tehdä.
Ainahan se testailu on kivaa.:p Mä toivon, ettei niitä seuraavia kiertoja tuliskaan. :LOL:Toivottavasti pääsette pian hoitoihin. ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
Kyllä nää ovistestit näköjään ainakin mulla tummuu vielä sallitun ajan jälkeenkin. Eli tuskin se päiväinenkään oli plussa.
Tai sit sait huipun jo kiinni ja siksi käyttäytyy noin (y) Toi ylempi 30min on aika paljon haalempi kuin se aiempi liittämäsi kuva :) Se huippu voi joskus mennä nopeaa ohi. Mä luotan nykyään enemmän rfsu:n testeihin, ku tosiaan kunnon huipun sain os:lla kiinni vain kerran tai kaks. Kokeile ostaa seuraavaan kiertoon rfsu rinnalle ja vaikka se digi, niin osaat hahmottaa miltä ne testit näyttää kun plussa tulee :) Toivottavasti seuraavaa kierrosta ei kuitenkaan tuu ❤
 
Tai sit sait huipun jo kiinni ja siksi käyttäytyy noin Toi ylempi 30min on aika paljon haalempi kuin se aiempi liittämäsi kuva Se huippu voi joskus mennä nopeaa ohi. Mä luotan nykyään enemmän rfsu:n testeihin, ku tosiaan kunnon huipun sain os:lla kiinni vain kerran tai kaks. Kokeile ostaa seuraavaan kiertoon rfsu rinnalle ja vaikka se digi, niin osaat hahmottaa miltä ne testit näyttää kun plussa tulee Toivottavasti seuraavaa kierrosta ei kuitenkaan tuu
No siis gyne käski tekemään ovistestin kerran päivässä ja jos olisin noudattanut sitä ohjetta, niin tällaisia ei tarvisi miettiä ja negaa olis näyttäny. :p Nyt unohdan nämä hömpötykset tältä päivältä ja menen huomenna ultraan.:LOL:
 
No siis gyne käski tekemään ovistestin kerran päivässä ja jos olisin noudattanut sitä ohjetta, niin tällaisia ei tarvisi miettiä ja negaa olis näyttäny. Nyt unohdan nämä hömpötykset tältä päivältä ja menen huomenna ultraan.
Kerran päivässä :eek: Kyl ite oon tehnyt kolme päivässä, kun ne alkaa vähän enemmän tummenee. Nopeasti jää huippu näkemättä, jos kerran päivässä vain tekee ja sit saakin arvuutella et no menikö se jo ohi vai ei. Tule kertomaan sitten ultrakuulumiset :giggle:
 
@mangnolia loppuko sulla se tuhruttelu? Älä liikaa kuulostele oireita kun vielä alhaiset viikot menossa, mulla alko ainakin pahoinvointi ym vasta rv 7 <3 Meetkö varhaisultraan??
Ei vielä loppunut. Nyt kolmatta päivää tulee pyyhkiessä ruskeaa vuotoa :unsure: Tosi vähän, mutta tulee kuitenkin. Huomenna soitan gynelle ja kerron plussasta sekä varaan ajan varhaisultraan :) Kysyn kyllä samalla tuosta tuhruttelusta.
 
Kerran päivässä Kyl ite oon tehnyt kolme päivässä, kun ne alkaa vähän enemmän tummenee. Nopeasti jää huippu näkemättä, jos kerran päivässä vain tekee ja sit saakin arvuutella et no menikö se jo ohi vai ei. Tule kertomaan sitten ultrakuulumiset
Joo, kyllä munkin mielestä toi kerran päivässä kuulostaa aika vähältä, joten enpä ole sitä noudattanutkaan. :LOL:Kerron huomenna! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kasikuus
Ihana plussa-aalto! Onnea plussanneille <3 Ja paljon plussatuulia piinailijoille!

