~Great Girls~

Oisko tulossa kolmas plussa tähän pinoon Piglet?

drakonia eka kiertopäivä lasketaan ensimmäisestä päivästä kun kuukautiset tulee... näin me merkkaillaan tänne =)

Meen tästä treenailemaan crossarilla, tuun myöhemmin vielä päivittelemään!
 
Oih mikä ihana plussasade!!!! Valtavasti onnea heidsu ja sompio!!!! mie tahon kans! |O

täällä siis ihmetellään, joko se ovisplussa muka eilen jo oli.. tänään nimittäin tuli ihan hailakka viiva :/ onneks maanantaina on laitettu paneelit järjestykseen :D tänään vielä varmistukset päälle, mutta tikutan viel pari päivää varmuuden vuoksi.
 
ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

Hope73...........kp1/27-28........yk4....(-)3.4kg/20kg
drakonia...........kp8/n.30..........yk1.....(-)4.5kg/20kg
kiharapää.........kp9/32-35........yk13
Meritähti...........kp13/35...........yk5
kiukkutäti.........kp14/30-34.....yk17
Lumo...............kp15/28-35.....yk1
Nasunen-82.....kp15/28..........yk18
yöperhonen.....kp16/23-25......yk8
johanna83.......kp20/31...........yk6
syttis...............kp23/?.............yk8
Piglet...............kp28/27-28......yk?



TOISTA TOIVOVAT

Selis...............kp12/30............yk6....(-)1.6kg/15kg
Sokeripulla......kp15/30-45......yk2
tii-tikkä...........kp33/28-33......yk28
Härveli............kp47/30............yk?



KOLMATTA TOIVOO

tikruliini..........kp8/37...............yk3....(-)5kg/10kg
Emmama......kp20/28-33........yk3....25kg
Piijuska-78....kp22/28-32........yk4...(-)4kg/25kg
pisita.............kp23/28-38........yk3
jojo369.........kp27/30-35.......yk?....(-)15.6kg/45kg



NELJÄTTÄ UNELMOI

Lilo................kp15/?.................yk3



VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73......kp6/31..............yk4
Sinderella......kp9/28-30.........yk4...(-)1.3kg/25kg



KUUDETTA KUUMEILEE

Bianca72........kp4/?...............yk?
Aavikkoruusu..kp13/28-32.......yk25...45kg



MUKANA MYÖS

nallekarhu
touhu tenava

~~PLUSSANNEET~~

LillaGubben :flower:
Heidsu :flower:
Sompio :flower:

ONNEA PLUSSANNEILLE!!!!!!
 
Ja todellakin tehkääs meille pino odottajiin... ni myöki tullaan täältä sinne!!! :heart:

Mä kattelin kotimatkalla yhtä ihanaa nappisilmäistä tyttövauvaa ja kyllä niin kovasti sydämest otti ja vatsaa väänsi ku haluaisi oman samanlaisen.... :heart: :(

Mutta vielä kerran onnittelut plussista Sompio ja Heidsu! Ja Piglet kai tulossa teidän perässä, ainaki oireista päätellen =)

:wave:
 
Kiitos kaikille onnitteluista!

Testasin äsken uudestaan ja kaksi viivaa edelleen tosi vahvana. En nyt vielä ole kuitenkaan käynyt tuolla odottajien puolella edes kurkkaamassa.

Ei kannattanut enään yrittää nukkua. Tulin sitten koneelle, että en pyöri ja hyöri siellä miestäkin herättämässä. Lauantaina on serkun häät ja ei haluta vielä kertoa edes vanhemmille ja sisaruksille. Täytyy mun olla varmaan "kuskina", että eivät epäile mun juomattomuutta. En mä nyt muutenkaan paljon ottaisi, mutta onnittelumalja ja ruuan kanssa viiniä.

Viime yö tuli kyllä mietittyä ja valvottua. Kärsin unettomuudesta muutenkin ja nyt mietin, että miten se vaikuttaa tässä raskauden aikana ja miten se vaikuttaa sikiöön. Kilpirauhasen vajaatoimintakin on vielä hoito hieman retuperällä, kun sain Liunulta uudempaa tietoa ja työterveyslääkäri ei osannut auttaa. Erikoislääkärille pääsen vasta 10.10.

Anteeksi, että puran tähän pinoon. Nämä ajatuksethan kuuluisi kuitenkin jo tuonne odottajien puolelle.

Ja sitten yöllä mietin sitäkin, että kuinka helposti se raskautuminen kuitenkin kävi. Ajatellen, että meillä oli yk 3 menossa. Toivottavasti ei tule kenellekään paha mieli, jotka ovat yrittäneet kauemmin. Teitäkin mietin yöllä, että en halua pahoittaa kenenkään mieltä. Meillä on ollut todella paljon vastoinkäymisiä ja vaikeuksia. Hyvä, että edes joku asia meille suotiin vähän helpommalla. Kun vain kaikki menisi hyvin loppuun asti ja saisimme terveen vauvan.

Kiitos kaikille tästä ajasta. Olitte ihania ja jaksoitte tsempata aina tarpeen tullen!!!
 
