Siltähän se näyttää, mut voi tosiaan olla vasta kuivuttuaan tummunut. Mut onneksi on tänään talleteltu ja kyllähän sen sit tuntee, jos on tullakseen. Te ketkä tunnette oviksen, kuinka kauan teillä plussasta menee itse ovikseen?@Hypsy kyllähän toi plussa on jo!
No kyl on selkee plussa kun punertaakin jo, onnea
Hirmu kiire päivä ollut enkä oo kerennyt ajatuksen kanssa tänne kurkkaamaan. Tässä aamun kuva, vähän huono kun aamun hämärissä räpsäisin, mutta kyllä se viiva vaan vahvistuu!
Ylhäällä tämän aamun
Mul tulee seuraavana tai sitä seuraavana päivänä ne kivut.Siltähän se näyttää, mut voi tosiaan olla vasta kuivuttuaan tummunut. Mut onneksi on tänään talleteltu ja kyllähän sen sit tuntee, jos on tullakseen. Te ketkä tunnette oviksen, kuinka kauan teillä plussasta menee itse ovikseen?
Mitä sitä turhaan panttaamaan? Nyt vaan tikkuun pissimään sieltä!No kyl on selkee plussa kun punertaakin jo, onnea
Kylhän täs nyt itteeki alko vähä kiinnostaa testaaminen
Ja sulla hieno raskaustestiplussa! Onnea!@Hypsy llä hieno ovisplussa! En oo ikinä itse saanut tuommoista, siksi en ovista enää oo tikutellutkaan Nyt vaan hommiin!
Pari päivää tissit kipeänä ja jotain sellaista painon tunnetta mahassa, nyt ei ole ollut tänään /eilen tuntemuksia. Yöllä tosin näin unen, että pissin tikkuun plussanOnnea @Napsunen Oliko oireita?!