~Great Girls~

Halaus emmama :hug:

Meritähti se siel potee.... mut jospa onkin tärpänny ja sen takia se pökkelö olo???? :whistle:

Selis tsemppiä!

Piijuska: sillon ku täti on kylässä, ni ei tartte laihduttaa :p -ja jos multa kysytään, ni ei myöskään viikkoa ennen menkkoja ku on niin karseet pms-turvotukset :x pahottelut vielä tädistä!

tulin täs just vähän iltaa viettämästä ja tosiaan eilen ja toissapäivänä oli niit menkkakipuiluja. Nyt illal sattu selvästi vasemmalle puolelle. pysyis vaan se täti poissa!
 
ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

Piglet...............kp10/29.............yk11 km. jlk...(-)2.1kg
Hope73...........kp11/27-28........yk4....(-)3.6kg/20kg
drakonia...........kp18/n.30........yk1.....(-)4.5kg/20kg
kiharapää.........kp19/32-35......yk13
Meritähti...........kp23/35...........yk5
kiukkutäti.........kp24/30-34.....yk17
Lumo...............kp25/28-35.....yk1
Nasunen-82.....kp25/28..........yk18
yöperhonen.....kp26/23-25......yk8
johanna83.......kp30/31...........yk6
syttis...............kp33/?.............yk8



TOISTA TOIVOVAT

tii-tikkä...........kp10/28-33........yk29
Selis...............kp22/32............yk6....(-)2.1kg/15kg
Sokeripulla......kp25/30-45......yk2



KOLMATTA TOIVOO

Emmama......kp3/28-33..........yk4....25kg
Piijuska-78....kp4/28-32........yk4...(-)4kg/25kg
tikruliini..........kp18/37.............yk3....(-)5kg/10kg
pisita.............kp33/28-38........yk3
jojo369.........kp37/30-35.......yk?....(-)15.6kg/45kg



NELJÄTTÄ UNELMOI

nelosenkaipuu..kp6/31-90........yk3....10kg
Lilo..................kp25/?..............yk3



VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73......kp16/31............yk4
Sinderella......kp19/28-30.......yk4...(-)3.1kg/25kg



KUUDETTA KUUMEILEE

Bianca72........kp14/?...............yk?



MUKANA MYÖS


Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli

~~PLUSSANNEET~~

LillaGubben :flower:
Heidsu :flower:
Sompio :flower:

ONNEA PLUSSANNEILLE!!!!!!



 
Heissan,

On tää jummi jammi sitkeä tauti. Nyt on jo kyljet ja vatsa niin hellänä jatkuvista yskänpuuskista, että vähänkin kun liikahtaa äkkiä tai yskäisee niin kipu on aika moinen.
Nenä on ihan ruvella niistämisestä...kuume sentäs laskenut.
Eiköhän se tästä taas pikkuhiljaa lähde helpottamaan...

Mä odotan kun kuuta nousevaa ensi perjantaita, koska siitä alkaa 9 päivän vapaa sekä minulla, että miehellä. Ai että miten oon sitä odotellut! =)
Sunnuntaina sit lähdetään laivalle, jossa varmaan saan pudotetun painon kaksinkertaisena takaisin :whistle:

johanna83 oishan se kiva jos se oliskin salamatkustaja joka mua väsyttää... tää on kyllä tää tauti sellainen, että ei voi yhtään tarkkailla omaa kehoa että oisko tärpännyt. On niin kipee joka paikka että ei siinä mitään nippailuja pysty pongailemaan. Varmaan ihan hyvä vaihteeksi näin niin ei tule "valeoireita" pongailtua.

Selis meillä onkin näemmä samoihin aikoihin jännät päivät. Mäkin odottelen tästä 32 päivän kiertoa ovistestien perusteella, mulla kp 23 sulla kp 22.
Milloinkas testataan? ;)

Vaikka ajattelin kyllä etten enää testaa jollei ole myöhässä, mutta nyt mietin että pitäiskö kumminkin kun on se laivareissukin tulossa. Jos oikein herkällä testais silloin sunnuntaina niin pitäis jo näkyä jotain haamua. Tietäis sit ottaako alkomahoolia...

-Meritähti-
 
Meritähti, mä oon kanssa aatellu etten testaa ennen kun menkat myöhässä... Oon kyllä ennenkin niin aatellu ja joka kerta oon testaillu aikasemmin :ashamed: . Sovitaan sit joku yhteinen päivä kun testaillaan.
 
Toisitkohan johanna83 meille plussan tänne pinoon???

Mulla ainakin ovi on selvästi jo ollut kun alakerrassa on taas kuivempaa, toiveet on taas korkeella. Mielestäni onnistuttiin tosi hyvin pupuilemaan juur viel oviksen aikoihinkin!
 
