~Great Girls~

Heippa vaan kaikille, vähille on jäänyt palstailu, mutta täällä taas. Kierto on taas jotenkin sekaisin, kp 15 alko pieni tuhruttelu jota kesti 4 päivää, eli kai ne sit menkat oli?? Tosi lyhyt kierto kyllä jos näin oli. Laihdutuskin menee aika kehnosti ja flunssaa pukkaa päälle. Ei oikein aurinko tähän risukasaan paista. Täällä näkyy plussanneiden joukko lisääntyneen joten kovasti onnea kaikille ja muille tsemppiä yritykseen
 
Kiva kuulla että oot vielä remmissä mukana Lilo =)

Mulla nyt ollu herkuttelut päällä, tässä keräilen energiaa lähteä lenkkeilemään koiruuden kanssa kun sadekin taukosi. Ja tarkotus ois mässäilyt lopettaa!
Mulla nyt se tilanne että painan varmaan kymmenen kiloa vähemmän nyt kuin silloin esikoista odottaessa. Vanhat äitiys housutkin on hirmu isot, ne tippuu päältä.

Ihanaa kuitenkin että kaikki jaksatte lukee mun sepustuksia ja tsempata :D , kiitos siitä kaikille :hug:
 
Ma oon yrittany tassa ovista pongailla ilman tikkuja. Jos kierto toimis niin nailla main sen pitais olla! Huomasin et 30paiva tuli ekat valkkarit talle kierrolle ja nyt on ollu tanaan kans vahan ja lapinakyvampaa, olisko se sit tanaan. Tanaan on myos vahan nipistelly mahaa, mut voi olla ihan eri juttuki. En oo ikina ennen yrittany ettia ovista, etta oon viela hieman hakusessa naiden juttujen kanssa :D
 
Haa, mäpä pääsin kunnon lenkin ja ei ees satanut. Eikä sada vieläkään, mennään pian koko perheen voimin ulos vähän hommiin :) , NYT on jotenkin superhyvät fiilikset.

drakonia, mulla kanssa ovis on hakusessa kun en oo koskaan sitä tikuttanut mutta tuntemuksien perusteella ovis on tänään.

Siispä illalla täytyy vielä laittaa vauvasiemeniä lisää ;)
 
Heipparallaa,

Varattiin tänään puolentoistaviikon päähän päivä Tukholmassa - risteily.
Että mä odotan innolla - päästään pariksi yöksi pois kotoa ja ravinteleihin ja tanssimaan ja ... =)
Ensi viikon jälkeen mulla on viikon loma ja voin kertoa, että se todellakin tulee niiiiin tarpeeseen.

Tuosta oviksen etsimisestä ilman ovistestejä
Mä otin nyt viime kierrossa ekaa kertaa testit käyttöön. Oon aina kuvitellut tietäväni ihan varmaksi milloin ovis on. Nippailut ja limat on ollut niin selkeät.
No oireita on ollut nytkin kun on tikuttanut, mutta sen sijaan että noi oireet olis oviksen aikaan, ne on ollut ennen sitä.
Nippailut ja limat onkin tullut kaksi päivää ennen ovisplussaa, eli 3-4 vuorokautta ennen ovista. Ihan väärin oon toisin sanoen päätellyt.
Suosittelen joskus testaamaan, että onko ne tuntemukset ennen ovista, sen aikana vai sen jälkeen.

-Meritähti-
 
ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

Piglet...............kp8/29.............yk11 km. jlk...(-)2.1kg
Hope73...........kp9/27-28........yk4....(-)3.6kg/20kg
drakonia...........kp16/n.30........yk1.....(-)4.5kg/20kg
kiharapää.........kp17/32-35......yk13
Meritähti...........kp21/35...........yk5
kiukkutäti.........kp22/30-34.....yk17
Lumo...............kp23/28-35.....yk1
Nasunen-82.....kp23/28..........yk18
yöperhonen.....kp24/23-25......yk8
johanna83.......kp28/31...........yk6
syttis...............kp31/?.............yk8



TOISTA TOIVOVAT

tii-tikkä...........kp8/28-33........yk29
Selis...............kp20/32............yk6....(-)2.1kg/15kg
Sokeripulla......kp23/30-45......yk2



KOLMATTA TOIVOO

tikruliini..........kp16/37.............yk3....(-)5kg/10kg
Emmama......kp28/28-33........yk3....25kg
Piijuska-78....kp30/28-32........yk4...(-)4kg/25kg
pisita.............kp31/28-38........yk3
jojo369.........kp35/30-35.......yk?....(-)15.6kg/45kg



NELJÄTTÄ UNELMOI

nelosenkaipuu..kp4/31-90........yk3....10kg
Lilo..................kp23/?..............yk3



VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73......kp14/31............yk4
Sinderella......kp17/28-30.......yk4...(-)3.1kg/25kg



KUUDETTA KUUMEILEE

Bianca72........kp12/?...............yk?



MUKANA MYÖS


Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli

~~PLUSSANNEET~~

LillaGubben :flower:
Heidsu :flower:
Sompio :flower:

ONNEA PLUSSANNEILLE!!!!!!