Täällä menkoista selvitty ja taitaa kp 8 olla nyt käsillä. Vähän niin ja näin jääkö se meidän jouluvauva nyt silti haaveeksi ja siirryn suosiolla tuonne 2021 puolelle:cautious: Mies sai huonoja uutisia työrintamalla ja se olis nyt sitä mieltä taas ett tää kierto jätettäis välistä ja ooteltaisi, muuttuisko uutiset paremmiksi. On siis enemmän ja vähemmän työttömyyttä ollut tässä nyt vuosien ajan ja miehelle se on vähän kynnyskysymys ajoittain tän lapsihaaveilun suhteen. Itellä biologinen kello hakkaa niin lujaa, ett mä oon varma, ett selvittäisi vähän epävarmemmallakin tulevaisuuden näkymällä ja tilanteet ehti muuttumaan 9 kk aikanakin niin paljon. Mut katotaan!

Ajattelin ainakin sit hyödyntää tän kierron elämäni ensimmäisiin ovistikutteluihin, jos sen vaikka bongaisin ja saisin selvemmin yhdistettyä noihin oireisiinkin sitten:giggle:
 
VAUVA 2020 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

16.3.2020

Nimi Kiertopäivä

Nenskuli........................kp 57/28-33
Koodikissa..................kp 55/24
Vauvameille..............kp 55/28-35
Minttara........................kp 55/26
Mandariinilohko.....kp 54/xx
taikinatonttu.............kp 52/28
Mirella92..................... kp 51/29
Tupsahus......................kp 46/x
Napsunen....................kp 39/35
Zennuli...........................kp 39/26-28
lolu.....................................kp 36/28
Hipposka......................kp 32/30
Jjenn................................kp 31/30-31
Nieve30..........................kp 30/29
Korallikala....................kp 29/32-36
Helmiii..............................kp 26/29-43
Alinna86.........................kp 24/28
Töppönen_.................kp 23/26-28
Futurmama.................kp 23/29-34
Lauramariellas.........kp 23/28
Vesinokkaeläin.........kp 22/28
Kasikuus........................kp 22/27-28
Mmohini.........................kp 21/32-42
Snanniska....................kp 21/28
Brunet82.......................kp 19/26-28
Persikka123.................kp 17/32
Vaniljapulla.................kp 16/30
Hypsy...............................kp 16/36
Ilona Eloisa...................kp 15/28
pehmis26.......................kp 15/27-29
Shibali...............................kp 14/23-28
Millimetrii........................kp 13/27
minttuni...........................kp 12/26
Marrrsipaani...............kp 12/27-28
Masu90............................kp 12/27-30
Lina87...............................kp 11/28
Riama...............................kp 10/27-29
mimmi92........................kp 10/26
Krippis..............................kp 9/22-24
BonBon88.....................kp 8/30-32
Piipaa93..........................kp 8/26
Amadecasa.................kp 6/34-55
Lilmi89..............................kp 4/29
Keltasirkku-.................kp 2/28-32

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Mandariinilohko............dpo 40
Tupsahus.............................dpo 29
Napsunen...........................dpo 19
Töppönen_........................dpo 12
Zennuli...................................dpo 12
Alinna86................................dpo 11
Lauramariellas................dpo 9
Kasikuus...............................dpo 8
Vesinokkaeläin................dpo 6
Korallikala...........................dpo 5
Brunet82...............................dpo 5
Snanniska............................dpo 3
Hypsy......................................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@BonBon88 Totta, tilanteet voi 9kk aikana muuttua tosi paljon. Tulevaisuus saattaa näyttää hyvältä ja juuri oikealta lapsen kannalta, mutta 9kk päästä asiat voi olla toisin ja tietenkin pätee myös toisin päin :) Koskaan ei tiedä mitä tapahtuu ja milloin.
Peukut pystyssä, että joulukuu vauva olisi vielä mahdollinen, vaikka eipä tuonne vuoteen 2021 oo enää kovin pitkä aika :eek:

