~Great Girls~

:wave:

täytyy täs heti aamutuimaan todeta, että itteänsä on taas otettava niskasta kiinni. housut ahistaa :/ tietty tää on pms-oireilua :/ hmmph.

Sompio: tulehan sitten kertomaan, mitä neuvolasta ohjeistavat. mua ainakin kiinnostaa, että miten elellään kevyemmin mut silti tarpeeksi ravitsevasti vauvan kannalta.

Halaukset niille, jotka tuntee epätoivoa tällä hetkellä :hug:
 
Minut voi poistaa kokonaan. Ei tämä vauva asia nyt ota tuulta siipien alle. elämä muutenkin monimutkaistuu ja kaikki on jotenkin sekaisin. Meitä Kauahjoen takedia kosketti hyvin läheltä. Tytär joutui kohteeksi, ei kuitenkaan luojan kiitos menehtynyt, vaikka vakavan vamman saikin. Tytär ei tule koskaan toipumaan entiselleen, haaveet tulevaisuudesta murenee ja menee kauan, ennen kuin kaikki palat on taas kasassa. Meidän perheemme on nyt tämän koikoinen eikä enää kasva. Vaikka tyttären henkinen puoli joskus paranee, ei fyysisesti kaikki tule korjaantumaan. Onneksi saimme sentään hänet pitää luonamme.

Kaikille toivotan hyvää jatkoa ja onnea elämään.

Aavikkoruusu
 
Aavikkoruusu :hug:

Mun pieni tyttöni sai päiväkodista vesirokon. Hyvä homma, että iski, koska mä oon melkein joka päivä pelännyt, et koska se tulee. Huomisesta lähtien saikulle ja heti huomenna siskon luoksen kylään (jos neidillä ei ole kuumetta tmv.) tartuttamaan hänen neljä lastaan. Sisko on kotiäitinä ja totesi, että hän haluaa taudin lapsille nyt, koska nyt on helpompi hoitaa lapset. Ei tartte olla töistä poissa tms. Mun täytyy, mutta eipä paljoo kiinnosta, lapset ovat mulle kaikista tärkeintä elämässä!!!
Mua vaan kutittaa nyt ihan kamalasti, vaikka oon kyseisen taudin sairastanut 14-vuotiaana.

Laihdutus ei nyt toimi, ku ei oo rahaa syödä terveellisesti, mutta onhan tässä aikaa.
Menkat on alkamassa. Sellainen olo on, vaikka mitään ei tuolta alhaalta tulekaan.
Hiivakin on loppunut.

Valtakunnassa siis melkein kaikki hyvin! :)
 
ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

Piglet...............kp6/29.............yk11 km. jlk.
Hope73...........kp7/27-28........yk4....(-)3.6kg/20kg
drakonia...........kp14/n.30........yk1.....(-)4.5kg/20kg
kiharapää.........kp15/32-35......yk13
Meritähti...........kp19/35...........yk5
kiukkutäti.........kp20/30-34.....yk17
Lumo...............kp21/28-35.....yk1
Nasunen-82.....kp21/28..........yk18
yöperhonen.....kp22/23-25......yk8
johanna83.......kp26/31...........yk6
syttis...............kp29/?.............yk8



TOISTA TOIVOVAT

tii-tikkä...........kp6/28-33........yk29
Selis...............kp18/30............yk6....(-)2.1kg/15kg
Sokeripulla......kp21/30-45......yk2



KOLMATTA TOIVOO

tikruliini..........kp14/37.............yk3....(-)5kg/10kg
Emmama......kp26/28-33........yk3....25kg
Piijuska-78....kp28/28-32........yk4...(-)4kg/25kg
pisita.............kp29/28-38........yk3
jojo369.........kp32/30-35.......yk?....(-)15.6kg/45kg



NELJÄTTÄ UNELMOI

Lilo................kp21/?.................yk3



VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73......kp12/31............yk4
Sinderella......kp15/28-30.......yk4...(-)1.9kg/25kg



KUUDETTA KUUMEILEE

Bianca72........kp10/?...............yk?