 
Kuivuneeseen testiin oli sit piirtynyt harmaa viiva toisen viereen. Taitaa olla vaan viivanpaikka..Ja kun kerran aikaa on kulunut jo monta tuntia, niin ei ole enää kunnollinen...
Hitto, kun pitää mennä kurkkimaan niitä myöhemmin.
Menkat alkavat ihan saletisti tänään tai viimeistään viikonloppuna, on kyl niin varma olo nyt.
 
Päivitelty on =)

tikruliini, sullahan voi olla ovis vasta tulossa, ei mitään hätiä viel. Mullakin oli varmaan ovis tänään vasta kun siihen malliin nippaili |O .

Hienosti täällä on painoa tiputettu, hienoa leidit :flower: ! Mulla tuli kilon verran sitten takas sen laivareissun seurauksena.... Kyllä syötiinkiin ja ryypättiin :ashamed: , mutta hauskaa oli!
 
ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

Piglet...............kp9/29.............yk11 km. jlk...(-)2.1kg
Hope73...........kp10/27-28........yk4....(-)3.6kg/20kg
drakonia...........kp17/n.30........yk1.....(-)4.5kg/20kg
kiharapää.........kp18/32-35......yk13
Meritähti...........kp22/35...........yk5
kiukkutäti.........kp23/30-34.....yk17
Lumo...............kp24/28-35.....yk1
Nasunen-82.....kp24/28..........yk18
yöperhonen.....kp25/23-25......yk8
johanna83.......kp29/31...........yk6
syttis...............kp32/?.............yk8



TOISTA TOIVOVAT

tii-tikkä...........kp9/28-33........yk29
Selis...............kp21/32............yk6....(-)2.1kg/15kg
Sokeripulla......kp24/30-45......yk2



KOLMATTA TOIVOO

Emmama......kp2/28-33..........yk4....25kg
Piijuska-78....kp3/28-32........yk4...(-)4kg/25kg
tikruliini..........kp17/37.............yk3....(-)5kg/10kg
pisita.............kp32/28-38........yk3
jojo369.........kp36/30-35.......yk?....(-)15.6kg/45kg



NELJÄTTÄ UNELMOI

nelosenkaipuu..kp5/31-90........yk3....10kg
Lilo..................kp24/?..............yk3



VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73......kp15/31............yk4
Sinderella......kp18/28-30.......yk4...(-)3.1kg/25kg



KUUDETTA KUUMEILEE

Bianca72........kp13/?...............yk?



MUKANA MYÖS


Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli

~~PLUSSANNEET~~

LillaGubben :flower:
Heidsu :flower:
Sompio :flower:

ONNEA PLUSSANNEILLE!!!!!!


 
Laiskana kopioin toisesta pinosta, kun en tohdi enää kauaa koneella istua :ashamed:

Täällä sit sairastetaan oikein urakalla: nielurisat, limakalvot ja poskiontelot on tulehtuneet, nenä on niin tukossa että nenän kautta ei henkeä kulje pihaustakaan ja nielu niin turvonnut ettei meinaa uni tulla kun ei oikein sitäkään kautta henki meinaa kulkea. Tähän päälle vihlovat selkäkivut ja päänsärky, sekä 38 asteen kuume... ja olo on sen mukainen. :(

Jotenkin tuli sellainen fiilis, että jos tuolla olisi jotain ihanaa alkanut, niin mahtaisiko se tällaista kestää... ? Antibiootitkin oli pakko ottaa joita ei saa raskaana syödä, kun benisiliini ei kuulemma noita kaikkia pysty hoitamaan... :(
Mutta oliskohan niin, että kun mahd. hedelmöittymisestä kuitenkin olis vasta muutama hassu päivä, niin ei vielä haittais kun on vaan viiden päivän kuurikin... Eli kuuri loppuu ennen kuin mahd. raskautta edes voisi todeta...?

No juu, kaippa minä koitan saada unta. Toivottavasti muilla on mukavampi viikonloppu.

-Meritähti-

Niin ja muoks: tikruliini eipä sitä ovista vielä ole kuulunutkaan pongata, jos sulla on vasta kp 17 / noin 37 . Odottele rauhassa.
 
Halaus tädin löytämille :hug:

Täällä jatketaan sairastamista :( ja jännittämistä. Nyt on vissiin 4 päivää ovisplussasta.
Odottavan aika on pitkä :p

-Meritähti-

P.S: Ruoka ei oikein maistu kun on kaikki röörit tukossa ja ihan pökkelö olo, mutta valitettavasti herkut maistuis niiiiin hyviltä... Eihän kipeenä tarvitse katsoa mitä syö, eihän? :ashamed:
 
Emmama :hug: :hug: .

Meritähti, ei kipeen tarvii niit syömisii miettii ;) . Täällä kanssa jännäillään ja malttamattomana venataan testaamista....

Missäs muuten kaikki on kun on ollut hiljaista viimepäivinä :attn:
 
Hei kaikille,,,olen ollut tosi väsynyt niin on jääny tämä palstailu aika vähälle,,,torstaina täti sitten tuli kylään eli kp 3/28 puntarilla en ees käynyt tällä vkolla koska menkkojen takia olen turvoksissa ku pullataikina,,,
 

Yhteistyössä