Heissan taas,
Hienosti olette leidit pudottaneet painoa! Ojennan kukkakimpun kaikille laiharilla oleville :flower: Ihanaa miten aktiivinen tämä pino on nyt ollut. Tosin minun muistilla se tarkoittaa sitä, etten muista kenelle piti mitäkin kommentoida, kun tekstiä on niin paljon... :ashamed:
Minä asetin nyt itselleni ekaksi tavoitteeksi saada 7 kiloa pois. Sen kun saavuttaa ensin niin sitten mietin jatkoa. Liian masentavaa miettiä kokonaispudotusta... :ashamed:
Viime viikolla näkyy lähteneen 1,3 kiloa jolloin jäljellä olisi 5,7 kiloa mutta en usko tuota pudotusta koska lipsuin niin paljon...joku outo heittely kai vain ja huomenna jo tullut takaisin.
Jopas oon positiivisella päällä!
Noista vauvauteluista. Suht vähän niitä nyt on tullut.
Olen alkanut epäillä, että väki on saanut tietää mun keskenmenosta vaikka oltiin raskaudesta aika hiljaa, koska ennen sitä kyseltiin aina milloin on vauvoja tulossa, ja nyt ei enää ole kyselty.
Silloin mä meinasin räjähtää kun käytiin pari viikkoa keskenmenon jälkeen serkun 10-v synttäreillä ja siellä oli yksi pariskunta vauvan kanssa.
No tämän serkun äiti sitten alkaa vaahtoamaan että viedääs X:lle tää vauva niin saadaan siihen vauvakuume tartutettua, kun ei ne tajua tehdä lapsia jne. Musta tuntu et se tilanne kesti ikuisuuden kun se tyrkyttää mulle sitä muksua ja hokee et
"Etkö säkin haluis tällaisen? " jne.
Siis musta tuntu niin pahalta! Teki mieli alkaa huutamaan, että kuule vielä kaksi viikkoa sitten olin neljännellä kuulla raskaana ja olen vasta päässyt sairaalasta kotiin että voitko pitää pääsi kiinni. |O
Mut jotenkin mä sit nielin ne tunteet ja painuin hetkeksi pihalle... On kyllä itse oppinut sen, ettei kysele keltään vauvauutisia!
Tulipas sepostus, sori kun purnaan :ashamed:
Iloisempiin asioihin... ovis taitaa taas kolkutella ovella. Meinaan taas tässäkin kierrossa yrittää noilla ovistesteillä sen löytää. Kovasti on ainakin pupuiltu
joten toivotaan että tärppi nyt kävisi.
Minä muuten vanhenen huomenna, saa onnitella! =) Tärppi oiskin paras lahja mitä vois saada!
Plussapuhureita kaikille! :wave:
-Meritähti-