Meil on nyt ollu hiukan ahkerampaa ton pupuilun kanssa ja painoakin on pudonnu, ni nostaa hiukan toiveita...Mut ei parane vielä riehaantua...Osuttiin yhteisen peiton alle hivenen ennen ovista ja jälkeen et katellaan.. :D Vielä on muutama päivä jännäilyä edessä..
 
johanna83, juu meillä kanssa ei elätellä turhaan toiveita, siks tää laihdutuskin menossa. Aattelin et ajatukset ois muuallakin kun vaan vauvakuumeilussa ja aika hyvin on toiminut. Tosin nyt oon junnannut tän painon kanssa samassa |O
 
ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

Piglet...............kp11/29.............yk11 km. jlk...(-)2.1kg
Hope73...........kp12/27-28........yk4....(-)3.6kg/20kg
drakonia...........kp19/n.30........yk1.....(-)4.5kg/20kg
kiharapää.........kp20/32-35......yk13
Meritähti...........kp24/35...........yk5
kiukkutäti.........kp25/30-34.....yk17
Lumo...............kp26/28-35.....yk1
Nasunen-82.....kp26/28..........yk18
yöperhonen.....kp27/23-25......yk8
johanna83.......kp31/31...........yk6
syttis...............kp34/?.............yk8



TOISTA TOIVOVAT

tii-tikkä...........kp11/28-33........yk29
Selis...............kp23/32............yk6....(-)2.1kg/15kg
Sokeripulla......kp26/30-45......yk2



KOLMATTA TOIVOO

Emmama......kp4/28-33..........yk4....25kg
Piijuska-78....kp5/28-32........yk4...(-)4kg/25kg
tikruliini..........kp19/37.............yk3....(-)5kg/10kg
pisita.............kp34/28-38........yk3
jojo369.........kp38/30-35.......yk?....(-)15.6kg/45kg



NELJÄTTÄ UNELMOI

nelosenkaipuu..kp7/31-90........yk3....10kg
Lilo..................kp26/?..............yk3



VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73......kp17/31............yk4
Sinderella......kp20/28-30.......yk4...(-)3.1kg/25kg



KUUDETTA KUUMEILEE

Bianca72........kp15/?...............yk?



MUKANA MYÖS


Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli

~~PLUSSANNEET~~

LillaGubben :flower:
Heidsu :flower:
Sompio :flower:

ONNEA PLUSSANNEILLE!!!!!!


 
huomenta tytöt!

huii, mie oon saanu h-a-a-m-u-n....! tein just kotitestin erittäin herkällä liuskalla, kyllä siin on väriä mut tosiaan ihan hailakka. aattelin tos pöntöl et tähänkö on menty, että saan ajatuksen voimalla itteni näkee tikussa jotain :LOL:
menkat voi alkaa ihan minä hetkenä hyvänsä, mutta eikö tuo kuitenkin tarkoita edes jonkunlaisen hedelmöittymisen mahdollisuutta? ( tässä vaiheessa pelkästään siitä tiedosta oisin hyvillä mielin )

anteeksi aamuinen omanapaisuus, mutta olen niin kovin toivonut edes sitä viivanpaikkaa :D
 
Mä kävin tänään ekassa neuvolassa ja neuvolan täti ei sanonut mun painosta mitään :D Itse sanoin varovasti, että kun on tuota ylipainoa. Se vain vähätteli, että eihän sitä niin kauheasti ole. Mutta että voisi vähän tarkkailla, että ei ihan 20 kg tulisi raskauden aikana lisää.

Olin jo varautunut ryöpytykseen ja kauheaan painontarkkailuun.

Varovaiset onnittelut johannalle haamusta :heart:
 
Onnea johanna haamusta! :flower: :heart:
Oi miten ihana oiskin saada taas plussia tähän pinoon!

Ja hyvinhän täällä on ainakin oviksia pongailtu/hyödynnetty, ainakin Selis ja kiukkutäti olivat päässeet lisäkseni oikeaan aikaan pupuilemaan.
Joten kyllä nyt on tultava jo plussia =)
Mie ainakin ilmottaudun vapaaehtoiseksi plussaajaksi ;)

Sompio hyvä, että jäi kiva fiilis neuvolasta. Inhottavahan siellä olis käydä jos olis kurja/syyttelevä asenne siellä päässä.

drakonia pikaista paranemista, tuo ei kyllä ole kiva tauti!

Mäki täällä yhä parantelen, mutta edes tää tauti ei mua lannista kun hyvä mieli tulee väkisinkin kun ajattelee edessä olevaa syyslomaa.

Plussatuulia! :wave:

-Meritähti-

 
Hyvä että Sompiolle jäi hyvä fiilis :D pakko nyt kysyä, että onko sulla ollu menkkamaisia kipuiluja? mulla enemmän tohon vasemmalle puolelle koskee :/

Yritän perjantaille vitkutella uutta testiä, toivotaan että se sillon ois viel tarpeen :whistle:

muoks. kiitos myös varovaisista onnitteluista teille :heart:
 
Johannalle onnea haamusta!! :) :flower:
Meritahdelle viela paranemisia.

Kaikille mukavaa viikonalkua : )

Taalla voidaan jo hieman paremmin :) Oon vaan maannu sangyssa niin paljon, et selka on kipee jos yskii :D Ihmettelin kylla kun tanaan oli hirveet valkkarit ja vielaki nayttas olevan lapinakyvahkoa. Ehka pitaa hommata niita ovistikkuja tannekkin..

Huh kun on taa kirjoitus vaikeaa ja pitaa oikein miettia miten jotkut sanat kirjoitetaan :D Hieman kuitenkin tokkura olo viela.
 
johanna83 Oli juu menkkamaista kipuilua. Nyt on muutaman kerran ollut vähän kovempi kipu, mikä menee heti ohi. Ei kuitenkaan niin kova, että menisi kivusta kaksinkerroin tms. Neuvolan täti lohdutteli, että ihan normaaleja kipuja ovat.

Kiitos kaikille tsempistä! Olette olleet aivan ihania :heart:

Toivon kunnon ++++++++++tuulia tänne :whistle:
 

Yhteistyössä