MUKANA MYÖS

nelosenkaipuu
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli

~~PLUSSANNEET~~

LillaGubben :flower:
Heidsu :flower:
Sompio :flower:

ONNEA PLUSSANNEILLE!!!!!!


 
Ilmoittaudun taustajoukkoihin :wave:

kolmannesta haaveilen, mutta haluan pudottaa painoa ennen sitä... ja saada miehen ylipuhuttua siinä sivussa :D

Ihan rehellistä ylipainoa on n. 10 kg, mutta haluaisin pudottaa 15-20 kg. Taustailen toistaiseksi, ja toivon mukaan pääsen viimeistään alkuvuodesta -09 liittymään ihan kunnolla tähän joukkoon :)
 
Heipskukkuu,

Pikaisesti kuulumisia: pongasin tänään oviksen, josta oon tooosi hyvillä mielin. Toivottavasti nyt tärppää. :heart:

Rupes vaan ketuttamaan, kun totesin, että jos ei nytkään tärppää ja menkat alkaa, niin mulla on sitten juurikin lomaviikolla menkat kun on suunniteltu miehen kanssa lähtevämme reissuun. Penkele! :headwall:

Allunmamma tervetuloa mukaan. Vähänkö muuten hämäännyin sun nikistä, kun täällä palstailee myös Allusmamma. Ei kuitenkaan onneksi juuri tässä ketjussa ole.

Mutta juu, nyt ei ehdi enempää. Hyviä öitä ja plussatuulia! :wave:

-Meritähti-
 
Tervetuloa Allunmamma :wave: !

Mulla on tänään vapaapäivä, jipii! Nukuttiin esikoisen kanssa yheksään asti ja olo on vallan mainio. Kohta lähetään hammashoitajalle. Ainoo kurjuus on tää ilma, ei oo kovin mukavaa mennä sateeseen haravoimaan...

Meritähti toivottavasti tärppäis kun oviksenkin sait pongattu :D .
 
helou Allunmamma :wave:

kyllä te vaan ootte sitkeetä porukkaa, ku paino teil putoo kovaan tahtiin *kateudesta vihreä* tosin mä yritän edetä hitaasti, että pää kerkee kans laihtumiseen mukaan. yleensä mulle on käyny niin, että ykskaks huomaan laihtuneeni niin paljon, et vaatekaappi menee uusiks :/ -ja se on ihan pönttöä kun sitten tulee kiloja takasin seuraavan vuoden päästä :p
mutta kovia mimmejä ootte! =)

(.) miksei olo tunnu jo raskautuneelta....höh höh. ei kummempaa tänne
 
johanna83, mulla paino on pudonnut kyllä aika hitaasti. Nyt oli parin kilon nopee pudotus, mutta ne tuli heti laivalla takasin. Hidas painonpudotushan on paljon pitkäkestoisempaa. Mä oon ite aatellu muuttaa koko ruokatottumukset ja aika hyvin on lähtenyt käyntiin.
 
vieläkö mahtuu mukaan....olisin siis nelosta kuumeileva 30vuotias ylipainoinen äiti.
tiputettavaa on paljon joten tuki ja turva ois tarpeen.... nuorin on vielä pieni mutta pco taustaisena aloitimme yrityksen heti.... ja kaikkia olemme saaneet tehdä todella lopulta klomifeenin ansiosta ovat alkunsa saaneet. ja ehkä ihmeenkin. :heart:
no nyt sain siis ukaasin tiputella kiloja koska 2 tyypin diabetes astui kuvioihin ja olin jo miettinyt itsekkin et jotain vois ja pitäis tehdä.... voi kun vois lahjoittaa yrimääräiset rasvat niitä tarvitseville. :/
 
Kiitoksia lämpimästä vastaanotosta :hug: Siitä onkin jo kaksi vuotta aikaa, kun oon viimeksi tällä Vauvakuume puolella palstaillu :eek: Niin se aika vaan vierähtää... Kolmannesta siis tässä haaveilen, mitään todellista yritystä ei vielä ole... Entuudestaan meillä on tyttö, 4,5v ja poika 1v 2kk.