Heidsu Mä haluaisin kanssa mahdollisimman pian neuvolaan tarkistamaan asiat ja juttelemaan kaikista mieltä painavista asioista. Mulla on itellä noita sairauksia, jotka ei sinänsä oo raskaudelle vaaraksi, mutta itseä mietityttää. Tarvisin varmaan jutteluapua ihan pian. Ajattelin kyllä neuvolaan soittaa ja kysyä vielä tänään asiasta.
 
huomasitko Sompio mitään plussaan viittaavia oireita? vai tuliko puun takaa? :p
tuo on varmasti niin totta, että se aika ekaan neuvolakäyntiin tuntuu pitkältä. sun täytyy vaan tuol odottajis pyöriä ja kysellä heiltä ja sitten voit antaumuksella lukea vauva-aiheisia lehtiä :)
 
Soitinkin sitten jo ennen soittoaikaa sinne neuvolaan. Sain eka ajan 6.10. Eli 1,5 viikon päähän! Kivaa!

johanna83 Tuli ihan puun takaa! Mahassa on menkkamaista kipua ja nännit arat. Mutta sillen tuntuu samalta, kuin jos olisi täti tulossa. Me pupuiltiin viime kierrossa tosi vähän ja oviksen aikaan ei ollenkaan! Eli mä olin ihan varma tädin tulosta. Testasinkin vasta, kun 3 päivää oli mennyt yli, koska eka ajattelin vain, että kierto on pidempi. Ja meillä ei ollut testejä, koska en ollut ajatellut, että niitä tarvitaan tässä kierrossa.

Odottajien puolelta löysin kaksi sopivaa pinoa, joihin merkkasin itseni mukaan. Kyllähän sitä sieltä saa apuja tosiaan. On tämä vain niin mahtava palsta!

Mutta nyt mä myöhästyn kohta töistä!

Plussatuuuulia kaikille :heart:
 
Sompio Mä olen niin onnellinen puolestasi ja mua ei haittaa vaikka täällä vielä oleiletkin... Tosi kiva, että sait noinkin nopeasti ajan neuvolaan, koska kaikki noi sun kysymykset on sellaisia, että totta kai sun täytyy voida jutella jonkun kanssa, joka osaa neuvoa ja kertoa asioista tai ainakin ohjata oikeille avun lähteille. Hyvä, että odottajaistakin löyty sopivia pinoja, joihin kirjoitella ennen ekaa neuvola aikaa.

Mun täytyy tunnustaa, että totta kai se vähän kirpaisee kun toiset plussaa.. ei niinkään täällä palstalla, täällä olen vain onnellinen jokaisen puolesta, jotka plussaa!!! Vaan tuolla "ulkona" omas elämässä, jossa ihmiset tuntuu lisääntyvän ihan jatkuvalla syötöllä ja sitten vielä kysellään, että "jokos teille on pieniä tulossa" ... Mun on kauhean vaikea välillä suhtautua luonnollisesti noihin ihmisiin :/ ja joskus en halua olla missään tekemisissä heidän kanssaan :ashamed: Mut kai se tästä ja ku kotielämä vähän rauhottuu... eli saan kodin taas omaks, ni ehkä se ahdistuski siitä taas lievittyy... ei oo pieniä pyörimässä ympärillä ja muistuttamassa siitä, että itelle niitä ei todennäköisesti ihan pian suoda :(

Hei, sori tää masis teksti... mulla nyt [/b]kp1/27-28 ja yk 4 pyörähtää käyntiin...

Mut työ jotka plussasitte, olen NIIN ONNELLINEN TEIJÄN PUOLESTA :heart: :heart: :flower:
 
voi hope73 :hug: ei mikään ihme, että masentaa :hug:

mitä te olette muuten vastanneet tuollaisiin kyselyihin, et koskas teille lapsia tulee?
multa tos yks puolituttu kans kysäs ihan suoraan ja sit ku olin vaan, et ei oo viel tulossa ni tää tuttu sitte tivaa, että miksei? en oikein mitään järkevää osannu vastata, mut kyseinen henkilö veti johtopäätöksen, että on vaan vielä liian aikasta... huoh....
 
Pikaisesti piipahdan onnittelemaan plussanneita! :flower: :heart:
Tuhannesti onnea!

En ole viime aikoina juuri jaksanut kirjoitella, mutta käyn kyllä välillä lukaisemassa.
Jotenkin ei nyt vaan ole innostanut ajatella liikaa vauvajuttuja, kun alkaa taas epätoivo nostaa päätään. Joten mukana ollaan, vaikkei minua niin aktiivisesti täällä näkyisikään...

-Meritähti-
 
Sompio, pysy ihmeessä täälläki kirjottelemassa. On kiva lukea odotuskuulumisia.

Aamusella sitte joka nainen puntarille.

Oon muuten sen verran pyöriny vauvahaaveilijoissa että oon hoksannu ettei MISSÄÄN NIMESSÄ saa kysellä lapsettomalta pariskunnalta että "koskas te alatte vauvanhankinaan". On tosiaan hyvin mahollista että sitä loukkaa ja pahasti toista.
 
Piglet, meinaan :D .

Sompio, ois kivaa jos kirjotelisit kuulumisia tännekin välillä ja kävisit tsemppaamassa meitä muita!

Kivaa kuulla että Meritähtikin on vielä remmissä mukana.

Mä oon kanssa sillä linjalla etten oo koskaan keltään kysynyt koska ois perheenlisäystä tulossa. Varsinkin nyt kun itellä jo puolivuotta yritystä takana ja toisilla voi olla monta vuotta ennen kuin onnistuu.
 
Johanna kiitos :hug: :heart:

Mä sitten menin kattomaan miestä työpaikalleen ja johan kummasti lievitty nuo synkät ajatukset :heart: On se kuulkaa ihanaa kun mies tuo lohtua elämään, vaikkakin vain olemalla olemassa :flower: :heart:

Nyt sitten suunnataan katseet huomiseen punnitukseen :LOL: , saas nähä kuin käy ku vähän syöpöttely olo :headwall:
 
Mulla on ainakin nyt sellanen olo ettei oo kyllä yhtään paino tippunut, jännityksellä huomista odotan... Masentaa kun vyötärö ei oo kaventunut varmaan kahteen kuukauteen yhtään, oon sitä meinaan mittaillut :kieh:
 

Yhteistyössä