Kiitos kaikille onnitteluista!
Testasin äsken uudestaan ja kaksi viivaa edelleen tosi vahvana. En nyt vielä ole kuitenkaan käynyt tuolla odottajien puolella edes kurkkaamassa.
Ei kannattanut enään yrittää nukkua. Tulin sitten koneelle, että en pyöri ja hyöri siellä miestäkin herättämässä. Lauantaina on serkun häät ja ei haluta vielä kertoa edes vanhemmille ja sisaruksille. Täytyy mun olla varmaan "kuskina", että eivät epäile mun juomattomuutta. En mä nyt muutenkaan paljon ottaisi, mutta onnittelumalja ja ruuan kanssa viiniä.
Viime yö tuli kyllä mietittyä ja valvottua. Kärsin unettomuudesta muutenkin ja nyt mietin, että miten se vaikuttaa tässä raskauden aikana ja miten se vaikuttaa sikiöön. Kilpirauhasen vajaatoimintakin on vielä hoito hieman retuperällä, kun sain Liunulta uudempaa tietoa ja työterveyslääkäri ei osannut auttaa. Erikoislääkärille pääsen vasta 10.10.
Anteeksi, että puran tähän pinoon. Nämä ajatuksethan kuuluisi kuitenkin jo tuonne odottajien puolelle.
Ja sitten yöllä mietin sitäkin, että kuinka helposti se raskautuminen kuitenkin kävi. Ajatellen, että meillä oli yk 3 menossa. Toivottavasti ei tule kenellekään paha mieli, jotka ovat yrittäneet kauemmin. Teitäkin mietin yöllä, että en halua pahoittaa kenenkään mieltä. Meillä on ollut todella paljon vastoinkäymisiä ja vaikeuksia. Hyvä, että edes joku asia meille suotiin vähän helpommalla. Kun vain kaikki menisi hyvin loppuun asti ja saisimme terveen vauvan.
Kiitos kaikille tästä ajasta. Olitte ihania ja jaksoitte tsempata aina tarpeen tullen!!!