Meritähti:
Tiesinkin että täällä on myös Allusmamma, mutta ollaan satuttu eri aikoihin ja eri palstoille. Ei silloin mun viime "vauvakuume-aikaan" oltu molemmat täällä. Ja nyt hän taitaakin olla siirtynyt jo odottajiin, vuorotellen siis sujuvasti mennään :LOL: :saint:
 
ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

Piglet...............kp7/29.............yk11 km. jlk.
Hope73...........kp8/27-28........yk4....(-)3.6kg/20kg
drakonia...........kp15/n.30........yk1.....(-)4.5kg/20kg
kiharapää.........kp16/32-35......yk13
Meritähti...........kp20/35...........yk5
kiukkutäti.........kp21/30-34.....yk17
Lumo...............kp22/28-35.....yk1
Nasunen-82.....kp22/28..........yk18
yöperhonen.....kp23/23-25......yk8
johanna83.......kp27/31...........yk6
syttis...............kp30/?.............yk8



TOISTA TOIVOVAT

tii-tikkä...........kp7/28-33........yk29
Selis...............kp19/30............yk6....(-)2.1kg/15kg
Sokeripulla......kp22/30-45......yk2



KOLMATTA TOIVOO

tikruliini..........kp15/37.............yk3....(-)5kg/10kg
Emmama......kp27/28-33........yk3....25kg
Piijuska-78....kp29/28-32........yk4...(-)4kg/25kg
pisita.............kp30/28-38........yk3
jojo369.........kp33/30-35.......yk?....(-)15.6kg/45kg



NELJÄTTÄ UNELMOI

nelosenkaipuu..kp3/31-90........yk3....10kg
Lilo..................kp22/?..............yk3



VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73......kp13/31............yk4
Sinderella......kp16/28-30.......yk4...(-)1.9kg/25kg



KUUDETTA KUUMEILEE

Bianca72........kp11/?...............yk?



MUKANA MYÖS


Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli

~~PLUSSANNEET~~

LillaGubben :flower:
Heidsu :flower:
Sompio :flower:

ONNEA PLUSSANNEILLE!!!!!!



 
tervetuloa nelosenkaipuulle!

(.) aloin jo miettimään, että toiv. ens kuun tilistä jäis enempi rahaa ni vois vaikka sen gynen luona käydä. tietäis edes, että ois rakenteellisesti kaikki kunnossa.

mukavaa päivää kaikille :wave:
 
Tässä on ollut nyt vähän kaikenlaista... :( Mutta nyt taas kaikki ok ja takaisin täällä :wave: Ovis on hyödynnetty tehokkaasti :p Nyt sitte vaan taas ootellaan... Onnea kaikille plussanneille :flower: ja :hug: sitä tarvitseville ja uusille tervetuloa! Nyt pitää taas mennä :wave: :wave:
 
juu siis mulla menossa kp3/31- 90.yk,3
Nytkin ihme menkat ei varsinaista lorovuotoa vain pyyhittäessä ja kamala selkä kipu. ajattelinkin et josko on pieni kesken meno kun sain herkillä silmin nähtävän haamun kp 28 ja sit negaa 31. mut kait vuoto ois reilumpaaa. :snotty: hitto et ärsyttäää kait ois aloitettava lenkillä juoksemaan ja saalaattia popsimaan. nuorinhan sai alkunsa kun olin 10kg laihempi kuin nyt eli 107,7 näyttää vaaka tällä hetkellä. alku etappi ois se -10 pois... :wave: tulee olemaan verta hikeä ja kyyneliä..... :LOL:
 

Yhteistyössä