ON: ei kerrottavaa :D Onkohan tää ainut kierto yrityksen aikana, jolloin mun kropassa ei tapahdu mitään :eek: Missä on kaikki ihmeelliset nippailut ym. mitä on JOKA hemmetin kierrossa.. Tähän vois melkein tottua :LOL:
 
Oisko testikuvia kellään? :love:
Mites on @Keltasirkku- ootteletko vielä pari päivää testaamista?:X3:
On: lämmöt 37.5, vois olettaa et keltarauhanen toimii(y)
Viime yönä klo 2.55 ekan kerran pissille ja heräsin likomärkänä, ihme uniakin tuli taas nähtyä.
En tiedä kuvittelenko mutta aamulla mun hiukset oli kauheen rasvaiset vaikka joka päivä käyn saunassa ja pesen ne, omituinen havainto siis...
Mitään tuntemuksia ei oo mahassa eikä olossa paitsi et mies tokas eilen kun siivosin ja leivoin ku mikäki duracell pupu et mikä muhun on oikee menny ja pyys jo istumaan alas ja rauhoittumaan:D
Kysyin myös et haluisko mies olla mukana tekees testiä niin sano ettei niin väliä eli ei taida oikeen uskoa tärppiin tai ei ehkä uskalla toivoa. Pe. Aamulla oltais molemmat paikalla ja sinne lupailinkin ootella, silloin dpo 15:)
Onhan se pettymys taas suuri jos niikseen tulee mutta positiivisin mielin eteenpäin edellee, ja marraskuisiin menossa :ROFLMAO:
Mun lämpökäppyrä näyttää nyt tältä:
[url=https://aijaa.com/x33P8a][/URL]
 
Onnea plussaille <3
Pahoittelut niille jotka tänne joutuivat palaamaan <3
Tsemppiä piinailijoille <3

Tänään kp 25 ja eilen otettu viiminen terolut. Eilen tuli pariin otteeseen pikkusen vaaleanpunasta ja ruskeaa vuotoa. Tänään ei oo tullu mitään. Mutta tänään iski aivan järkyttävä vilu, tissejä on aristanut nyt muutaman päivän ja yhtenä päivänä en saanut nukuttua kun oksetti. Kyökkäsin kerran ja meni ohi. Eiköhän ne menkat sieltä parin pv sisään ala:rolleyes:
 
@BonBon88 Totta, tilanteet voi 9kk aikana muuttua tosi paljon. Tulevaisuus saattaa näyttää hyvältä ja juuri oikealta lapsen kannalta, mutta 9kk päästä asiat voi olla toisin ja tietenkin pätee myös toisin päin Koskaan ei tiedä mitä tapahtuu ja milloin.
Peukut pystyssä, että joulukuu vauva olisi vielä mahdollinen, vaikka eipä tuonne vuoteen 2021 oo enää kovin pitkä aika

ON: ei kerrottavaa Onkohan tää ainut kierto yrityksen aikana, jolloin mun kropassa ei tapahdu mitään Missä on kaikki ihmeelliset nippailut ym. mitä on JOKA hemmetin kierrossa.. Tähän vois melkein tottua
Mullahan puuttu plussskierrossa nimenomaan noi lähes jokapäiväiset nippailut:geek:
 
@Alinna86 kiitos kysymästä, mä neljänä päivänä testasin ihan täysin negatiivisen tuloksen ja eilen sitten alkoikin menkat :(. Ei tullut marraskuun vauvaa meille. Ei auttanut positiivinen asenne ja päättäväisyys, mutta ompahan sekin kokeiltu. Tänään vaivaa perinteinen menkkapäänsärky.

Huomiselle voi päivittää kp 3 ja pois piinalistalta.

Keltasirkku 28+38/ya5-19/yk12/1 lapsi haaveissa
 

Yhteistyössä